Fascinující mikrosvet odkrývající charakter, nálady a touhy človeka se stal pro tohoto asijského návrhára celoživotní inspirací a posedlostí zároven...

Rozumná investice

Jimmy-Choo-butik_article_detailhttp://curbednetwork.com/cache/gallery/3162/2840681630_8cf975141a_o.jpg

Jimmy Choo (*1961) se narodil v Malajsii na ostrove Penang. Pochází z rodiny sevce, a tak není divu, že se „potatil“ a své první boty vyrobil už ve svých jedenácti letech.

Jimmy absolvoval v roce 1983 studia na Cordwainers Technical College v Londýně a stal se jedním z jejích nejznámejším studentu. Jeho mateřská univerzita je nyní součásti proslulé London College of Fashion, na které Jimmy Choo príležitostne prednáší.

Pod krídla princezny Diany

 

Tři roky po škole si talentovaný návrhár otevírá v staré nemocniční budove ve východní části Londýna vlastní dílnu. Design a zpracování bot, které vyrábí ručne, brzy zaujmou elitní klientelu.

Už za dva roky (1988) jsou jeho kreace uverejneny na stranách prestižních módních časopisů. Image obuvnického mistra posílila o rok pozdeji patronátem samotná princezna Diana z Walesu, která se stává jeho vernou zákaznicí.

Štastné spojení

V roce 1996 Jimmy Choo zakládá se známou módní redaktorkou Tamarou Mellon značku Jimmy Choo Ltd. O dva roky pozdeji vzniká první butik v New Yorku a v roce 1999 v Los Angeles. Jimmy se stává synonymem „červeného koberce“, po kterém kráčejí oscarové celebrity jako Cate Blanchett, Halle Berry, Hilary Swank a mnoho dalších.

V dubnu 2001 návrhár prodává 50 % podílu své firmy a od té doby se soustredí na exkluzivní modely bot, figurující pod značkou Jimmy Choo Couture, která zahrnuje také výrobu kabelek a dalších luxusních doplnku.

Jimmy Choo pro H&M

Mezi nejnovejsí aktivity Jimmyho Choo patrí spolupráce se švédským odevným retezcem H&M, pro který navrhl podzimní kolekci bot, kabelek a dalších doplnku.

 

„Je nám ctí patrit mezi módní ikony, které byly ve spojení s H&M, což vyžaduje vytvorit lákavé, duvtipné a prístupné návrhy pro chytré zaměstnané ženy. Jimmy Choo prináší sofistikované, nadčasové a okouzlující kolekce pro dokonalé večírky, které si mužete koupit ihned ale nosit je smíte až v noci!“ uvedla prezidentka společnosti Tamara Mellon.

Kolekce bot a kabelek Jimmyho Choo je navržena v souladu s oblečením a na trh bude uvedena letos na podzim, 14. listopadu.

Jimmy Choo se tak po limitovaných edicích Matthewa Williamsona, Madonny, Kylie Minogue, Stelly McCartney, Karla Lagerfelda, Roberta Cavallho či Viktora & Rolfa stává dalším velkým jménem vtaženým do „zlatých sítí“ H&M.

Co možná o Jimmy Choo nevíte

  • žije v Londýne a je zapojen do projektu na zrízení obuvnického institutu v Malajsii
  • jeho boty zazárily ve filmech Charlieho andílci, Dábel nosí Pradu a Sex ve meste
  • filozofie jeho značky spočívá ve výroku Tamary Mellon: „Nezáleží na tom, co máte na sobe. Když máte dobré vyhlížející boty a kabelku, vypadáte skvele...“
  • kreativní reditelkou značky Jimmy Choo je od počátku jejího založení talentovaná návrhárka Sandra Choi