Katapult
Katapult na hradbách pevnosti ovládají dva muži. Katapult dokáže vrhat velké kamenné nebo ohnivé sřely na velké vzdálenosti. |
Isengard Skurut-hai
Strašné zbraně v běsnění Železného pasu proti všem, včetně skřetů. Jedná se o nejobávanější hordu na bojišti. |
| |
| Kušiník
Jednotky skurutích kušiníků vystřelují průrazné železné střely na velké vzdálenosti. |
| |
| Kopiník
Skopina skurutích kopiníků vyzbrojených dlouhými kopími dokáže při útoku probodat jednotky protivníka. Formace těchto kopiníků způsobily rohanským jezdcům strašlivé stráty. |
| |
| Berserkr
Skurutí berserkr je často první kdo vyleze na obléhaci žebřík, a často poslední, kdo zemře. Tito mocní bojovníci třímají obouruční meče. Berserkři také mohou svými loučemi zapalovat miny.
( Berserkry lze vycvičit jen ve veteránské skřetí jámě. ) |
| |
| Jezdec na vrcích
Burácení jezdců na vrcích dokáže vystrašit i ty nejudatnější vojáky.
|
| |
| Balista
Balista po výstřelu vyšle obrovský šíp který dokáže těžce poškodit svůj cíl. Je zvlášť účinná proti hradbám hradu. |
| |
| Beranidlo
Beranidlem, ovládaným skupinou skurutů, lze bušit na brány Rohanu nebo Gondoru. |
| |
| Výbušná mina
Výbušná mina, odpálená berserkrem u hradby nebo brány, dokáže v mžiku zvrátit průběh bitvy. Bombu lze odpálit i ohnivými šípi.
( K výrobě miny musíte mít veteránskou Dílnu ) |
| |
| Obléhací žebřík
Tento žebřík přinesou k hradbě dva muži, aby mohli skuruti vylézt nahoru. Žebřík můžete umístit tak že zaměříte horní část hradby. |
|
Mordor Skřet
Síla slabích skřetů spočívá ve velkém počtu. Zajistěte jim ochranu kombinací se skřetími lučeštníky. |
| |
| Skřetí lučištník
Třebaže nejsou nadanými střelci, mohou skřetí lučištníci způsobovat škody, jsou-li zepředu chráněni praporem skřetů. |
| |
| Haradský kopiník
Haradští kopiníci mohou ze hřbetu mumaků způsobovat svými oštěpi a luky značné ztráty. |
| |
| Rhunský voják
Rhunští vojáci s oblibou dráždí nepřátele a mohou utvořit formaci dikobraz, do které je obtížné proniknout.
( Rhunské vojáky lze vycvičit jen ve veteránském Haradském paláci. ) |
| |
| Mumak
Tento obrovský čtyřnohý olifant může na svém hřbetě přepravovat hordy, přičemž si razí cestu rozmachy svých velkých klů. Je-li mumak zraněn plameny, mějte se na pozoru před jeho běsněním.
|
| |
| Horský trol
Tito obrovští, pomalí tvorové z hor mohou používat stromy jako kyje nebo házet na nepřítele balvany. Je-li trol zraněn, stává se postrachem všech blízkých jednotek. |
| |
| Trol bubeník
Trol bubeník nese do bitvy buben a dvě palice. Udržováním stálého rytmu poskytuje bubeník všem okolním jednotkám výhodu vůdcovství. Jeli zraněn, může bubeník použít palice k obraně.
( Trol bubeník může být vytvořen pouze ve veteránských klecích trolů. ) |
| |
| Obléhací věž
Obléhací věž je na bojišti tažena dvěma troli. Pokud je postavena proti obranným hradbám, stává se bránou pro invazi mordoru. |
| |
| Beranidlo
Beranidlem, ovládaným skupinou skřetů, lze bušit na brány Rohanu nebo Gondoru. |
| |
| Katapult
Skupina katapultů dokáže zničit dokonce i hradby samotného Gondoru. Katapult vrhá ohnivé nebo jiné střely, před kterými se nepřítel obrátí v hrůze na útěk. |
| |
|