Renault Megane by Fernando Alonso
Renault slaví návrat Fernanda Alonsa a úspěch vozu Renault Megane v mezinárodní reklamní kampani.
Fernando Alonso si vybral Renault Megane F1 Team pro svou prvotřídní spolehlivost a výkon srovnatelný s vozem Formule 1.
V roce 2007 se ve 40 zemích prodalo více než 13.000 vozů. Prodej vozů Renault Sport a Renault F1 Team (Mégane a Clio) se v jediném roce zdvojnásobil.
Od svého představení v roce 1995 automobilka vyrobila více než 7,5 milionů vozů Mégane.
Fernando Alonso je zpět "doma", opět závodící za svůj Renault F1 Team. S titulním mottem "We all feel something special when we buy a new car" má nová mezinárodní reklamní kampaň bezstarostný a uvolněný nádech, který v reklamně navíc podtrhuje píseň "Cheek to Cheek" od Freda Astaire.
Fernando Alonso se připravuje na odjezd z hotelu, ale ještě předtím jej čeká řada náhodných setkání, během kterých si však neustále udržuje postoj opravdového gentlemana, kterému nechybí jeho typický úsměv vítěze, ani smysl pro humor. Nakonec opouští hotel ve svém voze Renault Mégane F1 Team - spokojen a pozitivně naladěn.