Nová sezóna BL s 10 týmy!
Dnešní den byl dlouho dopředu avizován jako uzávěrka počtů týmů pro nadcházející sezónu. A tak se také stalo. Na dnešní schůzi týmů, jež se chystají nově rozšířit řady Betonové ligy bylo rozhodnuto o tom, že už čtvrté sezóny BL se zúčastní celkem deset týmů. Případní zájemci, kteří se nezúčastnili dnešní schůze už nemají žádnou šanci přihlásit se do letošní sezóny BL. Na chůzi se sešla pestrá směsice zástupců družstev, která jistě oživí následující sezónu a jen podpoří trend stále stoupající úrovně této fotbalové soutěže. Velmi příjemným překvapením byla přítomnost týmu až z Holešova. Avšak pro organizátory je velmi potěšující a povzbuzující do další práce fakt, že dobré jméno a prestiž BL se donesla až za hranice města Zlína. Rozšíření BL jde ruku v ruce i se zvyšujícími se nároky na organizační spolupráci všech stávajících a i nastávajících členů BL. A proto věřme, že nová sezóna přinese i výraznější spolupráci od zatím poněkud pasivních členů.
Stručné profily nových týmů BL
Pálivé papričky
soupiska:
Tomáš Ceniga (kapitán)
Adam Zavada
Martin Basel
barva dresů: Oranžová
historie:
Tým oficiálně vznikl v roce 2006 ale ne na poli fotbalovém, nýbrž ve hře The Crims, později jsme se přesunuli z virtuálního světa do světa reálného, nejlepším řešením byl fotbal který všeci milujeme. Jako fotbalový tým fungujeme od roku 2008, naše šance hodnotit nemohu, protože jsem žádný tým hrát neviděl takže jdeme do naprosto neznámé věci, doufám že zkušenosti a umění s míčem nám zaručí co nejlepší umístění.
Rude Boys
soupiska:
Radim Papírek (kapitán)
Pavel Šmigura
Pavel Mrlík
Michal Mazur
Pavel Just
barva dresů: Bílá
historie:
Jsme převážně z okolí tzn. Podlesí a Hony, jmenujeme se Rude Boys, zbytek bude doplněn později. O Betonové lize mě jako první informoval Michal Chudárek a posléze jsem si přečetl leták u vchodových dveřích.
Shadow
soupiska:
Jan Mika (kapitán)
Adam Zelík
Jakub Graubner
Tuan Dao Van
Bui Nghoc Dui
barva dresů: Černá
historie:
Kosmopolitní tým, plný velmi talentovaných fotbalistů, kteří jistě budou míchat pořadím na čelních pozicích BL. Historie bude brzy doplněna, stejně tak i logo.
Holešovští Ještěři
barva dresů: Oranžová
soupiska:
Heliš Miroslav (kapitán)
Zapletal Josef
Adamec Štěpán
historie týmu:
Jak už název napovídá jedná se o tým z Holešova. Všem hráčům je 19 let a v Betonové lize si chtějí především zahrát kvalitní kopanou. Obšírnější informace budou brzy doplněny.
SFC Sporting Husova
Zelená a bílá
soupiska:
Rygal Tomáš (kapitán)
Janča Martin
Chrastina Vít
Mikoška David
Béza David
Bořuta Tomáš
historie:
Klub Street Football Club Sporting Husova vznikl v listopadu roku 2007. Jeho zakladatelem je T. Rygal, který je zároveň zakladatelem nyní již zaniklé malenovické street fotbal ligy - LALigy. Klub Sporting Husova získal své jméno po názvu ulice HUSOVA, která leží v západní časti Malenovic. První tým SFC Sportingu Husova: Rygal Tomáš, Janča Martin, Havránek Milan, Galatík David, Váňa Petr, Suchomel Petr (všech šest hráčů pocházelo z již zmiňované ulice Husova). K prvnímu týmu patřil i brankář Chrastina Vít, který ale žije v sousední ulici.
Komentáře
Přehled komentářů
pomnik:D:D ja sakra tady to bude vážné.. že na střídačce,to asi tak dobrý jak vyplyva z jeho textu nebude co? podává pití:D
Kapitan tymu - palive papricky
([DaTe]^^Asacura, 3. 3. 2008 15:52)se divim ze ti este nepostavili pomnik
Bui ty cipe :-)
(Tomas Ceniga, 1. 3. 2008 20:41)nvm ale nebudes to met tak jednoduch jak si myslis.... :-), si myslis ze kdyz sedis na tescome na stridacce tak si king?
for VV
(Bui, 29. 2. 2008 22:44)ok staci ale pripada mi to jako dybys (PR) furt obhajoval sebe a VV dyt vam nic nevytykam... to je jako dybys videl jen svou pravdu. =) dyt pisu ze jsem se chtel zastat kolegy MP
Výkonný výbor
(Pavel Růžička, 28. 2. 2008 18:13)Každý tým má svého kapitána ve VV, to je jedna věc. Dále chci říct, že několik komentářů bylo smazáno, protože byly nějakým způsobem urážlivé. Co se týká Michala Mrázka, tak jsem s ním o tom mluvil a požádal ho, aby už nic výhružného nepsal. Vedení BL je ostře proti vyhrožování a urážení. Psal jsem to už několikrát, tak nevím proč nás pořád žádáš, abychom se zamysleli, když mi takové chování odsuzujeme. Doufám, že to jako vysvětlení stačí.
For TM
(Bui, 28. 2. 2008 18:07)to utichlo ale to jsem sem napsal tak abych se zastal i Marka Pivody... ale tak snad uz bude klid.
hmmmm
(Michal Mrázek-odstřelovač, 28. 2. 2008 13:48)Já vím ale to je hodně provokativní,to co sem píše ten..
to Bui and Michal M.
(Tomáš Matoušek, 28. 2. 2008 11:41)
Bui: souhlasím s tebou v tom, že některé výroky některých členů BL byly na hraně. Ovšem stejně tak některé tvoje výroky byly na hraně. Nechápu tvůj postoj, kdy si stěžuješ skoro týden poté, co se to odehrálo a celá debata utichla. To ti to dřív nevadilo? Teď už se nic mazat nebude protože už je ta sitace za námi. Až ti příště bude nějaký výrok vadit,tak to sem napiš hned.
Michal: Zachovej prosím chladnou hlavu...
haha
(Michal Mrázek-odstřelovač, 28. 2. 2008 10:18)i kdybys ji chtěl tak se Ti jí nedostane:D:D Tak nevím co to řešíš!!
OMG poradne si prectete diskuzi
(Bui, 27. 2. 2008 22:31)
zacalo to tim sebevedomym vyrokem...a bylo to OK i tym Medvedu se pridalo do hecovani... dokud se tam neobjevil tyto dva prispevky... nechapu jak toto muze tolerovat VV??? Kde je spravedlnost? U prispevku Mrazka mi vadi jen to ze je tam to "prde a nadpis shadow is dead" myslim ze rict ze nekomu dat vyprask je OK ale urazet jako prde a prat souperi smrt? to neni prilis normalni... to druhe taky tak... vsichni co to ctou by se meli poradne zamyslet a nehazet spinu jen na tym Shadow... a pisu to kdyztak ja pod svym jmenem... chci po VV aby se nad tim zamysleli... nechci omluvu nebo tak, ale v tomto jsme si opravdu nezacali...
shadow is dead (Michal Mrázek-odstřelovač, 22. 02. 2008 21:31)
si myslis ty prde,abyste nedostali klepec vy!!
Inqizitor (Alkoholici, 22. 02. 2008 23:23)
smrt shadow. hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! S
pro Jarka
(Tomáš Matoušek, 27. 2. 2008 17:20)Nechtěl jsem se tě nijak dotknout, ale pouze jsem napsal můj pohled. Ani netvrdím, že jsi to psal (opakuji neviděl jsem ty komentáře) To, že na komentáře ostatních odpovídám v současnosti jen já, je dáno tím, že Filip má dočasně (asi do příští středy) internet mimo provoz a Pavel je mimo Zlín s možností připojit se taky velmi omezen. Vydrž to se mnou ještě pár dnů :-) anebo, pokud chceš adresovat příspěvek někomu jinému, napiš tam komu, já se k němu nebudu vyjadřovat.
Mazání
(Pavel Růžička, 27. 2. 2008 16:57)
Jarku musím tě poopravit. Jak víš, že byly smazány pouze komentáře z jedné strany? Některé komentáře jsem smazal dřív, než si je někdo stačil přečíst, protože jsem byl shodou okolností na stránkách. Dále bych rád diskutoval o tvých názorech, protože ne všechny jsou skutečně pravdivé. Nechci tvrdit, že lžeš nebo něco podobného, ale o tom by se vedla další bezpředmětná diskuze. Každý na to máme prostě jiný pohled. Také velmi oceňuji tvou snahu o ukončení tohoto dohadování, které nikam nevede.
Doufám, že takových diskuzí bude co nejméně.
Jsem ,,padouch,,
(Jaroslav Pivoda, 27. 2. 2008 16:43)
Ahoj Tomáši ty šibale, já nemůžu za to, že odpovídáš na moje komentáře jenom ty. Můžu tě ujistit, že ten první komentář nebyl přímo pro tebe, jak se domníváš. On byl určen hlavně místopředsedovi a předsedovi VV. A taky je z tvého komentáře jasně vidět, že si nepochopil, co jsem tím mazáním měl na mysli. Ještě jednou se ti to pokusím objasnit, tak dávej pozor. Mně vadilo hlavně, že se mazaly komentáře jen z jedné strany a to že byly údajně rasistické (nic co by mělo být rasistické, jsem v tom komentáři neviděl, snad jen výraz rákosník). Ale pro mě nehraje roli, jestli byl komentář o holubech nebo o myších. Mě šlo pouze o to, že když se smaže komentáře tak všem na obou stranách ve stejném poměru. Některé komentáře mi totiž přišly mnohem horší, co by zasloužili vymazáni. A jak si naznačil, že snad já měl být autorem ,,rasistických komentářů,, mě skutečně pobavilo. O mně se zde na stránkách už někdo v minulosti vyjádřil, že jsem nějaký nacista (autor se zapomněl podepsat), takže být ještě rasista to je opravdu kombinace.
S pozdravem Jaroslav Pivoda (hráč BT Grauen Bärenzwinger)
Mazání komentářů
(Tomáš Matoušek, 27. 2. 2008 12:46)Mazání komentářů je podle mého názoru až ta nejkrajnější možnost jak usměrnit debatu. Jak jsem již psal, jsem přesvědčený, že to, co Pavel smazal si smazání zasloužilo. S těmito stížnostmi se obracej na něj. Musím tě ale upozornit, že se dostáváš na tenký led svým tvrzením, že ti (jako jedinému) vadí mazání komentářů (s rasistickým podtextem) - skoro to vypadá, jako kdyby jsi byl tím autorem ty. Tomu ovšem nevěřím.
částečně nepochopen
(Jaroslav Pivoda - vážená osoba BL, 27. 2. 2008 11:51)Ahoj Tomáši, děkuji za tvůj upřímný komentář. Na druhou stranu musím objasnit některé skutečnosti, které si zde uvedl poněkud převráceně, než jsem sám uváděl. Já nepsal, že mi vadí rasistické poznámky, ale mazání komentářů. Měl jsem pocit, že se v tomhle ohledu postupovalo až moc jedno straně (Bui si psal co chtěl a nikdo ho nezastavil formou mazání). Další věcí je to moje vyznání k bojkotu komentářů. V právě tomhle případě jsem to nemyslel vážně. Snažil jsem se zlehčit napjatou atmosféru. Jinak jsem s tvým věcným komentářem spokojen, tudíž bych ho nemazal. Bojujte proti kouření!!!
částečně souhlasím
(Tomáš Matoušek, 26. 2. 2008 22:02)Ahoj Jarku, děkuji za velmi věcný příspěvek. Vezměme tvé argumenty pěkně popořádku. Co se týká ztotožňování názorů hráče a klubu, lze pochopit, že jsou rozdílné (i když to nevrhá nejlepší světlo na daný klub). Souhlasím, některé příspěvky hráčů Shadow jsou krajně nevhodné, nicméně toto bylo odsouzeno a dotyční v psaní takovýchto příspěvků přestali. Rasistické příspěvky jsem zde nezastihl předtím, než byly smazány, ale troufám si tvrdit, že Pavel, který je smazal, dokázal posoudit, zda byly rasistické či nikoliv. Trochu nechápu tvůj postoj, kde na jedné straně rasistické příspěvky odsuzuješ a na druhé straně se zlobíš, že byly odstraněny. Co se týká mého ironického postoje k Markovi, nesuď to tak jednostranně. Pouze jsem odpovídal na ironii ironí. Jsem pro to, aby se tu co nejvíce objevovaly věcné příspěvky - třeba takové jako jsi napsal ty. V takovém případě nemám důvod sahat k ironii a odpovím autorovi zcela přirozeně, tak jako teď. Co se týká dialogu já vs. Marek, považuju ho za ukončený (myšleno pouze zde v diskuzi). S bojkotem příspěvků ne zcela souhlasím - vždyť příspěvky do diskuze nás udržují v kontaktu s BL i přes týden, což je dle mého názoru super. Ahoj v sobotu, Tomáš
Jen pár slov
(Jaroslav Pivoda, 26. 2. 2008 21:31)
Ahoj, BL
Potom co jsem měl možnost číst všechny komentáře, mě zaujali některé věci. Možná si někdo může myslet, že budu obhajovat náš klub a Marka Pivodu, ale to nemám v úmyslu i když to tak nakonec může někomu v jeho očích vyznít zcela opačně. V prvé řadě chci napsat, že když někdo v komentáři uvede své jméno (upozorňuji ne jméno klubu), tak vyjadřuje svůj osobní názor a ne názor klubu. Jak si často v pocitu vlastní křivdy neuvědomíte. Dále jde o skutečnost, že Marek přijde s normálním komentářem, kde nikoho nenapadá, jako to dělal třeba Bui a pouze píše o tom mazání v čem má z velké části pravdu. V neposlední řadě odmítá výhružky a projevy rasismu!! Jaké se mu dostane odezvy? Jenom ironie a negativní postoj. Co se týče rozporu v názorech Marka a klubu (někdo to spojoval). Zde právě jde o dva různé názory, které nelze spojovat v jeden. Já ve svém komentáři chtěl upozornit, že mi vadilo ne samotné mazání, ale způsob jak se to dělalo. Na místo, aby se mazali ty Buiovi komentáře, tak se smaže (během 1 hodiny) komentář, který reaguje pouze na vystupování již zmiňovaného hráče.(Možná ostřejší, ale nebyl jediný svého druhu). Zřejmě to bylo z toho důvodu, aby se zamezilo nějakému konfliktu. Přitom hádky a hrozby násilí byli už dávno na světě několik hodin či dnů. Další věcí co mě, už dlouho mrzí, je to že když se napíše komentář většinou od našeho týmu nebo jeho členů, tak na něj kriticky reaguje Filip a Pavel což by tolik nevadilo (protože rivalita je a bude mezi kluby, jenom by se měla mírnit při práci v redakci). Jenomže kdo si svůj negativní, ironický komentář, pokaždé neodpustí je T. Matoušek. Stejně tomu bylo i v případě M. Pivody. Do hloupé hádky, kterou vyvolal zbytečně ostrou reakcí na Markův komentář Pavel. On bude určitě namítat, že se pletu, ale to ať posoudí ostatní návštěvníci stránek. No a právě v tu to dobu se opět do všeho zcela zbytečně zapojuje Tomáš Matoušek. Věc, která se ho přímo netýkala, tak způsobila, že se nehádali už spolu Marek s Pavlem, ale právě Marek s Tomášem. Tohle všechno se událo jenom několik málo dnů před začátkem nového ročníku. Taky se vám to zdá zbytečné jako mě? Pojďme společně proti takovým to zbytečnostem, které kazí celou betonovou ligu společně bojovat. Proto vyzývám všechny členy BL. Řekněte jednou pro vždy,, STOP KOMENTÁŘŮM,,!!
Omluva
(Tomáš Matoušek, 26. 2. 2008 6:09)Předseda BL má internet mimo provoz, tudíž to tam zatím nemohl dát. Tímto se týmu Shadow omlouváme. Vše by mělo být napraveno nejpozději během zítřka. Přeji všem pěkný den.
co to je...:D
(Michal Mrázek-odstřelovač, 3. 3. 2008 21:26)