Komentáře
Přehled komentářů
jo a jeste hraci GB - to jsou vetsinou autralani, dost z nich znam, hrajou bundesligu...je to banda vypitku...ale umej palit :-)
hraci Nemecko
(to Lada II., 13. 9. 2007 13:38)
tak Lado, s tim pitcherem jsi vedle...Enorbel zije v Nemecku uz hooooodne dlouho, hraje za Solingen, ma nemeckou zenu,deti, mluvi velmi dobre nemecky...asise jedna o shodu jmen.
s hraci to je o vychove...dvema treninkama tejdne se jeste nikdo nezlepsil...
bud muzeme hledat vymluvy, proc jsou ostatni lepsi,nebo zacit maka, abychom byli lepsi my...vyber je na nas!
to Lada
(Jakub Vančura, 13. 9. 2007 13:34)
Lado, to neni o tom se stydet...to je o tom priznatsi, co chceme. chceme dobrej baseball? chceme dobry rozhodci? pokud ano, musime pro to udelat VSICHNI neco a ne jen hraci,nebo jen rozhodci nebo jen treneri.
to,ze nedostavas ani floka od klubu,za to ze trenujes je chyba,ale chyba vaseho oddilu. pis si, ze treneri krce, draku, techniky, patritu, atd. to zadarmo nedelaj...podle tve logiky by potom meli rozhodci pravo chtit pouze a jen od tech kaucu, kteri jsou placeni profesionalni pristup a ostatni muzou delat co chtej?
podle mne to neni dobrej pristup - musime se chovat profesionalne vsichni, at placeny nebo ne. to je muj jednoduchej nazor. nic jinyho nam nepomuze.
To Jakub
(Láďa Chlup, 13. 9. 2007 13:34)
A ještě reakce na pendlování mezi A a B Evropy, jak jsem tak pročítal soupisky týmů, tak to není ani o kvalitě ligy té dané země nebo její práce s mládeží. Německý nadhazovač, který házel proti nám možná Německoani nenajde na mapě, má za sebou letos v dresu Philadelphie 15 směn v Majors a zbytek v AAA. Podobně Velká Británie ...
Podle se mě se výsledek na ME přesouvá z úrovně trenérské na úroveň manažerskou a diplomatickou
Re JiHa
(Láďa Chlup, 13. 9. 2007 13:29)
Jakkoli s Jakubem souhlasím skoro ve všem, s tebou Jirko souhlasit nemůžu. Kdyby všem koučům dával někdo po každém utkání do ruky 500 a více, divil by ses jak radikálně by svůj způsob změnili. V této chvíli já 500 nedostávám, naopak je na každý výjezd ven po republice dávám. Jestli je to pro rozhodčí taková almužna tak ať ji neberou, ušetříme celkem dost. Kromě toho rozhodčí nestráví 2-3x týdně další dvě tři hodiny na hřišti jak já, takže mě by se těch 500 rozpustilo na rozhodně míň.
Jakube přiznávám za sebe, mě pomalu ale jistě dochází palivo, už nejsem takový blázen, abych poskakoval na hřišti 4x týdně od 15-20 jen proto, abych dělal vychovatele šesti sedmi klukům. Navíc jsem za tu dobu utratil baseballem i dost peněz, za který třena mohla být dovolená s rodinou. Nebyla, ale příští léto bude, protože měním priority. A klidně to přiznám, stydět se za to nebudu.
Podpora Vančuse
(JirHa, 13. 9. 2007 12:39)
Pánové jako že málo kdy s Jakubem souhlasím tak teď řekl přesně. Po někom chcete profesionální výkon ale sami chcete hrát jen pro zábavu. Sorry ale pro zábavu je tady oblastní přebor, kdo chce hrát ČML by k tomu měl přistupovat trošku zodpovědněji.
Kecy o tom že rozhodčí je placenej jsou taky pěkně blbý protože za těch pár šestáků ani nezaplatí svoji vlastní výzbroj.
Každej z vás (a to včetně rozhodčích) by chtěl mít ze hry tu radost (to je s prominutím to švihání tou divnou holí) ale to ten rozhodčí nemá ten má jen tupé soustředění za které mu někdo z vás každou chvíli vynadá. Včera jsem po 5-ti letech pískal zase jeden zápas a coach viděl visoký nadhoz i když ve stejnou chvíli kontroloval příhoz na 2 při krádeži.
Začněte být soudní a přestaňte napadat druhé.
Začněte u sebe a v okamžiku kdy budete profesionálně pracovat na sobě chtějte to po druhých a netahejte sem peníze za tu almužnu co dostávají rozhodčí (je to asi 30 korun na hodinu) bych o profesionálech raději ani neuvažoval.
to Petr a Lada
(Jakub Vančura, 13. 9. 2007 12:33)
takovejch jako jsem ja, je spoustu v ostatnich zemich, ktery nas valcujou v ramci Evropy. pokud s tim budeme spokojeni, tak budeme opet pendlovat mezi A a B skupinou ME.
s tim pivem - opravdu si nedelam iluze, ze vetsina hracu chce volny prazdniny kvuli tomu, aby mohli bejt s manzelkama a makat na rodinejch baracich...to opravdu ne.
jedno stary cesky prislovi pravi: kdo nechce, hleda duvod, kdo chce, hleda zpusob. Sami sebe zaradte to jedny z tech dvou kategorii....
ČBP
(Láďa Chlup, 13. 9. 2007 10:36)
Další nápad: Český baseballový pohár by měly VŠECHNY týmy mužů, hrajících ten daný rok soutěž jakékoli úrovně, od EXL až po OP.
Každý klub, hrající EXL a ČML MUSÍ mít minimálně dvě mládežnická mužstva, z nichž jedno musí být T-ball, vyjímky neexistují, v mládežnickém mužstvu musí být více jak polovina hráčů z mateřského oddílu. Co vy na to?
To Jakub
(Petr, 13. 9. 2007 9:58)Tak to teda obdivuju tvou zenu... A nevim sakra, proc sem porad tahas kamose a pivo... Prijde mi, jak kdyby si z nas "neprofesionalu" z CML delal ozraly. Nekteri maj treba praci o vikendu, rodinny domy, na kterejch musi makat a ja nevim co jeste. Proto sem rad, ze se alespon o prazdniny stihnu trochu zastavit...
To Jakub
(Láďa Chlup, 13. 9. 2007 8:35)Takových lidí jako ty je málo, přiznám se že já k nim už pomalu přestávám patřit. Po rozhodčích chci profesionální výkony, protže za to dostávají zaplaceno, já naopak peníze do baseballu ještě dávám. Kéž by ale bylo víc lidí jako ty
to Petr
(Jakub Vančura, 13. 9. 2007 7:57)
ruku na srdce - hraju v nemecku, jezdim tam na patek a sobotu kazdej vikend od dubna do rijna, mam manzelku, praci, v praze trenuju jeste juniory. vsechno jde.
zkuste se zamyslet...chcete po rozhodcich profesionalni vykony a sami priznavate, ze vam staci holomajzna s jednim treninkem tejdne, aby bylohodne casu na kamose a na pivo. tak si to piskejte sami. rozhodci to jiste uvitaj.
RE: prazdniny
(Petr, 13. 9. 2007 6:32)...no jenze tech zapalenejch lidi je malo. A pokud jezdis v CML o sezonu v 9-12 lidech na zapasy, tak prazdniny by byly popravou... Proste nas neni 20 jako v Exl. A co se jinak tyce prazdnin, tak sem rad, ze se ten kolotoc trochu zastavi. Protoze ruku na srdce, bejt od jara do podzima kazdej vikend na baseballe, kdyz vemu v potaz rodiny, manzelky, pritelkyne...
prazdniny
(Jakub Vančura, 12. 9. 2007 20:49)
pokud se tu bavime o tom, jestli chceme hrat baseball nebo jezdit za babickama a chlastat s kamosema, takmuzem jit akorat doprdele, kam ceskej baseball krasne smeruje...
sorry za vostry slova, ale nejaky studaci mne fakt neberou, lidi zvladaj baseball na plno i pri praci, lidico chtej delat baseball poradne...
pokud chcete hrat teplakovku vo pivo a parek s horcici, takto reknete a muzem to rovnou zabalit.
Hrat CML o prazdninach?????
(Petr, 12. 9. 2007 16:17)Rozhodne souhlasim s Vladou. Hranim CML o prazdninach si nejen zkazime radost, ale je pravdepodobnejsi, ze se vubec nesejdeme. Mnoho hracu je totiz studujicich, takze o prazdninach jsou po brigadach, babickach, dovolenych...
To George
(Láďa Chlup, 12. 9. 2007 11:29)
Máš v mnohém pravdu, opravdu se Světová serie hraje hluboko do října a tak zápasy na sveru USA občas vymrznou ...
My to ale hrajeme pro radost, a mě teda radost hraní v 10 st. ( v lepším případě ) nepřináší.
Problémem je dlouhá pauza, uznávám.
Přestupy před play off by právě play off mohly okořenit, navíc by týmy ze spodu tabulky mohly i něco vydělat, třeba
A ČML? Kromě několika ambiciozních týmů (2-3) se hraje pro radost, a tu by si hraním přes prázdniny rozhodně zkazil.
Proti
(George, 12. 9. 2007 10:32)
Já se domnívám, že systém podzim-jaro je úplný nesmysl a to z několika důvodů, (z nichž některé tady možná již byly zmíněny):
1. Strašně dlouhá pauza v průběhu jedné sezony-až 6,5 měsíce. V drtivé většině se přestupuje v zimě. Týmy se mění také v dlouhé pauze, tedy v zimě. Po tak dlouhé době nejde hned naskočit do ligy a tak by min. půlku dubna stejně zabraly přáteláky a turnaje. Příjde mi prostě, že by liga trochu mohla ztratit na regulernosti.
2. Evropské poháry: Trošku nesmysl že by mistr ligy hrál svůj pohár, který vybojoval, až o skoro rok pozdějc.
3. V létě je už takhle hodně akcí národních týmů atd. Termínově by to bylo ještě těžší zkloubit, než při současném systému, nehledě na to, že jeden ročník by třeba skončil 15.7 a druhý hned o 14 dní musel začít...
V MLB se taky hraje do konce října a např. WS se hraje klidně i ve dvou stupních, jako nedávno v Chicagu a nikomu to moc divný nepříjde.
Já bych viděl jako problém spíš to, že pátý zápas play off série ať už EXL nebo baráže se hraje až třetí víkend, udělal bych to po vzoru X evropských lig, kde pátý zápas se hraje ještě v druhý víkend. Ušetřilo by se tak pár týdnů.
Další věcí je, že u ČML absolutně nechápu, proč liga stojí v těch nejlepších měsících, kdy se má hrát. Pokud by se hrálo např. celý srpen, bylo by nejenom v září více času na to odehrát v klidu baráž, ale i třeba na nějakou nadstavbovou část národní ligy, která podle mě dost chybí. (Argument o málo divácích o prázdninách beru jako slušnej fór).
Dohromady se mi ale zdá, že největší problém asi bude v klubech, které se nesnaží prosadit nic nového, co by hlavně jim ve výsledku pomohlo...
Uffff:-)
Zdravím, George (Patriots)
to Jakub
(Láďa Chlup, 12. 9. 2007 9:37)
Odpovím podle tebe, protože má prázdninová přestávka tradici :-)
a) Myslím, že minimálně v mužích odpadá starost o přechod do kategorií.
b) Play off nikdy nebylo tak dlouhý, aby se muselo začínat už v dubnu, určitě by se před to nějakých pár kol dalo odehrát
c) Teď rozhodně nemluvím z vlastní zkušenosti, protože jsem v Exl nehrál, ale speciálně letos jsem pár povzdechů na rozpis slyšel ( žádná přestávka, o prázdninách žádní diváci )
to Lubos
(Jakub Vančura, 11. 9. 2007 17:57)
a proc to jinde jde? proc se v nemecku hraje celej rok bez prestavky na chalupu u kamarada, pivo u tchyne apod.? proc to jde ve francii? v italii?
pojdme prestat hledat vymluvy a chyby jinde...proste to je tim,ze CBA na nejakou organizaci soutezi dlabe,kluum to je jedno a nedokazou udela platformu, na ktery by si dokazaly dupnout...
proc EXL neridi samy kluby? rozpis, rozhodci, reklamu, TV prenosy, apod.? at se CBA stara jen o repre, mladez a rozvoj (tim by ji prybyly dva ukoly oproti soucasnymu stavu :-D ).
Ty "tradice"
(Luboš Janda, 11. 9. 2007 16:45)
Šípkový Kubo, máš dobré připomínky a souhlasím s Tebou, ale s tou tradicí jsi mě dostal... :-) Jasné je, že na přípravu je to náročnější, ale zase na rovinu nejsme zrovna v ideálním pásu na to hrát sezónu tak:
-dlouhou
-náročnou
-přerušovanou.....
Myslím, že min. u mládeže by to šlo.... Tradice...:-))
jsem proti
(Jakub Vančura, 11. 9. 2007 14:39)
mam nekolik argumentu:
1. tradice - vim, zese vam to nelibi, ale pali se drevem, protoze to je tradice. proste system duben-rijen patri kbaseballu
2. navaznost na souteze - viz argumenty Petr S. nize
3. z hlediska trenera je dulezite mit sezonu co nejvice v jednom kuse. paleni, nadhazovani ale i chytani v poli sou cinnosti natolik zavisle na repeticich (a to souteznich), ze predstava, ze zacneme hrat v dubnu play-off, mne uz ted desi! spis bych se primlouval ze to, nedelat od kategorie junioru v lete zadnou pauzu. proc by mela byt??? je nejlepsi pocasi. letos v italii a ve francii uz maji ligu skoncenou. v nemecku zbyva jenom finale. ale u nas se play-off jeste nerozebehlo...asi aby si vsichni uzili prazdniny???
zacarem bych se tedy primlouval hrat opravdu systemem duben-rijen/zari a nesystemem duben-cerven a zari-rijen
hraci GB
(Jakub Vančura, 13. 9. 2007 14:14)