- Motor Škoda Favorit 136,ostrá vačka 280°/280°,hlava -1mm,odlehčený
setrvačník ze 7 na 4,75 kg,odlehčená řemenička,sací a výfukové potrubí
Škoda Rapid 136,karburátor EDSR 2926 Škoda 120 GLS přetryskovaný(větší
vzdušníky a trysky),laděný příčný výfuk(tlumič nebo trubka),svíčky Bosch Super
- Nápravy ze škody 120 M repasované,rozšířené vzadu o prolisy a ve předu o podložky 2x25mm,podložené pružiny
- Sporotvní volant 295mm
- Brzdy přední repasované dvoupístkové s posilovačem,zadní repasované sériové
- Interiér původní,zadní část odlehčená(sedáky,tapecy atd),repasované budíky š 120 gls,radio Panasonic s mp3 4x50W,repro Axton 4x100W
Nějaké videa ze sprintů(ještě se starým motorem)
http://www.youtube.com/watch?v=V42htEfMt40
http://www.youtube.com/watch?v=x3ECelndYlg
http://www.youtube.com/watch?v=0_BGroj_iio
|
|