Narazili jsme na něj náhodou při bohulibém ubíjení času hraním PGR4 (recenze je již v přípravě). Vzhledem k tomu, že auto bylo ve hře zajímavě zpracované, mělo slušný zvukový projev, líbivý vzhled a jezdilo jak z praku, jali jsme podezření, že to nebude jen tak něco obyčejného a že by asi stálo za zmínku o něm něco vypátrat. Stačilo pár minut serfování po NETu, zkontaktovat výrobce a nyní vám můžeme nabídnout bližší informace o tomto velmi povedeném voze.
Pokud stále odmítáte věřit, že by byli schopni v Austrálii postavit pořádný sporťák, zvolím na vás drsnou metodu přesvědčování a rovnou vám vpálím pádné argumenty, proč tomu tak je. Nejprve začneme akcelerací z nuly na sto kilometrů za hodinu. Ta proběhne za 3.7 vteřin, což josse jednoznačně řadí do kategorie exotických automobilů. Pokračujme časem potřebným k protnutí čtvrtmíle s pevným startem, který vozu pokaždé zabere jen 11.9 sekund z jeho existence. To jsou ale hodnoty, které byly vozu naměřeny při prvních testech. Za tu dobu Joss SuperCar prošel další řadou drobných vylepšení a modifikací, takže se od dalšího měření očekávají hodnoty mnohem zajímavější. Představitelé Joss Development Ltd. slibují čas 0-100 km/h kolem rovných tří vteřin, 400m sprint pod 11 sekund a maximální rychlost někde nad 320 km/h. Není důvod jim to nevěřit, protože...
Uprostřed auta je uložen obrovský agregát V8 6.8l (neboli 415 kubických palců), který byl na zakázku připraven přímo pro Joss Development. Jeho spalovací komory s vrtáním 104 mm a zdvihem 95 mm zásobuje vstřikování paliva Bosch. Žádný karburátor! Z toho plyne jediné. Nejvyšší dostupný výkon činí kulatých 500 koní při dosažení 5.750 rpm a jeho zdatným pomocníkem je maximální točivý moment 650 Nm už ve 2.800 otáčkách za minutu. Hliníkový blok motoru je vybaven poniklovanými ocelovými vložkami válců. Hliníkové jsou i hlavy se dvěma ventily na válec, přičemž vačky pohání rozvod OHV. Palivový systém pracuje pod neustálým tlakem pumpy Bosch EFT. Výkon odchází z klikového hřídele do útrob pětistupňové manuálně řazené převodové skříně Porsche G50 s uspořádáním transaxle, která disponuje trvalým převodem 3.44:1.
Pokud stále odmítáte věřit, že by byli schopni v Austrálii postavit pořádný sporťák, zvolím na vás drsnou metodu přesvědčování a rovnou vám vpálím pádné argumenty, proč tomu tak je. Nejprve začneme akcelerací z nuly na sto kilometrů za hodinu. Ta proběhne za 3.7 vteřin, což josse jednoznačně řadí do kategorie exotických automobilů. Pokračujme časem potřebným k protnutí čtvrtmíle s pevným startem, který vozu pokaždé zabere jen 11.9 sekund z jeho existence. To jsou ale hodnoty, které byly vozu naměřeny při prvních testech. Za tu dobu Joss SuperCar prošel další řadou drobných vylepšení a modifikací, takže se od dalšího měření očekávají hodnoty mnohem zajímavější. Představitelé Joss Development Ltd. slibují čas 0-100 km/h kolem rovných tří vteřin, 400m sprint pod 11 sekund a maximální rychlost někde nad 320 km/h. Není důvod jim to nevěřit, protože...
Uprostřed auta je uložen obrovský agregát V8 6.8l (neboli 415 kubických palců), který byl na zakázku připraven přímo pro Joss Development. Jeho spalovací komory s vrtáním 104 mm a zdvihem 95 mm zásobuje vstřikování paliva Bosch. Žádný karburátor! Z toho plyne jediné. Nejvyšší dostupný výkon činí kulatých 500 koní při dosažení 5.750 rpm a jeho zdatným pomocníkem je maximální točivý moment 650 Nm už ve 2.800 otáčkách za minutu. Hliníkový blok motoru je vybaven poniklovanými ocelovými vložkami válců. Hliníkové jsou i hlavy se dvěma ventily na válec, přičemž vačky pohání rozvod OHV. Palivový systém pracuje pod neustálým tlakem pumpy Bosch EFT. Výkon odchází z klikového hřídele do útrob pětistupňové manuálně řazené převodové skříně Porsche G50 s uspořádáním transaxle, která disponuje trvalým převodem 3.44:1.