Peti
Vlk
Vlk je pet, kterého může získat i low-level postava. Vlci jsou velmi hbití a protože jsou poměrně slabí, měl by se o ně ze začátku majitel hodně starat, aby nezemřeli.
Narozdíl od hatchlinga nemá vlk žádné zvláštní schopnosti.
Jsou dvě možnosti, jak získat vlka - buď splnit příslušný ques, nebo ho získat od jiného hráče.
Vlk má zpočátku level 15. Žrádlo pro něj je možné získat od Pet Managera ve vesnici.
Hatchling
Hatchling vypadá jako malý drak a může se vyvinout do stridera. Quest na jeho získání je mnohem obtížnější než u Vlka. Narozdíl od něj má také několik odlišných vlastností.
Celkem jsou 3 druhy hatchlingů, každý z nich má jedinečné vlastnosti a skilly.
Jsou dvě možnosti, jak získat hatchlinga - buď splnit příslušný quest , nebo ho získat od jiného hráče.
Po dokončení questu si není možné vybrat druh hatchlinga, ten bude vybrán náhodně.
Hatchling má zpočátku level 35. Žrádlo pro něj je možné získat od Pet Managera ve vesnici.
Druhy hatchlingů
- Hatchling of Twilight : Nemá žádné zvláštní skilly, ale rychle se z něj stane strider vhodný pro přepravu.
- Hatchling of the Stars : Je podobný kouzelníkovi a umí seslat dva druhy magie. Skillem Bright Burst způsobí cíli zranění a skillem Bright Heal se může sám léčit.
- Hatchling of Wind : Je podobný bojovníkovi. Umí použít Wild Stun, který způsobí zranění a může omráčit, a Wild Defense, který zvýší hatchlingovu P. Def a M. Def.
Strider
Když hatchling dosáhne levelu 55, může se prostřednictvím questu vyvinout na stridera. Další podrobnosti vám sdělí Wiseman Cronos v Hunters Village.
Strider má stejné jméno jako hatchling, ze kterého se vyvinul. Během přeměny jsou však vynulovány zkušenosti, buffy a debuffy, hlad, level apod. Jakmile se hatchling jednou přemění na stridera, nelze tuto změnu již vzít zpět. Stridera lze kdekoliv vyvolat použitím příslušného předmětu.
Během lovu pomáhá strider svému pánovi stejně jako ostatní peti
Přeprava
Hráč, který vyvolal stridera, může použít tlačítko mount/dismount v okně s akcemi (Alt+C) k nasednutí na stridera. Když jede na striderovi, změní se některé vlastnosti.
P. Atk. a Speed (rychlost) budou převzaty od stridera, ostatní vlastnosti od hráče. Pokud je ale level hráče výrazně nižší než striderův, bude mít strider postih k P. Atk. i ke Speed. Pokud například bude level hráče nižší o 5 levelů nebo více, P. Atk. se sníží o 50 % nebo více (za každý level rozdílu navíc o 5 %). Pokud činí rozdíl mezi hráčem a striderem 10 levelů a více, bude striderova Speed snížena o polovinu.
Pokud po nasednutí na stridera spadne ukazatel hladu na 50 % nebo níž, dostane strider 50% postih na Speed a nasednutí/sesednutí bude také omezeno.
S tím, jak stoupá striderův level, roste i jeho Speed a naopak.
Omezení za jízdy na striderovi
Hráč se může účastnit boje i když jede na striderovi. Nemůže však používat fyzické skilly, a pokud má na sobě nějaké vybavení, tak nemá na stridera žádný účinek. Pasivní skilly ale stále účinkují a hráč může ze stridera i kouzlit. Pokud hráče ovlivňuje nějaký buff, debuff nebo léčení, nemá žádný efekt na stridera.
Pokud hráč na striderovi otevře inventář, není možné zobrazit i inventář stridera. Když hráč použije nějaký předmět (např. lektvar), má účinek pouze na hráče. Při teleportování je možné se přesunout do jiné oblasti na striderovi. Hráč ale nemůže dělat žádné sociální akce (úklona, tanec apod.), soukromé obchody, enchantovat předměty a používat trpasličí workshopy.
Když se hráč na striderovi ponoří pod vodu, zobrazí se hráčův dech a když zmizí, odečítají se striderovy HP.
Pokud hráč jel na striderovi a sesedne z něj, strider se automaticky vrátí do inventáře. To platí, i pokud se hráč na striderovi odhlásí ze hry nebo je odpojen.
Všechny zkušenosti, které hráč jedoucí na striderovi získá, náleží hráči. Strider navíc konzumuje méně žrádla když na něm hráč jede.
Smrt a zmizení stridera
Co se stane, když strider umře, záleží na tom, zda ho měl hráč před smrtí osedlaného nebo ne.
Pokud na něm hráč nejel a strider byl tedy normálním petem, zůstane určitou dobu jako mrtvola. Stejně jako ostatní peti, pokud nebude včas oživen, umře nenávratně.
Pokud ukazatel striderova hladu zůstane delší dobu pod určitou hranicí, strider zmizí. Pokud na něm zrovna jede hráč, vrátí se strider do inventáře. Když ho potom opět vyvolá, jeho ukazatel hladu bude ukazovat 0 %.
Wyvern
Pouze hradní pán může volně létat na wyvernovi.
Na wyvernovi jde létat pouze poté, co promluvíte s Wyvern Managerem na nejvyšších patrech hradu. Před rozhovorem s touto NPC musíte jet na striderovi a budete potřebovat B krystaly.
Wyverni musejí být stejně jako ostatní peti průběžně krmeni. Pokud jim dojde žrádlo, automaticky zmizí a hráč je navrácen do nejbližší vesnice.
Když letíte na wyvernovi, nemůžete útočit na žádná monstra, ale můžete použít jeho dech k útoku na ostatní hráče.
Zatímco letíte na wyvernovi, nemůžete zvedat předměty a používat skilly.
Když použijete příkaz /dismount, wyvern okamžitě zmizí. Pokud se tak stane ve vzduchu, utrpíte zranění způsobené pádem. Ve zvláštních oblastech, kam se normálně není možné dostat (např. nejvyšší patro Tower of Insolence), není sesednutí z wyverna povoleno.
Když se hradní pán změní, zatímco hráč letí na wyvernovi, hráč automaticky sesedne.
lineage.cz