Provoz
Jednotky řady 460 jsou určeny především pro vozbu osobních vlaků v okolí velkých měst, s častými zastávkami a výměnami cestujících. Ikdyž nebylo v minulosti vyjímkou, že se objevily i na vlacích spěšných. Jejich dodávky začaly v roce 1974. Tyto jednotky se začaly provozovat na Ostravsku a v severních Čechách. Dalším místem, kam se dostaly, bylo depo Košice na Slovensku. V severních Čechách jezdily jednotky na tratích Roudnice nad Labem – Děčín, Ústí nad Labem – Lysá nad Labem nebo do Chomutova. Zde byly v nedávné minulosti řazeny jako čtyřvozové, uvolněné vložené vozy byly přesunuty do DKV Brno, kde jsou používány v šestivozových soupravách jednotek řady 560. Všechny jednotky řady 460 byly k 9.12.2007 předány do DKV Olomouc. Nasazovány byly zejména na tratích Studénka - Ostrava – Bohumín – Karviná hl.n. – Český Těšín – Třinec – Mosty u Jablunkova; Přerov – Hranice na Moravě – Vsetín – Púchov, Nezamyslice - Olomouc a také po elektrifikaci trati na trase Opava východ – Havířov – Český Těšín. Ze všech těchto tras však byly vytlačeny modernějšími vozidly řady 471 "City Elefant" až na trať Přerov – Hranice na Moravě – Valašské Meziříčí – Horní Lideč, které je nyní jejich stálým útočištěm. Sporadicky však zasahují do provozu na výše zmíněných trasách jako zálohy za Elefanty. Vozidla 460 můžeme zahlédnout také v Košicích. Vozí vlaky do Štrby, Popradu, Prešova, Plavče anebo do Spišské Nové Vsi.
Jednotky se v provozu osvědčily, oproti řadě 451 bylo dosaženo nižší poruchovosti. Ačkoli jsou 460 přes 40 let staré, slouží dobře i nadále. Postupně se již ale vytrácí s dodávkami dalších moderních strojů.
Náhledy fotografií ze složky Elektrické jednotky řady 460