Mody do Doty
Módy mapy:
Na začátku hry Blue player (modrý hráč – většinou host) zvolí systém, jakým se přidělí všem hráčům hrdinové. Celkem můžete ovládat jednoho hrdinu. Je ale možné, že vám spoluhráč povolí ovládat jeho hrdinu (tzv. share - stiskněte F11 + povolte komu se nasdílí váš hrdina), taktické důvody.
Módy psané na začátku hry:
- AR (all random)
hra přidělí hrdinu náhodně ze všech tavern na mapě (Sentinel a Scourge). Je nejčastějším módem. - TR (Team random)
hra přidělí hrdinu podle strany, na které je právě hráč. - TP(Team Pick) Je implicitně nastaven pokud host nenapíše nic. Hráč si může picknout hrdinu jen z taveren patřící jeho straně.
- AP (all pick)
Všichni hráčí mohou zvolit libovolného hrdinu ze všech tavern na mapě. - LM (League Mode)
Mód od verze 6.20 použitelný pouze při hře 5v5. Pickuje se podle schematu: Sentinel, Scourge, Scourge, Sentinel, Sentinel, Scourge, Scourge, Sentinel, Sentinel,Scourge.Máte 20 sec na výběr. Takže nejprve první hráč z teamu 1 po něm první a druhý hráč z teamu 2 atd. - MM (Mirror match)
Hrdinové na stejných pozicích v týmu obou frakcí se shodují (Např. Modrý - Růžový mají stejného hrdinu) - DM (Death match)
pokud zemřete ztrácíte svého hrdinu (vybíráte nového), nepřicházíte o předměty. Team, který má 36 smrtí prohrává. - ID (item drop)
namísto ztráty peněz při smrti ztratíte náhodný předmět - EM (short mod)
krátký mód, hrdinové získávají více zkušeností,věže jsou slabší, dostáváte o 8 gold za 8 sekundu navíc (celkem tedy 16 gold za 8 sec) - SC (super creeps)
Na mapě se náhodně generují super creeps – jednotky s velkou silou a životy, jejich zabití je náležitě odměněno. Jedná se o Siege Golemy, Hydry a velké murloky zvané Scary Fish. - NP ( no powerups )
Megy v řece se již nebudou vyskytovat. - MR (random mod) vybere nahodne mod
- AI (all inteligents) pouze inteligentní hrdinové
- AA (all agility) pouze agilitní hrdinové
- AS (all strenghts) pouze strenght hrdinové
- SP (shuffle players) zajistí náhodné promíchání hráčů do stran. Tzn. kdo byl sentinel, může být scourge a naopak, aktivuje se PŘED pickem hrdnů => -sp =>ar/ap/...
Příkazy psané během hry:
-random : přidělí hrdinu náhodně (někdy pokud nechcete na –ap konkrétního hrdinu), nefunguje u -LM.
-repick : změna přiděleného hrdiny za penalizaci (nyní 400gold ), repickovat můžete jen jednou, pokud koupíte předmět nebo se pohnete repickovat nemůžete
-unstuck : použítí při zaseklém hrdinovi, přemístí hrdinu po 50 sec k fontáně,během tohoto procesu nelze hýbat s hrdinou
-refresh : použití u Phantom Assasin, odstraňuje bug s Blur vzhledem (špatná viditelnost v noci), od 6.29 by měl fungovat autorefresh.
-beamcounter : použití u Luna – The moon rider, počítá počet použitých beam shot útoků, nemá vliv na hru.Myslím, že byl zrušen.
-recreate : znovuzrodí hrdinu za 200 sec, po tuto dobu nelze s hrdinou hýbat, odstraňuje bugy s pohybem u Dragon knight, Naix, Terrorblade a Lycanthrope. Levely zůstávají.
-ms: (movespeed) zobrazí rychlost pohybu vašeho hrdiny
-ma: (matchup) zobrazí hrdiny a hráče, kteří tyto hrdiny ovládají
-cs: (creepstats) zobrazí počty zabitých nepřátelských creepů (killed) a počet zabitých přátelských creepů (denied)
-csboardon: zobrazí napevno počítadlo zabitých nepřátelských creepů. (killed = počet zabitých nepřátelských creepů, denied = počet zabitých přátelských creepů)
-csboardoff: vypne počítadlo zabitých nepřátelských creepů.
-disablehelp/ -enablehelp: Napište pokud si přejete, aby na Vás nefungoval Chenuv Test of Faith (teleportuje přátelského hrdinu k fontáně). Enablehelp umožní, aby Test of Faith na Vás fungoval.
Další podrobnosti k mapě:
Roshan – silná neutrální jednotka na lvl 25, s velkou regenerací života, vysokým brněním (Amor) a silným útokem. Najdete ho na mapě téměř na prostředku (označeno vetším kolečkem). Po jeho zabití dostanou všichni hrdinové 800g ze strany, ktera Roshana zabila + ten kdo Roshana zabil asi 400g.
Natural creeps – jsou další neutrální jednotky označené malými kolečky. Jsou slabší a vyskytují se ve skupinkách.
Neutrální jednotky se za čas objeví znovu.
Na počátku hry si hráči obsadí zmiňované hlavní cesty, neboť těmi zanedlouho začnou procházet nepřátelské jednotky (creepy) , které jsou neovladatelné a slepě útočí na prvního nepřítele. Znovu se rodí v bázi další jednotky a koloběh se opakuje.
Zabíjením jednotek a hrdinů se získávají zkušenosti (experience)a peníze. Za určitou hodnotu experience se level hrdiny zvětšuje a tím se stává silnějším a odolnějším, a učí se kouzla nebo nové vlastnosti. Maximální počet levelů je 25.
Hrdinové mohou být určení pro boj zblízka (Meele) nebo na dálku (Ranged).
Každý hrdina má svůj primární atribut, který by se měl téměř u všech rozvíjet na co největší hodnotu. Jsou to:
Strength (síla) – Tito hrdinové mají silný útok a hodně života, ale chybí jim obratnost.
Agility (obratnost) – středně nebo málo života, menší útok než strenght hrdinové, ale za to jsou rychlejší v chůzi i útoku.
Inteligence (magie) – málo života, ale magické schopnosti, velká manová zásoba.
Obecně platí, že neexistuje nejlepší hrdina, jsou jen hrdinové, za které se hraje lehce, za některé už ne. Ovšem téměř každý hrdina se dá dovést do dokonalosti.