Jdi na obsah Jdi na menu
 


A je skoro hotovo

6. 6. 2007

Tak se konečně v roce 2007 podařilo vše zdárně dokončit. Trvalo to dlouho ale myslím si že to stálo za to. Aspoň já jsem spokojeny. Co se týka exteriéru byly osazeny zadní i přední světla, která jsou nová, zadní mají bílé blinkry, přední čirou optiku a bílé blinkry. Byl osazen příčný výfuk a uděláno celé nové výfukové potrubí včetně nových svodů. Předek dostal novou světelnou rampu a přídavná dálková světla. Na kapotu byl umístěn nasávač vzduchu, zadní blatníky byly zdárně vytaženy a navařeny širší lemy. Zadní čelo bylo zahlazeno a odstraněny nárazníky. Zadní i přední kapota dostaly zámky kapoty, vzadu gumové ve předu kovové. Ve předu bylo osazeno nové tažné oko. Jsou osazeny nové ráfky 4,5x15 a nové pneu 195/65R15. Venkovní zrcátka jsou tzv. kapky a jsou v bílé barvě.

Na motoru byla  udělána kompletní generálka  a osazen motor o obsahu 1500cm3. Dále byla snížena hlava, osazen nový karburátor ze Škody 120. Osazen alternátor místo dynama a  nové sportovní filty. Byly provedeny kompletní nové rozvody elektřiny. Byl osazen nový elektrický startér namísto ručního manuálního.  Dále byl v motoru osazen nový elektrický ostřikovač. Celý motor byl barevně sladěn a elektrické kabely a hadice dostaly černé návleky.

V interiéru zmizely zadní sedadla, nově bylo osazeno  sportovní anatomické sedadlo JOM, nové čtyřbodové bezpečnostní pásy, nová palubovka a nově očalouněno sedadlo spolujezdce z BMW. Na palubní desku přibyl otáčkoměr a startovací tlačítko. Dále přibyly nové přepínače a ke každému osazena kontrolka. Na podlahu byly osazeny hliníkové koberce a nové sportovní pedály. Dále u spolujezdce je osazen hasící přístoj. Přední sklo je nové. Všechny těsnící gumy jsou nové.  Celé vozítko má nový lak. Vnitřek má nový lak. Dále byl osazen nový volant JOM 30 cm. Řadící páka je zkrácena a osazena novou hlavicí červené barvy. Nově byly udělány vnitřky dveří, které dostaly imataci dřeva. Nově je také očalouněn strop vozidla. Kliky dveří a kliky stahování oken jsou provrtány a vyleštěny. Zatím ještě není úprava konečná, ale to podstatné je konečně hotovo.

Do budoucnosti přijdou osadit ještě nové disky Mangels, nové pneu, v interiéru bude osazen ochranný rám. Na přední nápravu přijdou nové kotoučové brzdy, zadní a přední náprava bude vyztužena a pod motor dojde hliníková lyžina. Vše ovšem závisí na financích. V závěru bych chtěl poděkovat všem kterí se na úpravě podíleli a to Liborovi Procházkovi, svému synovi Lukášovi a dalším kteří k tomuto dílu přispěli. Dále také manželce bez jejíž tolerance a pochopení by celé dílo nemělo šanci vzniknout.  

 
 

 


Archiv

Kalendář
<< červenec / 2023 >>