FEAR 2
11. 3. 2009
Project origin je pokračování hry, která byla v roce 2005 hrou roku => F.E.A.R.. Studio Monolith, které vyvíjelo F.E.A.R., se nepohodlo s firmou Vivendi a stratilo licenci na název, ale příběh atd. jim zůstal. Vivendi chtělo ještě využít příležitosti a vytvořili 2 datadisky. První vyšel Extraction point a pak následoval Perseus mandate. Monolith proto začal spolupracovat s Warner bors, ale nevěděl jak hru pojmenovat, a tak nechal rozhodnout hráče. Ti vybrali titul Project origin!
Příběh
Bude navazovat na F.E.A.R.. Dva datadisky, které vydala firma Vivendi s ním nebudou mít nic společného.
Děj začne půl hodiny před výbuchem a hrát budete za Michaela Becketta, jenž je člen týmu delta. Tým delta měl za úkol najít významné členy Armachamu. Michael Beckett je těžce raněn, proto je na začátku operován. Po chvíli navštíví operační sál Alma a přežije to jen Michael. Po probuzení si vezme svou zbraň a brýle (k těm se ještě vrátím) a jde bojovat! Alma je volná a může si s Vámi dělat co bude jen chtít. Postaví se Vám naklonovaní vojáci, geneticky zmutovaní lidé atd.. Myslím si, že i roboti nebudou chybět.
Nejprve byl způsob doplňování životů vyřešen, tak že žádné lékarníčky nebyly potřeba, protože životy se doplňovaly samy. Ale na žádost fanoušků udělali už osvěčený způsob ze starého F.E.A.R.u. Takže se znovu setkáme s lékarničkama a s medical injetor (injekce na zvyšování životů).
Je jasné, že autoři ani na bullet-time (zpomalení) nezapomněli.
Novinkou jsou brýle, které ukazují HUD (životy, kompas, náboje). Pokud se zašpiní od krve, tak si je Michael Beckett utře.
Co se týče zbranění, tak se nic převratného nevymyslelo. K dispozici bude pistol, brokovnice, samopal, penetrator známý z F.E.A.R.u (tím můžete nepřátele přišpendlit ke zdi), plamenomet, laser a granáty.
Prostředí, by se ale mělo změnit. U F.E.A.R.u bylo prostředí ve směs lineární. Tentokrát si na to autoři dali pozor a bojovat se bude nejen v interiérech, ale i v exteriérech.
Příběh
Bude navazovat na F.E.A.R.. Dva datadisky, které vydala firma Vivendi s ním nebudou mít nic společného.
Děj začne půl hodiny před výbuchem a hrát budete za Michaela Becketta, jenž je člen týmu delta. Tým delta měl za úkol najít významné členy Armachamu. Michael Beckett je těžce raněn, proto je na začátku operován. Po chvíli navštíví operační sál Alma a přežije to jen Michael. Po probuzení si vezme svou zbraň a brýle (k těm se ještě vrátím) a jde bojovat! Alma je volná a může si s Vámi dělat co bude jen chtít. Postaví se Vám naklonovaní vojáci, geneticky zmutovaní lidé atd.. Myslím si, že i roboti nebudou chybět.
Nejprve byl způsob doplňování životů vyřešen, tak že žádné lékarníčky nebyly potřeba, protože životy se doplňovaly samy. Ale na žádost fanoušků udělali už osvěčený způsob ze starého F.E.A.R.u. Takže se znovu setkáme s lékarničkama a s medical injetor (injekce na zvyšování životů).
Je jasné, že autoři ani na bullet-time (zpomalení) nezapomněli.
Novinkou jsou brýle, které ukazují HUD (životy, kompas, náboje). Pokud se zašpiní od krve, tak si je Michael Beckett utře.
Co se týče zbranění, tak se nic převratného nevymyslelo. K dispozici bude pistol, brokovnice, samopal, penetrator známý z F.E.A.R.u (tím můžete nepřátele přišpendlit ke zdi), plamenomet, laser a granáty.
Prostředí, by se ale mělo změnit. U F.E.A.R.u bylo prostředí ve směs lineární. Tentokrát si na to autoři dali pozor a bojovat se bude nejen v interiérech, ale i v exteriérech.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář