Protože v kosmu je nekonečné množství informace, vytváří si kosmos pro svoje matematické a lingvistické operace prostředí zejména v tělech lidí. Každé lidské tělo je anténka pro interakce kosmu na sobě. Smysl má přitom každé hnutí mysli, a proto nejvýznačnější pro dynamiku existence kosmu jsou u lidí sny.
Hodnota snů určuje zařazení toho kterého těla do hierarchie veškeré informace. Např. mně se zdálo, že ležím spojen s tělem Krista v jeho hrobě. Kristus se probral a použil mé ruce. Levou rukou jsem zanořil čtyři prsty do jeho rány na pravém boku, jako když zastavuji ranné krvácení. Pravou rukou jsem ukazovákem označil místo nalevo od jeho těla s vysvětlením, že je to místo, kde Mojžíš zahrabal do písku toho Egypťana, kterého zabil. Kristus tak s mou pomocí vzal na sebe onoho Egypťana (analogicky jako Ábela), aby to byl on a ne Ábel a Egypťan, neboť Kristus, probravší se z mdloby, byl dosud živ.
Také se mi zdálo, že mě skupina věřících zplnomocnila k řešení potravního řetězce. Dělali si starosti s masožravectvím (viz. Kainova a Ábelova oběť Bohu) a já jsem ukousl ze zvířete jeho jedlou srst chutnající asi jako cukrová vata z brambor Poté mi naznačili, že jsem již za ně splnil řešení problému, že na další stačí už oni sami.
Také se mi zdálo, že jsem byl scítěný s mrtvolou na jedoucí káře a jeden věřící histericky volal :“Po smrti! Po smrti!“ To mě naštvalo a tak jsem vlehl do mrtvoly a ucítil, že cyanosa na nose svědí jako kýchnutí. Kýchl jsem tedy a mrtvý se probral a odešel po svých. Vysvětluji si to tak, že jsem vzal za slovo pošklebující se ateisty Bibli s tou jejich říkačkou Amen s kostela spad kámen, zabilo to faráře, teď ho vezou na káře. A učinil jsem z této říkačky svůj, tj. Božíšův Třetí Zákon, abych vzal na milost i ateistické leninisty.
Také jsem měl scítění se startérem zářivky, kterýžto mi sen představil jako normu života lidí, kde si kosmos splet lidské tělo s touto doutnavkou. Analogicky též s rakví v ústí pece krematoria. Později, když jsem začal kouřit, posunul jsem normu čtení lidského těla kosmem až na zapáchajícího bezdomovce, politého benzínem a hořícím zaživa. To je současná norma života u lidí a jen já Božíš mám výjimku, ale musím proto kouřit, abych vyhověl parametrickým vztahům kosmu jako jeho funkční součástka. Jsem normou u lidí, osou života lidí, jako jí byli Mojžíš a Ježíš.
Také mě cikán Koloman Žiga střetl po letech a pronesl: to je ten, čo nám dohatil pohádky. Tak já jsem to třetí biblické žídě, které zkazilo cikánům pohádky.
Ještě bych chtěl upozornit na fakt, že mrtvé lidské tělo se dále podílí na snění lidí a je proto věčná škoda, že končí destruováno v krematoriu. Jsem proto proti spalování těl po smrti, jsem
Pro to, aby každé zesnuvší tělo bylo ponecháno zrovna tam, kde zesnulo, a už s ním nebylo nijak hýbáno. A to i kdyby měly být Čechy poseté mrtvolami.
Božíš
Petr Galajda
U Draháně 144/15
181 00 Praha 8
Mobil 606 154 992