Positivní moc reklamy
6. 2. 2008
Většina lidí nezaváha, když se zeptám na negativní přínos reklamy. Je otravná, tahá z lidí peníze, lže...atd atd. Když se optám na positiva..ticho..cvrček...
Samozřejmě je spousta reklam za niž by se jejich tvůrci měli zodpovídat božímu soudu, třeba reklamy na prací prostředy nebo majitelé optik, kteří mají pocit, že neprodají jediné brýle dokud nebudou mít ve výloze obrýlenou krasavici z 80.let (fashion foto trendy dorazli všude..jen do optik ne).
V reklamním průmyslu se točí spousta peněz, spousta z nich je bohapustě rozplýtvána, ale kde to tak nechodí, ať první hodí kamenem. Dobrá zpráva je, že vyplýtvané peníze jdou do soukromých médii. Televize, rozhlas, noviny. Díky tomu jsi média mohou vybírat svůj obsah dle uvážení a nejsou zavislá třeba na státu. Přeci jen raději asi překousneme fotku pračky v našem oblíbeném časopise o jídle, než aby nám nějaký politik vybíral zveřejněné recepty dle vlastní (ne)chuti.
Reklama nás také přímo nenutí nic kupovat nasilím a neni pravda, že bychom si nekupovali mýdlo, kdyby na něj nebyla reklama. Jen díky reklamě se zvyšuje konkurence a značky musí jít s kvalitou výrobků nahoru , jinak by jim byla sebelepší reklama na nic. Díky ní aspoň víme, že mýdlo XY je krémové, dobré na suchou pleť a mýdlo XX je novinka na starší pleť a nekupujeme zajíce v pytli.
Co se týká Teleshopingu...ach ano...ten žádné výhody nemá....výrobky jsou předražené, nekvalitní a k ničemu.
Tak to byl takový nástin. Už se těším na vaše názory.. :-)
Samozřejmě je spousta reklam za niž by se jejich tvůrci měli zodpovídat božímu soudu, třeba reklamy na prací prostředy nebo majitelé optik, kteří mají pocit, že neprodají jediné brýle dokud nebudou mít ve výloze obrýlenou krasavici z 80.let (fashion foto trendy dorazli všude..jen do optik ne).
V reklamním průmyslu se točí spousta peněz, spousta z nich je bohapustě rozplýtvána, ale kde to tak nechodí, ať první hodí kamenem. Dobrá zpráva je, že vyplýtvané peníze jdou do soukromých médii. Televize, rozhlas, noviny. Díky tomu jsi média mohou vybírat svůj obsah dle uvážení a nejsou zavislá třeba na státu. Přeci jen raději asi překousneme fotku pračky v našem oblíbeném časopise o jídle, než aby nám nějaký politik vybíral zveřejněné recepty dle vlastní (ne)chuti.
Reklama nás také přímo nenutí nic kupovat nasilím a neni pravda, že bychom si nekupovali mýdlo, kdyby na něj nebyla reklama. Jen díky reklamě se zvyšuje konkurence a značky musí jít s kvalitou výrobků nahoru , jinak by jim byla sebelepší reklama na nic. Díky ní aspoň víme, že mýdlo XY je krémové, dobré na suchou pleť a mýdlo XX je novinka na starší pleť a nekupujeme zajíce v pytli.
Co se týká Teleshopingu...ach ano...ten žádné výhody nemá....výrobky jsou předražené, nekvalitní a k ničemu.
Tak to byl takový nástin. Už se těším na vaše názory.. :-)
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář