Klan
Zajdeme do libovolné gildy, nebo do své ,kde si dáváme skilly, a u GrandMastera je nabídka “Create Clan“. |
- klan level 0 -
10 lidí, žádný vymoženosti . . přestup na level 1 => 650k
aden +
lídr klanu
zaplatí ze svýho 30k SP
- klan level 1 - 15 lidí, klan má svůj Clan Warehouse (CWH) . .
přestup
na level 2 => 2,5M aden + lídr klanu zaplatí ze svýho 150k
SP
- klan level 2 - 20 lidí, klan může mít svůj Clan Hall . . přestup
na level 3
=> získat
Proof of Blood (padá v Dragon Valley z Bloody
Queen level 60), + lídr
klanu zaplatí ze
svého
500k SP
- klan level 3 - 25 lidí, klan může používat Tituly a Loga . .
přestup na
level 4 => je třeba
Quest Proof of Clan Aliance + lídr
klanu zaplatí ze svýho 1,4M SP
- klan level 4 - 30 lidí, klan se může účastit CS . . přestup na
level 5 =>
první 3 členové s nejvyššími levly musí splnit těžký a
komplikovaný quest
- klan level 5 - 40 lidí, klan může uzavírat alianční smlouvy s
ostatními klany
Jak vložit crest
Crest musí mít 16 x 12
pixelů a musí být ve formátu bmp v 256barvách .
Jestli si
stáhnete
cresty z naší stránky tak je musíte například v programu malování
(paint) uložit
ako bmp s 256barvama. Pak ho nahrajete například do C:\
a ve hře napíšete
C:/crest .
Clan leader nebo privilegovaný hráči mohou pomocí tohoto okna řídit klan:
- Invite - Pozve zaměřeného hráče do klanu.
- Title - Zobrazí nad jménem hráče titul.
- Delete Title - Odstraní titul u vybraného hráče.
- Dismiss - Vyloučí vybraného hráče z klanu.
- Privileges - Zobrazí vaše aktuální práva v klanu.
- Authorize - Umožní clan leaderovi dát některá práva vybranému
členovi klanu. - Declare War - Zahájí válku s jiným klanem. Týká se pouze klanů na
levelu 3 (a výše) a minimálně 15 členy. - End War - Ukončí válku.
- Leave - Odchod z klanu. Clan leader nemůže toto tlačítko použít.
- Set Crest - Zobrazí vlastní symbol (crest) pro klany na levelu 3
a výše.
Crest musí být ve formátu bmp, 256 barev, 16x12 pixelů. - Delete Crest - Odstraní aktuální symbol klanu.
- Penalty - Zobrazí klanové a alianční postihy spolu s informací o
době
trvání. - Set Insignia - Zobrazí vlastní odznak na štítu pro klany, které
vlastní
hrad nebo halu. Odznak musí být ve formátu bmp, 256 barev, 64x64
pixelů. - Delete Insignia - Odstraní aktuální crest.
- Community - Zobrazí okno s komunitou.
Aliance
Obecný přehled
Vytvoření aliance
Když klan dosáhne páté úrovně, může clan leader zajít k příslušné NPC a
požádat o vytvoření aliance. Její název se může skládat z maximálně 16
písmen nebo čísel, nemůže obsahovat
mezery ani zvláštní znaky.
- Pokud je už klan členem nějaké aliance, nemůže vytvořit alianci
novou,
ani se nemůže přidat k nějaké jiné. - V průběhu obléhání nemůže klan na straně útočníků vstoupit do
aliance s
klanem
na straně obránců a naopak. - Klany, které spolu vedou válku, spolu nemohou vytvořit alianci.
- Aliance se může skládat až z 12 klanů, včetně klanu vůdce aliance.
Pravomoci vůdce aliance
Vůdce aliance má právo přidávat do ní další klany, může z ní také klany
vyloučit.
Poté, co je klan z aliance vyloučen, se k ní nesmí znovu dalších
24 hodin přidat.
Stejně tak aliance, která klan vyloučila, nemůže přijmout
během 24 hodin žádný
jiný klan. Pokud ale klan opustí alianci dobrovolně bez
zásahu vůdce aliance,
mohou se k alianci další klany přidávat okamžitě.
Rozpuštění aliance
Vůdce aliance ji může rozpustit i bez souhlasu clan leaderů ostatních
klanů v
alianci.Po jejím rozpuštění nemůže vůdce vytvořit novou alianci
dalších 10 dní.
Zároveň ztratí tolik zkušeností, jako při jedné smrti. Na
rozdíl od rozpuštění
klanu, aliance končí okamžitě, bez jakékoli časové
lhůty. Všechny s aliancí
spojené funkce,
např. chat, také okamžitě
přestávají fungovat. Všechny akce, např. rozpuštění a
opuštění aliance mohou
být použity kdykoliv, i během klanové nebo alianční
války.
Aliance nemůže
být rozpuštěna pouze během obléhání.
Opuštění aliance
Klan, který opustil alianci, se k žádné další nesmí přidat během dalších 24 hodin.
Funkce aliance
Alianční chat
Chat, který je k dispozici pouze pro členy aliance. Je nezávislý na
klanovém
chatu
- když jste v aliančním chatu, neuvidíte obsah klanového a
naopak.
Vytvoření aliančního Crestu
Vůdce aliance může vytvořit crest aliance, který si její ostatní členové
mohou
přidat ke
klanovému znaku pomocí příkazu /allycrest. Symbol aliance se
potom
zobrazípřed
znakem klanu. Základem pro alianční znak je bmp soubor
(256 barev, 8x12 pixelů).
Informace o alianci
Každý člen alianci si může zobrazit informace o vůdčím klanu, vlastním
klanu,
jménech acelkovém počtu ostatních klanů v alianci a počet aktuálně
připojených
klanů pomocí příkazu /allyinfo.
Alianční příkazy
- /allyinvite - tímto příkazem přizve vůdce aliance další klan
- /allyleave - tímto příkazem clan leader opustí alianci
- /allydismiss - tímto příkazem vůdce aliance vyhodí klan z aliance
- /allydissolve - tímto příkazem vůdce rozpustí alianci
- /allycrest - tímto příkazem vůdce aliance zaregistruje alianční znak
- /allyinfo - tímto příkazem hráč zjistí informace o své alianci
Aliance v průběhu obléhání
V průběhu obléhání platí v souvistosti s aliancemi tato pravidla:
- Klan, který je v alianci s bránícím klanem, se nemůže registrovat k
útočící
straně a naopak. - Když obléhání začne, bude z hradu vyhozen každý hráč, jehož klan je
v
alianci s obránci, ale jehož klan se nezaregistroval mezi obránce. - Pokud je v průběhu obléhání nahrazen hradní pán (tzv. mid-victory),
bude klan nových majitelů spolu se zaregistrovanými spojeneckými klanypřeregistrován na stranu
obránců. Ostatní hráči budou vyhozeni z hradu. - Dokonce i během obléhání je možné ukončit spojení s aliancí. Když se
to
stane, v závislosti na situaci nastanou tyto změny:- Klan registrovaný původně jako obránce spolu s
aliančním klanem,
který vlastní hrad, se stává útočníkem. - Pokud se z aliance odpojí klan, který je
registrován jako obránce,
ale v alianci není klan, který by hrad vlastnil, pak tento klan zůstává obráncem
bez ohledu na stav aliance. - Jakmile se zaregistruje na obléhání, nemůže být
klan vyloučen z aliance.
Alianci nejde rozpustit, jakmile se přihlásí k obléhání. - Pokud je klan A v alianci s klanem B a není na
rozdíl od klanu
B registrovaný na obléhání, bude mít klan A "bez vztahu" ke
klanu B. Tento stav "bez vztahu" přebíjí alianční pouto.
- Klan registrovaný původně jako obránce spolu s
aliančním klanem,