"V průběhu času jsem si uvědomil, že přijímám odpovědnost za své skutky a víru."
Ve své páté dekádě práce v módě je dnes Giorgio Armani víc než jen návrhář- je to instituce, ikona a nadnárodní značka hodnoty miliardy dolarů. Armani se narodil v roce 1934 v Piacenze v severní Itálii. Léta formování nestrávil v módě, ale studiem medicíny na univerzitě a plněním služby vlasti. Poté, co pracoval jako nákupčí pro milánský obchodní dům La Rinascente, prošel svou první velkou změnou, když jej ve roce 1964 přijal Nino Cerruti, aby navrhl sérii pánského oblečení Hitman. Následovalo několik úspěšných let, kdy působil jako samostaný návrhář, ale v roce 1975 s pomocí svého tehdejšího obchodního partnera Sergia Galeottiho zavedl značku Giorgio Armani. Armaniho "dvojznačná" saka pro muže i ženy (ženská řada výrobků byla zavedena v roce 1976) vyřadila z tradiční krejčovské práce vycpávky a od konce sedmdesátých let se jeho oděvy staly uniformou pro společensky i finančně vyšší vrstvy. Muži milovali jeho volné obleky a tlumenou paletu neutrálních béžových a šedých barev. Jeho návrhy pro ženy byly obdivovány pro svou moderní eleganci a podobnost s oděvy pro muže. Obleky, které měl ve filmu American Giolo(1980) Richard Gere byly pro tohoto návrháře mezníkem stejně jako obálka časopisu Time v roce 1982. Značka nyní zahrnuje 6 velkých sérií módních produktů a rozšířila se i na ložní prádlo, čokolády a hotely. Armani získal nespočet ocenění včetně čestného doktorátu od RCA v roce 1991. Od roku 2000 jsou jeho návrhy vystavovány na hlavní retrospektivní přehlídce, která putuje po celém světě. Armani také získal přívržence v Hollywoodu a v lednu roku 2005 otevřel v Paříži "Giorgio Armani Prive", velkou přehlídku kolekce dámských módních modelů.