Verze 0.5 - Changelog
Oznamovací tlačítko ve hře bude funkční
Tlačítko bylo dlouhou dobu rozbité. Oznamovací tlačítka budou od tohoto updatu plně funkční a vy můžete posílat zprávy, které porušují pravidla přímo vašemu Game operátorovi (GO) – skrze přímé nahlášení.Dbejte na to, že mají 48 hodin na zpracování.
Nový žebříček
Všestraně oblíbená síň slávy dostane další novou stránku - Věhlas. Vedle vám známého rozdělení hráč a gilda je vložena záložka Bludiště. V této záložce uvidíte nejdříve všechny možné umístění hráčů v odpovídajících bludištích. Nad výpisem highscore vlevo je možnost navolení umístění v posledních 7 dnech / průměry nebo maximální hodnoty poškození nebo použitého uzdravení uvnitř bludiště.
Za co/ jak dostanu věhlas
Věhlas získáte v bludištích skrze splněné úkoly nebo u stráže v taverně.
Jééé, co jsem to ukořistil. Rubíny??
Ano, rubíny.Nyní je možné získat rubíny stejně jako recepty nebo jiné věci při výpravách. Jejich počet se může měnit a nikdy nelze určit, nebo říci, kdy se objeví, ale konečně je možné v určitém období nalézt poklady……
Jiné země, jiné mravy, ale jak se tam dostanu?
Aby jste se dostali do jiné země nebo kontinentu musíte cestovat a to tak ,že navštívíte poustevníka. Za malý poplatek můžete cestovat do již zmíněných kontinentů, ale nejdříve musíte splňovat určitou úroveň. Pro první cestu do vámi zvolené destinace musíte získat tzv. cestovní povolení. Toto povolení obsahuje název bludiště, které musíte projít až do konce, abyste potvrdili, že jste schopni přežít. Cesta do jiné země trvá 3 hodiny.
Můžete odcestovat pouze, když nemáte žádné úkoly v taverně. Práce ve stájích bude automaticky přerušena, když opustíte místo pobytu.
Smazání účtu
Když je zakřížkováno v profilu smazání účtu, nelze provést žádné akce, dokud není odškrtnuto smazání účtu
Ukazatel úrovní nyní také u alchymisty
Nyní se také bude objevovat číslo úrovně u zlepšení a posílení … toto doposud nebylo
Optimalizace zpráv a ukazatelů
Nyní je možné listovat ve zprávách – také lze nahlížet do starých zpráv. Ve zprávě je vidět čas, kdo zaútočil a jestli vyhrál či prohrál … (Byl jsi vyzván YXZ v aréně a poražen). V detailu zprávy je uváděna i gilda protivníka.
Ve zprávách z tržiště je uváděn předmět, který jste prodali.
Mistr gildy dostane nyní zprávu, když člen jeho gildy dosáhne vyšší úrovně. V gildě již není barevně kódováno, kolik kdo přispěl.
Ve statistikách budou zahrnuty prošlé bludiště.
Při cvičení je nyní podrženo, na co stačí vaše zlato.
Potvrzení zrušení práce ve stájích a zvýšení platu
Je zapotřebí potvrzení o skončení práce ve stájích. Když se klikne na zrušení práce ve stájích, objeví se otázka. Opravdu chcete zrušit práci ve stájích??
Plat se dodatečně zvýšil, cca o 25-30%
Dodací lhůta u obchodníka
Nové zboží dostane obchodník nyní jednou za 24 hodin. Když budete chtít nové zboží ihned, jde to za poplatek 1 rubín.
Více místa v inventáři
Když dosáhnete 10 levelu, obdržíte jednu dodatečnou položku v inventáři, abyste mohli odkládat nasbírané věci z bludišť.
Buddy list – seznam přátel
Ve vašem přehledu vpravo nahoře je nová záložka Seznam přátel, zde můžete vidět, zda jsou vaši přátelé online nebo ne a lze odtud poslat rychlou zprávu.
Zlepšené možnosti – filtry
Na tržišti a v aukční síni je nyní možné nastavovat filtry. Lze zadat jméno, minimální úroveň, druh předmětu nebo minimální kvalitu.
Nové přepočítávání úrovní
Formule pro přepočítávání zkušeností se nyní změní. Po dosažení levelu 80 bude mnohem obtížnější se dostat na další úroveň.
Z tohoto důvodu u všech hráčů přes level 80 dojde k přepočítání jejich úrovní podle nové formule a budou jim přiřazeny nové levely.
Nové přepracování barev a objektu
Změní se úrovně barev a také objektů. Po update budou všichni hráči mít všechny své věci zelené. Barvy se budou měnit dle kvality, bude 6 různých úrovní kvalit.
Obrázek postavy se bude měnit podle úrovně
Když dosáhnete určité úrovně, bude se měnit obrázek vašeho bojovníka, aby nebyl pořád stejný.
Optimalizovány hráčské profily
Když se podíváte na profil jiného hráče, můžete přímo odtud hráče vyzvat na duel v Aréně.
Žádná ochrana úrovní
Ze všech stran známá ochrana úrovní (rozdíl 10 úrovní znamenal automatickou výhru) již není. Od nynějška rozhodují atributy vašeho gladiátora.
"Postrkování" nebude možné
"Postrkování" nižších levelů, kdy jim byl hráčem s vyšším levelem vylepšením předmětu, již nebude možné. Nyní je stanovena maximální hranice, která musí být splněna, aby mohl být použit daný prach či brousek. Toto bude napsáno v popisu.
Stráž u taverny
Až dosáhnete levelu 10, přibyde Vám možnost přijímat také úkoly od strážného v Taverně. Tyto úkoly jsou spojeny s bludišti, a tyto bludiště se pak mohou objevit i na Vám již známých místech, jako například v aukční síni nebo na tržišti. Takže vždy si musíte pořádně přečíst zadání úkolu, aby jste věděli, kam správně jít.
Porazil jste daného soupeře /zadáno v úkolu/, můžete si jít pro odměnu výplatu strážného.
Není to časově omezeno, pro odměnu si můžete přijít kdykoliv. Již nedostanete jako dříve zkušenostní body a zlato, ale slávu a zlato za uzavřené úkoly. Lze pracovat najednou na třech úkolech ve stejný čas.
Změna ikonek
Známý zlatý křížek dostal nový kabát a jmenuje se zlatý symbol - je to tedy běžný amulet.
Nové schopnosti a bojové staty
Ve vašem přehledu je nový atribut inteligence, kterou najdete hned pod charisma. V normálním boji – v aréně - nemá žádný vliv a je k ničemu, je důležitá jenom v bludištích při uzdravování, čili buď jí trénujete u sebe, když chodíte do bludišť jako léčitel, anebo se jí snažíte mít vysokou u žoldáka, který plní roli medika.
Žoldáci nejdou trénovat, to znamená, že někdy dosáhnou svého maxima využití a to ve vyšších bludištích nemusí stačit !
5 bodů inteligence zvyšuje kritické uzdravení o jeden bod, každých 10 kritických bodů zvyšuje šanci na zlepšené uzdravení o 1%. Zbytek se skládá skrz věci, kterými postavu vybavíte.
Zesílení a blokování
Když najedete myší na vaší zbroj, uvidíte 2 nová čísla - Zesílení a Blokování
Zesílení je zde k tomu, aby předcházelo kritickým zásahům vašich nepřátel. Pro toto číslo je důležitá obratnost vašeho gladiátora, nebo vašich žoldáků. Každých 10 bodů obratnosti zvyšuje zesílení o 1 a každých 5 zesilovacích bodů zvyšuje o 1% šanci na vyhnutí se kritickému zásahu.
Blokování je zde k tomu aby nedošlo k plnému zásahu od vašeho nepřítele. Pro toto číslo je důležitá síla vašeho gladiátora nebo žoldáka. Každých 10 bodů zvyšuje blokování o 1 a každých 5 blokovacích bodů zvyšuje šanci o 1% na odvrácení rány soupeře.
Také zde je zbytek dopočítáván zbrojí nebo popřípadě dalším vybavením.
Kritické poškození
Zde je to podobné jako v předchozím bodě. Myší najeďte na poškození, zde zjistíte číslo vašeho kritického poškození. Pro toto číslo je důležitá dovednost vašeho gladiátora (nebo žoldáka) Každých 10 bodů vaší dovednosti udělá 1 bod, každých pět bodů přidá šanci na kritický zásah
Léčení
Jak je již nahoře zmíněno, inteligence má vliv na léčení a to je spojeno s číslem uzdravení gladiátora za každé bojové kolo.
Od 10 úrovně se vám zobrazí na pravé straně obrazovky v přehledu postavy 5 nových záložek, takže jich tam bude celkově šest.
První záložka reprezentuje Vaší postavu, která je vybavena pro souboje v Aréně a pro expedice.
Druhá záložka je pro konfiguraci výbavy Vaší postavy pro boje v bludištích.
Čtyři spodní záložky jsou připraveny pro žoldáky.
Žoldáci jsou jednotky, které lze dodatečně koupit u obchodníka na trhu nebo v aukční síni, a mohou Vás podporovat v bludišti při bojích. Dohromady lze koupit 4 žoldáky /které poté vezmete s sebou/
Jsou tři různé druhy žoldáků, kteří vám budou pomáhat při plnění úkolů. Žoldákům můžete pořizovat výbavu stejně, jako pro hlavní postavu. Pokaždé můžete žoldáka vyměnit jednoho za druhého. Už ozbrojený žoldák si svojí zbroj ponechává. Nezmizne mu.
Jaké funkce máji ikonky v pravé části přehledu?
Konfigurace vybavení Vaší postavy pro souboje v aréně a při výpravách.
Konfigurace vybavení Vaší postavy pro boje v bludištích. Vlevo nahoře jsou 4 různá místa kam lze umístit Vaše žoldáky, čímž pak aktivujete záložku v pravo, pomocí které můžete konfigurovat jeho výbavu. Vpravo jsou pak ikonkdy, pomocí kterých nastavujete chování postavy či žoldáka v bludišti.
Toto je váš první žoldák, pro druhého je další obrázek atd. V tomto přehledu ho můžete individuálně vybavit a nastavit jeho chování v bludišti.
Chování žoldáků a nastavení chování
Chování gladiátora a jeho žoldáků se nastavuje pomocí ikonek, umístěných v pravé části obrazovky každé postavy. Mezitím co jeden léčí, druhý rozdává rány a další na sebe bere údery, tak jeden se může zdržet.
Postava na sebe bere útoky protivníka. Doporučuje se vysoká zbroj, obratnost, síla a charisma.
Postava je útočník - bude se snažit zabít protivníka. Měla by mít vysoké poškození, dovednost a sílu.
Postava bude uzdravovat rány vaší skupinky utržené během boje v bludišti. Měla by mít vysokou inteligenci.
Tento symbol značí nebrat – to je pro žoldáka, kterého nechcete z nějakého důvodu vzít s sebou do bludiště (není vybaven a nebo jednoduše chcete zkusit boj v bludišti bez něj) - což se vůbec nedoporučuje, protože žoldák nemůže zemřít a každé poškození, které nedostane jiná postava, se může hodit později.
Ikonky žoldáků
Válečník - žoldák specializovaný na poškození
Léčitel - žoldák specializovaný na uzdravování
Obránce - žoldák specializovaný na přijímání poškození za celou skupinu
Bludiště jsou od 10 úrovně, jsou ve výběru expedicí vpravo nahoře jako záložka, například když je vybráno místo Mlžné hory.
V bludišti musíte nejprve splnit úkoly, které jsou zobrazeny dole pod mapou a na konci bludiště je Boss, který se postaví proti Vám.
Do bludiště nastupujete vždy s plným životem, takže dokud máte dostatek bodů pro pohyb v bludišti, můžete teoreticky na jeden zátah dokončit dané úkoly, když je vaše skupinka dostatečně silná.
Body v bludištích se chovají úplně stejně jako expediční body, tzn. každou hodinu se vám přidá jeden bod.
Automatická výhra skrz rozdíl úrovní již neexistuje. Například hráč na úrovni 82 nastoupí proti protivníkovi z bludiště na úrovni 20 a i zde může prohrát, když není dostatečně ozbrojen nebo nemá potřebné staty.
Dávejte pozor, aby byl váš gladiátor vybaven pro pozici v bludišti. Jinak bude stát proti svému protivníkovi nahý tzn. bez žádného vybavení.
Protivníci v bludištích jsou mnohem silnější než vy, nebo než potkáváte na expedicích, proto je důležité mít u sebe žoldáky jako skupinu, která to zvládne. Obzvláště bossové v bludištích jsou dosti silní.
Boj v bludišti končí nejprve tehdy, když jedna z bojujících stran nemá žádný život, tzn. že nevyhraje ten kdo rozdá více ran, ale bojuje se až do hořkého konce. To znamená, že je mnohem více bojových kol, během nichž se může příšera v bludišti zdravě naštvat a zašít rozdávat mnohem silnější rány - ale to platí i o Vás a Vaší družině.
Během souboje se může stát, že Vás protivník na několik kol omráčí. V takovém případě údery rozdává pouze on a téměř pravidelně pro Vás bitva končí špatně.
Když porazíte Bose, dostanete s tím také spojenou odměnu v podobě odpovídajícího vybavení.
V bludištích získáváte zkušenosti, peníze a Věhlas.
Hráč má 7 dní na to, aby dokončil vybrané bludiště, když se mu to v tomto čase nepovede, je jeho dosavadní dosažený pokrok vynulován a musí začít od začátku.
Když úspěšně obstojíte v bludišti, bude to zaneseno do dané statistiky, a porovnáváno s ostatními hráči.
Bludiště jsou v následujících lokalitách (běžně dostupné i bez úkolu v taverně)
Itálie
Mlžné hory – Dračí pevnost - nutné pro cestovní povolení do Afriky (od úrovně 20)
Temnoles - Gustavovo venkovské sídlo (od úrovně 10)
Barbarská vesnice - Zagrashsova pevnost (od úrovně 100)
Prastarý chrám – Skrytý hrob (od úrovně 70)
Vlčí jeskyně – Jeskyně temných pletich - nutné pro cestovní povolení do Germánie (od úrovně 40)
Afrika
Vesnice Umpoktů - Hodokvas (od úrovně 80)
Chrám VooDoo - Chrám zhouby (od úrovně 30)
Jeskyně krve - Pyrova komnata - nutné pro cestovní povolení do Germánie (od úrovně 40)
Germánie
Jeskynní chrám - Temné katakomby (od úrovně 50)
Zakletá vesnice - Tábořiště Vikingů (od úrovně 60)
Pahorek Smrti – Záhadná laboratoř (od úrovně 90)
MÁME NOVÉ SÍDLO
PŘÁTELÉ, KOCHEJTE SE ARCHITEKTONICKÝM SKVOSTEM, GRATULACE VŠEM AKTIVNÍM SVOBODNÍKŮM.
Následují zasloužené daňové prázdniny :)