Fyzika
24. 3. 2007
p. Dráp. krátce po nástupu do školy a odchodu paní Buvalové: Přinesla jsem vám zprávu...
Třída: A je dobrá?
p. Dr.: Ne, pro obě strany hodně špatná! Budu vaše nová třídní.
Třída: ?!?!?!?!?!
p. Dr.: Upozorňuju, že jsem o to ani nežádala, ani neprosila!
p. Dr.: Tak, jako vaše nová třídní ... absolutně nevim, co mam dělat.
Třída: Paní Buvalová vždycky kontrolovala, kdo je přezutej!
p. Dr.: Tak .. to je pod mou úroveň, abych tady lezla po zemi a kontrolovala bačkory... ostatně, já se taky nepřezouvam.
Brali jsme tranzistor.
p. Drápelová: Tak, a až holky budou mít děti, tak aby nemusely kontrolovat, jestli se jejich dítě nepočůralo, tak si udělají takovej elektrickej obvod, kterej zapojí ke zdroji a až se počůru, tak jim zasvítí světýlko. Ale samozřejmě, že nebudete dávat jako zdroj zásuvku s 220ti, to byste to potom už kontrolovat nemusely...
p. Dr.: Pane Švec, proč se neučíte, dyť nejste úplně blbej.
p. Dr.: Nimo, proč jste písemku odevzdal bez horního rohu?
Nima: Já tam napsal výsledky, tak si je teď chci skontrolovat.
p. Dr. (10.4.): Alberte, jak to máte s tou deskriptivou? (Přihlásil se na ní v září jako na nepovinný předmět.)
Bertí: No... já tam ještě nebyl...
p. Dr.: Pozor! Zadávam úlohu! ... Nemáte někdo tužku?
p. Dr.: No! Já sem si tu učebnici zase zavřela! No to je peklo! Už to zase nemam!!!
p. Dr.: Víte, že někam jedete, doufam...
Třída: Neeee!
p. Dr.: Hm, já jsem dostala takovej papír od pana Petříčka, kdy kam jedete, a v domnění, že si to budu pamatovat, jsem to zahodila...
p. Dr.: (Diktuje příklad) Muž vyzvedne ve vlaku do výšky 2 m kufr 12 kg za 3 sekundy ... - to mu trvá nějak dlouho, ne????? To fakt nevim jak to udělal. To mezi tim by musel svačit! Hodim kufr, mam ho tam hned!
Měli jsme psát písemku a Lucka Vavřičková opět chyběla.
p. Dr.: Ona je nemocná?
Jakub Š.: Ona má písemkový syndrom.
p. Dr.: Zákon síly, jak byste to napsala???
Lucka V.: Vzorečkem???
p. Dr.: Pane Švec, co to tam děláte?
Bertí: Já si čistim nehty...
p. Dr.: Až si budete chtít umejt nohy, přineste si lavor..
Wendy: Ptala jsem se našeho koně, jak se mu líbí u nás bydlet... Sežral mi koště!
p. Dr.: Měli jste včera něco pátou hodinu?
Třída: Jo, pana Řezáče, ale von nepřišel a nesmíme to řikat.
Vzadu na skříňkách stál už rok projektor.
p. Dr.: Čí to je támdleto?
Třída: To je pana Korpy. On to sem jednou přines, když to už nepotřeboval... Tak to prodáme...
Paní Drápelová nám po roce jejího vyučování nakázala napsat si cedulky se jmény, protože nás pořád neznala. Tomáš Kural si napsal na jednu stranu své jméno a na druhou Karel Vosuška.
p. Dr.: No, vy jste fakt kouzelný děti!
p. Dr.: Chybí někdo?
Třída: Svejkovský...
p. Dr.: Jo? A komu?
Jakub a Švejk dělali bordel při hodině.
p. Dr.: Seďte rovně! K sešitu! Když budete hodný, tak vás pohladim, jo?
p. Dr.: Tadyten příklad je hrozně jednoduchej. Má delší zadání než řešení.
Už jsme to dávno vypočítali a Wendy se po chvíli přihlásila: Jak že bylo to zadání?
p. Dr.: Ty dva body z písemky máte za podpis?
p. Dr.: Máte úkol... vymyslet buchar na profesora.
p. Dr.: Kolik vám to vyšlo?
Nima: 56 metrů.
p. Dr.: Takže Nimův ropovod a poloměru 56 metrů...
Albi: No tak vono se s letadlem blbě couvá...
p. Drápelová nám vracela opravený písemky. Na Martina K.: No teda vy tady máte šipek, že by se z toho jeden vopupínkoval.
p. Dráp.: Je to jasný???
Třída: Ne!
p. Dr.: To je fuk.
p. Dr.: Co to máte za blbý akce tady???
Třída: A je dobrá?
p. Dr.: Ne, pro obě strany hodně špatná! Budu vaše nová třídní.
Třída: ?!?!?!?!?!
p. Dr.: Upozorňuju, že jsem o to ani nežádala, ani neprosila!
p. Dr.: Tak, jako vaše nová třídní ... absolutně nevim, co mam dělat.
Třída: Paní Buvalová vždycky kontrolovala, kdo je přezutej!
p. Dr.: Tak .. to je pod mou úroveň, abych tady lezla po zemi a kontrolovala bačkory... ostatně, já se taky nepřezouvam.
Brali jsme tranzistor.
p. Drápelová: Tak, a až holky budou mít děti, tak aby nemusely kontrolovat, jestli se jejich dítě nepočůralo, tak si udělají takovej elektrickej obvod, kterej zapojí ke zdroji a až se počůru, tak jim zasvítí světýlko. Ale samozřejmě, že nebudete dávat jako zdroj zásuvku s 220ti, to byste to potom už kontrolovat nemusely...
p. Dr.: Pane Švec, proč se neučíte, dyť nejste úplně blbej.
p. Dr.: Nimo, proč jste písemku odevzdal bez horního rohu?
Nima: Já tam napsal výsledky, tak si je teď chci skontrolovat.
p. Dr. (10.4.): Alberte, jak to máte s tou deskriptivou? (Přihlásil se na ní v září jako na nepovinný předmět.)
Bertí: No... já tam ještě nebyl...
p. Dr.: Pozor! Zadávam úlohu! ... Nemáte někdo tužku?
p. Dr.: No! Já sem si tu učebnici zase zavřela! No to je peklo! Už to zase nemam!!!
p. Dr.: Víte, že někam jedete, doufam...
Třída: Neeee!
p. Dr.: Hm, já jsem dostala takovej papír od pana Petříčka, kdy kam jedete, a v domnění, že si to budu pamatovat, jsem to zahodila...
p. Dr.: (Diktuje příklad) Muž vyzvedne ve vlaku do výšky 2 m kufr 12 kg za 3 sekundy ... - to mu trvá nějak dlouho, ne????? To fakt nevim jak to udělal. To mezi tim by musel svačit! Hodim kufr, mam ho tam hned!
Měli jsme psát písemku a Lucka Vavřičková opět chyběla.
p. Dr.: Ona je nemocná?
Jakub Š.: Ona má písemkový syndrom.
p. Dr.: Zákon síly, jak byste to napsala???
Lucka V.: Vzorečkem???
p. Dr.: Pane Švec, co to tam děláte?
Bertí: Já si čistim nehty...
p. Dr.: Až si budete chtít umejt nohy, přineste si lavor..
Wendy: Ptala jsem se našeho koně, jak se mu líbí u nás bydlet... Sežral mi koště!
p. Dr.: Měli jste včera něco pátou hodinu?
Třída: Jo, pana Řezáče, ale von nepřišel a nesmíme to řikat.
Vzadu na skříňkách stál už rok projektor.
p. Dr.: Čí to je támdleto?
Třída: To je pana Korpy. On to sem jednou přines, když to už nepotřeboval... Tak to prodáme...
Paní Drápelová nám po roce jejího vyučování nakázala napsat si cedulky se jmény, protože nás pořád neznala. Tomáš Kural si napsal na jednu stranu své jméno a na druhou Karel Vosuška.
p. Dr.: No, vy jste fakt kouzelný děti!
p. Dr.: Chybí někdo?
Třída: Svejkovský...
p. Dr.: Jo? A komu?
Jakub a Švejk dělali bordel při hodině.
p. Dr.: Seďte rovně! K sešitu! Když budete hodný, tak vás pohladim, jo?
p. Dr.: Tadyten příklad je hrozně jednoduchej. Má delší zadání než řešení.
Už jsme to dávno vypočítali a Wendy se po chvíli přihlásila: Jak že bylo to zadání?
p. Dr.: Ty dva body z písemky máte za podpis?
p. Dr.: Máte úkol... vymyslet buchar na profesora.
p. Dr.: Kolik vám to vyšlo?
Nima: 56 metrů.
p. Dr.: Takže Nimův ropovod a poloměru 56 metrů...
Albi: No tak vono se s letadlem blbě couvá...
p. Drápelová nám vracela opravený písemky. Na Martina K.: No teda vy tady máte šipek, že by se z toho jeden vopupínkoval.
p. Dráp.: Je to jasný???
Třída: Ne!
p. Dr.: To je fuk.
p. Dr.: Co to máte za blbý akce tady???