Audi A3 A3 Atracttion
Popis vozu
Toto auto jsem bohužel musel před dvěma měsíci prodat, ale nedá mi abych se o zkušenosti s ním nepodělil.
Kupoval jsem ho jako nové v Auto Jarov jako skladový vůz s velkou slevou.
Jedná se o základní provedení Atracttion, motor 1,6 105PS.5tikvalt.Základní červená barva, kvůli které jsem auto vybral.
Jako mimořádná výbava je tam ESP, aut. klimatizace a rádio Concert.Sériově 4Airbagy.
Auto bylo na poklicích, takže první věc byla vybrat nějaká slušná al.kola. Poklice stejně někdo do 14ti dnů ukradl.
Nechal jsem tam dodělat Construct, vyžadovala ho i pojišťovna.
Kola jsem koupil ATS Aquila 16, původně jsem uvažoval o 17, ale zbyly by původní gumy a stálo to víc peněz.
Auto mělo gumy Bridgestone Potenza RE040.
Vyměnil jsem původní vzduchový filtr za KN.
Co se týká jízdních vlastností auto mělo normální podvozek, ale i tak byl dost tvrdý.Nikdy jsem z žádnou jinou Audi nejel a nevím jaký je sport.podvozek Audi, ale tenhle mě nadchnul. Auto se prakticky nenaklánělo, skvěle drželo stopu. O tom jsem se mohl několikrát přesvědčit na okruhu v Brně kam jsem s ním často jezdil i na normálních silnicích.ESP bylo fajn, předtím jsem s ním neměl velkou zkušenost, párkrát mě vytáhlo z bryndy.Na okruhu jsem ho jednou vypnul, ale myslím, že úplně to nejde, ale každopádně jsem byl málem v kačírku, takže jsem to už pak raději nezkoušel.
Co se týká motoru všude o něm slyším jen samé špatné hodnocení, já takovou zkušenost nemám, je to dvouventil a já mám rád, když auto táhne od spodu. Ano 105 koní není nic extra a Audi byla docela těžká, ale dalo se sním jezdit i docela svižně.
Co se týče spotřeby průměr bych viděl tak 8,5l, ve městě 10, a jednou, když jsem časně ráno spěchal za nulového provozu do brna, to znamená stále plný plyn to žralo 13,5l.
Maximálku vydím tak na 205km/h z kopce a to už na 5stupeň vyhazoval omezovač otáček ručičku z červeného pole. U jiného auta jsem to nezažil.
Co se týče spolehlivosti auto jezdilo 3 roky a 70000km bez problému.Ve 30tis na záruku měnily přední tlumiče a teď před prodejem čidlo airbagu.
Motor měl prodloužený interval longlife,ale ten počítač co měl podle stylu jízdy vypočítávat za jak dlouho jít do servisu jen pěkně po 100km odečítal 30tis.Ne jak znám od MB, či BMW, že ostřejší jízda sundá i 500km.Dle různých diskuzí i vlastní zkušenosti jsem se utvrdil v názoru, že do servisu na olej do 20tis.
Za celých 70tis jsem nemusel měnit přední destičky, pouze 2krát zadní.Bridgestony vydržely až do prodeje, na zimu jsem měl Pirelli a ty jsou také stále ok.
Takže za 3 roky provozu skoro žádné servisní náklady, 2krát longlife servis včetně zadních destiček a filtrů po 10tis.
Auto šlo snad někam na moravu přes bazar, takže jestli nynější majitel,někdy objeví tuto stránku tak ať mu auto dlouho slouží.
Silné stránky
Prostorný interiér i docela velký kufr. Jízdní vlastnosti, přesné řazení, výdrž součástek.Relativně levný provoz.ESP skvělá věc.
Slabé stránky
Ano motor by mohl mít pár koní navíc, ale já si nestěžoval.Trošku tvrdší podvozek bere komfort, ale sedačky byly skvělé takže to vykompenzovaly.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Auto Jarov,docela to šlo.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto Jarov, rychlé jednání standartní podmínky prodeje.