Výrobce:AZNP (ŠKODA) Mladá Boleslav
Typ : 742 Škoda 105L rok výroby 1986
Vyrobeno : 839 811 kusů
Karoserie: Celokovová samonosná, pětimístná čtyřdveřová (sedan)
Rozměry a hmotnosti:
Vnější rozměry: 4200x1610x1400
Rozvod: 2400
Rozchod: 1390-1350
Pohotovostní hmotnost 875kg
Celková hmotnost :1275 kg
Maximální rychlost : 130 (150) km/h
Spotřeba paliva 7,5
Podvozek:
Rám: Bezrámová konstrukce
Hnací náprava: zadní
Přední náprava: Lichoběžníková s dvojicemi trojúhelníkových kyvných ramen , odpružení vinutými pružinami,kapalinové v pružinách soustředědené
umístěné tlumiče
Zadní náprava: Dělená kyvadlová (s vlečnými rameny),odpruženídvojicí vinutých pružin a soustřednymí teleskopickými kapalinovými tlumiči
Řízení: hřebenové
Provozní brzda: Kapalinová dvoukruhová s podtlakovým posilovač brzdného účinku :přední brzdy čtyřpístové , zadní bubnové čelisťové
Parkovací brzda :mechanická působící na brzdy zadních kol, ovládaná ruční pákou
Disková kola : ocelová lisovaná s ráfkem 4 1/2 J 13 H1
Pneumatiky : 165 SR 13
Motor: Čtyřdobý zážehový: hlava bloku osmikanáková
Umístění: Vzadu za zadní nápravou
Druh: Řadoví
Počet válců: 4
Rozvod: OHV
Zdvihoví objem: 1289 ccm
Vrtání/zdvih: 75,5/72
Uložení klikového hřídele: 3 ložisek
Stupeň komprese: 8,8
Výkon při otáčkách :43 kW 5 000
Max. točivý moment při otáčkách: : 94Nm při 3 250
Chlazení : kapalinové s nuceným oběhem chladič vpředu , větrák s elektrickým pohonem je spínán tepelným čidlem umístěným v chladiči
Příprava směsi: karburátor spádoví Jikov SEDR
Zapalovaní: Akumulátorové s rozdělovačem
Elektrická zařízení: 12V
Zdroje proudu : Akumulátor 12/37Ah alternátor 55A
Převodová ústrojí:V bloku s motorem
Spojka: sucha jednokotočová, s talířovou pružinou, ovládání hydraulickým převodem
umístěné tlumiče
Zadní náprava: Dělená kyvadlová (s vlečnými rameny),odpruženídvojicí vinutých pružin a soustřednymí teleskopickými kapalinovými tlumiči
Řízení: hřebenové
Provozní brzda: Kapalinová dvoukruhová s podtlakovým posilovač brzdného účinku :přední brzdy čtyřpístové , zadní bubnové čelisťové
Parkovací brzda :mechanická působící na brzdy zadních kol, ovládaná ruční pákou
Disková kola : ocelová lisovaná s ráfkem 4 1/2 J 13 H1
Pneumatiky : 165 SR 13
Motor: Čtyřdobý zážehový: hlava bloku osmikanáková
Umístění: Vzadu za zadní nápravou
Druh: Řadoví
Počet válců: 4
Rozvod: OHV
Zdvihoví objem: 1289 ccm
Vrtání/zdvih: 75,5/72
Uložení klikového hřídele: 3 ložisek
Stupeň komprese: 8,8
Výkon při otáčkách :43 kW 5 000
Max. točivý moment při otáčkách: : 94Nm při 3 250
Chlazení : kapalinové s nuceným oběhem chladič vpředu , větrák s elektrickým pohonem je spínán tepelným čidlem umístěným v chladiči
Příprava směsi: karburátor spádoví Jikov SEDR
Zapalovaní: Akumulátorové s rozdělovačem
Elektrická zařízení: 12V
Zdroje proudu : Akumulátor 12/37Ah alternátor 55A
Převodová ústrojí:V bloku s motorem
Spojka: sucha jednokotočová, s talířovou pružinou, ovládání hydraulickým převodem
Převodovka: Dvouhřidelova, s čelními koly s šikmým ozubením ve stálém záběru řazení přesuvnými spojkami, pětistupňová se zpětným chodem
dopředné stupně s blokovanou synchronizaci
Rozvodovka: V bloku s převodovkou, převod stálé redukce talířovým kolem a pastorkem planetový diferenciál
dopředné stupně s blokovanou synchronizaci
Rozvodovka: V bloku s převodovkou, převod stálé redukce talířovým kolem a pastorkem planetový diferenciál
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář