Jdi na obsah Jdi na menu
 


Gothic 1 multiplayer mód !!!

11. 3. 2008

Jestliže vy jste jeden z lidí, kteří jsou touha po Gothic vícehráčský, pak vy budete spokojený, že slyší toto: Vícehráčská skupina věku X je současně pracovní na vícehráčské expanzi (ne mod) pro gotický 1 (později pro pokračování).

Toto je jak starý zákazník vypadá jako:

 Obrazek

 

 

 

Pro větší pochopení tohoto projektu, tady je překládal FAQ.

 

---------------------------------------------

>FAQ<

 

 

Pro co gotická hra je klient mínil?

Klient je určen pro Gothic 1.

 

Jak dlouhý klient byl do vývoje?

Client/serverová aplikace byla vytvořený prosinec 2006. Třídy etc. pro gotický byl kódovaný v 2006. Zerxes zaměřil se na teorii za kódem 3-4 roků.

 

Když bude první klient být propuštěn?

Někteří měří kolem středního února.

 

Je to možný k "přestavět " klient pro použití s Gothic 2?

Protože motor byl trochu změněný, modifikace by také musela být měněn. Ale to by nemělo být velký problém.

 

Co odkázat maximální množství hráčů být to může současně připojovat se/hrát?

Méně než 10 hráčů (když používá normálního hostitele, i.e. ne herní server).

 

Co je stav klienta v současnosti?

Klient je v současnosti pre-alpha.

 

Co je zvýšit s AI-"Zone "?

(Poznámka by NicoDE: NPCs to být 50m a více pryč od hráče, chtít "sbalil " a odstranil manažerem potěru. Jestliže toto se stane, jediný bod zájmu je pozice založená na aktuální denní práci - jestliže tato pozice je 45m nebo méně, manažer potěru "rozbalí se " NPC a vloží to do světa (oba rozsahy mohou být vydané v konzole s "editovat ai"))

To je velmi nepravděpodobné, že NPCs ven z "Zóna " bude odstraněn z paměti, oni chtějí pravděpodobně správný "mráz ". Toto znamená to žádná látka jak daleký pryč hráč je od jiného hráče, dokud oni jsou v RAM, jejich pozice může stále být změněná. Měl by tento problém nastat rozhodně, to by mělo být možné řešit to přes psát. E.g. should hráč, který synchronizuje s NPC opustit "Zóna ", to by mělo být možné zastavit synchronizaci a prostě dělat tento přehrávač neviditelný. Klient mohl pak - čas od času - teleport "NPC hráč " blízko u hráče. Jako někteří testy ukázaly se, NPC může být vyrobený neviditelný tím, že mění transformační matici.

 

V čem programovací jazyk byl klient psaný?

Delphi (Borland) byl používán a pro internetové přenosy WinSock knihovna.

 

"Kde " bude klient být testován poprvé?

Silvestro zaměří se na arénu pro první vydání. Bitvy budou možné tam.

Co je zvýšit se jmény hráče?

Normálně všichni účastníci hry jsou jmenováni "########## ", ale to mění na startu: Každý hráč pak dostane jméno jeho předchozího přihlášení.

 

Co jsou požadavky být schopný účastnit se gotický online?

Tato velmi časná verze klienta nemá zatím been optimalizovaný, tak systémové požadavky pro klienta jsou stejné pokud jde o Gothic 1. Pracovní připojení na internet je jediný dodatečný požadavek pro online hru.

 

Jak odkázat problém se podváděním být řešen?

"Marvin režim " spolu s "Marin " a "Opatrovník " bude deaktivován.

 

Může modifikace být hrána přes lokální síť (spolu s online hrou)?

Vůle klienta pravděpodobně podporovat internet a také síťová spojení.

 

Co se stane když vy zemřete jako

Toto nemůže být odpověděl, v současnosti.

 

Jak odkázat zavádění a ukládající práci?

Gotický standardní zachránit hry (nebo podobný) chtít *not* být používán. Místo toho náš vlastní formát s různou komprimací a kódováním bude používán.

Poznamenat, že stav hry může být obnoven, i.e. server admins bude schopný synchronizovat stav hry mezi servery.

 

 

Je klient zdarma?

Klient a serverový software bude zadarmo - oni musí být, kvůli záležitostem autorského práva.

 

Co je zvýšit s jinými vícehráčskýma založenými MOD projekty?

Někdo může používat client/serverovou žádost o jejich vlastní projekty.

 

Je klient "se připojil " k gotický?

Gotický stroj nakládá klienta jako DLL. Toto pamatuje na přístup do paměti bez rychlostních trestů, a také umožňuje zpřístupňovat vnitřní skript a prvotřídní funkce Gothic.

 

Je dostupné video?

Ano tam je. Bez animace nebo synchronizovaný "směr pohledu ", ale s 3 hráči. Video bylo zaznamenáno z Milgoova úhlu pohledu.

Spojení stahování 1

Spojení stahování 2

Spojení stahování 3

 

 

O klientovi

 

Běžný rys soubor klienta:

Synchronizace...

...všechny atributy (zdraví, mana, síla, etc.)

...pozice hráče

...směr hráč stojí před (těžký motor založil problémy potřeba být řešen)

...animace pro chůzi/běh (potřebuje více jemné ladění)

A také...

Memory zpřístupňuje bez trestu rychlosti.

Klient přímo volá gotické písmo a množinové funkce.

Věci klient rozhodně odkázat potřebu vlastnosti:

Synchronizace...

[list][*]...items a opotřebované obrněné jednotky (obchod je v planning)[*]...the monsters[*]...cooperative quests[*]...all animace (mohl trvat chvíli)

Jednou problémy s některými funkce volání jsou řešena, animace by měly už ne být problém.

 

O zdrojovém kóde

Zdrojový kód bude propuštěn když to je děláno, významné jediné optimalizace potřebují být hotový. Všimnout si ačkoli to tam bude žádná podpora. Uvolnit zdroj příliš brzy na, by jen vedl k mnoho odlišným verzím že u nějakého bodu zastínit původní zdroj. Ne dobrý. Zdroj bude tak být propuštěn když to je připravené.

 

 

Aréna

Silvestro zaměří se na arénu. Design je v konečných etapách a texturing je už v průběhu. Nahrazení objektů bude také být hotové Silvestro, zatímco zápisy budou programovány Sesaya.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Jak stahnout Gothic 2 NK multiplayer ale ZADARMO

(Patrik, 12. 4. 2011 20:16)

Prohledal sem snad celej internet ale zadarmo nikdy exzistuje vubec zdarma ????

Re: Jak stahnout Gothic 2 NK multiplayer ale ZADARMO

(Martas, 30. 9. 2011 11:24)

jo na polskejch strankach :-)

Re: Re: Jak stahnout Gothic 2 NK multiplayer ale ZADARMO

(Gothic-man, 6. 2. 2012 17:34)

A kde tam ? Nikdesem to nenašel

dracie oko

(utierka, 6. 10. 2010 18:57)

kdy to bude?

(autotatar, 3. 10. 2010 14:51)

už je rok 2010 a je právě 3 října to se přece nemůže dělat tak dlouho když tu vidím z jakého roku to tu lidi píšou tak jestli někdo neví kdy a kde to bude tak nepište mi na e-mail autotatar1@seznam.cz jo a nezaneste mi to tam pls vyrama

jak se to jmenuje

(david, 27. 9. 2010 17:20)

jak se jmenuje ten klient ten servr po kterim se hraje gothic 1 multiplayer

chtel bych kontakt na silvestra

(michal, 18. 1. 2010 20:13)

date mi nekdo kontakt na silvestra?muj mail je Kopec1996@seznam.cz

multiplayer

(Dagare, 25. 10. 2009 9:39)

uz to je nebo co už je podzim 2009! :D

multiplayer

(gothic, 23. 2. 2009 17:21)

Hej bude teda ten multiplayer nebo ne.

komputer

(diego, 10. 1. 2009 13:23)

zajefajny multiplayer

text

(Menur, 31. 10. 2008 19:56)

Ty kokot nechytra nechtit delat korkce slova
;-) vazne se to neda cist sezen si lepsi translator a mozek

multiplayer

(Kubo, 31. 10. 2008 13:15)

ten multiplayer sa este pripravuje alebo uz je?

42583

(42583, 27. 8. 2008 15:00)

caw hele už je skoro podzim 2008 a nikde nic mohl bys mi pls nějak poradit kde to sehnat?

42583

(42583, 27. 8. 2008 15:00)

caw hele už je skoro podzim 2008 a nikde nic mohl bys mi pls nějak poradit kde to sehnat?

otazka

(Dr.Raven, 29. 5. 2008 22:02)

Ale nani tu napisane ze kedy to ma vist ja som sa dopocul ze zaciatkom leta roku 2008 ale chcem to vediet presne tak sa pytam dakujem