Miata
Po prodeji Nissana mi zustala v srdci dira kterou mohla zaplnit, jen dalši zadokolka parkujici v moji garáži. Původně jsem chtěl Toyotu AE86 trueno, ale to je v čechách velmi vzácné auto, takže jsem žádnou nesehnal. Pak se mi do cesty postavila tahle miata. Prodaval ji kluk z klubu za směšné penize, tak probehlo par mailu a telefonatu a za pár dní sem si pro mazdu jel s odtahovkou do Jaroměře.
Auto už bylo částěčně rozebrané a odstrojené. Předchozí majitel mě upozorňoval, že auto je poměrně dost zrezlé, ale ani to me neodradilo. Za ty peníze člověk musí problémy a vady čekat. Závad bylo na aute docela dost. Chyběla střecha, lak byl v příšerném stavu, orezlý podvozek a zadní lemy, nefunkční tlumiče, protékající vodní pumpa a další a další menší závady. Během převozu do Litoměřic nám kurta ještě promáčkla oboje dveře. Pomalu jsem začal auto dávat dohromady, vyměníil jsem tlumiče za stavitelne Vmaxxx, ošetřil jsem a vyvařil jsem podvozek, sehnal jsem dobová BBS kola a začal jsem pracovat na karoserii.
Původně jsem chtěl auto lakovat sám na černý mat, ale po nalakování dvou dílu, jsem zjistil že to není úplně to co bych si představoval.
Tudíž auto putovalo do lakovny. Během pobytu v lakovně sem natahl novou střechu na rám a v lakovně jsem namontoval vyfuk a upravil zadni naraznik.
Co se týka tech. údaju o voze, tak se jedna o dvoumístný roadster s plátěnou manuální střechou s motorem o obsahu 1600ccm a výkonu cca 90kw. Vůz byl jako nový prodán v USA v kalifornii, pak se dostal do německa a z německa přes předchozího majitele ke mě. Tudíž výbava vozu je typická amerika. klimatizace, airbag, samosvorný diferencial, posilovač, ale auto má manuální stahování oken a nemá centrál.