Autentické výroky z Dívčího hradu:
........... napřed odstranila ty, kteří to uměli, nebo jí v něčem převyšovali. Pak dosadila do funkcí jen ženy a to takové, aby je mohla denně jebat, neboť to jí asi sexuálně i duševně uspokojuje....
(v jednom kabinetě březen 2006)
..........: v klidném a bezstresovém prostředí bychom toho ve škole dokázali udělat jednou tolik. Na její hloupé, nebo nesmyslné požadadavky nelze někdy ani reagovat...
(na chodbě školy - duben 2006)
.........:neznalost, nevědomost, špatné morální a lidské vlastnosti se jen tak zakrýt nedají. Někdy však stačí vše zakrýt pláštěm tzv. manažerského vedení (květen 2006)
..........: monologické a nepotentní porady, na kterých slyšíš hlavně věci, které nemají se školou nic společného, mne psychicky ubíjí a vnucují mi pocit naprosté osobní zbytečnosti a marnosti..... (červen 2006)
..........: výsledky šetření mezi žáky, učiteli a rodiči nazvané autoevaluace 2007 se musely zásadně pozměnit před jejich zveřejněním. Vyšly by najevo skutečné názory na ředitelku a vedení, a ty by se zveřejnit opravdu nikde nedaly.... přesto však originál stále existuje a krátkou dobu byl vyvěšen ve sborovně...(červen 2006)
......"ta naše feministka je zvláštní". Muži ji museli v minulosti velice ublížit, nebo z nich má i strach. Je možné, že ji v mládí některý zneužíval. Asi proto jsou ve vedení jen samé ženy... Maximálně někdy symbolicky jeden muž " (na chodbě školy - červen 2006)
........: "ty jsi nešel suplovat? Nevadí, pokud pod okny neleží těla, tak to neřeš !"
(zástupkyně Ing. Esmeralda Tomanová - ve sborovně-říjen 2007)
........: "to, co není podle mých představ je podvod" (slova ředitelky Mgr. Dariny Šuhajové PhD. na poradě pedagogických pracovníků-říjen 2007)
........: jeden z hlavních bodů mimořádně svolané porady v odpoledních hodinách v říjnu 2007 ( někteří učitelé na poradu čekali od 4. vyučovací hodiny) : "Letos se cukroví bude u nás péct jako u našich babiček.... Na másle a podle starých receptů. Objednávky dávejte u svých ZŘ do termínu ......
........: ortodoxní feminismus, pravděpodobný strach z mužů, zřejmá nekompetentnost a chyby v řídící práci, vynucovaná nadřazenost a vkládání napětí a stresu do každodenní práce donutily některé z nás přestoupit na jinou školu. Šťastní to lidé, kteří to dokázali ........ a ve zdraví....(červen 2006)
........: čím slabší vedení školy, tím více porad....(listopad 2007)
........: je to v prdeli ty porady vedení-ty ženské kecy už se nedají poslouchat...(listopad 2007)
Autentické foto z WC hoši (3. patro - 2007)
........: máte osobní příplatek 700 000.- Kč (slovy sedmsettisíc Kč), jste velmi dobrý pracovník, tvořivý, máte výborné nápady, všechno-..........snižuji Vám ho o pět tisíc korun měsíčně.
(po mnoha letech každodenního styku mi zástupkyně ředitele Esmeralda Tomanová při tomto sdělení vykala...) 31. 10. 2007 z autentického audiozáznamu při pohovoru před komisí o změnách osobních příplatků...
..........: ( v autobuse) tak jsem si u Vašich cukrářů objednala prostřednictvím jedné známé vaší mistrové slavnostní dortu ve tvaru hřiště. Bude jako hlavní cena pro žáky naší školy-děláme velký sportovní turnaj. ....Dnes jsem od té mistrové dostala SMS, že dorta na 6. prosince nebude, protože paní ředitelka všechny objednávky zrušila, není prý dostatečná výrobní kapacita pro její známé a úředníky na krajském úřadě....
..........: ( v autobuse-učitelka z jedné střední školy) - ředitel si nás po inspekci zavolal, přečetl nám inspekční zprávu a navrhl nám odměnu. (Já): U nás jsme měli také inspekci na výpočetní techniku. Zprávu jsme neviděli a ani neznáme její obsah.Možná, že je to proto, že naše ředitelka nám na poslední poradě řekla, že na odměny letos před Vánocemi nemá peníze.......(nebo z jiného důvodu ?)
.......: škola obdržela (zdarma) papírový nástěnný plakát do učebny ICT. Bylo nutno jej přibít na zeď, na což zdejší školníci nemají čas, a tak se do toho pustil správce sítě. Požádal mě, abych mu pomohl. Vyrazili jsme do učebny ICT s kladívkem, hřebíky a plakátem. V učebně suplovala paní ing. Františka Č.. Inu mě, jako starého vtipálka napadla při vstupu do učebny poznámka: " ...promiň my jdeme jen připevnit tu " interaktívní tabuli ! " Po upevnění plakátu na zadní stěnu třídy se mě při odchodu vyučující-suplující Františka Č. ptá:" ....hm, není velká, a bude letos na tu tabuli nějaké školení ???......
po zavření dveří jsme oba smíchy padli na zem....(15. 11. 2007)
..........: každá odměna, kterou jsem dostal mi byla stručně zdůvodněna-za co. Od roku 2005 to vždy bylo za nepodstatné, nebo neexistující skutečnosti nebo věci. O skutečné práci, kterou jsem udělal a za kterou jsem měj odměnu dostat, zástupkyně buď nikdy nevěděla, nebo si jí nepamatovala. ....O čem to svědčí ?? ...(14. prosince 2007)
........... (v ředitelně) uvolnila se mi klávesnice na mém osobním notebooku a zlomilo se křeslo. Ihned svolám poradu s uklizečkama. (nutno najít viníka).(28. 1. 2008)
...... (v ředitelně)....a dovolenou o jarních prázdninách si pane..... brát nemusíte, budete přece tady ve škole. Ale nemusíte tu být celý den....poté jsem požádal, zda zde mohu být po jarních prázdninách s firmou také v sobotu a v neděli.
..... 22. únor 2008 v ředitelně:
ředitelka si k sobě pozvala dva pracovníky. Ekonoma a zkušeného učitele - oba vysokoškoláky. Snaží se jim obhájit nutnost výstavby nové učebny cizích jazyků osazenou osobními počítači pro každého žáka: "podívejte se, žák tady sedí a na obrazovce má napsáno I LOVE YOU- no a ve sluchátkách slyší" "ajlavjú", " ajlavjú"- takže vidí, že se to jinak vyslovuje, než píše." "No a o to tu přece jde, jinak se to píše a jinak se to vyslovuje...."
.... teprve po letech jsem si plně uvědomil, že ředitelka má strach ze vzdělaných a inteligentních lidí ...(pozdní poznání autora...)
.....porada únor 2008: ředitelka: "děkuji Vám, že jste mě navrhli na krajské ocenění Nejlepší pedagog roku..... (ve zděšení všech jsme však věděli, že navrhla sama sebe a ve skutečnosti ji nikdo z nás nenavrhoval.....)
......lidská hloupost, nevědomost, a neschopnost ohodnotit kvalitní práci schopného a mladého pracovníka penězi, absence inteligence a elementárního jednání s lidmi ze strany zástupkyně ředitelky Esmeraldy Tomanové donutila již pátého učitele v tomto školním roce, aby náš ústav raději dobrovolně opustil . Ostatní mu závidíme, duševní šikana, a lidská blbost pokračuje dále.... (26. května 2008)
.....kdyby blbost nadnášela, musela by se zástupkyně ředitele Ing. Esmeralda Tomanová mnohdy vznášet jako holubička.....jsou lidé, kteří na řídící funkci nikdy mít nebudou, i kdyby snědli tunu moudrosti, zůstanou venkovskými balíky s chováním řeznického pejska, co neštěkne ani na pozdrav...
..... Dnes jsem měl IH. (zkratka). Byla to tzv. inteligentní hospitace (viz další příspěvek) Pootevřely se dveře třídy bez zaklepání, v nich větší kulatá hlava-pohled vpravo a vlevo, pohled na to, co promítám na plátno, potom s úsměvem na tváři hlasité "hi, hi, hi "a uzavření dveří. ....Bude to pravděpodobně bez zápisu.. (u oběda 22.6.2008)
.....Dovolte mi, abych Vám svými ústy popřála hezký víkend......(ředitelka školy při velké poradě v přípravném týdnu).....řada mužů se pak ptala sama sebe i jiných kolegů, zda se opravdu bude jednat o orální sex..
..... Je za dvanáct hodin jedna minuta .....(bez komentáře- porada v přípravném týdnu srpen 2008)
....ale když tady dvakrát týdně dopoledne nebudeš a budeš na Poliklinice, ...tak nesplníš úvazek jednadvaceti hodin ! ...............ZŘ Ing..Esmeralda Tomanová - leden 2009
jdete na preventivní prohlídku ??? Ale je klasifikační porada. Tak až budete hotová, zavolejte z mobilu na školníka, on vezme školní auto a doveze vás do školy...... tady nemůžete chybět !!!...............ZŘ Ing. Esmeralda Tomanová - leden 2009
český "vlezdoprdelismus" je aktuální i na naší škole. Lezení do prdele nadřízenému se podle našich školních poznatků nejlépe realizuje v Egyptě.......... květen 2009 - (společná dovolená jednoho z učitelů s ředitelkou)
nejlepší rozhodnutí je to, které se dá kdykoliv změnit......(pozn. autora)