Heroes III WoG O WoGu
Heroes III: WoG >> O WoGu...
In the Wake of Gods (zkráceně WoG) je neoficiální fanoušky vytvořený datadisk pro Heroes of Might & Magic III: The Shadow of Death (také funguje na Heroes 3 Complete). Mezinárodní členové WoG týmu stále společně pracují na aktualizacích, rozšíření a vylepšení WoGu s novým a jedinečným obsahem. Momentálně je WoG ve verzi 3.58f a již brzy by se měla objevit očekávaná verze 3.59. WoG je mnoho různých věcí pro mnohé různé Heroes 3 hráče, ale na prvním místě to je především vysoce přizpůsobitelná sada nástrojů jak pro tvůrce map, tak i pro hráče.
- ERM skriptovací jazyk: ERM (Event Related Model) je rozsahlý a silný skriptovací jazyk. Používáním ERM lze simulovat nové objekty, artefakty, schopnosti stvoření, pravidla hry a mnohem víc. ERM může být použit tvůrci map k vytvoření příběhem řízeného dobrodružství nebo hráčem k vytvoření a sdílení komplexních skriptů. které mohou být využity v každé jimi hrané hře.
- WoGifikace: WoG tým již napsal tucty komplexních skriptů využívajícíh ERM, jenž se mohou individuálně pro danou hru zapínat či vypínat. Existující Heroes mapy, včetně těch náhodnách, mohou být "wogifikovány" pro zahrnutí hráčem vybraných skriptů, některé z nich mohou do hry dokonce přidat nové naskriptované objekty nebo artefakty. Dvě WoG hry nemusí být nikdy stejné s tisíci dostupnými kombinacemi skriptů.
- Nové příšery, nové artefakty, nové objekty: WoG obsahuje dva tucty nových zakódovaných příšer (ačkoliv mnoho z nich je založeno na existujících stvořeních) a několik nových jedinečných objektů (jako přeprogramované hádanky sfingy) a nové artefakty (jako nový kombinovaný artefakt známý jako Sekera zuřivosti barbarského pána), stejně tak nabízí výběr nových "prázdných" objektů a artefaktů ideálních k naskriptování.
- Nové vlastnosti: WoG obsahuje mnoho nových a napínavých vlastností jako jsou například velitelé (bojující jednotka získávající zkušenosti a hráčem vybrané schopnosti, která může využívat dokonce speciální Velitelské artefakty), demolice měst (po úspěšném zbourání lze založit jiné město), zkušenosti pro střelecké věže (braňtě město dostatečně dlouho a jeho věže budou opravdu hrozivé!), zkušenosti pro skupiny stvoření (každá skupina hromadí zkušenosti z boje a postupuje v hodnocení, získává vyšší statistiky a nové schopnosti) a ještě více! Tyto vlastnosti mohou být vybrány stejným způsobem jako WoG skripty a mohou být také povoleny tvůrcem map ve vlastních mapách.
alfavlk.blog.cz - můj blog
(Zuza, 8. 2. 2009 12:18)