diablo 2
Diablo 2
Act I
Den of Evil
Získáte od: Akary
Cíl: vyčistit smrdutý dungeon
Odměna: Obdržíte 1 bod k dovednostem.
Zahřívací úkol vám zadá kouzelnice Akara, spočívá v triviálním vyčištění dungeonu kousek za městem od všech zlých stvoření. Stačí tam zajít (jmenuje se Den of Evil), kompletně vyklidit a u Akary si vyzvednout sladkou odměnu.
Sister's Burial Grounds
Získáte od: Kashya
Cíl: zabít Blood Raven
Odměna: Přidá se k vám jedna zlodějka a vy si je potom budete moci od Kashyi najímat.
Na místním pohřebišti v lokaci Burial Grounds, kam se dostanete skrze Blood Moor a Cold Plains, to poslední dobou smrdí mrtvolami. Navíc se šéfce zlodějek Kashye ztrácejí holky, a tak vás jistě její žádost o pomoc nepřekvapí. Nezapomeňte si tedy do batůžku přibalit pár hřebíků, protože se budou zatloukat rakve u hrobů, a měla by to odnést hlavně paní Blood Raven.
The Search for Cain
Získáte od: Akara
Cíl: osvobodit Caina
Odměna: Identifikace gratis, magický prsten
Přes Stony Field a Underground Passage se probojujte až do Dark Woodu, kde naleznete strom a vyzvednete si u něho svitek. S pomocí Akary ho vyluštěte a vraťte se zpět do Dark Woodu, objevte Stonehenge a aktivujte ho. Ve vesničce zabijte kováře a osvoboďte Caina.
The Forgotten Tower
Získáte od: magická kniha
Cíl: zabít Countess
Odměna: poklady z jejího doupěte
Ve Stony Field se povaluje smutná kniha obsahující ještě smutnější příběh. Nadešel čas zúčtování a vy se za ní vypravte do The Forgotten Tower (přes Black Marsh) a vysvětlete jí, že holkám se prostě neubližuje.
Tools of the Trade
Získáte od: Charsi
Cíl: nalezení předmětu Horadric Malus
Odměna: vylepšení jedné nemagické věci
Charsi by si moc přála získat magické kladivo, s jehož pomocí je schopna vytvářet moc hezké věcičky. Mrkněte se tedy do Monastery (přes Black Marsh, Tamoe Highlands, Inner Cloister až do Barracs) a v jeho útrobách naleznete a potrestáte kováře (kladivo je nedaleko).
Sisters to the Slaughter
Získáte od: Deckard Cain
Cíl: najít a zabít Andariel
Odměna: něco magických věcí z jejího arzenálu a postup do druhého aktu
Cestou za šéfkou prvního aktu Andariel se podíváte do lokací Jail, Inner Cloister, Cathedral a zaparkujete ve čtvrtém patře katakomb. Tam otevřte mohutné dvoukřídlé dveře a podejte si s démonickou ženou ruce.
Act II
Radament Lair
Získáte od: Atma
Cíl: zabít Radamenta
Odměna: 1 bod na dovednosti a sleva u obchodníků
Na rozehřátí máte od Atmy přichystaný úkol: zabít zafačovaného Radamenta. Žije ve druhém patře městských stok a rozhodně ho nepřehlédnete.
The Horadric Staff
Získáte od: Deckard Cain
Cíl: zkompletovat Huradricovu hůl
Odměna: Horadric Cube, Horadric Staff (dočasně)
Na území Rocky Waste se nachází dungeon Stony Tomb, kde se zastavte pro unikátní předmět v podobě Horadric Cube (transmutuje předměty). Nyní bude třeba najít dvě části Horadric Staff a v této krychli je zkombinovat. První část je v dungeonu Halls of the Dead pod Dry Hilts, druhá je ukryta v lokaci Ancient Tunnels (putujte přes Far Oasis a Lost City). Obě části hole v magické kostce zkombinujte dohromady a úkol bude splněn.
Tainted Sun
získáte od: automaticky
Cíl: zničení temného oltáře
Odměna: magický Amulet
V lokaci Vallye of the Snakes se nachází prokletý chrám Claw Viper, v jehož útrobách tiše brumlá temný oltář, který musíte zničit. Stačí projít dvě podlaží, vybít hadí muže a ze všech sil do něj udeřit.
Arcane Sanctuary
Získáte od: Drognan a Jerhym
Cíl: nalezení cesty do starobylé svatyně
Odměna: možnost postupu dále
V místním paláci se údajně dějí zvláštní věci a vladaři se navíc ztrácejí holky z harému. Projděte tedy několik jeho podlaží a v té úplně nejhlubší části naleznete portál do Arcane Sanctuary.
The Summoner
Získáte od: automaticky
Cíl: zabít Summonera
Odměna: postup dále
Na konci starobylé svatyně je místečko, v němž sídlí zloduch Summoner a stráží důležitou Knihu moudrostí, jež vám umožní přistup do ztraceného Canyonu.
The Seven Tombs
Získáte od: Jerhyn
Cíl: nalezení cesty k Durielovi a jeho zneškodnění
Odměna: magické věcičky a postup do 3. aktu
Z moudré knihy se dozvíte nejenom mnoho důležitých informací a dosáhnete otevření portálu, ale také zjistíte symbol pravé hrobky Tal Rashy. Nalezněte ji a probojujte se až k místnosti s Orifice. Vložte do ní složenou hůl a slizkému Durielovi nasaďte razantní odtučňovací kůru.
Act III
The Golden Bird
Získáte od: Deckard Cain
Cíl: nalezení Jade Figurine
Odměna: elixír - přidá 20 životů
V pavoučím lesíku se to potvorami doslova hemží, a přitom pouze jedna z nich (většinou nějaký šampión nebo pojmenovaná příšera) má u sebe drahocennou sošku. Tu ukažte Cainovi a poté věnujte Alkorovi. Na oplátku vám daruje jeden velice přátelský lektvar.
Blade of the 01d Religion
Získáte od: Hratli
Cíl: nalezení dýky Gidbinn
Odměna: magický prsten, přidá se k vám kouzelník
Cestou přes Great Marsch se dostanete do vzdálené Flayer Jungle, kde se před dávnými lety ztratila magická čepel Gidbinn. Vaším úkolem je samozřejmě tuto čepel najít a poctivě odevzdat.
Khalim's Will
Získáte od: Deckard Cain
Cíl: složit magické kladivo a zničit Compelling Orb
Odměna: přístup do Durance of Hate
I ve třetím aktu vás čeká jeden rozsáhlejší úkol, trošku podobný tomu s Horadric Staff. Tentokrát máte za úkol najít Khalim's Eye (ve Spider Cavern - na území Spider Forest), Khalim's Brain (Flyer Dungeon - Flayer Jungle), Khalim's Heart (Kurast Sewers - vchod třeba z města Travincat) a Khalim's Flail (ten u sebe většinou má jeden ze členů rady). Tyto předměty zkombinujte a vzniklou zbraní udeřte do Compelling Orb.
Lam Esen's Tome
Získáte od: Alkor
Cíl: nalezení temné knihy
Odměna: 5 bodů na vlastnosti
Ve čtvrti Kurast Bazaar najděte vchod do Ruined Temple a následně ho prozkoumejte. Kdesi v jeho útrobách je schována temná kniha, již se rozhodně vyplatí vyměnit za pět bodů na vlastnosti.
The Blackened Temple
Získáte od: Ormus
Cíl: zabít všechny členy zkorumpované rady
Odměna: poklady členů rady
Následující úkol je velice prostý a zahrnuje pouze vyhledání temné rady (ve městě Travincal) a její zneškodnění. Samotné provedení už není tak triviální, ale to by byl zase jiný příběh.
The Guardian
Získáte od: Ormus
Cíl: najít a zabít Mephista
Odměna: magické předměty a poustup do čtvrtého aktu
Ve své pevnosti nenávisti, pojmenované Durance of Hate, ve čtvrtém patře sedí a vchod do samého pekla hlídá první z bratří - Mephisto. Nalezněte ho a jeho astrální tělo zbavte bolesti z bytí v našem světě.
Act IV
The Fallen Angel
Získáte od: Tyrael
Cíl: zabití démona Izuala
Odměna: magický předmět a 2 body na dovednosti.
Od Tyraela se dozvíte teskný příběh o jednom andělovi, jenž po letech služby na nebesích zvolil boj za nesprávnou stranu. Temného anděla Izuala naleznete v Plains of Despair a bude na vás, abyste ho mečem i magií přesvědčili o tom, že se rozhodl chybně.
Hell's Forge
Získáte od: Deckard Cain
Cíl: zabít Hephasta the Armorera a zničit Mephisto's Soulstone
Odměna: 3 až 7 drahokamů (či lebek) vysokých kvalit
Před zabitím Diabla je potřeba nadobro sprovodit ze světa Kámen života démona Mephista. Jediné místo na celém světě, kde je to možné provést, je pekelná kovárna, v ní úřaduje příbuzný Butchera z prvního dílu Diabla. Vypravte se na cestu do City of Damned, tam objevíte vchod do Rivers of Fire, sídla Hephasta.
Terro's End
Získáte od: Tyrael
Cíl: nalézt a zabít Diabla
Odměna: magické předměty, nový titul, možnost hrát Nightmare a vytvořit si Hardcore postavu
Nadešel čas na Diabla. Cesta do jeho doupěte vede skrze Rivers of Fire a Chaos Sanctuary. Ještě před jeho zjevením je však potřeba rozlomit pět magických pečetí a na čaj o páté, který se koná ve středu pentagramu, přinést i kostky cukru, aby nebyl moc hořký