BR-OUG Ač se to nezdá, tato rasa je taktéž velmi silným mágem, už ne tak silným zlodějem a velmi dobrým vojákem. Výborný farmář, ovšem je nutné si zvyknout na jiný styl nastavení gubernátu. | |
ČLOVĚK Lidé jsou druzí nejsilnější zloději hned po hobitech, jeho využití je však velmi univerzální a používá se také jako voják, vyjímečně při optimálním nastavení generálů i jako mág. | |
GNOM Využívá se spíše jako voják nežli zloděj, ovšem i pro tyto účely lze tuto rasu účinně využít. | |
DŽIN Jednoznačně nejlepší mág ve světě RD. Jeho použití lze najít vyjímečně i ve zlodějích. | |
NEKROMANT Zde je nutné se na začátku rozhodnout, zda s nekromantem kouzlit či válčit a podle toho nastavit generály. V univerzálním využití je v praxi tato rasa takřka k nepoužití, ovšem v určité specializaci je to velmi vítaný gubernát. | |
ELF Po džinech druhý nejschopnější mág, jeho využití je však velmi platné i v armádě a to především jako obránce. Odehrát však kvalitně elfa je úkol pro zkušenější hráče. | |
OBR Jeden z nejlepsích vojáků. Spolu s Trpaslíky právě Obři bývají často využíváni jako úderná jednotka v kombinaci s důslednou obranou. | |
TRPASLÍK Trpaslík je velmi schopný farmář a velmi silný voják, využitelný spíš do obrany než do útoku. Má však výrazné záporné bonusy na zloděje. | |
HOBIT Absolutně nejsilnější zlodějská rasa, občas kouzlí během farmy drobnou magii (především Dračí dechy) na nepřátelské magicky nekryté gubernáty. Dá se ale i ve vyjímečných případech využít i jako vojenský obránce. | |
SKŘET Nejvíce specializovaná vojenská rasa určená výhradně pro útok. | |
ENT Nejlepší obranná rasa ve hře, která ale má horší farmu nežli ostatní gubernáty a tak klikat jí je dosti náročné. | |
VAMPÝR V magii dosahuje kvalitních výsledků a taktéž velmi dobře využitelný i jako zloděj. Lze ho však využít i jako vojáka. Tyto údaje byly okopírovány z webu aliance Svobodné hory. omlouvám se za použití dat bez předchozího souhlasu admina stránek:P |