Jdi na obsah Jdi na menu
 

starší vzkazy:

 

VIP - Eva (Lukáš - Vratislavice n/N 24. 5. 2011 19:28)
Milá Evičko,četl jsem na Vašich stránkách rozhovor pro TOP VIP,velice mě zaujal a obdivuji Vás,že s takovým závažným problémem jste se otevřela společnosti,věděl jsem o Vašem nepříjemném životě,ale netušil jsem jak jste silně trpěla a vůbec jak jde takhle žít.Obdivuji Vás a moc Vám ve všem příjemném fandím.Vždy jste patřila mezi mé nejoblíbenější zpěvačky,pokaždé když jste se objevila v TV byl to pro mě velký zážitek,protože vaše klipy byly skvěle natočeny a Vy jste v nich zazářila.Mám všechny Vaše hudební nosiče a budu se těšit na další a přál bych si i Vám ,aby nějaké vydavatelství dalo na pulty Vaše úžasné klipy a vystoupení. Evičko,přeji Vám v životě hodně zdraví, spokojenosti a moc a moc dalších krásných písniček. Lukáš.
 
Prohrané sázky(Jirka 13. 5. 2011 13:57)
Už poněkolikáté poslouchám Vaše prohrané sázky. Výborná píseň i po letech, myslím , že má světovou úroveň. Krásná melodie, zpěv, nádherný text. Děkuji.
 
Rytmus života(Kamila - Most - 22. 2. 2011 19:32)
Dobrý den paní Evo.Právě jsem dočetla Vaší dvoustránku v časopise Rytmus života,který si kupuji každý týden a byla jsem moc ráda,že jsem si o Vás mohla přečíst spoustu zajímavostí a hlavně závažných životních problémů o kterých jsem vůbec nevěděla.Moc mě mrzí,že o Vás není moc slyšet a že se zapomíná i na Vaše krásné písničky a videoklipy ve kterých jste byla vždy úžasná.Ráda bych uvítala(kdyby to šlo)aby jste se objevila na DVD nosičích a určitě bych nebyla sama.Chtěla bych se také zúčastnit některé z Vašich besed na tak velmi žávažné téma. Moc Vám děkuji za to že jste,moc si Vás vážím a přeji Vám spoustu sil,pevné zdraví,hodně úspěchů ve studiu i na hudební scéně.Kamila.div>
 
Nejlepší(Petra Zombisnake - 18. 2. 2011 20:54)
Ahoj Evo!. Jste jedna z nejlepších zpěvaček. Mam doma vaše všechny alba a musím říct, že jste fakt super zpěvačka.
 
Na stopě(Jiřina - Liberec - 10. 2. 2011 19:36)
Milá paní Evo. Dne 7.února jsem shlédla pořad Na stopě na ČT1 s tématem Oběti domácího násilí,já sama nemám tyto zkušenosti a jsem opravdu moc ráda,že mé manželství patří mezi ty spokojené.Četla jsem Vaší knihu Řekla jsem NE tyranovy a myslela jsem,že jí snad ani nedočtu,to co jste prožila je něco strašného,slzy se mi draly do očí,strašně Vás obdivuji,co jste vše dokázala vydžet.Je smutné,že u nás nejsou ještě vyřešeny zákony k této problematice a těchto činů stále přibývá.V TV jste o tom mluvila velice zajímavě a věřím tomu,že se o těchto problémech začne společnost zajímat.Také jsem se zúčastnila Vaší besedy na téma Kdo to vzdává,nevyhrává v Liberci v Lidových sadech,která byla velice zajímavá jak povídáním,tak i hudebním blokem a moc ráda jsem si poslechla i Vaše písničky,které jsem měla a mám ráda. Paní Evičko moc Vám držím palce v životě i na prknech co znamenají svět. Jiřina
 
Milá Evičko (pavel - 20. 12. 2010 07:19)
Dobrý den,milá Evo. Přeji hezké Vánoce a hodně dárků pod stromečkem. Šťastný nový rok a hodně zdraví, přeje Paveldiv>
 
Hezké Vánoce (Pavel - 18. 12. 2010 11:30)
Dobrý den,Evičko. Přeji pěkné Vánoce a hodně dárků a klidu a pohody. Zkrátka všeho co k Vánocům patří. A do nového roku 2011 Vám přeji hodně štěstí,zdraví a pohody. Mějte se moc pěkně. Jste perfektní zpěvačka.
 
Milá Evičko (Petr Široký - 25. 10. 2010 15:20)
Asi budeš mile překvapena kdo ti píše-Tvůj velky fanda 80let,ktery ti casto volal a byli jsme v kontaktu-připomenu ti abys věděla,tenkrat jsem ti poslal hrníčky s ovocem a vzala sis je na chalupu,už asi víš,cítím s tebou a ty víš moc dobře,že jako zpěvačku te mam stale rád a fandím ti-drž se a nekdy se mne ozvi,budu rad-vlastně Evo-mne uz je čžlet-uz to letí vid,napis mne nebo zavolej (email a tel. číslo vykryto,aby nedošlo k porušení soukromých dat-pozn. Admin),měj se moc hezky a drz se ozvi dse budu rád,tvůj fanda PETR.
 
Nejlepší z 90-tých let(Martin - Jablonec n/N - 31. 08. 2010 09:45)
Vážená paní Evo,jsem moc rád,že jsem objevil na internetu Vaše stránky na kterých si mohu připomenout mé oblíbené písničky,taktéž i klipy, ve kterých jste byla vždy úžasná.Je moc velká škoda,že už Vás není vidět na obrazovkách a ani nevím,jestli koncertujete.Myslím si,že by bylo skvělé,kdyby vaše klipy nezůstaly zaprášené v archivu a byly vydány na dvd,protože je škoda aby na klipovou star 90-tých let bylo zapoměno!! Paní Evo,přeji Vám mnoho úspěchů.Matrin
 
Milá paní Evo!(Pavel - 29. 06. 2010 15:18))
Myslím, že už jsem objevil klip, díky němuž jsem Vás v 80. letech definitivně začal považovat za nejkrásnější českou zpěvačku. Je to klip k písni Vím, že tě mám. Ohromně Vám to tam slušelo - hezký zpěv, milý úsměv, krásná postava i pěstěná bosá noha. Je příjemné, že jste se vůbec nezměnila a stále jste, navzdory Vašim těžkým životním peripetiím, onou nesmírně půvabnou dámou. Děkuji
 
kdo to vzdává,nevyhrává(Jirka - Kladno - 07. 06. 2010 14:46)
Milá Evinko,už několik let jsem Vaším fandou,mám snad všechny Vaše nahrávky,jak CD,LP i SP.Po delší odmlce jsem navštívil Vaše stránky a objevil CD Kdo to vzdává,nevyhrává.Rád bych Vás touto cestou požádal o nějaký kontakt,jak získat toto CD do mé sbírky.Děkuji za odpověď.Přeji Vám hodně štěstí jak v soukromí tak i na hudební scéně.Jirka
 
taky rikam NE (sasa azamorska@seznam.cz - 18. 04. 2010 13:34)
Dobry den pani Evo.Jsem taky tyrana zena.deset let me muj druh tyral.ted jsem se rozhodla odejit.jsem u rodicu,nemam penize ani praci a ktomu dve deti.Ted m vyhrozuje,ze mi deti vezmea odjede s nema do anglie kde ma praci i bydleni.Kpsychologovi uz chodim beru i prasky na uklidneni.Jak dal??Vydrzet i za cenu toho,Ze mi deti odveze?

 

čo robiť a ako pomôcť (lýdia Turonová - 05. 03. 2010 22:28)
milá pani Eva,mám pritelku niedávno sa rozviedla a manžel ju chce o všetko pripraviť,má peniaze vie podplatiť čo by mala robiť ? ona nemá nikoho kto by jej pomohol.je na to nejaké kúzlo myslím neškodné,nie mágia. ďakujem za odpoveď.velmi to súri.
 
Manžel,milenka a já (Dana Sevčíkova - 21. 12. 2009 23:48)
Trvá to 16měs.,kdy si manžel dovezl milenku do našeho spol.domu,bydlí sice v jine mistnosti,kterou si opravil v době,kdy prespaval u ni,me lhal 2 roky,ted je situace pro mě neunosna,ze me urazi,ze ja jsem si to nezaslouzila,atd.spim v mist.kde me nastehoval loni,nez jsem se vratila z dovol.kde je teplota 14st.ona si pece cukr.na vanoce pro dcery a ja to musim vse tolerovat,nebo kdyz mu reknu ze si nepreji,aby tady bydlela,rekne mi proc,jsem na prascich,jsem casto na dne a nevim co dal.Pravnici jen berou penize a nic moc neporadi,vydrzte ono se to nejak vyvrbi,ale nekdy je to o nervy,ona se chova jako by ji to tady patrilo.S manzelem jsme 31 let spolu a uvazuji odejit,ale nechce me vyplatit,ze nema penize.pracuje jako strojvedouci ona je v duchode 2 roky je o 7 let starsi jako my s manz. maji spolecne asi 35000 kc ja si musim vse platit sama,je nejake reseni co dal delat,nez se z toho uplne zblaznim?Dekuji moc za radu Dana

 
ponižování - ne !! (Iva - 16. 12. 2009 14:21)
Paní Evo, dávám Vám za pravdu, ponižování nepatří do partnerského vztahu. Ovšem odhodlání se tomu postavit je opravdu těžké. V době, kdy musíme být zaměstnané, abychom zvýšily životní úroveň rodiny, být matkami, hospodyněmi a ještě snášely ponižování od našich partnerů? Také jsem to zažila a vydržela i po té, co děti dospěly. Ale pak už to snášet nešlo, už jsem jednala sama za sebe a padlo rozhodnutí. Rozvedla jsem se. S podporou přátel a dospělých dětí to jde ! Ponižovaným ženám vzkazuji: na rozchod se důkladně připravte a jestliže náprava není již možná, ze vztahu odejděte, jen tak skončí Vaše trápení. Iva

 
 
citová závislost nebo strach? (Katka - 13. 12. 2009 21:33)
Dobrý večer, před mnoha lety jsem se rozvedla, protože manžel si našel jinou. Stejně naše vztahy byly napjaté, řadu věcí mi stále vyčítal, ale přesto jsem ho měla ráda, měli jsme jednoho syna. Soud proběhl poměrně klidně, syna mi svěřili do péče, ale strach či závislost zůstaly. Odstěhovala jsem se do jiného města, ale když mi náhodou kvůli synovi telefonoval, nebo pro něj měl přijet, bylo to k nevydržení. Potom byl v cizině a po návratu zemřel. Od té doby se ten strach vytratil. Je to možné vysvětlit? Děkuji Katka
 

 

noční tyran (Hana - 13. 12. 2009 19:58)

Dobrý večer paní Evo, co dělat když se partner v noci mění, požaduje co viděl v pornofilmu, když jsem odmítla, vulgárně mi nadával. Moje trápení skončilo, když manžel onemocněl a zemřel. Možná to pomůže jiným ženám, které se stydí na tento problém zeptat. Děkuji Hana
  

dotaz (Jaroslava - 16. 03. 2009 22:28)

Dobrý večer, chci se zeptat, jak dlouho může trvat soudní majetkové vypořádání? Nemám žádné zkušenosti, po letech váhání jsem se rozhodla odejít od manžela, mám strach z toho, co mne čeká a že to všechno bude trvat hrozně dlouho. Děkuji za Vaši odpověď.

 

dotaz (Jana - 15. 03. 2009 00:21)

Vážená paní Evo,po přečtení Vaší knihy bych se ráda zeptala, jestli jste už sama v sobě úplně překonala strach z bývalého manžela?

 

pozdrav (Hana - 14. 03. 2009 16:56)

Milá paní Evo, moc děkuji za vše co jste pro mne udělala, především děkuji za Vaši podporu v době, kdy mi bylo nejhůř, kdy jsem zoufale potřebovala s někým promluvit, svěřit se, poradit...Dnes už jsem nová bytost, díky Vám jsem pochopila, že každý máme svůj život ve svých rukou, že vždy máme možnost volby. Překonat strach je sice těžké, ale ne nereálné...Děkuji moc a přeji hodně štěstí Vám i Vašim dvojčátkům.

 

Jaký je současný stav Vaší rodiny?(Martina Thomanková - 04. 03. 2009 23:36)

Dobrý večer, paní Hurychová, ve starším časopise jsem se dočetla o tom, co Vás v životě potkalo a ráda bych se zeptala, jak je to v současné době s Vašimi dcerami, zda vyrůstají s Vámi? Prošla jsem si podobnou zkušeností, takže některé postoje docela dobře chápu. Zajímalo by mne, jak se vyrovnaly Vaše dcerky s tím, že otec tak špatným způsobem zacházel s jejich maminkou. Je jim jasné, že takové chování v žádném případě není normální a že je třeba se mu bránit? Přiznám se, že jsem si prošla obdobím, kdy jsem sama sebe nenáviděla za to, že svému (dnes již bývalému) manželovi dovolila chovat se ke mně tak odporně ponižujícím způsobem i právě před dítětem. Také mi trvalo dlouho, než jsem se z toho všeho vymanila, ale dnes už je to dost let od rozvodu a bývalé zkušenosti považuji za drsnou životní zkušenost. Přeji Vám i Vašim dcerám hodně štěstí a pohody. S pozdravem Martina

Já příjdu (Martin - 27. 01. 2009 17:21)

Já přijdu [1996] - výborné :o)

 

Pro Evu(Láďa a všichni kamarádi a kamarádky - 22. 01. 2009 15:31)

Musím napsat všem aby věděli,že Eva je krásná a statečná ženská,která když už musí bojovat tak se nevzává.
Proto ji máme všichni rádi a ti co vědí co vše musela prožít a stále prožívá,ji obdivují ještě víc a neměla by v tom zůstat sama.
Tak všicni kdo ji máte rádi budme na její straně a pomozme ji v tom všem co pro nás ostatní dělá. Dneska si někdo může myslet,mě se to netáka,ale není to tak úplně pravda,to se doma může zmnit najdenou.
Tak Evi,jsi krásná ženská,naše a my tě nedáme.

 

Paní Hurychová (Lena - 21. 01. 2009 11:05)

Je moc dobře, že jste se se vším svěřila veřejně. I mě se otevřely oči. Jsem vdaná 42 let, manžel mě fyzicky netýrá, ale neskutečně lže, vše špatné svádí na mě, před přáteli a rodinou mě neustále shazuje. Když mu něco vytknu, okamžitě slovně útočí. Není s ním možná žádná domluva. Za celá léta, kdykoli jsem se chtěla nějak domluvit, nadal mě do bláznů.nejhorší na tom je, že jsem v mládí začala sama o sobě pochybovat a opravdu jsem se smiřovala s tím, že jsem neschopná, nic neumím, málo vydělávám, lenošná a blázen.Díky paní Olze Sommerové a jejím knihám o ženách, a také díky svým dospělým dětem jsem pochopila, že jsem normální a pravý opak toho, co o mě šíří. Bude mě 60 let, kdybych měla kam, okamžitě bych od něho odešla. Paní Evo, přejí Vám a Vaším dětem, hodně zdraví, pohody, lásky a dobré přátele, ale ty jistě máte. Zdraví Vás Vaš obdivovatelka

 

Vážená paní Evo (Jakub - 02. 01. 2009 17:48)

Přeji Vám do Nového roku hodně zdraví,spokojenosti a plno nových a uskutečněných nápadů.

 

Milá Evo (Líba - 21. 12. 2008 12:56)

Z celého srdce přejeme krásné Vánoce a do Nového roku - úspěšné dokončení všeho započatého

 

Milá Evo (Saša - 15. 12. 2008 19:24)

Zdravím Vás a ráda bych věděla jestli pro nás - Vaše příznivce chystáte nějaké nové písničky ? Sleduji Vaše stránky často a doufám v prosazení nových zákonú,které by zabraňovaly násilí. Přeji Vám ať se již vše v dobré obrátí a také mnoho sil a energie.

 

Vážená paní Evo (Zdena - 15. 12. 2008 14:09)

Dočetla jsem Vaši knihu se zatajeným dechem.Je hrozné číst takové věci a ještě hroznější,že se stávají ženám.Místo uznání a obdivu.!! Je naše společnost na úrovni,když neposkytuje ochranu potřebným?? Přeji Vám,aby jste na tento zoufalý boj nebyla sama a aby jste ho vybojovala s nepoškozeným zdravím !!!

 

vzkaz (tanaholcak@seznam.cz - 26. 11. 2008 10:16)

Milá Evo,dočetla jsem vaši knihu a jsem opravdu ráda,že jste se dostala od takovýho zmetka co nejdál.Já jsem vyrůstala v klidu a v pohodě a partnerský život jsem měla taky klidný,ale slýchávám kolem dokola co všechno si musí některé ženské vytrpět.Moji dobrou kamarádku to přivedlo až do vězení,protože jednoho dne to psychicky nezvládla a vzala na manžela nůž.Měla jsem vás ráda jako zpěvačku a mám vás ráda i jako člověka.Hodně štěstí vám a vašim dvojčatům.Táňa

 

Ďakujem! (peťo zo sLOVEnska - 21. 10. 2008 05:35)

Dostalo sa mi do rúk CD - Kdo to vzdáva,nevyhráva.Tak by som sa chcel poďakovať za v celku príjemne vyterajúce cd.Myslím to tak,že z obalu sa na mňa pozerá krásna kočka,teda nádherná pani,akurát mi tu znie prvá skladba z toho albumu.Počúva sa to fajn.Pamätám sa na streštenú Evu,kedy začínala.Takže ďakujem za album a dokonca aj s autogramom.

 

Obdiv (Martina - 20. 10. 2008 12:12)

Vážená paní Evo, díky za knížku, četla jsem ji jedním dechech. Jednání Vašeho pana manžela je z těch nejhorších horrorů. Nemůžu uvěřit, že se takhle člověk vůbec dokáže chovat. Nevím, jestli bych s ním dokázala být. Nejprve bych to omlouvala kvůli dětem, ale pak by se pomyslné ucho džbánu utrhlo. Vždyť to není nic pěkného, co Vašim dcerám dal do dalšího života. Přeji Vám hodně zdraví a spokojený život. Martina

 

Držím palce! (Eva - 17. 10. 2008 20:07)

Paní Evo, přeji Vám úspěch ve volbách do senátu - a to ten nejvyšší! Obdivuji Vaši sílu, s kterou jste překonávala a stále ještě překonáváte těžké a složité životní situace. Děkuji Vám za pomoc obětem domácího násilí, kterým dodáváte naději na lepší život. Věřím, že budete mít možnost v senátu aktivně se podílet na změně zákona o rodině Držím palce!!!

 

Paní Hurychová (Hana Mandová - 17. 10. 2008 10:20)

Četla jsem Vaši knihu. Také jsem měla v prvním manželství problémy, o kterých jsem si myslela, že jsou velké, ale co jste musela vytrpět vy, to je obdivuhodné. Teď jsem podruhé vdaná a spokojená. Držím Vám palce a určitě Vás budu volit, protože věřím, že vy, oproti ostatním kandidátům, si zasloužíte ocenění a budete hájit ty správné zájmy.

 

volby (Helga - 12. 10. 2008 12:59)

Zdravím Vás,jak by jste hodnotila Vaše šance v sénatorských volbách?Děkuji předem za odpověd.

 

Poděkování (Hana Novotná - 26. 09. 2008 22:22)

Paní Evo, náhodou jsem se zúčastnila vinobraní v Litoměřicích a měla jsem to štěstí, že jsem si poslechla Vaše vystoupení. Skvělé! Jsem ráda, že jste zůstala věrná zpívání a skládání. Hodně dalších úspěchů ve skládání i při Vaší kandidatuře do Senátu.

 

Přeji hodně štěstí (Jana Bartošová - 15. 08. 2008 20:25)

Evo,
zdravím až z Hodonína, stále častěji chodívám na tyto webové stránky, abych věděla, co je nového, zda se vám opravdu blýská na lepší časy, neboť od přečtení knihy mi nejde váš příběh z hlavy. Přála bych vám po tolika letech utrpení zase klid, nové písničky a spokojenost v osobním životě. Jste taková čistá duše, příjemná a milá, velmi si vás vážím a držím všechny palce, nechť se vše v dobré obrátí a jste hodně šťastná.
Jana

 

kniha (Ludmila - 07. 08. 2008 11:11)

Milá paní Evo, díky za napsání knížky. Včera jsem si ji půjčila v knihovně a skoro celou přečetla. Já mám doma pohodu a nejde mi do hlavy, jak jste mohla to příkoří snášet tak dlouho. Asi pro to jsou různé důvody. Já se mám dost ráda a v takovém dusnu , v jakém jste žila, bych nemohla ani usnout. Hodně sil, Lída

 

Drahá Evo! (Anna H. - 03. 07. 2008 18:59)

Jak jen to bude trochu možné, odstěhujte se od manžela! Ještě by se Vám mohlo stát něco strašného!!!

 

Návrat (MYSKIN - 03. 07. 2008 13:08)

Přeji dobrý den. Mám pro Vás příjemnou zprávu, včera jsem dělal diskotéku v jednom clubu v Praze a vyzkoušel jsem nový remix písně Svíta, už nám svíta. Neuvěřitelně zabrala. Asi 10x jsem musel pořád někomu opakovat EVA HURYCHOVÁ, když se ptali kdo to zpívá. Totiž shodou okolností tahle píseň s anglickým textem je teď pravě k kurzu, protože ji znovu předělali do R'M'B' a díky tomu se dostala do podvědomí další mladé generace. Takže super, ne? J.M.

 

Poděkování za besedu (Hanka Čadková - 29. 06. 2008 22:31)

Milá Evičko - musím Ti poděkovat za besedu na téma domácího násilí, která se uskutečnila 17.6. v Chomutově. Přestože ono téma není příjemné, protože kdo si tím v životě prošel ví, jaké kruté a ponižující vzpomínky, si neustále v sobě nese. Ale povídání s Tebou a s Liborem Petrů, který Tě doprovázel, bylo příjemné a milé. Stále doufám, že na problém, který jsi se nebála odkrýt, budou zákony pamatovat, že se nezačne něco dělat, až když je pozdě, aby ubývalo domácího násilí, jak toho fyzického, tak i psychického. Nikdy to nemůže pochopit člověk, který si tím neprošel, kdo nezažil jeden jediný okamžik toho, co popisuješ ve své knize. My, kteří bohužel tímto peklem prošly, Ti velice fandíme, protože se snažíš pomoci těm všem, kteří se na Tebe obrací o radu a mají strach udělat ten krok a osvobodit se od té krutosti. Přeji Ti hezké dny a nenech se odradit některými názory na těchto stránkách. Je zde stále více těch, kteří Ti děkují a fandí v tom, co děláš. Moc je všechny zdravím a jak to píše jedna paní přede mnou - my tě nedáme - Hanka P.S. Věřím, že Tvé besedy budou pokračovat i v jiných městech....

 

Přeji pohodové léto (Romana S. - 24. 06. 2008 12:43)

Milá Evo,
mám osobní zkušenost s tím, s jakou pečlivostí a svědomitostí se věnujete pomoci obětem dom.násilí, proto si nic nedělejte z arogantních vzkazů na webu a jednoduše je ignorujte.Sama mám od vás pár mailů, a soudím dle doby odeslání (kolem druhé, třetí ráno),že nastavujete noci, abyste pomohla radou i zkušeností těm, kdo se na vás s důvěrou obrátí. Vaše dopisy mě dlouhou dobu držely nad vodou. Že se to někomu zdá málo, ať si to tedy sám zkusí...
V rozhovoru s vámi jsem četla, kolik stovek lidí se na vás obrací, negativních reakcí si tedy vůbec nevšímejte.My vás nedáme a dokážeme se za vás postavit.:-)
S přáním pěkného léta
Romana

 

poznám to.. (Karolina - 10. 06. 2008 11:46)

ani neviete ako rozumiem tomu co je to psychicky teror a stupnovanie nasilia..mne sa so zbytkami sil a zdraveho rozumu podarilo dostat z pazurov takehoto psychopata.ostala som sama s tromi malymi detmi.je nam dobre, pokoj a mier v byte i v dusi..skoda ze si nemozem dovolit kupovat knihy,ale snad sa nejaka zatula aj k nam do mestskej kniznice, tam chodim ako na klavir...
nech sa vam dari...

 

pane Mário (Markéta - 04. 06. 2008 19:04)

Proč si myslíte,že se paní Eva "jen veze" ??
Nejste také náhodou násilník a despota,který nevěří nikomu a ničemu??
To si fakt myslíte,že by někdo veřejně hlásal lži???
Proč paní Evu stále napadáte??Ona Vám něco udělala??
Napište tady veřejně CO !!!
Ušetřete jí už konečně těch Vašich "zpráv" !!
Nemáte trochu studu po tom co si už užila ??

 

Zdravím Vás paní Evo (Jakub - 04. 06. 2008 18:57)

Musím také přiznat jako již někdo přede mnou,že ty Vaše poslední fotky jsou opravdu moooc pěkné !!

 

Veľa šťastia (Katarína - 03. 06. 2008 12:21)

MiláEva,
pozerala som 13.komnatu a musím Vám povedať, že Vás obdivujem aj keď Vás osobne nepoznám, nepoznám ani vaše pesničky ale, že ste sa dokázala vzoprieť mužovi, ktorého ste mala rada. To potrebuje človek trocha odvahy aby to dokázal. Ale otázka na záver - že sa dá žiť aj bez takého chlapa, o ktorom ste si myslela, že je to láska na celý život?

 

pani Eva, (Michaela - 02. 06. 2008 19:55)

Akoby som čítala to, čo som prežila ja. Ale ja som trpela len rok, lebo potom mi pomohla náhoda a pre mňa cudzí ľudia.Po svadbe sa všetko zmenilo, bitky boli na dennom poriadku. Niekedy som nevychádzala vôbec von, taká som bola modrá. Nevedela som, ako sa z toho dostať. Vyhrážal sa mi, že ma zabije a dcérka, ktorá sa akurát narodila, bude bez mamy. Bola to nočná mora.A myslím si, že je doteraz. Nedá sa nato zabudnúť.A bojím sa, že celý život si premárnim. Neviem dôverovať mužom a vzťahy sú pre mňa "španielska dedina". Chcem poradiť všetkým ženám, preverte si mužov pred tým než sa vezmete. Žite s nimi v jednej domácnosti,lebo až potom ukážu svoju pravú tvár.

 

Evičce (Marie - 02. 06. 2008 12:13)

Milá Evičko,dlouho jsem nebyla na Vašich stránkách. Na fotkách Vám to moc sluší,přeji Vám vše dobré a pěkný červen.Se srdečným pozdravem,Marie.

 

Mila Evo (Libuše - 01. 06. 2008 17:38)

Zdravim Vas a preji v zivote uz jen to dobre.
Jednou jsme dole -snad i nekdy brzo zase budeme nahore.Za to,ze rikate nahlas to,o cem si donedavna nerekly ani pritelkyne ,Vam patri uprimny dik.
Je moc dobre uvedomit si,ze DN neni hanba ,kterou musime prikryvat zasterou-tak jak nas jeste nedavno ucily nase matky.
Musite byt velmi silna - priznat to co my ostatni
jen tutlame.
Drzim Vam palce na teto ceste - protoze to delate i za nas a pro nas. Dekuji

 

promo foto 2008 (Soňa - 27. 05. 2008 22:03)

Milá paní Evo, musím uznat, že Vám to na promo fotkách z dubna 2008 opravdu velmi sluší. Hodně štěstí a držte se!

 

Jitce a Aleně (Mário - 27. 05. 2008 12:29)

Už dvě ? To je úspech. Ostatní pomahájí dlouho, účině a bez reklamy. Bílý Kruh a jeho ředitelka dr.Vitoušová. Bez ní by se o domácím násilí nemluvilo ani nepsalo. Pí.Hurychová se veze

 

Milá paní Evo, (Zbyněk Hradil - 27. 05. 2008 09:44)

předem posílám srdečný pozdrav z Brna.
Včera jsem se náhodou na netu dočetl,že Vám vyšlo nové CD.Hned jsem se odebral a běžel do prodejny si "Souhvězdí lásky"zakoupit.Musím Vám říct,že tak velkou radost jsem si už dlouho neudělal.Upřímně řečeno,už jsem ani nedoufal,že by se nějaké CD objevilo.Jsem moc rád,že je na něm kompletní původní LP,které patřilo k mým nejoblíbenějším.
Vzpomínám si na Váš koncert v 87 roce.To jsem byl na vojně v Tachově a ve zdejších kasárnách jste měla nádherný koncert.Ještě teď si pamatuji,jak jsme byli tenkrát nadšeni.Pak už jsem neměl to štěstí Vás někde vidět.Ani ve snu by mně nenapadlo,že taková vynikajicí zpěvačka,může mít osobní problémy.Jsem rád,že jste našla chuť opět zpívat,a těším se na připravované album.Určitě tak potěšíte spoustu svých fanoušků.
Mějte se moc a moc krásně a držím palce,ať se Vám vše vydaří. Zbyněk

 

Pane Mário (Alena - 25. 05. 2008 19:48)

Pane Mário, konkrétně já jsem osoba, které loni před Vánocemi paní Eva pohotovou reakcí a laskavým přístupem zachránila život. Byla jediným člověkem, který se mnou byl v kontaktu a možná, že takových je nás více.Zdá se vám to málo?
Alena

 

Pro pana Mária (Jitka Skalická - 24. 05. 2008 20:56)

Evo, nic si nedělejte z podobných vzkazů, jako se tady ukázal nějaký Mário. Každý ví, že musíte zachovávat diskrétnost a pomáhat obětem domácího násilí tak, aby se nezveřejnily jejich jména a zůstalo to jen mezi vámi. Když se na vás někdo obrátí o pomoc, jistě nečeká, že byste jeho jméno zveřejnila na svých webových stránkách. Nedejte se zastrašit! Hodně štěstí přeje
Jitka

 

otázka (Mário - 23. 05. 2008 11:23)

Vážená paní.Zajímá mne vaše pomoc pro oběti domácího násilí.Co pro ně děláte opravdu?Vystupování v televizi a podepisování knížek a reklama vašich cédé je vaše zviditelnování a vaše PR.Kde je zviditelňování obětí,když vám o ně tolik jde jak všude sama řikáte a píšete?Vaše internetové stránky jsou o vás a vaší kariére zpěvačky.Málo místa pro domácí násilí.
S přáním hezkého dne Mário. 

 

Pozdrav z Vysočiny (Ája Benešová - 20. 05. 2008 21:11)

Milá Evo,
jsem moc ráda, že tvoje kniha "Řekla jsem NE tyranovi" vyšla i na Slovensku a doufám, že i tam zaujme hodně čtenářů. O domácím násilí se ve společnosti opravdu mluví málo, přičemž obětí přibývá, což je alarmující.
Viděla jsem tě v televizi v pořadu Míši Jílkové a je škoda, že z časových důvodů nebylo možné promluvit o těchto problémech hlouběji. Bylo by dobré, kdybys měla ještě možnost a příležitost se k tomu vyjádřit, protože jsi jedna z mála obětí, které se rozhodly vyjít z anonymity a začít něco dělat jak pro sebe, tak pro druhé. Vážím si tě.:-)

Knihu Františka Koukolíka "Vzpoura deprivantů", kterou jsi zmiňovala, jsem četla, a mohu vřele doporučit. Dokonce jsem si všimla, že už je teď opět k dostání ve většině knihkupectví. Asi bychom neměli být lhostejní ke zlu ve společnosti, a mohli bychom více naslouchat jeden druhému. Většina lidí myslí jen na sebe, na své vlastní starosti a potíže, a o trable přítele, souseda, kolegy apod. se nestará.

Chtěla bych ti popřát hodně zdraví, aby se tvá situace (i všech ostatních obětí DN) v dobré obrátila, abys měla vždy pár přátel, kteří tě podrží, a bezpečný domov, těším se na tvoje nové písničky, jsem ráda, že na fotkách ti to tak moc sluší:-) a upřímně ti posílám do Prahy fůru pozitivní energie a dobrou náladu.:-) Vím, že ji budeš potřebovat.
Ája

 

Trochu se divím, (Elen - 01. 05. 2008 21:46)

že téměř nikdo zatím výrazně neocenil Vaši práci v pořadu Michaely Jílkové. Dostala jste do povědomí pojem Syndrom zavrženého partnera.
Ten in-pojem totiž dosud byl jen Syndrom zavrženého rodiče.
Moc Vám gratuluji, opět jste přes svá stigmata z DN dokázala maximum.
Budu se snažit ten společensky neznámý pojem - Syndrom zavrženého partnera - hlásat dál. Kdo jiný, než soudy a OSPOD by to měl z praxe znát?
Ještě bych Vás chtěla poprosit o shrnutí pětí znaků ex post - doácího násilníka - tak aby se to dalo přeposílat. Připadá mi to nejen správně rozšifrované, ale hlavně dobře formulované i pro lidi, kteří soudí nebo žijí podle nějakých šablonek(narážím na křest knížky na Slovensku).
Moc si Vaší práce cením.

 

Pani Eve (mirka - 21. 04. 2008 01:46)

Pani Evo, drzim Vam palce.Take jsem zila styranem, byla jsem na dne, prisla jsem o vsechno a jeste jsem byla alkoholicka.S pomoci deti jsem se dostala z alkoholismu aodjela jsem ze zeme, pracovat do ciziny a take moji silnou vuli jsem abstinent a vyhrabala se ze dna. Preji Vam vse dobre,hlavne zdravicko a hodne stastnych chvil.Mirka z Anlie<56let>

 

Evo,bezva! (Láďa - 20. 03. 2008 15:07)

Milá Evo,musím se s vámi a s ostatními podělit o žážitek,který jsem zažil.
Byl jsem u svojí sestry na návštěvě u příležitosti jejích narozenin.
Dostal od dcery ka narozeninám jako dárek vaši knihu,Řekla jsem ne,tyranovi.
Samozřejmě,že se sestra žačala v knize listovat,prohlížet si ji.
a k našemu údivu a překvapení se do knížky hned začetla,byla úplně unesená příběhem,zížitky z vašeho života a z manželství které bylo tak stresující.
My jako návštěva už jsme si ten večer oslavenkyně moc neužili,protože se nemohla od knížky odtrhnout,moc si s námi už nepovídala a omlouvala se,že ji to tak zajímá a vzalo ji to,že to musí přečíst.
Když jsem ji druhý den volal,tak už knížku měla přečtenou a říkal,že četla v kuse pořád dokud ji nepřečetla celou.
Samozřejmě,že dcera potom si ji taky půjčila a to se opakovalo znova.
slíbilk jsem sestře,že vám napíšu poděkování za tu knížku od celé naší rodiny,všichni vám fandíí a drží palce a děkuji za všechny,kterým pomáháte a dáváte ostatním týraným ženám,někdy i můžům naději,že se vše dá nějak zvládnout a udělat přítrž tyranům v našich rodinách.
Díky tedy Evo za knížku,za to ,že jste,že zpíváte,rádi vás posloucháme v radiu,sledujem v televizi,pokud jste v nějakém pořadu.
Díky a jsme s vámi.
Láda Beneš s rodinou.

 

Držím palce (Ľubka - 16. 03. 2008 13:23)

milá Evka, práve som dočítala Vašu knihu a ihneď som prišla na Vašu stránku, aby som sa o Vás aj po profesionálnej stránke viac dozvedela.Aj keď ste mi ako speváčka známa, no na dlho ste sa odmlčali a prispel k tomu aj "rozvod" našich štátov.Veľmi veľmi Vás obdivujem a je mi smutno, že ten veľký autorský a ľudský potenciál, ktorý ste dostali do vienka ste doposiaľ nemohli patrične zužitkovať a sprostredkovať pre nás ostatných, ktorí takéto danosti nemáme. Mať speváka a autora v jednom, ktorý dokáže to čo cíti pretaviť do hudby aj do slov je málo. Preto si želám a držím Vám palce, aby sa Vám darilo vo Vašej autorskej a speváckej práci, aby ste mali úsmev nielen na perách, ale aj na srdci ale hlavne v očiach, pretože oči sú brána do duše a Vaše oči sú výpoveďou, že je Tam ešte veľa smútku.Želám Vám ,aby ste stretli ozajstnú lásku svojho života, ak ju už nemáte a prejem Vám, aby ste si ju užívali a každý deň prežili naplno s pocitom spokojnosti a radosti, že život je predsa len krásný. Po tom všatkom, čo ste prežili si to naozaj zaslúžite.A ja viem , že takým ľuďom ako ste Vy sa to podarí, ak to veľmi chcú.Želám aj Vašim dvom dievčatám, aby si uvedomili, akú nevšednú a úžasnú majú mamičku a aby Vaše spoločné vzťahy boli plné pochopenia a lásky. Ony si to, čo majú vo Vás ak nie hneď, ale raz určite uvedomia a budú šťastné, že Vás majú.
Ešte raz veľa veľa šťastia, lásky a zdravia želá Vaša obdivovateľka Ľubka.
Teším sa nové krásne pesničky.

 

 

Gratulace k ocenění za píseň (Zuzana Hajná - 09. 03. 2008 13:42)

Evo, jsem velmi ráda, že jste za svou píseň "Kdo to vzdává, nevyhrává" získala Zlatou českou dvanáctku. Obdivuji, že po všem, co jste prožila v uplynulých letech, dokážete být pozitivní, nevzdávat se a ještě pomáhat druhým. Jste opravdu silná osobnost a líbí se mi, že máte smysl pro humor. Vaše situace určitě ještě není vyřešená, tak Vám přeji hodně síly a pevné zdraví.
Zuzana z Přelouče

 

Gratulácia (Erika Kajdová- Trenčín - 26. 01. 2008 21:25)

Pani Evka, včera som dočítala Vašu knihu a bola som prekvapená, kam až môže padnúť človek, taký známy verejnosti. Vaše pesničky si pamätám ako malá, takže knihu som o to viac hltala. Gratulujem Vám, že ste sa dokázali vzchopiť a postaviť sa opäť na svoje nohy, pretože teraz to už nie je len o Vás, ale aj o vašich dcérkach. Našťastie nepoznám nič také čo ste prežili vy a obdivujem Vás že ste sa rozhodli neprežiť svoj ďalší život v letargii a obmedzovaní. Držím Vám palce, aby sa Vám darilo v práci a mali ste fajn ľudí okolo seba. Erika

 

kniha (Anička - 25. 01. 2008 12:57)

Krásný den,přeji paní Evo.Včera jsem dočetla Vaši knihu a musím říct,že Vás teda obdivuju,že jste to tak dlouho vydržela.Můj manžel je policista a říkal,že nechápe,jak je možné,že to tak dlouho všechno trvalo.Držím Vám palce do dalšího života a Vašim dcerkám taky,já sama mám děvčata 14a11let a ted se mi narodil syn takže vím co obnáší děti.Takže hodně štěstíčka a zdravíčka Anička z Brna

 

Pochvala pro Evu (Láďa Beneš - 21. 01. 2008 09:11)

Ahojky Evo a všichni příznivci co tě mají rádi.
Musím napsat velikou pochvalu za vystoupení v pořadu Karla Šípa Všechnopárty v televizi.
Napíšu to po pravdě,byl jsem omámen jak moc Ti to slušelo a úplně jsi vypadala jako v osmdesátých létech,kdy jsi byla často v televizi a zpívala krásný písničky.
Úplně jsem se v myšlenkách vrátil do té doby a bylo to bezva.
Pořad byl bezva,zajímavý,jen malinko se mě zdálo,že jsi nedostala moc prostoru pro povídání a
to mě malinko chybělo.samozřejmě,že jsem si pořad nahrál na DVD a mám ho ve svým archivu,jako jiná Tvoje televizní vystoupení.
Je dobře,že jsi zvána do pořadů,ve kterých můžeš povídat o svých životních problémech a dávat lidem,kteří prožívají t co Ty naději,že se dá vše zzvládnout a bojovat a vybojovat si důstojnost a lepší život.
Moc Ti za vše děkuji i za svoje kamarády,kamarádky,kteří nepíší,ale vyjadřují Ti souihlas a podporu se vším co děláš a lidem pomáháš.
Stojí Tě to jistě veliké úsilí a energie a to se musí ocenit.
Přeji Ti do dalšího boje,jinak se to asi nedá nazvat,moc a moc úspěchů,a osobního štěstí do dalších aktivit.
Díky za to,že jsi.

Zdravím z Chrudimi (Dana Sotonová - 20. 01. 2008 18:27)

Milá paní Evo,
viděla jsem taktéž pořad Všechnopárty, kde jste byla hostem a obdivuji Vaši odvahu mluvit v TV o tom, co jste bohužel musela prožít.Bylo vidět, že Vám o Vašem smutném osudu nehovoří snadno.Téma domácího násilí mi však nepřipadá jako šťastná volba pro pořad typu Všechnopárty. Myslím,že i humor má své hranice a pan Šíp Vám (na můj vkus) příliš často skákal do řeči a dělal nevhodné a rádoby vtipné poznámky, což byla zřejmě jeho snaha o odlehčení tématu.Vážím si i toho, že se nebojíte mluvit o korupci v naší zemi takhle přímo.Nevěděla jsem, že jsme druzí za Nigérií v podplácení,ale když o tom tak přemýšlím, ani se nedivím.Když člověk nemá známé,těžko se domůže práva, s čímž asi máte špatné zkušenosti.Přála bych Vám, aby se Vaše situace úspěšně vyřešila. Jste moc milá a hezky zpíváte.
S úctou
Danka

 

Držím palce (Fernand Miloslav - 16. 01. 2008 14:41)

Přeji Vám paní Evo, hodně radosti i štěstí ve vašem osobním životě, koukal jsem se se zájmem na pořad "Všechnopárty" a ani se mi nechtělo věřit, že Vás potkal tak smutný život. V každém případě Vám držím pěsti a vzpomínám na písničku "Já přijdu" ....., takže i s manželkou se budeme těšit na Váš come back i na hudební scéně.
Váš tajný obdivovatel "Milda 

Vážená paní Evo, (Pavel Pluhař - 15. 01. 2008 22:07)

znám Vás jako zpěvačku. Vzpomínám, že jako mladý kluk jsem Vás docela obdivoval.Potom jste se mi zratila z obzoru nevím proč. Dnes jste se mi připomněla v TV pořadu Karla Šípa. Přišel jsem k TV, až v samotném konci pořadu. Dnes jsem měl totiž mimořádný den, měl jsem operaci v celkové anestézii. Píši to z důvodu toho jestli můj dotaz na Vás tímto chirurgickým zákrokem snad nebude nijak emočně ovlivněn. Pokud cítíte, že tomu tak je se m to zdát nebude, prosím o Vaší odpověď.Otázka zní: Paní Evo, zařadila byste do psychického týrání reakci matky, která drží nezletilé dětí,jako rukojmí a nechce za žádnou cenu předávat nezl. děti otci na víkendy, před i po rozvodu i když to soud standartně určí?Otec zůzstává pochopitelně bez milovaných dětí a psychicky to na něho doléhá.Vzpomínám si, že matky při katastrovách nevydrží bez svých dětí ani týden.Otec je něco jiného?Může tedy bez dětí vyčkat i několik roků a smiřovat se pozvolna za života před jeho zraky s odcizováním?Myslíte si že nejde o psychické týrání zúčastnění objetí viz. otec a bezbrané děti?A věříte, že se to týká jen čtyř tatínků, kteří Vám napsali. Předem děkuji za Vaší reakci i Vaše nereakce bude pro mne znamenat určitou Vaší odpověď a vizi.Kdyby jste mi nebyla vzhledově sympatická promiňte, že před X lety/není to narážka/. Tak bych se nepočítal mezi Vaše ty 4 tatínky a věděl bych předem, že vzdor proti nespravedlnosti je v CZ téměř zbytečný a otcové to po těchto zkušenostech vzdávají.Protože to stojí spoustu času a peněz a každý ví, že je tato energie potřebnější předávat dětem a ne státu. Pavel Pluhař E-mail: Pavel.Pluhar@seznam.cz Moje dcery taky žijou....

Vážím si Vás (Růžena Machová - 11. 01. 2008 11:26)

Milá paní Evo,
četla jsem přes svátky Vaši knihu,kterou jsem objevila jen díky tomu tomu,že jsem členkou KK a také se mi dostaly do rukou podobné výpovědi žen, např.Milena Tomešová - A muž ti vládnout bude, nebo Kamila Velikovská se svými dvěma svazky o životě s tyranským manželem a o tom, kam až může člověk zajít,když je zoufalý.Souhlasím s Vámi,že násilí nelze tolerovat a vážím si Vás za postoj, který jste vůči této problematice zaujala.
Při čtení Vašich rodinných trampot mě zarazilo,že Vaše děti,zvlášť když jsou to dcery,se Vás nezastaly v některých situacích trochu více. Určitě by nechtěly,aby se někdy choval jejich partner a přítel tak, jak se chová k ženě jejich otec.Možná je to naivní,ale nemohu pochopit,proč Vám neřekly kód k televizi a telefonu, když jej znaly.Jsou už přece jen dosti velké,aby v takové chvíli rozhodly správně,ne až v nemocnici,kde jste málem umřela.
Lidé a děti zvlášť si často neváží toho,co mají, teprve až to ztratí,uvědomí si to a už je pozdě. Moje maminka zemřela, když mi byly 4 roky a ujala se mě teta,její starší sestra.Jsem jí moc vděčná, vždycky na mě byla hodná,nicméně její tři vlastní děti - to bylo něco jiného.Tam bylo to pevné pouto dané od přírody,a u mě to prostě nešlo,jestli mi rozumíte.Maminka mi chyběla a chybí dodnes.Proto bych přála Vám i Vašim dcerám,abyste byly hodně zdravé a mohly se vzájemně ještě užít,společně zasmát a radovat ze života.
S úctou R

 

Povzbuzení (Radim - 10. 01. 2008 00:32)

Paní Evo,
přečetl jsem Vaši knihu,sedím a nevím,co k tomu říct.Cokoliv by bylo málo.Vy jste krásná žena, přestože už máte pár vrásek a oči smutné.Co prožíváte, je zlé.Ale Vaše vystupování na veřejnosti a zpívání má úroveň, neboť jste kultivovaná a velice lidská. Vložte svou bolest do písniček,abyste se jí zbavila a vyléčila si zraněnou duši,nejen svou, ale i nás - posluchačů. Mně se zdá,že Vám chybí vitamín C.:-):-):-)
Ráďa Havlíček
(co se těší z Vašich písniček 

Co řekly karty Jaroslava Vránová - 09. 01. 2008 23:59)

,,Jakmile znovu nalezneš
spojení s pramenem svého bytí,
začne úžasný proces léčení
a osvobozování.
Když žiješ v souladu se sebou,
uvolní se tvůj nejvyšší potenciál.
Tvůj život získá novou
intenzitu a krásu.
Ke svému konci dospěje hledání
štěstí,jakož i věčný koloběh
utrpení.
Učení a setkávání
však nikdy nekončí.,, Gerd B.Ziegler

Netrapte se,všechno se v dobré obrátí,jen to bude déle trvat.:-)
Jarka z Prahy

 

PF 2008 (A.Benešová - 04. 01. 2008 12:26)

Milá Evo,
zase jsem se po delší době dostala na net a nedalo mi napsat sem pár řádek.Tvoji knihu jsem i já přečetla jedním dechem a vím,jak je těžké vyjít s tak otřesnou pravdou na světlo, vytáhnout minulost ze všech těch temných koutů a postavit se jí čelem a udělat tohle všechno veřejně a s rizikem,že se najdou lidé,kterým se to líbit nebude.To bych já sama rozhodně nikdy nedokázala. Je to odvaha bojovat i za druhé a odhalit své soukromí i nejniternější pocity a zážitky proto, aby jiné ženy v podobné situaci měly sílu,naději a víru, a zjistily,že nejsou samy a mají se kam obrátit o pomoc.Nikdy bych nevěřila,že domácímu násilí se tolik daří,a že těch obětí je v naší společnosti mnoho.O tom se dlouhá léta nemluvilo a teď jsi přišla Ty a rozvířila vody ve stojatém rybníku mezilidských vztahů nebo lépe řečeno vztahů prezentovaných na veřejnosti jako bezproblémové.Máš můj hluboký obdiv,úctu a sympatie.Od doby, co Tě znám,si více vážím sama sebe a začínám se mít ráda.Dříve bych považovala za sobecké mít k sobě kladný vztah,Ty jsi mě ale nepřímo naučila,že je třeba mít zdravé sebevědomí a nedovolit nikomu,aby po Tobě šlapal.Mám pocit,že v uplynulém roce na to přišlo i mnoho jiných lidiček,a to díky Tvojí schránce.
Netuším,jak to všechno zvládáš a stíháš, protože kromě svojí vlastní komplikované situace a aktivní pomoci druhým ještě skládáš,píšeš texty a zpíváš,a také sbíráš ocenění.:-)Jsem moc ráda,že Váš duet s Marcelou Kyselovou patří k nejúspěšnějším novým českým písním za rok 2007,k těm,které si našly cestu k srdci posluchačů a získaly ZLATOU ČESKOU DVANÁCTKU.To je velký úspěch, když uvážím,že na Radiožurnálu bylo představeno 140 písniček a Tvoje si vybojovala místo mezi dvanácti nejlepšími.Gratuluju.
O Tvém fundovaném projevu z konference ve Sněmovně, který jsem si tu mohla přečíst,už snad ani psát nebudu, bylo by to moc dlouhé.Jednu otázku:Evo,spíš taky někdy jako my obyčejní lidé?:-) Mně připadá,že ne,protože Tvoje pracovní nasazení a odhodlání ke všem činnostem a aktivitám je obdivuhodné.Co slíbíš, splníš, co začněš, dotáhneš do konce. Ne jako někteří...
Proto Ti přeji do roku 2008 hodně zdraví,pohody, štěstí i úspěchů,moře lásky,kterou sama tak štědře rozdáváš,podporu blízkých a přátel,aby ses už nikdy necítila osamělá,vystresovaná a smutná, a těch starostí,které asi ještě přijdou, aby bylo co možná nejméně a vše se pro Tebe v dobré obrátilo.No a sobě i světu přeju potkávat takové Evy (svého druhu jedinečné)víc a víc.:-)
ÁJA

 

Radost (Vlaďka - 02. 01. 2008 00:43)

Mám obrovskou radost z toho,že podle příspěvků přibývá lidí,co chápou,proč paní Eva vystoupila ze stínu a že jít na trh s vlastní kůží i přesto,že určitě věděla,že se najdou tací jako Martina Halásková,chtělo sakra velkou odvahu.K Martině a ostatním ukřičeným zoufalcům jen jediné,ale zásadní-duďte rádi,že Vás násilí nepotkalo a doufejte,že to tak zůstane....

 

díky!!!!! (kateřina - 27. 12. 2007 14:53)

Ahoj Evo!Dnes jsem si koupila Vaší knihu a musím s obdivem říct že jsem jí přečetla jedním dechem během pár hodin.Nikdy mě nic podobného nepotkalo a doufám že ani nepotká.Mám super manžela ,který my odpustí i to co by jiný muž neodpustil.Máme dvě krásné dcery a je to nejlepší táta ikdyž má taky chyby jako každý!!!!Chtěla jsem Vám říct že jste moc statečná žena a že Vás moc obdivuju.Já bych to asi nezvládla.Alespon né takto.Prostě bud bych někam utekla a nebo by mě odvezli do blázince.Vaše kniha je moc krásně napsaná(je vidět že je od srdce).Také bych chtěla říct všem ženám které takto trpí nebojte se a někomu to řekněte.Vždycky se dá něco dělat!!!!!!!!!Opravdu děkuji uvědomila jsem si jak málo si vážím štěstí které mám!!!

 

Medializace násilného chování (nel - 26. 12. 2007 18:36)

Dobrý den, Evo,
díky Vašim aktivitám jsem se konečně seznámila se stránkami Koordony a ProFem. Jsou velmi užitečné. Mnohokrát děkuji.
Chtěla bych momentálně obrátit Vaši pozornost a potažmo pozornost všech Vašich příznivců k dost exemplárnímu a zmedializovanému případu Terezy Smutné. Promítají se v něm totiž podle mého názoru všechny neduhy naší společnosti, proti kterým bojujete.
Jak jsem dnes po googlování zjistila, další soudní jednání se ve věci T. Smutná bude konat koncem ledna.
A jak jsem si pro sebe shrnula, agresorovi jde o peníze a ponížení potencionálních obětí (v tomto případě matka a dítě).
Český "nezávislý" soud nezohlednil podle Zákona o rodině kdo o dítě dosud pečoval a nezohlednil při stanovení výživného ani majetek otce (nemovitosti). Naopak nařídil někomu, kdo se v zásadě bez pomoci druhého rodiče o dítě staral (matce)aby dítě převychoval, dítěti pak nařídil ústavní péči. Nikde se nemluví o právech dítěte. Natož o právech druhého rodiče, který přebral rodičovské povinnosti za oba.
Moc bych si přála v této věci nějaký tah na branku.
Média píší jakoby nezávisle, ale je to paradoxní nezávislost, jakobychom mluvili o zboží, věcech, nikoli základních lidských hodnotách a hlavně PRINCIPECH, na kterých každá normální společnost stojí.
Děkuji za reakci
Elen

 

Krásné vánoce (Viliam - 26. 12. 2007 01:51)

Ahoj Evo. Kdepak jsou ty casy kdy jsi s nama byla na svem srazu fanousku na Dolni Becve. Tak krasne se na to vzpomina. Nicmene Ti preji bajecne svátky, pohodu v disucce a spoustu osobniho stesti a radosti.

Viliam.

 

Přání (Petr - 25. 12. 2007 17:07)

Vážená pani Evo, chtěl bych Vám popřát hezké vánoce a šťastný nový rok.
Poslechl jsem si Vaše nové CD. Moc se Vám povedlo
s pozdravem Petr

 

Evičce ( Marie - 23. 11. 2007 18:29)

Milá Evi,srdečně Vás zdravím,myslím na Vás.Mějte klidný listopad,děkuji za odpověd.Určitě se ozvu.Se srdečným pozdravem,Marie 

Vzkaz pro Evičku (Hana Čadková - 20. 11. 2007 18:46)

Milá Evičko, nahlédla jsem na tyto hezké odkazy, které Ti posílá spousta úžasných lidiček. Musím Ti poděkovat, za osobní pozvání na křest Tvé knihy „ Řekla jsem NE tyranovi“ i CD.
Budu zde asi opakovat to, co již několikrát bylo napsané, ale atmosféra celého večera, byla příjemná. Každý si odnášel plno dojmů z toho, jak jsi trpělivě a lidsky odpovídala na dotazy těch mnoha lidí, kteří Ti přišly projevit svou přízeň a zároveň cítí z Tvého osudu, který je popsán v oné knize, že na svůj boj proti násilí nejsou sami, že jim někdo ukázal cestu k nalezení svého ztraceného „JÁ“. Hledá se to těžce, protože touto špatnou minulostí, je člověk poznamenaný do konce života, ale důležité je věřit si, věřit v lásku a dobro, pochopit, že život má smysl a i s těmi trpkými zkušenostmi, jít dál....
Na těchto stránkách jsem také četla vzkaz od paní či slečny, Martiny Holáskové z Pardubic. Každý člověk má právo vyjádřit svůj názor, ale při psaní Vaší kritiky, chybí napsáno to, čeho jste ve svém životě dosáhla Vy, což přijde nepoctivé určitě mnoha lidem na těchto stránkách. Stále tu převažují názory mnoha rozumných lidí, kteří jsou rádi, že se Eva Hurychová, vrátila zpět ke zpívání a sama paní Marcela Kyselová na onom křestu, do mikrofonu řekla, že si velice váží toho, že jí Eva Hurychová požádala o nazpívání tohoto duetu, o kterém píšete.
Eva je silný člověk a osobnost, která si jen na chvilku přestala věřit, ale nestojí o to, aby jí lidé litovaly, protože smysl a záměr této knihy je zcela jiný, ale je vidět, že Martina Holásková z Pardubic, nikdy nezažila situaci, kdy by byla zcela na dně, či ryla půl metru pod zemí.
Je nás spousta, kteří si Evu pamatují z doby, než odešla za mateřskými povinnostmi, neboť tomu sama dala přednost před kariérou. Dnes se vrací a našla si opět své posluchače, v době, kdy se prosadit v tolika hudebních žánrech, není zrovna jednoduché, ale Eva to dokázala! Snad toto přijde Martině Holáskové, p o c t i v é ! A také všem, kteří se ohrazují tím, že ona kniha je v podstatě výpovědí, pouze jedné strany. To je sice pravda, ale ještě jsem se nesetkala s člověkem, který se chová jako hovado, který žije radostí z toho, že z něj máte strach a zvedá si tím své sebevědomí, aby se s tím někde chlubil a napsal knihu, byl jsem tyranem a jsem na to hrdý.
Musím sem také napsat, že Eva Hurychová v současné době zajišťuje, aby její kniha byla namluvena do hlasové podoby, kdy pamatuje i na lidi se zrakovým postižením. Za to jí patří veliké poděkování a ze srdce Ti Evi přeji, aby jsi poznala opět krásu všedních dní, radovala se z maličkostí a nacházela i nadále, svou vnitřní sílu, kterou jsi již ukázala.
Jeden citát od K.Čapka zní: „na světě nejsou krásné věci, ale okamžiky“ – já Ti přeji mnoho krásných okamžiků, které Tě obohatí jen o pěkné vzpomínky a Všem těm, kteří Ti zde píší hezké vzkazy a povzbuzují Tvé sebevědomí, přeji krásné dny i Tvou, stále krásnou jiskru, ve Tvých očích. Hanka

 


Vazena pani Evo (libuse - 16. 11. 2007 14:40)

byla jsem na krtu vasi knihy a cd a hodne me to rozhodilo!je Vas manzel slepy?Jste uzasne mila,empaticka a VELMI DOBRE VYPADATE!!Jak to delate,ze vek neodpovida vzhledu???Po tak hroznem zivotnim trapeni a Vy vypadate-lip nez lecktera(tricitka)!!!Preji vam z celeho srdce vitezstvi ve Vasem spravedlivem boji!!!Libuse

 

Evičce (Věra - 14. 11. 2007 02:25)

Chtěla bych poděkovat a popřát už jen to nej.Zúčastnila jsem se zmíněného křtu a musím říci,že jsme byli všichni nadšeni.Čekali jsme utrápenou ženu a zatím se na nás dívala krásná tvář paní Evy.Dav lidí,který ji přišel také podpořit tiše naslouchal jejímu příjemnému hlasu,když odpovídala na otázky přítomných lidí.Dočkali jsme se i písně a při jejím projevu nikdo ani nedutal.Má stále krásný hlas,který se dobře poslouchá.Ani jsme se nedostali tak blízko,jak bychom si přáli,ale bylo tam tolik lidí, a každý chtěl být co nejblíže.Doufáme,že teď už ji budou potkávat jen samé příjemné a krásné zážitky a ještě dlouhou dobu zůstane tak krásnou ženou a svými písničkami zpříjemňovat všední život.Děkujeme paní Evo

 

Pro paní Evu (ivanuša - 14. 11. 2007 12:35)

Vaši knihu si koupím a přečtu. Už proto, že jsem na tom kdysi byla podobně jako Vy. Vydržte a buďte statečná, už jste toho dokázala hodně. Vím dobře, o čem je domácí násilí, bohužel. Píšu Vám vzkaz jako malou podporu ve Vašem boji, hlavně, aby se Vám podařilo co nejdříve se majetkově vypořádat a bydlet sama v klidu s holčičkama :-) Přeji mnoho síly, zdaru, samé dobré životní okolnosti a hojnost drobných radostí... Je to důležité, nedejte se, držím Vám všechny palce. Hezké dny :-)

 

poděkování (Věra - 13. 11. 2007 23:39)

děkuji za krásný zážitek při křestu Vaší knihy.Byla jste úžasná.mysleli jsme si,že budete vypadat utrápeně,ale opak byl pravdou.Byla jste krásná a působila jste moc příjemně i svým hlasem.Vaše odpovědi byly přesné a byla vidět i spokojenost na té spoustě lidí,které Vás přišli podpořit.Všichni kolem mě byli nadšeni,jak úžasně vypadáte a jak krásně zní Váš hlas.Doufáme,že nazpíváte ještě mnoho písní a potěšíte naše srdce.Přeji Vám hodně štěstí a snad už jen to nej....

 

prosba o rozhovor (Galina Lishakova - 12. 11. 2007 09:21)

rada by som s vami spravila rozhovor do slovenskeho casopisu bajecna zena do rubriky Pribehy znamych. Mam moznost ist v stredu - 14.11. do Prahy. Prosim ozvite sa mi. Dakujem. S pozdravom Galina Lishakova
 

Odpověď administrace:

Vzkaz pro Galinu Lishakovou.
Ve středu 14.11. s Vámi ráda pro časopis rozhovor zrealizuji. Napište mi prosím Váš e-mail nebo mobilní telefon na evinaschranka@email.cz  Ve středu dopoledne se zkontaktujeme a domluvíme na hodině a místě schůzky. Děkuji, s pozdravem Eva

 

Na předcházející vzkazy odpovím do konce týdne, nyní upřednostním nutnou zprávu. Děkuji za pochopení. Eva

 

Od Simony

Komentář ke knize paní Evy Hurychové:
Od prvních stránek této knihy jsem znovu prožívala svůj život s bývalým
manželem.Je to až k neuvěření,jak se mnohé činy všech těchto tyranů sobě
podobají. Kniha je krásná tím,že je skutečně psaná jen životem a smutná tím,jaké
zrůdy nám mohou vstoupit do života a poznamenat naší duši. Při čtení běhá mráz
po zádech a bojíte se,abyste nikdy nemuseli hledat spravedlnost,která v naší
zemi je na smutné úrovni! Paní Evo,je to krásná kniha,děkuji Simona 

dopis s pod (Simona 08.11.2007 15:29)

Dovolte mi paní Evo pár krátkých slov,snad Vás tím neurazím.Než Vám napíšu to co
psalo moje srdce,jen Vám musím říct,že nás spolu vyfotil Petr 2x a nikdy jsem na
fotografii neměla tak milý výraz,jako právě s Vámi.Jak je uložím do PC tak Vám
je s Vašim dovolením zašlu.Děkuji za vše Simona
 
Paní Evě Hurychové
Jen krátký okamžik vedle mně stála,
jen krátký okamžik se na mně smála,
já směla jsem její dlaň ve své mít,
dodnes o tom všem mohla jsem jen snít.
Ten zlomek vteřiny mi dodal elán do života,
dodnes zní mi v uších její krásná věta,
Jsem nesmírně ráda Simono,že Vás poznávám"
a já skromně jí pouze kytici květů předávám.
Paní Eva netuší,co pro mně shledání s ní znamená,
to nevyjádří ani skromná báseň má,
jen tiše říkám,,Děkuji paní Evo,děkuji Vám",
vím,že se svým trápením už nesmí člověk nikdy býti sám,
Vy otevřela jste srdce  své snad tisícům žen,
Vy poznala jste sama zlo a né ráj princezen,
vzpomínky sice bolí a hluboko je v srdci mám,
dnes je mi však mnohem líp,jen díky paní Evo Vám!!
  
Upřimné poděkování posílá Simona,Petr a malá Simonka,dnes se mi žije mnohem lépe
a Vy na tom máte obrovskou zásluhu.Ještě jednou Vám mnohokrát děkuji.Dnes vím
jak krásný je skutečně život.Přeji nádherný den.Simona

 

členka tvého fanclubu z osumdesátých let
(zuzana z hrabišína - 01. 11. 2007 20:28)

milá evo velice tě zdravím , přeji hodně štěstí a mnoho hezkých písní a fanoušků. nevím jestli si na mne vzpomeneš jezdila jsem na srazy fanclubu většinou na středni bečvu . naposledy jsem tam byla v létě 1983 a byla jsem v jinem stavu a to jsem už čekala druhé dítě. dnes mám tři dcery a nadhernou tříletou vnučku. sledovala jsem tvoji kariéru ale pak si se odmlčela a ted vim proč .fandím ti musela jsi si prožít hodně špatného ale snad to máš za sebou a ted budou jen samá pozitiva.rada bych vedela jestli se ti oztvali i další fanclubáci z okolí ostravy karviné atd. tak hodně sil a hlavně hodně pěkných písniček. ahoj zuzana

13 komnata (Viera -SK - 31. 10. 2007 11:25)

Evičko velmi Vás obdivujem ako ste dokázala v 13 komnate hovoriť o svojom živote s takým tyranom.Husiu kožu som mala počas celého vysielania .Ale už je to za vami .Veľa šťastia v ďalšom živote.

 

Zdravím z Mohelnice (Š.Navrátilová - 27. 10. 2007 10:05)

Milá Evo,
ráda bych Vám svým vzkazem vyjádřila podporu a obdiv.Neměla jste to lehké a ještě asi všechno zlé není za Vámi.Vydržte,snad se to zlepší.Mám ráda Vaše písničky a smekám,když vidím tolik optimismu a vnitřní síly u člověka,který si prožil trauma.Sama jsem teď moc nemocná,ale tím Vás nechci zatěžovat.Už jsem se poučila,že si člověk nemá dělat starosti a z minulosti se vymanit a netrápit se jí.Také o budoucnosti je zbytečné spekulovat nebo se jí bát.Důležité je naplno prožívat přítomnost a uvědomit si, že všechno v životě má svůj význam a cenu,jen to někdy nechápeme.Tohle vše ale Vy jistě víte,jste opravdu silná žena a můj velký vzor.Pomáháte druhým, to se cení.Poslala jsem Vám hlas do Českého Slavíka a pravidelně hlasuju i pro Váš duet v hitparádě.Napsala jste to skutečně dobře, protože vzdávat bychom se neměli nikdy a o tom to je.Věřím,že teď už se ubráníte a život se Vám otočí k lepšímu.Jsem členkou Knižního Klubu a Vaše kniha teď v katalogu nebyla zařazena,určitě se tedy objeví v příštím a už se těším,že si ji objednám.Je dobré,že jste se rozhodla napsat o věcech,o kterých tolik jiných mlčí a mlčet by se nemělo.
Mějte se krásně,hlavně zdraví aby bylo a ostatní snad už nějak půjde.
V úctě
Šárka

 

Dotaz ohledně křtu (Radka D. - 26. 10. 2007 22:10)

Paní Evo,
ráda bych se zeptala,zda na křest Vaší knihy může přijít kdokoliv,nebo je pozvánka určena především přátelům a známým a lidem,kteří jsou s Vámi v kontaktu.Jsem od Nymburka a ráda bych přijela,ale nikdy jsem na podobné akci nebyla a nevím,jak to chodí.Salonek,kde se to koná,má jistě omezenou kapacitu a pokud bude velký zájem, všichni se asi dovnitř nedostanou.Nevím,jestli mám přijet radši o něco dříve,láká mě představa,že si nechám od Vás knihu podepsat a osobně Vás uvidím.Pokud byste měla čas,napište mi aspoň ve stručnosti,zda mohu přijít,a jak to zhruba bude probíhat.Jinak Vám držím palce,abyste měla v životě více radostí než starostí.
Zdraví Radka Durcová

 

Fandím (Ondra Horák - 24. 10. 2007 13:28)

Evo,
jsem rád,že jsem si konečně našel čas napsat Vám pár slov.Fandil jsem Vám už tehdy v 80.tých letech a dost jsem se vyděsil,když jsem viděl 13.komnatu,vůbec jsem netušil,že se Vám vede zle. Nenašel jsem tady žádný kontakt na Váš Fan club,a tak jsem se osmělil,že Vás požádám o fotku s podpisem,jestli to není přílišná troufalost.Moc rád poslouchám Vaše písničky,hlavně na cestách (jezdím s kamionem).Jsem už trochu starý na to mít idol (47),ale přesto mám.Jste okouzlující a krásná žena,kromě toho výborná zpěvačka,takže jsem takový Váš platonický ctitel.Je hrozné, jakým peklem jste si musela projít.Sám jsem chlap jak hora a o hlavu vyšší než moje žena,ale jednat z pozice síly se mi hnusí.Někdy se doma pohádáme, to je sice pravda,hlavně když přijde účet za telefon nebo si moje paní koupí zase nové boty:-)a samozřejmě také kvůli mým zlozvykům jako je kouření a nepořádek,ale nikdy by mě nenapadlo ji uhodit nebo jinak tyranizovat,to bych se musel studem sám před sebou propadnout.Vždy se nakonec usmíříme a hlavně se máme i po téměř třiceti letech manželství rádi.Stalo se již tradicí, že jí vozím z každé cesty drobné dárky a ona na mě vždy čeká doma s teplou večeří,čajem a otevřenou náručí.Jsem rád,že se mám ke komu vracet.Osud nám nedopřál děti,ale jinak jsme šťastní.Můj obdiv k Vám mi žena toleruje,Vaši fotku bych si dal do auta na palubní desku (vedle té její).Ona má taky na nočním stolku vedle mě Waldu Matušku.Co bych Vám popřál na závěr?Štěstí a nějakého hodného přítele,který si Vás zaslouží.Člověku samotnému je smutno a doufám,že jste na nás chlapy nezanevřela,i když jsme prevíti.Vaši knihu dostanu od ženy k narozeninám, které mám za týden, a skoro se bojím toho,co si tam přečtu.Jak může tolik ublížit člověk člověku?
V úctě Váš
Ondra z Poděbrad

 

Gratulace Evě (Jirka Černý - 24. 10. 2007 13:06)

Milá Evo,včera jsem poslouchal výsledky dalšího kola hitparády česká dvanáctka a výsledek je super,jste na druhém méstě.Poděkování patří i Marcele,je vidět,že dobrý zboží se chválí samo a ti kdo nevěří a pořád mají něco proti vám,vidí,že není co kritizovat.
Každý má sice svůj názor,tak to má být,ale vždycky at je to názor a ne pomluva.
Díky za to,že jstemže pomáháte lidem co jsou v těžký životní situaci a za písničky a za hezký chvíle u rozhlasu kdy nám zpíváte.
Ještě bych chtěl poděkovat ,za pořad Tandem s Janem Rosákem,kde jste byla v pátek.
Mnoha lidem jste vše vysvětlila a snad i ti co nevěří, pochopí.
Díky za vše hezké.
Jirka Černý

 

Na křest nedorazím (Věra Kovářová - 24. 10. 2007 10:06)

Milá paní Evo,
velmi si Vás vážím a fandím Vám,již jsem si objednala Vaši knihu,také CD si asi koupím v nejbližší možné době.Škoda,že křest je až v 17.00 hod.,ráda bych přijela a nechala si Vámi knihu podepsat,ale jsem až z Ostravy - Poruby a mám to tedy daleko.Už bych se ten den nestačila vrátit domů.Moc mě to mrzí.Být tak křest aspoň ve 14.00 hod.,určitě bych dorazila a vyhradila si na to celý den,opravdu škoda.Pražáci se mají.:-)Třeba budu mít to štěstí a někdy se dostanu na Váš koncert nebo vystoupení,až bude příležitost. Srdečně Vás zdravím z Moravy a přeji,aby na křest přišlo hodně lidí a byla to podařená akce.Jistě není lehké čelit problémům tak otevřeně jako to činíte Vy,máte můj obdiv.
Věrka(37let)

 

Gratuluju k úspěchu (Hana Pařilová - 23. 10. 2007 10:33)

Evo,
jsem moc ráda,že se Vaše písnička tak dlouho drží v hitparádě.Českou Dvanáctku poslouchám pravidelně každý týden a je to jedna z věcí,na které se vždy v úterý těším.Mám své oblíbené interprety a Vás jsem moc neznala,až teď si mě získal Váš duet s Marcelou Kyselovou,který je velmi pěkný a vždy pro něj hlasuju.Doufám, že i nadále se bude držet mezi nejoblíbenějšími hity. Chystáte ještě něco nového?Váš tvůrčí potenciál je úžasný a bylo by moc škoda,kdybyste už žádné další písně nesložila.Všechno nej přeje
Hanka z Prahy
PS:Názorů paní Martiny z Pardubic si nevšímejte, evidentně nemá hudební sluch.:-)

 

Je láska slepá? (Světlana Tauerová - 23. 10. 2007 09:01)

Milá paní Evo,
velmi si vážím vaší odvahy řešit svou nelehkou životní situaci,byla jsem na tom podobně a bohužel nedokázala udělat nic.Teď už jsem v důchodu a je pozdě na nový začátek.Kdysi na střední škole jsem měla dva ctitele,jeden to se mnou myslel vážně a byl to takový obyčejný hodný kluk,ve kterém jsem viděla dobrého kamaráda.Oči jsem ale měla pro toho druhého,rozevlátého playboe a Don Juana,který měl na každém prstu deset holek.Pouštěl písničky na diskotékách,to bylo tehdy něco! Takže jsem byla šťastná a vděčná, že si vybral zrovna mě a mohl mít kteroukoliv jinou.Když se dnes ohlížím zpátky, nechápu, jak jsem mohla být tak nerozumná a s tímto nedisciplinovaným člověkem založit rodinu. Měli jsme tři zdravé děti,ale jinak jsme šli od dluhu k dluhu.Manžel pil,užíval drogy,dělal doma scény,většinu našeho příjmu prohrál v kartách a tak to šlo mnoho let.Vždycky po nějaké době si začal sypat popel na hlavu a šel se léčit,ovšem nikdy to nedopadlo.Stála jsem při něm až do konce, před dvěma lety umřel.Nyní žiju u syna a léčím se s depresemi stejně jako moje nejmladší dcera,která vždy těžce snášela situaci doma.Děti si mne neváží,viní mě z toho,jaké musely prožít dětství a říkají,jak jsem mohla být tak hloupá a věřit,že se ON změní.A můj kamarád ze školy?Taky se později oženil,byla to ironie osudu,že bydleli hned v sousedství a já viděla,jaký je to obětavý manžel a táta.Byl to on,kdo mi v těžkých chvílích podal pomocnou ruku,půjčil peníze,utěšil slovem. A já pak mohla uvažovat,čím to je,že se zamilováváme do těch nesprávných mužů.Určitě si koupím vaši knihu,třeba tam naleznu odpověď na otázky,se kterými si nevím rady.Držím vám palce, ať máte ze života více než já.
S pozdravem
Světlana,Velké Meziříčí

 

ahneovamarta@seznam.cz (Ahneová Marta - 19. 10. 2007 10:12)

Dobrý den Evičko,
nikdy jsem nic podobného nezažila.Jsem z 8mi dětí a tatínek byl nesmírně hodný člověk.Ale týraná byla jedna moje sestra a celá rodina to prožívala s ní.Trvalo jí to dlouho,než pochopila,že ho musí opustit.Úplně jí zničil život.Dnes má krásné vnoučata a ten darebák již nežije.Upil se k smrti.
Držím Vám palce a jsem moc ráda,že jste se z toho dostala a zase zpíváte.I když vím,že to,co jste prožila ,si ponesete sebou po celý život.Mnoho zdraví a krásných písniček.

 

Pravda se ukázala (Jiří Černý - 12. 10. 2007 17:22)

Ještě jednou musím reagovat na příspěvek Matiny z Pardubic.Písnička Kdo to vzdává,nevyhrává,tento týden skončila v hitparádě na 3.místě,je to jen důkaz,že to vše co psala Martina,je vymyšlený a není to pravda.Eva Hurychová má mnoho obdivovatelů,je oblíbená a důkaz je hitparáda.
Proto se ted ukázalo,že není třeba moc chváli,protože,kvalita se sama ukáže a kdo to myslí s druhýma poctivě,tak má mnoho příznivců a obdivovatelů.
Takže,ještě jednou děkuji Evě a Marcele za krásnou písničku,která ještě jistě neřekla v hitparádě poslední slovo,Evě už vyšla knížka a nové CD,o které je velký zájem a sám jsem byl v knihkupectí svědkem zájmu o její knihu.
Musel jsem reagovat,nedalo mě to,protože někoho nespravedlivě nařknout,to je to nejhorší,cím může člověk druhýmu ublížit.
Evě přeju do dalších dnů,hodně nových písniček,koncertů,hodně prodaných výtisků knihy a hodně prodaných CD.
Děkuji,že jsem se mohl vyjádřit a Evy zastat.
Jirka Černý

 

Dostane se i na mě? (Z.Kopálová - 04. 10. 2007 11:13)

Milá paní Evo,
jsem ráda, že umím i přes svůj vysoký věk trochu pracovat s počítačem,letos mi bude 87 let,a to víte,člověk se už těžko učí nějaké novoty.Váš příběh je smutný a musím přiznat,že jsem za celý svůj dlouhý život ještě nepochopila,proč lidé tolik věcí řeší násilím.Žiju v odlehlé vesničce nedaleko Vsetína,a ráda bych si zakoupila Vaši knihu,jestli ji tu u nás seženu,a jestli se pro velký zájem na mě dostane.Zajímají mě lidské osudy a kromě čtení už toho moc dělat nesvedu. Život je velká práce a dřina,člověku zůstanou mozoly na rukou i na duši,ale přesto je pěkné žít.
Přála bych vám už jen to dobré,jste mladá,ještě vás čekají mnohé krásné věci a až jednou budete rekapitulovat své životní peripetie jako dnes já,doufám,že si budete moci říct,že jste zažila i mnoho pěkného.,,Tož včil enem to zdraví,jak pravíme tu u nás.,,
S pozdravem Zdeňka K.

 

Dotaz nad dopisem (Eva Sváčková - 03. 10. 2007 19:03)

Milá a vážená paní Evičko Hurychová, promiňte mi to oslovení ale když někoho mám na srdíčku tak je občas oslovuju trochu familiérně. Omlouvám se že vám píši na tento odkaz ale jiný nemám tak se nezlobte a jestli jsem to v tom dopise přehnala tak to jsem nechtěla ještě jednou se moc omlouvám a děkuji za pochopení. Chtěla jsem se Vás zeptat posílala jsem Vám před časem dopis a nevím zda jste ho už viděla nebo ne. Či jestli jste už na něj odepisovala, protože mi ještě nic nepřišlo. Víte tak se ptám abych věděla jestli mám doufát na odpověď a nebo zapomenout. Dopředu za vše děkuji a přeji jen to krásné a úžasné Vaše jmenovkyně Evča Sváčková 

 

(Honza Kolář - 29. 09. 2007 15:00)

Ahoj Evi,tak jsem se tuhle dozvěděl s potěšením,že zase zpíváš!! Snad se na mě ještě vzpomeneš,na toho mladíčka z kapely Drops?Rád bych Tě někdy viděl a pokecal s Tebou.Tady je můj mobil(???????) tak mi prosím napiš nebo zavolej.Čau Honza K.

 

poznámka admina: Vaše tel. číslo nebylo z důvodů ochrany osobních údajů zveřejněno. Vaši původní zprávu přepošlu na mail paní Hurychové.

 

Evo,mám Vás moc rád (Míra Šubrt - 25. 09. 2007 23:50)

Chtěl jsem jen poblahopřát k umístění v České Dvanáctce,poslouchám ji pravidelně a bez Vaší písně už by to ani nebylo ono.14 týdnů v žebříčku, to už něco znamená a nejsem asi sám,kdo si Vás oblíbil.Nemám rád lidi,kteří jen kritizují a sami nikdy nic kloudného nevytvořili.I když je mi teprve 17,a moji vrstevníci fandí spíš Anetě nebo Radůze,já fandím Vám.Těším se na CD,a přeji Vám i sobě,abyste ještě dlouho zpívala.
Vladimír

 

Evo,fandím Vám (Dagmar Vodová - 25. 09. 2007 23:36)

Dnes jsem se náhodou dostala na tyto webové stránky,se zájmem jsem si je prohlédla a přečetla příspěvky.Nedalo mi to a večer jsem si naladila Radiožurnál,vůbec jsem totiž nevěděla o hitparádě českých písniček,která je tam každé úterý.Musím přiznat, že mě k tomu částečně přivedl vzkaz paní Martiny a moje zvědavost,co je na něm pravdy. Evo,Vaše hity Já přijdu apod. si dobře pamatuji z minulých let,i když poslouchám spíše klasiku,a stran jiných žánrů dávám přednost zahraničním interpretům.Váš duet s M.Kyselovou shledávám velmi podařeným.Vážím si umělců,kteří si dokáží píseň složit i otextovat sami a Vám se podařilo skloubit Vaši nepěknou životní zkušenost s notnou dávkou optimismu a vírou,že když člověk bojuje,může i vyhrát.Je to povzbuzení pro druhé.Poslala jsem Vám hlas,který si určitě zasloužíte a doufám,že to sedmé místo udržíte,nebo se posunete výš.:-)V konkurenci ostatních písní bych to viděla jako velmi reálné. Co se týká problému domácího násilí,bohudík jsem s ním nikdy nepřišla do kontaktu,ale chci si rozhodně koupit Vaši knihu,protože o něčem tak závažném se vskutku nedá mlčet a týká se to nás všech.Až tady na Vašem webu jsem zjistila,kolik lidí si tím prošlo a ve skutečnosti jich bude ještě o něco více,protože strach brání promluvit.Vy jste moc odvážná,a je vidět,že nemyslíte jen sama na sebe.Nedejte se zastrašit, paní Martina Vám vlastně udělala dobrou reklamu,nebýt jí,asi bych vůbec netušila,že už zase zpíváte.
S úctou
Dáša z Kroměříže 

 

Za dobrotu na žebrotu? (Alena Benešová - 24. 09. 2007 10:29)

Hezký den všem,
dlouho jsem nebyla na netu,protože nemám doma počítač,a teď jsem mile překvapena tím,kolik lidí Evě fandí a váží si jí,z čehož se raduji - jsem na tom stejně,avšak upřímně řečeno - úplně mě zaskočil vzkaz paní Martiny z Pardubic, o panu Plíhalovi nemluvě.Na Evu Hurychovou jsem se obrátila o pomoc už dávno,v době, kdy její nové písničky nebyly ještě nikde prezentovány a ty starší jsem neznala.Vždyť já jsem ani nevěděla,že Eva byla zpěvačkou!Proto mi připadá nechutné tvrzení,že využívá či dokonce zneužívá lidi,aby se v šoubyznysu dostala nahoru.Není to pravda,paní Martina zjevně Evu vůbec nezná a netuším,co ji vedlo k napsání oněch hanlivých řádků.Eva je člověk,který hodně dává,nezištně pomáhá a nežádá nic na oplátku.
Z umístění v hitparádě mám radost.Duet s Marcelou Kyselovou,podobně jako písničky Voda a kámen nebo Mám pro tebe dárek a další,jsou pohlazením po duši,stejně jako pomocná ruka,kterou Eva nikomu neodmítla.
Nakonec nezbývá,než popřát hodně štěstí,a hlavně, Evi,nenech se otrávit,jeď dál s úsměvem a dobrou náladou,za sebe mohu říct jen MOC,MOC DĚKUJI.
Ája B. z Nížkova

 

Pro Martinu (Pavlína - 19. 09. 2007 17:40)

Martino,s velkým zájmem jsem si přečetla váš dopis Evě,abych byla objektivní ,tak jsem si včera poslechla v radiu zmiňovanou českoudvanáctku a nikde ani trošku toho co jste psala o pisničce Evy Hurychové.
Nevim,kde jste k tomto názoru přišla,naopak je tam vše jak píše Eva vám v odpovědi.
Písnička je dobrá,mohla bych napsat,že výborná a taky je,protože se umístila na 5.místě a podle moderátora pořadu je tam už tří měsíce a to je dobrý výsledek.
Samozřejmě,že jsem poslala i hlas do soutěže ,protože naopak písnička je optimistická a povzbudí lidi co někdy už něvědí jak dál a mají důvod dál pokračovat a´nevzdávat to.
Paní Evě,prý brzy vyjde i kniha a nové cedéčko,samozřejmě,že si obojí zakoupím a myslím,že nás takových bude hodně.
Z vašeho dopisu je jasný útok na Evu,já osobně ji držím pěst,at se ji daří,kdo něco takového jako ona prožil,ví o čem to vše je.
Vám Martino přeji at se vám v životě daří lépe posuzovat druhé a nenechat se zaslepit záští a závistí,a ještě ji veřejně prezentovat na člověku,který si prožil své a snaží se druhým pomáhat.
Chce-li někdo zhlasovat pro písničku Evy Hurychové,může ji podpořit smskou ve tvaru CZ12 5 na číslo 9077703 do neděle 23,59 hodin.
Pavlína z Benešova

 

Evo,nedejte se (Jirka - 14. 09. 2007 17:11)

Paní Evo,dopis Martiny z Pardubic je hrubé a nepravdivé utrhání na cti,jsou to výmysly a zášt proti vám.Nenechte si to líbit,já na vašem místě bych kontaktoval právníka a podal žalobu.
Tato osoba,vás na veřejností staví do špatnýho světla a to co děláte pro lidi a pomáhátenakonec se díky ní obrací proti vám.
Každý rozumný a soudný člověk uzná,že to tak není co o vás píše a kdo zná vaši pěvěckou karieru a zajímá se o písničky.Pisatelka se podepsala a uvedla odkud je,totožnost se dá prokázat a pokud bude neexistující není těžké si domyslet kdo je pisatel.
Evo,nedejte se a všichni co vás mají radi a je jich hodně,vím to,za vámi stojí a nedají vás.
Přeji jen samé dobré,to se vám musí vrítit ta investice co jste pomáhala a pomáháte lidemkteří si nevědí rady v takových situacích v jakých jste byla i vy.
Přeji jen to dobré,Jirka Černý

 

Česká dvanáctka mě zklamala (Martina Halásková - 12. 09. 2007 19:23)

Paní Evo,
pravidelně poslouchám hitparádu na Radiožurnálu,a musím bohužel říci,jak mě zklamalo,že Váš duet s Marcelou Kyselovou jste postavila prakticky na lidském utrpení.Využila nebo spíše zneužila jste toho,že Vás teď lidé litují a rychle si chcete přihřát polívčičku a dostat se pomocí své kampaně za oběti domácího násilí v šoubyznysu nahoru.To mi nepřipadá poctivé.Navíc těžíte z popularity Marcely Kyselové,která je mnohem lepší zpěvačka než Vy,a které jste v duetu nedala příliš možností.Zní to,jako by Vám pouze dělala sboristku.Doufám,že můj názor zveřejníte,přestože se Vám asi líbit nebude,ale je napsaný slušně.Přála bych Vám více talentu a lepší než jen průměrné texty.
Martina z Pardubic

 

Hledám kamarádku (Iva Kudrnáčová - 09. 09. 2007 20:51)

Milá paní Evo,už nějakou dobu sleduji dění kolem Vás na těchto stránkách i v médiích.Líbí se mi Vaše písničky a oceňuji pomoc,kterou poskytujete týraným osobám,není jich bohužel málo.Jsem dvakrát rozvedená čtyřicátnice,také jsem si prožila svoje,léčila se na psychiatrii a už jsem po zdravotní stránce v pořádku.Jsem ale moc opuštěná a nemohu chodit do práce,mám plicní fibrózu a invalidní důchod.Obě děti již mají své životy a já se cítím jaksi nepotřebná a nevyužitá. Napadlo mě,zda by si nechtěla se mnou psát některá z žen,je jich tu celá řada - opuštěných a smutných,nikoho nemají a ani já ne. Třeba by to prospělo oběma stranám,mohu se podělit o své vlastní zážitky,pomoci radou a vyslechnout.Nemám žádnou opravdovou přítelkyni a chtěla bych mít.V klasické Seznamce na netu jsou vztahy dost povrchní,kdekdo si chce dopisovat,ale nakonec u toho nevydrží.Žiju teď sama v rodinném domku a mohu si sem případnou kamarádku i pozvat, čistě výhledově.Je škoda,že tolik lidí trpí samotou a nevědí o sobě navzájem.Vy ale určitě mnohé znáte a dle vlastního uvážení byste mi mohla v tomto ohledu pomoci, a já bych zase třeba pomohla někomu,kdo trpí depresemi a myslí si, že je zbytečný,což dokážu dost dobře pochopit,neboť jsem to zažila.
Přeji Vám hodně zdraví,úspěchů a dobré kamarádky, jsou k nezaplacení,život bez skutečných přátel jako by ani nebyl.
Ivana
PS:Jen malý dodatek - jsem ochotná si psát i klasickou poštou v případě,že někdo nemá přístup na net.

 

Evicce(Marie - 03. 09. 2007 12:26)

Mila Evi,jsem rada ze jste se vratila v poradku z dovci.U mne nastaly ruzne zmeny,zdalo se ze moje manzelstvi by mohlo zacit fungovat normalne,ale manyel neni ochoten dodrzet dohodu a neprispiva na jidlo na deti ba naopak odjel na tri dny a nenechal doma ani korunu.V me nepritomnosti koupil auto a drahe boty pro dite a tim se snazi ukazat detem jak je skvely tata,ale cerpa z uverovych karet a tim nas dostava do neprijemnosti,vyvrcholilo to v nasili,jeste porad vaham jestli se mam obratit na policii,po skoro dvacetiletem manzelstvi je to velmi tezke.MARIE

 

Evě (Imrich - 27. 08. 2007 16:48)

Přeju hodně dalších nových písniček a i rád bych sehnal ty starší s 80 let.Mnoho štěstí v další práci přeje Imrich-Náchod

 

Domací nasilí (jaru - 23. 08. 2007 14:28)

Dobrý den, ahoj, několik let jsem byla fyzicky i psychicky týraná. Už je tomu půl roku co jsem vše konečně ukončila a společně s policií dokázala odejít. Až teď mi vše dochází a vracejí se mi vzpomínky na všechny mé bolesti, slýchám nadávky, vše je tak živé jako kdybych v tom pekle byla stále. Nemohu spát, klepu se a myslím jen na jedno, nedokážu na to zapomenout, dokonce nedokážu o tom s nikým mluvit. Jsem jen uzavřená do sebe a tiše volám o pomoc. V myšlenkách si myslím že mi nikdo nevěří. myslím si že jsem přebytečná a nemám už tu na tomto světě co dělat. Když jsem navštívila psychiatra který mi dal nějaký prášky.Po čase jsem je vysadila a k psychiatrovi už nešla. Myslela jsem si že jsem v pohodě a vyrovnaný člověk. Bohužel dnes docházím k závěru že jsem totálně na dně a drží mě při životě jen můj syn a nový přítel. Je to se mnou čím dál tím horší. jsem raději sama. Přestávám chodit mezi lidi a když jdu raději spěchám co nejdřív domu. Ohlížím se za sebou jako bych někde něco ukradla a nebo mě někdo pronásleduje. mám velký strach a jsem neustále nervozní. Stále se jen něčeho bojím. Vím že můj přítel se snaží dělat nemožné abych na to zapoměla ale prostě to nejde. nevím co se mnou je, co se se mnou děje. Pořád jen brečím nebo se směju. Zdravotní stav se mi zhoršuje, Bolí mě záda, hlava dokonce ani menstruaci nemám pravidelnou. a hlavně mě nic nebaví.

 

pro vsechny (bumat13 - 23. 08. 2007 09:47)

jsem moc rad ze existuje clovek jako je pani Eva.i diky ni se nam snad podari aby byl potrestan clovek ktery se dopustil domaciho nasili nejen na sve manzelce,dnes jiz byvale,ale i na svych detech a to dokonce na svem synovi ktery ma mentalni ale i telesny hendikep.jsem muz,ale verejne prohlasuji ze jsme to prave my muzi kteri by jsme meli zeny chranit a ne ja tyrat.preji vsem hodne stesti

 

Týrání(Jiřina - 10. 08. 2007 07:46)

Milá paní Evo!
Velmi Vás obdivuji, za to, co děláte pro týrané ženy i děti. I já jsem byla týraná, dokonce už jako malá holčička od své matky. Už od čtyř let(teď v květnu mi bylo 50 let) si pamatuji,jak mě bila velkou prádelní vařechou a když jsem byla starší, tak mě surově pěstí bila do obličeje, až mi tekla krev.Bez jejího vědomí jsem se přihlásila do LŠU na housle, když mě na ně předtím učil 1 rok můj strejda.Po třech letech mi to zakázala, přesto, že jsem byla velký talent.Brečela jsem, ani prosby mého učitele nepomomhly. Když jsem se pak hlásila na zdravotní školu, nedovolila mmi studovat, přesto, že jsem ZŠ ukončila s vyznamenáním.Učitelé jí domlouvali, ať mi ve studiu nebrání, ale marně.Odešla jsem tedy na internát, do učiliště, které jsem sice absolvovala, ale obor mě nebavil. Ale vyhnula jsem se násilí, dřině na poli a v kravíně.Po vyučení jsem domů jezdila jen jednou za měsíc a to jen k vůli třem sourozencům, které jsem v podstatě vychovala, zvlaťě nejmladšího brášku(o 10 let mladšího)a k vůli taťkovi,který byl na mě hodný. Ale matky se bál, tak se mě nedokázal zastat(později se s matkou rozvedl a odešel).V 19 letechjsem se vdala a 13 let prožívala podobné peklo, jako vy. Mám 4 dospělé děti. Když byly malé, manžel mě surově bil,ponižoval, přitom on sám byl primitiv. Asi se nedokázal smířit s tím, že jsem inteligentní a chytrá. Zřejmě vedle mě trpěl pocitem méněcennosti, tak si to kompenzoval násilím na mě.Hodně pil, stále měl jiné ženy,kamarády. Rozhazoval peníze,mě nechával bez peněz.Asi k vůli nezřízenému životu v 39 letech zemřel, ale to už jsem s ním byla rok rozvedená.I po rozvodu jsem to neměla lehké.Odešla jsem bydlet jinam, kde je zdravý vzduch, protože můj syn byl od malička vážně nemocný - těžké astma. Téměř každý večer měl záchvaty. Na radu lékařů jsem tdy odešla.Žiji už 14 let s druhem, přišla jsem k němu, když dva mladší synové byli ještě malí. Ze všech čtyř dětí se mi podařilo vychovat schopné a sebevědomé lidi.Díky svým životním zkušenostem nenávidím násilí, týrání. Nechápu , kde se v rodičích bere ta krutost týrat děti. A je to kruté, zvláště když dítě týrá matka!Za týrání dětí a žen bych dávala tvrdé tresty. Můj názor je, že nestačí muže týrajícího ženu a děti jen vykázat na několik dní z domu, já bych jej na těch několik dní zavřela.V dřívějších dobách mělo každé město a obec žalář, kde místní policajt darebáka zavřel. To byla dobrá věc, škoda,že ty "aresty" nemáme i nyní.
Paní Evo,znám vaši pěveckou kariéru z dřívějších let,líbila jste se mi. Jsem ráda, že znovu začínáte zpívat, držím Vám palce! Jiřina 

 

Pro paní Dagmar (administrátor - 25.7.2007 15:07)

Dobrý den Dagmar. Eva vám jistě ráda pomůže. Napište jí prosím do "Eviny schránky" na mail: evinaschranka@email.cz , tam už budete mít možnost popovídat si soukromě. Věřím že společně najdete způsob jak se z vaší těžké životní situace dostat. 

P.S. Eva teď není v Praze, a tak nemá nejspíše ani přístup k internetu, ale když jí napíšete na výše uvedený mail určitě odpoví. Jednu radu Vám však můžu dát už já....NEVZDÁVEJTE SE !

 

domaci nasili (netikova dagmar - 25.07.2007 12:37)

dobry den,videla jsem v tv vas porad o dom.nasili a jsem v podobne situaci jako vy.uz nevim co mam delat, protoze jsem prosila snad vsechny instituce o pomoc ale nikde jsem neuspela.ziju s pritelem v jednom byte uz 10let. a on si nasel pritelkyni a to je duvod nasich problemu.v byte jsem hostem a ne majitelem a nemam kam jit.pritel me neustale psychycky i fyzicky napada,mam pres rok odpojenou eletriku,plyn a uz nevim co mam delat.premyslela jsem o sebevrazde.prosim jesli mi muzete nejak pomoc alespon radou budu vam moc vdecna,a nebo jesli by jsme se nemohli nekde sejit na kafi a popovidali si o tom.dekuji netikova

 

Petrovi (Marie - 18. 07. 2007 14:56)

Pane Plihale,Vy asi nevite,ze existuji lide,kteri i v temnote vidi zarit svetlo,pokuste se vyjit z te Vasi.Mozna konecne uvidite i jine veci nez rozdavate Vasimi prispevky. Opustte VASE INFERNO. Preji Vam jen to dobre a hodne radosti at dostavate,aby jste ji mohl i rozdavat.Hezke leto.

 

 

Janovi (Vlaďka - 15. 07. 2007 19:01)

Souhlasím s Vámi,ale jen částečně.Nikdo tady na stránkách netvrdil,že vina je vždy jen na jedné straně a že ženy neumí být zlé.Sám uvádíte,kolik let jste v manželství setrval a dle toho,co jsem četla,jste z něho odešel sám a tudíž jste se tedy rozhodoval sám za sebe.Určitě to nebylo jednoduché a věřte,že Vaši situaci vůbec nezlehčuji,ale když se rozhodujete i za děti jako paní Eva (a takových je nás víc),je to mnohem těžší.V každém vztahu je něco,ale pokud problémy dojdou až k násilí,je to v dané situaci pro každého osobní tragédie.Jen čas a pomocná ruka dokáže člověka naučit zase žít lépe,věřit lidem a v lepší život.Vám se to zřejmě již povedlo a tak Vám přeji hodně štěstí na nové cestě životem a věřte,že BOŽÍ MLÝNY MELOU POMALU,ALE MELOU...Třeba to potrvá,ale i (Vaší) pani bude jednou ouvej!

 

 

milý Péťo (administrátor - 14.07.2007 14:41)

Nebudeš tomu možná věřit, ale skutečně se od doby, kdy jsme provedli nutná opatření (z velké části kvůli tobě) v sekci okénko hostů, nepřišly žádné negativní vzkazy. Nejspíš už ostatní pisálci těch mnohdy hanlivých vzkazů dostali rozum a pochopili, že je to stejně zbytečná námaha. Doufám, že konečně zmoudříš a dospěješ i ty. Měj se a trochu se zchlaď, ať ti není takové horko.

 

 

mile vzkazy (Petr Plihal - 11. 07. 2007 07:26)

To je neuveritelne, ze od te doby, co vzkazy prochazeji cenzurou, nenapsal nikdo nic kritickeho. Holt nase nova stara superstar bez vady a bez chyb. Jen si toho jeste nikdo poradne nastesti nevsimnul. Je to jako zahrivani teplomeru, aby bylo tepleji :-).
Tak tak at je vam co mozna nejvic horko! Zdravim.

 

 

""není bouře bez mraků"" (Jan - 09. 07. 2007 15:57)

Přeji hezký každý den ve Vašem životě.
Tento nadpis jsem volil proto jelikož vím,že i toto Vaše trápení mělo a má dvě stránky.Tu jež píšete Vy a tu co by mohl napsat on kdyby jsme mohli číst jeho verzi.Jsem muž a zažil jsem své v manželství(36 Let) s údajně hodnou ženou.Já ji říkal na konci našeho společného života\"\"TICHÝ TEROR\"\":To jak jste dopadla Vy jsem podobně dopadl já,a to protože jsme to připustili.Každý si za svůj život může sám a je jeho režisérem.Proto já nežehrám i když jsem odešel jak se říká s ruksakem a ji nechal domek se vším.Jen ojeté auto a nebytové prostory na cca 400m2 jsem si ponechal. Jako poslední útočiště kde jsem rok bydlel bez sociálního zařízení a nikoho nezajímalo že i kůň má lépe vybavenou maštal.Ale našli se lidi, kteří mně v zimě nechali u sebe bydlet a podali pomocnou ruku.A to jsem už stál s provazm v ruce od trámem.Jsem tu mám znova práci,ne tak dobrou jako dřív, ale jsem mezi lidma a je mi relativně dobře.Není to o tom kdo je kdo zda muž, či žena kdo začal a kdo byl horší.Je to o tom, že se tohle může stát a můžem si za to sami.Jsou to silná slova možná nenajdou porozumnění,ale jsou psaná životem.S úctou zdraví
Honza—Jan

 

 

Danovi (Marie - 07. 07. 2007 13:11)

Dane nevim co jste prozil jako muz,ale pokud milujete vychody slunce musite milovat i zapady-se sluncem vstavat i usinat.Bez slunce se opravdu neda zit at venku nebo uvnitr.Hezke sluncem prosvicene vsechny dny,ja pocitam i s lunou.

 

Evičce (Marie - 06. 07. 2007 17:59)

PROZIJTE DOVOLENOU V KLIDU A POHODE,PREJI SKVELE POCASI A RELAXUJTE CO TO JEN PUJDE. VRATTE SE PLNA RADOSTI A SLUNCE,BUDU NA VAS MYSLET A TESIT SE NA VASE ODPOVEDI,KTERE NAS VSECHNY POVZBUZUJI.MOC VAS ZDRAVIM,Marie

 

Jen tak...:-) (Dan - 06. 07. 2007 16:22)

Kde jsou ta krásná slova co jsi mi psal?
Kde je ta vášeň? Zbyl už jenom žal.

Kam zmizely z očí tvých jiskřičky touhy?
Vždycky mi stačil jen pohled pouhý.

Proč milovat znamená skoro vždycky jen soužení?
Vždyť s tebou jsem zažila i sladké souznění.

Byli jsme krásná dvě těla žhavá,
teď na nás chlad a samota sahá.

Kam zmizel Tvůj úsměv a dotyky štěstí?
Teď se jen mračíš a svíráš pěsti.

Tak odpověz prosím na moji otázku.
Ty nechtěl bys žít a zemřít pro lásku?

Pokud počasí dovolí, tak několikrát týdně zkrátím dobrovolně dost výrazně svůj spánek a vyjedu za město na kopec zažít a prožít východ Slunce. Tolik, co během té půlhodinky se zavřenýma očima do sebe vstřebám, mi nedá nic a nikdo na světě. Tohle první ranní paprsků pohlazení a políbení mi dodá sílu a energii pro řešení spousty problémů, které nám všem život přináší. Vím, že je skoro utopie vnuknout zaměstnané, o děti a domácnost se starající a ještě k tomu jakkoliv týrané ženě myšlenku takové ráno absolvovat, ale tahle ranní půlhodinka absolutního klidu a pohody dokáže dát odvahu a sílu i k radikálním a důležitým rozhodnutím a taková rozhodnutí jsou myslím právě v těchto případech hodně důležitá a potřebná. Přeju vám všem život bez utrpení, bolesti a trápení a pamatujte, že každý nový den můžete začít žít daleko příjemnější a klidnější život, jen je potřeba si jednou říct...A DOST !!!...:-)))

 

 

Michaele (Marie - 04. 07. 2007 16:22)

DEKUJI VAM. PREJI VAM A VSEM MILYM LIDEM DOBRE VULE TEN NEJKRASNEJSI- IKDYZ MOZNA ZAMRACENY DEN,ALE KOUKNETE SE LIP MOZNA ZE TEN MRAK MA STRIBRNY OKRAJ.HEZKY ZBYTEK DNE.M.

 

 

Jen tak (Ladis (ladabest@seznam.cz) - 04. 07. 2007 13:36)

Mila Evi,
dovolim si po cca dvaceti letech pokracovat v tykani a jako byvaly fanklubak Te moooc zdravim. Je zajimave, jak jsi mi \"vstupovala\" do zivota v obdobich, kdy se tzv. NECO DELO a vlastne jsem si to uvedomil az kdyz se zverejnily ty Tve \"udalosti\". Jako adolescent v Janskych Laznich jsem prochazel operacemi a strastmi okolo zdravi a do toho jsi nam v Malem sale zpivala jen o trochu dospelejsi Ty. Jako \"zrajici\" jsem diky Tobe i klubu poznal par dobrych pratel a spoustu nejen novovlnne muziky, kterou jsem trapil i svou sestru Helu. V techto dnech se \"potacim\" v majetkovych potizich s bejvalkou a ejhle Eva v TV! Takze maly/velky dik, ze me takhle provazis zivotem a ac si me nemuzes pamatovat posilam hezky pozdrav z Prerova. Drzim Ti palce, aby jsi vydrzela v boji i pomoci podobne \"zasazenym\" a az budu v Praze tak \"JA PRIJDU\" a treba nekdy osobne... L.

 

Milá EVO Hurychová ! (JANA - 04. 07. 2007 12:28)

Chtěla jsem Vám jen poblahopřát k VAŠÍ kamarádce,která Vám pomohla.
Vím o čem mluvím,taky jsem pomohla takovému domácímu násilí udělat přítrž,ale zato jsem se dočkala jen toho,že mne má kamarádka přestala i zdravit jakmile jsem jí pomohla dostat se od jejího tyranského manžela.Přeji Vám v životě jen to hezké.

 

pro Marii (Michaela - 04. 07. 2007 10:49)

Naprosto ve všem souhlasím s Marií a před paní Evou smekám!!!

Evičce (Marie - 03. 07. 2007 21:06)

Mila Evičko,velice dekuji za Vasi odpoved.Sama mam malo pratel daji se spocitat velice rychle na jedne ruce u Vas mam pocit,ze Vas znam cely svuj zivot.Vase zivotni rehole je velice podobna me.Myslim na Vas kazdy den a preji Vam jen to nejlepsi zakonceni tohoto pekla.DEKUJI ZA VSECHNY,KTERYM DAVATE NADEJI,BUH VAM ZEHNEJ NA VASI CESTE.Marie

 

Panům tvorstva (Marie - 03. 07. 2007 17:30)

RADOBYM TYRANUM PATRI TO CO SAMI ROZDAVAJI,NADAVKY KOPANCE FACKY ALE HLAVNE PSYCHO.TESTE SE, I NA VAS DOJDE.JSTE TO PRAVE VY, ANO VY, POZNAL JSTE SE DOUFAM ZE SE NA SEBE USMIVATE.JSTE SAM PRO SEBE SKVELY.TO MUSI BYT UZASNY POCIT.....

Ahoj Evičko (helena.fla, 28. 06. 2007 14:17)

Jsem moc ráda, že jsem Tě zase objevila, v 80.-tých létech jsi patřila k mým oblíbencům. Možná vzpomeneš na Jirku Matyse, dělal v jedné liberecké kapele technika a přes něj jsem nějak přišla k Tvému LP, které bylo tak skvělé, že bylo doma omíláno stále dokola. Teď, když jsi byla v televizi, tak se mě moje 26-ti letá dcera ptala : A mami to je TA Hurychová viď, tak si dovedeš spočítat, kolik jí tenkrát mohlo být a jak si Tě dokázala zapamatovat. Chci Ti jenom říci, že jsi skvělá, nádherná a chytrá ženská a že Ti přeju už jenom samé dobré věci. Helena
P.S. Mimochodem, to LP je zašantročené a je mi to nesmírně líto, ráda bych ho znovu poslouchala v té původní verzi (snad s Honzou Neckářem?. Vydejte tu desku znova, prosím.

pro pána tvorstva (Michaela, 28. 06. 2007 13:33)

Že na ženě nesmí zaschnout krev? Co jsi to za hovado (a to to hovado urážím, když ho srovnávám s tebou), teda ještě že je tu korektura, jinak by sis něco vyslechl a mít tě po ruce, věř tomu, že ta krev by opravdu nezaschla, ale na Tobě!!!

Upozornění (Administrátor, 28. 06. 2007 13:33)

Ještě jednou upozorňuji že Eva píše své odpovědí na samostatné stránce, kterou najdete výše. Veškeré odpovědi podepsané jejím jménem v přehledu vzkazů, jsou jen trapným pokusem nějakého "inteligenta" pošpinit její jméno.

plukovníkům, pánům tvorstva a podobným (Michaela, 28. 06. 2007 13:27)

Je mi Vás upřímně líto, buď jste podpantofláci nebo hlavními aktéry domácího násilí. Ale věřte, "že na každou svini se voda vaří"!!! Jednou na své ubohé názory dojedete. Fandím všem týraným ženám, které dostanou odvahu ze vztahu odejít. Evo díky za tyto stránky!!!

PRO IMBIHO PSEUDONYMA (Marie, 28. 06. 2007 09:23)

PROC SE SCHOVAVAS ZA EVICKU SI UBOHY SLABOCH VYHLEDEJ POMOC,VSEM SE ULEVI A NEJVIC TOBE.NEJSI ZAJIMAVY,TVUJ PSEUDONYM JE TRAPNY.

pokouším se bránit.... (Petra, bojovnice, 27. 06. 2007 21:53)

Ahoj Evo, v současné době jsem již poznala psychický teror rodiny manžela a jen díky jednomu kamarádovi. Moc mi pomohl a sám nemá jednoduchý život. Psychicky ho týrá sousedka, žena invalidního manžela, který vyžaduje celodenní péči. V současné době nemám vlastní internet doma, jen doufám dočasně, tak píši vzkaz jen v rychlosti z netu z knihovny.Ráda bych si s Vámi blíže promluvila o problémech. 

13.komnata (Janka, 27. 06. 2007 16:41)

Evo,celý pořad jsem shlédla se zatajeným dechem,protože něco obdobného jsem si prožila i já,akorát jsem nenašla odvahu svůj problém pojmenovat a vyjít s ním na veřejnost.Prošla jsem si téměř všechny příspěvky a překvapilo mě,kolik žen a dívek bojuje o svoji důstojnost v nevydařeném vztahu s tyranem.Váš příběh mi dodal odvahu,věřím,že že jste si prošla opravdovým peklem,je to znát i z vašich nejnovějších nahrávek,při kterých mi místy naskakovala husí kůže.Přeji Vám hodně sil ve Vaší práci,určitě má smysl,byť byste pomohla třeba jen jedinému člověku!

PRO ANDREU (ADMINISTRÁTOR, 27. 06. 2007 11:11)

EVINY ODPOVĚDI JSOU POUZE POD VÝŠE UVEDENÝM ODKAZEM A JE MOŽNÉ ODHADNOUT, KOMU STÁLO ZA TO, POUŽÍT Z VLASTNÍ UBOHOSTI JEJÍ JMÉNO. EVA NYNÍ PŘEDNOSTNĚ ODPOVÍDÁ LIDEM DO SCHRÁNKY. PROSÍM O CHVÍLI STRPENÍ, VĚŘÍM, ŽE CO NEJDŘÍVE ODPOVÍ I VÁM.

pro pana tvorstva (krotitel, 26. 06. 2007 22:41)

Tebe hledam si skvely, urcite si impotentni tak potrebujes skrotit za nespolehlivost.

Tak to má být!! (Pán tvorstva, 26. 06. 2007 22:31)

Základní pravidlo je ,že na ženský nesmí v žádným případě zaschnout krev a pokud možno by neměla vytahovat pracky z dřezu s nádobím s výjimkou když přivezou uhlí ,aby ho mohla jít skládat....pořádek musí být...rodina je základ státu...

reklamace (Petr Plíhal, 26. 06. 2007 20:35)

nefunguje to.... ;-)

Nováková (Andrea, 26. 06. 2007 20:28)

Ahoj Evi můj muž mně bije za hlouposti.Můžeš mi pomoct?

 Další strana >    

 

(Slávka - 12. 12. 2009 22:11)

Dobrý večer paní Evo,našla jsem si dodatečně zahrávku Vaší 13. komnaty. Je to zajímavé povídání i když na smutné téma. Paní Kubelková je zkušená moderátorka a myslím si, že ani Vám nebyla proti mysli. Obdivuji Vás, opravdu to není lehké se k takovému řešení "probojovat". Vážíte si pomoci a sama ji nabízíte, to by v dnešní době málokdo udělal. Fandím Vám a děkuji za všechny ženy, které to zatím nedokázaly. Až budou tyrani cítit neochotu společnosti tolerovat jejich trestuhodné jednání, pak je naděje na zlepšení.

Přeji Vám i vašim dětem hezké vánoce. Slávka

 

pomoc (jarmila - 23. 09. 2009 14:25)

Dobrý den paní Evo,po přečtení zdejších reakcí čtenářů jsem se odvážila i já vám napsat.6iji s druhem,máme tři malé děti a jsem opravdu psychicky dá se říci týrána.Před dětmi těch nepočítaně vulgárních nadávek apod.Dopadlo to tak,že jsem se po již hodně vyhazovech odhodlala a jsem v azylovém domě.Přesto mě druh terorizuje i tak .nevím co mám dělat,peněz není moc a do práce s malými dětmi mě nevezmou.Poradíte mi prosím?Zajímá mě váš názor.Co je prosím stalking?Děkuji a budu doufat,že mi napíšete.Jarka

 

Díky (Helena - 10. 09. 2009 12:40)

...děkuju....za čas,myšlenku a slova, ke kterým jsem se často upínala ve chvílích kdy jsem nevěděla kudy kam.Rozpor mezi správným řešením a mým psych.,emoc. stavem,který mi nedolil chopit život do svých rukou,mě přiváděl do ještě většího napětí....Vaše DĚLEJTE JEN TO NA CO MÁTE SÍLU,jsem si často připomínala,šeptala,křičela....Bála jsem se,že to nedokážu.Dokázala!Ke všemu jsem našla sílu!Pro toho,kdo nebyl nejbližším člověkem napadán,je asi těžké vcítit se do pozice ženy,která se bojí a zároveň je citově závislá.

 

Problém (Bohunka - 03. 08. 2009 22:19)

Dobrý den, dnes asi tak ve dvě hodiny jsem na jedné nejmenované webové adrese shlédla Váš kultovní videoklip k písni Péťo čau!. Při sledování tohoto oslnivého videa mě napadla taková podivná myšlenka: Jedná-li se skutečně pouze o kocoura, jak by se na první poslech zdálo, nebo je-li oním Péťou tajemný muž, jehož zříme na samém konci videoklipu? Ptám se tedy, pakliže kocour není pouhou metaforou, kdo je onen muž? Děkuji předem za brzkou odpověď. Moc Vám s celou rodinou fandíme a držíme palečky a mnoho úspěchů. Bohunka a spol.

 
 

 

Kontakt

Oběti domácího násilí mohou Evě napsat na:

evinaschranka@email.cz

odkazy

Asociace školské sociální práce v ČR, z. s.

Archiv

Kalendář
<< duben / 2024 >>

Statistiky

Online: 1
Celkem: 642698
Měsíc: 5134
Den: 196