Můj Pohled na Sixaxis
Můj Pohled na Sixaxis
Sixaxis: radost nebo zklamání?
Ovladač s názvem Sixaxis je jak už jistě víte nový ovladač PS3. Někým obdivovaný a jiným zatracovaný. Začneme od začátku.Nový PS3 finální ovladač nám Sony představilo na E3 06, kde nám ukázali jak jejich nový ovladač funguje.
Desing nového Sixaxisu se moc nemění od starého DualStocku2. Je jen mírně pozměněn. Hlavně u tlačítek R2a L2. Místo kontrolky analog zde najdete kulaté tlačítko s logem PS kterým se po stisknutí dostanete hned do Menu. A ze předu na vás čeká zdířka USB pro nabíjení Sixaxisu. Analogové páčky sou u Sixaxisu o něco citlivější než u PS2,(původní 8-bit nahradila 10-bitová kontrola)
A také se dají ohnout do většího úhle. Jiné sou tlačítka R2a L2 které jsou také o citlivější a mačkají se směrem dolů. Ovladač vydrží bez nabití až 32hodin. Když jsem u toho tak někdo kritizuje sixaxis kvůli tomu že jeho baterie údajně nejde jen tak doma vyměnit, ale někde sem čet že to de . Takže sám nevim jak to teda je, ale řek bych že tato baterie v Sixaxisu bude hodně kvalitní a že nějakou tu dobu vydrží. Podle mě tak ( 3-5 let určitě i víc ) jj sem se také zapomněl zmínit že o tom že Sixaxis je bezdratoví, a funguje přes blotooth, ale to ví asi každý kdo je aspoň malí PS3Blázen. Zdířka USB na Sixaxisu je tedy jen pro dobíjení ovladače.U PS3 bude v základu jen jeden Sixák, ale další si můžete samozřejmě samostatně dokoupit asi za 1500kč ( cena mi přijde docela tak akorád ). Tak a jsme u toho nejdůležitějšího. A to u Pohybového senzoru. A no do Sixaxisu Sony dalo pohybový senzor který je schopen rozpoznat až 6úhlů pohybu. Pohybový senzor bude využívat hodně her. Npř, Lair,Spider-Man 3 ,Warhawk,Tony Hawk's Project 8. Dokonce i MOTORSTROM, ale ten se prý nedá řídit s pohybovým senzorem, protože je na MS moc citlivý.No ale díky Senzorům se prý z ovladače vytratili vibrace. Aspoň tak to tvrdí Sony že se vibrace nesnesou se senzorem. Jiní tvrdí že je to kvůli sporu sony z jednou firmou které sony ukradlo vibrace. A tak o pravdivém důvodu se můžeme jen dohadovat. Sixaxis je díky abscesy vibrací až neskutečně lehký, ale na to si určitě brzy zvykneme. Někomu vadit nebude že v Sixaxisu nejsou vibrace, někdo je obrečí,a někdo to prostě překousne.Ale nedávno přišla zpráva že sixaxis se možná tak do 2let dočká i vibrací.
Zde je zpráva Hráče, kteří se těšili na PS3 postihly v posledním roce dvě velmi nepříjemné zprávy. Tou první bylo oznámení, že nový ovladač Sixaxis sice bude disponovat pohybovými senzory, ale „díky tomu“ bude oproti svému předchůdci ochuzen o vibrační funkce. Poměrně nedávno se pak začaly objevovat informace, že díky sporu Sony s firmou Immersion, který je zřejmě i hlavním důvodem absence vibrací v ovladači, nebudou PS3 hry podporovat ani funkci force feedback, což zaťalo kudlu do zad zejména vášnivým závodníkům. Možná ale nakonec nebude tak zle. Hardwarový výrobce SplitFish totiž ve své poslední tiskové zprávě oznámil, že má k dispozici technologii, která by fungovala i v Sixaxis a zároveň funguje na jiném principu než technologie, kterou má patentován právě Immersion. Háček je ale v tom, že prakticky nic jiného oznámeno nebylo, zejména pak chyběla zmínka o partnerství se Sony, takže v tuto chvíli není vůbec jisté, zdali po řešení SplitFishe Sony vůbec sáhne. Zcela neoficiálně se totiž proslýchá, že Sony pracuje i na technologii vlastní. Každopádně ale ať tak nebo tak, při evropském launchi PS3 se vibrujících ovladačů téměř jistě nedočkáme a pokud se jich dočkáme někdy v budoucnu, bude to podle našeho skromného odhadu tak nejdříve za rok.
Tak a je tu můj závěr.
No tak vibrace je hodně příjemná věc. Když sem jezdil v GT4 na PS2 celí okruh přes obrovníky a ovladač vibroval. U PS3 vibrace nejsou no tak co se dá dělat mě to zase tolik nevadí a Senzor Přivítam s otevřenou náručí.a časem se objeví určitě s vibracemi. Tak jako druhý koupím ten vibrační.
Rozhodně nesouhlasím s tím že Sixaxis je největší slabinou PS3.
Já hodnotím Sixaxis na 90%
|
Komentáře
Přehled komentářů
Co je důležité na chybách? Že úplně odpoutají pozornost od obsahu článku a člověk se čtením něčeho takového najednou stane starou protivnou učitelkou češtiny... Takže z článku má tak akorát prd (když nepočítám ztracený čas). Kdyby to byl jen překlep, nebo sem tam chyba, tak to beru, ale sakra co děláte ve školách? To v češtině zíráte na tabuli a vidíte jen mžitky a sem tam problikává obraz z vaší poslední mise na PSku co? Fakt si na to dávejte pozor, protože tohle může být i důvod proč nemít dobrou práci.
sixaxis
(petr, 29. 11. 2007 13:42)já si mislím že sixaxis pohybové sensory jsou dobré i na motorstorm a je mi jedno jestli jeto moc citlivé ale já ted čekám na vánove až dostanu ps3 pod stromeček a až výde plošinková hra na ps3 ménewm crash bandicoot a až jsi u ní vyskoušim pohybový sensor proto hodnotim sixaxis 100procent to je wše naschledsanou.
sixaxis
(petr, 29. 11. 2007 13:34)já si mislim že sixiaxis ca poéhybové sensory jsou dobré tet čekám až budu mít k vánocum playstation3 a taky čekám až bude hra na ps3 crash bandicoot a já vyskoušim na té hře pohybový sensor a jak ta hra bude vypadat to je wše já hodno tím sixaxis 100 procent
pěkný web
(black, 16. 3. 2007 19:11)Co je důležitého na nějakých chybách. Pro mě jakožto žrouta jakýchkoliv informací o PS-3 jsem nenašel nic nového ale je to tu všechno po hromadě takže super. Jo a ať autor článku není sám tak napíšu toto: miš, mýsa, pitel, počýtač, klávesnyce, mykro. To bila panežku pro mě žabává.
reakce na (Pursuer,)
(PS3Blázen, 1. 3. 2007 7:51)vim co myslíš je to hrozný, ale je to tak. je mi 14 chodim do 8třídy a od začátku sem dislektik a disgrafik. prostě snažim se co to de ale stejně je tam chyb jako prase. takže docela problem no... díkes a čauves
autor by si měl zopakovat základní školu
(Pursuer, 28. 2. 2007 21:41)Při vstupu na tento web jsem očekával alespoň nějakou úroveň, co se týče textů. Články dobře podávají podstatné informace, ale ty jsou nesetříděné, autor skáče od jednoho k druhému, a co je nejhorší: ty pravopisné chyby, za které by se i třeťák měl stydět. Citliví senzor, celí okruh, chybějící písmenka ve slovech a nakonec i celkem přípustná interpunkce. Nechci tu vypadat jako škrt, ale když píšu nějaký článek pro herní server, tak si to po sobě alespoň přečtu. Jinak článek je to dobrý a dozvěděl jsem se spoustu novinek, za to chválím.
chyby
(petr, 7. 1. 2013 21:25)