tuning
Toyota MR2 BEAMS VVTi Supersprint
Rok výroby 1991, najeto pouze 42000 km, 220 koní, 0-100kmh 6s, max 250 kmh
Úpravy:
Motor: transplantován dvoulitr atmosfér 3s-ge BEAMS VVT-i, v sérii 200 koní, nyní cca 220 koní. Sání Green, Cold air box, svíčky Denso Iridium power, TRD sportovní termostat, TRD závodní spojka a přítlačák, ultra lehký setrvák Toda Racing 4,5 kg, výfukový systém Supersprint, náhrada katalizátoru Supersprint, větřák Perma-cool.
Exteriér: přední spoiler Bomex, prahy GReddy Gracer, zadní difuzory Border racing, dekl motoru z turbo verze, křídlo Autopista, zadní světla 94+, boční blinkry a rohová světla 97+, čírá optika ve vyklápěcích světlech, neon, žlutá barva Toyota 576.
Podvozek: Tlumiče Koni, pružiny HandR (-4,5 / -3,5) , zadní náprava 93+, zadní stabilizátor 93+, 11 palcové brzdy 93+, zlatá barva na brzdiče FoliaTec, brzdné hadičky SS Goodridge, kola Kosei RT Penta 7*16, pneu Bridgestone S-02 Pole position 205/45/16 vpředu a 225/45/16 vzadu, podložky vzadu 2cm/2cm HandR. Závodní sada 98+ 15 palcová kola, slicky Pirelly 190/580/15, směs D3.
Interiér: volant Momo Jet Carbon, řadička Momo F16 Carbon, řazení TRD, pedály Sparco, interiér MHW Alu look, chromované orámování budíků, držák budíků Autometer, budík podtlak v sání Autometer, budík poměr paliva a vzduchu ve směsi Autometer, červené podsvícení všech budíků, telemetrie Apexi RSM-GP s G sensorem, telemetrie AP-22 od Race Technology, 4-bodové pásy Sparco.
Hudba: rádio Pioneer DEH-P8000R, CD changer, 4-kanálový zesilovač Spectron, vpředu kompentní 16ky Dragster, vzadu 10ky koaxiály Herzt, dva subwoferové boxy Herzt.
Úpravy zima 2004: Sedačky Sparco Fighter, diferenciál s omezeným prokluzem, ST stabilizátory, High and Tight spojky mezi stabilizátorem a tlumičem, High and Tight silentbloky v podvozku, brzdné destičky carbon/kevlar Porterfield R4S, aerodinamika spodku auta, nový výfukový systém, difuzor pod zadní nárazník ve stylu FIA GT, celkové odlehčení auta, elektronické snímání rychlosti namísto mechanického, TRD budík rychlosti do 300 kmh. Autometer shift light.
Úpravy v budoucnosti: přední carbonová kapota od Border racing, carbonová targa.
Komentáře
Přehled komentářů
Pěkné reakce na mé auto :-) Čistě náhodou jsem vyhledal tento článek :-))))) 220 koní bohatě stačí!
pěkny
(Lume, 8. 3. 2008 8:39)je pekny,hlavne ta pruhledna strecha,jo a kdyz vjede na retarder tak se nic nestane,neni to tak nizky,je to odzkouseny,idiote
Super kára
(Pavel, 31. 10. 2007 15:26)mr dvojky sou perfektní auta ale víc se my líbí ten starší model
mno
(Ogier, 12. 10. 2007 22:25)Heh, urco bych tomu vymenil svetla,jsou na nic,ty mrkacky jsou skarede, a uz i kvuli odpou vzduchu.A urcite turbo...bez nej...mno nevim...A si si jisty ze to ma 100 za 6 vterin? Se mi nezda...
vymazlenej ´´supersport´´
(vtecR@seznam.cz, 14. 7. 2007 0:02)Cau chlape, tvoje auto je super, ale to uz si musel slyset spoustukrate, sleduju ho uz skoro od pocatku, mluvili jsme spolu asi dvakrat v Brne. Snazim se na tebe nekde dohledat mail, ale nejak se mi to nepodarilo, kdyby si byl tak hodnej, mohl by jsi se mi pripadne ozvat na muj? Rad bych se te na neco zeptal, jen takova drobnost-blbost, pripadne diky
nádhera
(NewGuySM, 13. 4. 2007 14:15)Exterior nic moc?Co tomu chybí?Kdo se má dopr na ty vaše paskvily koukat..pak přijde retardér a mas narazníky v hajzlu.Náhodou vypadá perfektně.Vnějšku nic nechybí.Jen asi ohledně interiéru...mno nechal bych si origoš volant a celově bych na to asi nedával žlutou, ale to je věc vkusu..Jinak hoď si tam ještě turbo:D...Super kára fakt:)
Dobrá hračka
(Hell of blood, 19. 3. 2007 12:43)Vše je dobrý ale to auto má být rychlý nemá tak jen vypadat,ale moc pěkný
je fakt dobrá
(vandenberg@seznam.cz, 7. 3. 2007 11:32)ale měl by si tam nechat originál znak a né stoho dělat co to není.Vždytˇ toyota je toyta . Jinak jí mám také akorát červenou. Jo a čím si stříkl ten interier?
paráda
(Tom, 4. 1. 2007 21:08)
Mr2 plánuju už tři roky a snad brzo bude a
pokud se poštěstí, tak 129 Kw dvoulitr.
Větší výkon neplánuju, ale chci se zeptat,
co soudíš o podvozku a jízdních vlastnostech?
Všude vyhrožujou, že řídit mr2 je pro hodně
zkušený řidiče, za kterýho se přece jenom nepovažuju.
Ale měl sem jí pučenou a přišla mi hodně dobře ovladatelná...
ahoj všichni
(Lander, 30. 11. 2009 22:38)