Revijů ze zápasu Bumerang-ZD Hospoddáři 3:2 (1:0)
Jsou dvě hodiny v noci a já jdu nadranej z Krupky, kde mě naše věrná fanynka Káťa a nejaktivnější hráč utkání Žvejk drželi.... Nutno dodat že dobrovolně. K utkání, nemyslím si, že je nutné vést nějaké dlouhé řeči, každý přeci viděl jasnou dominanci Bumerangu na hřišti. V prvním poločase absolutní, v druhém co do počtu šancí.
Jak se tady vede diskuse o počtu chyb na hřišti, nemyslím si, že je důležité kdo u jaké branky byl na hřišti - ano, příznám se, byl jsem o všech tří. Klidně je popíši, první padla po chybě útočníka (Gegise) ve prostřed hřiště - 3 na 1 ... (Čermi, kde je chyba v hlídání hráčů?), druhej beru na sebe, křičel jsem na útočníka (nevím, kdo to byl), že mu ten hráč prošel po lajně ale prošel pak i kolem mně a přihrávkou před bránou našel volného hráče, Lucky s tím moc dělat nemohl. OK - moje chyba, projít nemůže jak kolem útočníka, tak hlavně kolem obránce! Třetí gól padnul když jsem byl já a Čermi na hřišti a Čermi měl míč na půlce hřiště a já se rozhodnul jít za stavu 1:2 tři minuty před koncem do útoku místo abych zabezpečil obranu, Čermi ztratil míč a opět 3 na 1... Opět nemám problém přiznat svojí "chybu"...
Ale hlavně chci říct, že jsme dneska neprohráli po individuálních chybách, dalších XY akcí (a je jedno, jestli byla na place ta obraná dvojice nebo druhá) zazdili buď hráči Bumerangu nebo je vychytal Rafaell! (Lucky, Jestli soupeř z jasné šance, kdy jde soupeř sám na Honzu trefí tyčku, je přeci pro obrannou dvojici stejná chyba, jako když dá gól - tož tvoje námitka, že jsi nezpůsobil žádný gól soupeře). Dneska je podle mně absolutně bezpředmětný kritizovat toho či onoho hráče, každý dobře ví, co mohl pro výhru udělat lépe. Všichni bez vyjímky jsme hráli daleko pod své možnosti, hlavně první poločas připomínal hru Slávie na Kladně... Jednozně jsme dneska prohráli jako TÝM!
Hra se sice zlepšila na konci druhého poločasu, ale to zejména zásluhou velkému rotování všech hráčů na place. Jedna ze skutečností, na kterou bych rád poukázal, je, že futsal se hraje dvakrát kratší dobu než fotbal! Je proto daleko lepší, když hráč je na place cca 2 minuty, ale běhá! Polovina hráčů se dnes po hřišti maximálně ploužila! Hráči soupeře (zejména ten jeden) byl technicky vyspělej jak náš tým dohromady, přesto většina šancí pramenila z přečíslení 3 na 2, respektiva 2 na 1.
Jistě si v diskusi vyslechnu svoje, ale nebyla hlavní chyba dneska v útoku? Dva góly (Žvejka) za 50 minut, není to trochu málo? Beru že obrana určitě nehrála dobře, po poločase to mohlo být 0:6, ale i tak vidím hlavní chybu v útoku v četně podpory z obrany. Musím se Čermi vyjádřit k naší obranné dvojici s Luckym, jeden zápas nás kritizujete, že jsem já vepředu a Lucky svádí "sprint" s útočníky soupeře (kteří mu utečtou), teď zas poslouchám, že Lucky ofenzivního obránce hrát nemůže... Tak už fakt nevím... (Opět beru kritiku na svojí hlavu, ve druhým poločase jsem na naší dohodu s Luckym, že on hraje ofenzivního obránce, moc nebral ohled a snažil se o podporu útoku... Branku jsem ze tří šancí nedal, moje chyba!)
Abych to nějak "smysluplně" zakončil, zápas s Bumerangama (ať už hráli v jakýkoliv sestavě) ukázal asi pravou sílu našeho týmu. Jestliže nenechají všichni hráči na hřišti všechno, po ztrátě míče na soupeře jen koukají a čekají, že někdo jinej ten balón vybojuje, tak patříme max. do středu tabulky 3. třídy. Rozhodně nemíním kritizoval zde individuálně, kritika má být předmětná přímo na hřišti (jak jsem napsal po minulém review) - a dneska i byla, každý si udělal obrázek sám, kdo dneska na hřišti zkazil, co mohl. Jak se říká, z jedný porážky se nestřílí... každý tak má možnost odčinil svůj dnešní výkon proti Gardě.
Závěrem sorry za překlepy a pravopisné chyby /je 2.39 v noci/ a rád bych vyhlásil ZÁKAZ PATIČEK!
Bumerang - ZDH 3:2
Branky: Žvejk 2x (2:1 - asistentce Gegis a 3:2 - asistence Chóťa)
Komentáře
Přehled komentářů
K té střele Chóťo. Jasná gólovka, sem zklamaný a proto budeš hrát ve čtvrtek v obraně s Pinďou. Takovýho paliče u sebe nechci!
Tak to vidím já…
(Chóťa, 17. 5. 2009 21:46)
Předem se chci omluvit Žvejkovi, jak jsem chtěl přihrát, a on mi jí dal, ale jejich soupeř byl rychlejší a vypíchnu l mi jí! Kdybych nezařval, tak by Žvejk mohl aspoň zakončit, i když jeho pozice nebyla zas tak skvělá, aspoň by to byla zase nějaká střela na bránu. Myslím, že jsem se mu omluvil důkladně přihrávkou na druhý gól. Tak snad klučina nebude nasraný a snad mi ještě někdy přihraje. :-)
Také bych chtěl konstatovat, že jsem na tomto zápase na nikoho nezařval. Byli tu jiný, kteří si zařvali, ale nechci jmenovat. Jediný co opravdu bylo vidět, že Lišák nehrál naplno. Znám ho už pár let a dokáže hrát o hodně líp, asi neměl svůj den. Nebo že by to bylo mým řvaním? Nebyl ve stresu, tak to flákal? To musí vědět on sám… Jinak Lucky o tvojí hlavičce bych se moc nezmiňoval,... čekal si na ní takovou dobu, že se divím obránci, že tě nechal hlavičkovat. Kord když byla poměrně nízká a ty ses musel ještě skrčit. Kdyby tě obránce předběhnul a dal prsa, tak by šel zase sám na obranu. Asi věděl, že stejně z hlavičky góla nedáš, tak tě nechal. Jinak postavení na hlavičku si říkalo dat góla do brány a tam ses taky pokusil dát. Sice ti to brankář chytil, ale byl to aspoň pokus a těch jsme moc v zakončení neměli. A že se Mára stahoval.. ? Teď si vem, že by ti to vypíchnul, tak by šli zase minimálně ve třech na dva, a bylo by to zbytečné ohrožení. Nechci to dále komentovat, já sám bych se dlouho rozmýšlel, jak v dané situaci dát hlavu, a možná než bych se rozmyslel, tak by mi taky balon fouknul!
Jediný co bych pochválil, tak bylo střídání, protože proběhlo tak, jak mělo. Hezky po dvojičkách, teda nevím jak v útoku, ale všimnul jsem si že i Gegis střídal stejně s druhým útočníkem, takže si myslím, že to bylo v pohodě. I když bylo někdy vidět na Gegisovi, že se mu moc nechce, ale když na něj někdo z lajny zařval, tak šel.
A co říct kriticky na sebe? Naplno jsem nehrál, asi to bylo po tom pozdějším výborným obídku, kterým jsem se nacpal. Ale i tak bych řekl, že výrazný chyby tam nebyly, a že jsem poměrně bojoval a snažil jsem se táhnout balón dopředu. I když jsem dal taky pár patiček, který buď vyšli, nebo ne, ale nikdy to výrazně neohrozilo bránu. Taky bych zmínil pěknou střelu na bránu, kterou jsem vypálil, a mohla skončit krásně v šibenici, ale jejich obraný hráč jí blokoval zády. :-(
JHA 5
(Čermi, 16. 5. 2009 15:04)Jelikož se veškerá má kritika obrací proti mě a vypadám pak jako největší čurák, tak přestávám kritizovat. Od teď budu jen pouhý hráč, který si jenom chodí na zápasy a o nic víc se nestará. Gegise si beru k sobě do obrany a Chóťa půjde do útoku. Nehodlám každýmu stát za prdelí a radit jak hrát, jak mi je to podsouváno. Sme snad všichni dospělí a vidíme jaký chyby děláme. Jestli si včera někdo nevšiml, že hra do těla dělá Bumerangu problémy, tak ho lituju, protože to bylo naservírováné přímo na zlatém podnose.
JHA 4
(Čermi, 16. 5. 2009 12:56)
Ukaž mi jedinej moment v těhlech komentářích, kdy tě neoprávněně kritizuju. S tim, že chodíš do předu, ale pro mě je na prvním místě tým, takže za sebe řikám ať do předu chodí Pinďa a ty si hlídáš útočícího hráče na tělo. Jenže pak se zase objevej názory, že je nestíháš. Ale já ti na to řeknu tohle: Proti Flamengu sem hrál v obraně s Alexem a to není žádnej sprinter, ale stál v zadu a stál u hráče a nebyl žádnej problém. Dále tam je, že vaše obrana dostala 2 góly, tak to mám sedět a držet hubu? Tyhle chyby dělaj útočníci i u mě a Chóti a jeden z nás jim prostě zabrání. Mě spíš přijde, že ty si neumíš uznat chybu. Protože kdykoli tady něco řeknu, tak mi přijde, že hledáš chybu všude jinde, než v sobě.
Tady je každá rada drahá, protože prostě v sobě nemáš věci, který získáš herní praxí. Tim neřikám, že je nemáš jenom ty.
...
(Lucky, 16. 5. 2009 11:51)
Ano, to přiznávám, že když soupeř nedál gól, tak to neznamená, že se chyba nestala.
K té patičce - běžel se mnou obránce a byl u mě blízko, stavění balonu a rozhlížení mi přišlo jako vhodný řešení.
K tomu vypíchávání přihrávek apod. - cílem není chlubení se, jen tím chci vyjádřit, že mám pocit, že v tomhle zápase jsem hrál lépe, než jsem hrál v některých předchozích - což jsem chtěl vyjádřit i tím, že si myslím, že jsem vyloženě nezapříčinil žádný gól. Nic víc, nic míň.
Já mam prostě z tvých komentářů posledních zápasů pocit, že za všechno podle tebe můžu já a to mě prostě nebaví. Možná je to jen můj pocit, ale prostě to tak vidim. A to mě nebaví, to snad radši ani nebudu hrát, než abych to furt poslouchal.
Což zase neber jako nepřijímání konstruktivní kritiky - pokud bude formou dobře míněných rad, proč ne. Resp. není potřeba zdůrazňovat, co jsem udělal špatně, to asi povětšinou vím, je potřeba spíše poradit, jak to příště řešit jinak a udělat to dobře.
Imho by to chtěla na zápas vzít někdy kameru a natočit celej zápas.
JHA 3
(Čermi, 16. 5. 2009 11:30)Nevim jestli ta patička prošla, ale vim, že z nadějnýho přečíslení nebylo nic. A vim, že v tý situaci byl dostatek času si míč stopnout a rozhlídnout se. Takhle bych to udělal aspoň já. Tady nejde o nějaký vypíchání míčů o toho si snad obránce, aby si bránil jejich útokům. Kdybych se tady chlubil já nebo Pinďa, každou zmařenou šancí soupeře, tak nebudeme psát o něčem jinym. Jde o to, co udělá každej hráč navíc. Nelíbí se mi neustálý vymlouvání na cizí chyby, hlavně teda útočníků. Všichni sme hráli špatně. Přiznávám, že sem hrál hluboce pod svoje možnosti.
JHA 2
(Čermi, 16. 5. 2009 11:15)A Pinďa to řekl dobře s těma chybama. Když po chybě nepadne gól, tak neznamená, že nestala. Že to Rafaelll chytí nebo soupeř po hříchu nepromění naší vinu nemaže.
...
(Lucky, 16. 5. 2009 11:13)
jo, o jedný svý patičce vim, nějak jsem nevěděl jak líp nahrát v tý situaci... ovšem ta moje nahrávka prošla, byť nebyla kdovíjaká...
vím, že pinďa je vepředu víc vidět a asi sis toho nevšiml, ale na konci zápasu se pinďa dopředu tlačil a já zůstával vzadu, tzn. hrálo se víc riskantně, ovšem v prvním poločase a na začátku druhýho jsem dopředu chodil já, protože byla snaha spíš nedostat dalšího góla (a víra v tom, že tam góla dáme)
proč branka nepadla když bylo přečíslení na tebe? z několika důvodů - v první řadě seš rychlejší a šikovnější fotbalista než já...
jinak osobně mám pocit, že včera ne že bych nedělal chyby, ale oproti jiným zápasům jsem řadu přihrávek soupeře vypíchl a řadu jejich útoků přerušil...
jako obránce musim říct, že naši útočníci (a je to tak skoro vždy a dělají to skoro všichni) jsou proti útočníkům ostatních soupeřů hrozně stabilní - prostě na sobě mají obránce a stejně stojí a jen čekají na přihrávku, včera i ten nejstarší chlap lítal po hřišti ze strany na stranu a bylo obtížný mít ho na tělo, to prostě naši útočníci nedělaj (většina a většinou)
JHA
(Čermi, 16. 5. 2009 10:37)
Ke Gegisovi sem řekl, že jako jediný z útočníků hrál pořádně do těla, což byla asi nejúčinější hra na ty jejich technický hráče. Lepší jim zajet do těla, než kolem nich jenom tancovat. A to, že sme nejlíp ofenzivně hráli, když sem tam byl já, Žvejk a Gegis je můj názor, taky to může být tím, že lepší ofenzivní hráči tam prostě nebyli. S patičkováním naprosto souhlasim. Není to jenom Chota, Gegis, ale když už o tom Lucky, tak mluvíš, tak jednou si tam taky zbytečně volil patičku místo normální nahrávky, kdy sme mohli jít do přečíslení.
Nejde o to, který z obránců bude ve předu. Jde o to, aby z toho měl tým největší prospěch, když se tlačíme do předu. Objektivně si myslim, že Pinďa je ve předu víc vidět. A sem zastáncem varianty, že když se bude blížit konec takovýho zápasu, tak na hřiště musíme posílat jenom to nejlepší, protože mě osobně pak nebaví trávit konec takovýho zápasu na lavičce a koukat jak někdo chodí po hřišti.
Góly nikomu nepřičítám, prostě vidim, kdo je na hřišti, tak to řeknu. Neřikal bych, že nejhorší byli Lišák a Gegis. Udělali chybu, ale obrana je od toho, aby tu jejich napravila. Proč třeba, když šli do přečíslení na mě nikdy branka napadla? Je to buď tim, že si hráče hlídám na tělo nebo což je většina případů je doběhnu a prostě do nich zajedu. A ten třetí gol padnul jinak...
Komentář
(Pinďa, 16. 5. 2009 2:49)Jen bych rád dodal mimo zápis, že jestli si dá branku Lucky nebo Lišák je mi v té chvíli na hřišti absolutně jedno, stejně tak nemám ponětí, kolik mám na svém kontě bodů v sezóně. Ano, před zápasem si můžu z Luckyho dělat srandu (a taky dělám), ale na hřišti je mi šumák, kdo tu branku dá... hlavně, že jí dáme! Jesli dám dva góly a stejně prohrajeme jako TÝM, tak je to horší než nedát ani góly a vyhrát - jako TÝM"
...
(Lucky, 16. 5. 2009 1:15)
NEgativní komentáře nemám, ale mco s tebou nesouhlasim. Co se týče předvedené hry, nejlíp si hrál ty se Žvejkem. Naopak kdo dneska podle mě nehrál vůbec dobře, byli Lišák a Gegis (gegise ty obhajuješ, dnes na něj nadával i jeho táta, kterej na něj obvykle nedá dopustit). U Lišáka to dnes byla lenost udělat krok navíc, jít k balónu, vracet se s hráčem. U Gegise to dnes bylo věčné patičkování - minimálně třema patičkama vyslal soupeře do útoku, z čehož byl i první gól.
Pokud jde o to, jestli chodím dopředu já, či Pinďa - ne, neni to proto, abych si dal gól, je to proto, že mě soupeř z protiútoku snáz přesprintuje než Pinďu - tedy je to z důvodu vylepšení obrany. A nemyslím si, že bych v předu udělal chybu - prostě se ke mně ani nedostal balon a když, tak hlavou srážím před branku a spoluhráč (tušim že to byl Mára) místo aby se cpal před branku, tak se stáhne, protože prvotní přihrávka nešla na něj.
Co se inkasovaných gólů týče - první gól vzniknul po Gegisovo chybě - jeho patička byla prostě šmudla a zbídou dojela do půli hřiště, kdyby se na patičkování vysral a s balonem se otočil, tak jeho přihrávka mohl dojít ke mně. Nedošla, došla jen k soupeři a ten šel ve třech na Pinďu - těžko mu to zazlívat. Druhý gól vznikl tak, že soupeř šel ve dvou hráčích na Pinďu a ve dvou ho po lajně obešel, dál pokračovali dva hráči na mě. Vystartoval jsem po hráči s balonem ve snaze přerušit jeho hru - nepovedlo se a ten nahrál hráči, kterého jsem do té doby na tělo měl. Je na posouzení každého, co je v takové situaci lepší udělat - hlídat si dál hráče na tělo, a nechat jít dalšího hráče jít samotného na brankaře, nebo opustit hlídaného hráče a napadat hráče s balonem. Co je lepší nevím, já volil variantu druhou. Dlužno dodat, že za tento gól bral vinu na sebe Pinďa, protože přes něj hráč prošel. Já s tím nesouhlasím, protože ty hráči byli dva a tudíž v jasné výhodě - můj názor. Při třetím gólu jsem nebyl na hřišti, takže pořádně nevím, jak vznikl, proto ho nebudu komentovat.
Z ničeho tě neobviňuju, ale přijde mi, že na jednu stranu bys s velkou radostí většinu obdržených gólů přiřknul mě a na druhou stranu Gegise nekriticky obhajuješ jako mladšího brášku. Netvrdím, že hraje špatně, ale dělá chyby jako všichni. Dnes jich společně s Lišákem udělal nejvíc. A dovolím si tvrdit, že dnes jsem neudělal vyloženou chybu, z které by pramenil gól. Netvrdím, že jsem nedělal chyby a že mi hráči neutekli, ale pokud se to stalo, nebyl z toho gól. Druhý gól, na jehož konci jsem byl, imho vznikl již někde v útoku, když se dva hráči dostali do útoku na Pinďu a společně s hráčem, kterého jsem hlídal, nás přečíslili.
Tohle neberu jakoi nějakou hádku, ale jako rozumné a kultivované vyjasnění si názorů. K dnešnímu zápasu bych se já soobně víc nevyjadřoval - jako tým jsme selhali.
Moje reakce
(Čermi, 15. 5. 2009 19:24)
Jak sem řekl, tak se stane. Článek psát nebudu, protože nemám zájem poslouchat pak výtky na mojí kritiku. Takže sem to jenom založil, abych mohl napsat svůj pozápasový dojem.
Hráli sme špatně celkově jako tým a asi nám hodně chyběl Milan Hanzlíkojc, ale i bez něj sme se dokázali porvat o výsledek proti Kone. Dneska nám chybělo nasazení a boj o míč. Tolikrát kritizovaný Gegis ukazoval, jak se má hrát do těla. Sice z těch soubojů bylo pár faulů, ale i tak si svoje odehraje. První 2 branky opět tragédie obranné hry. Je to tolikrát omílané hlídání hráčů. Říkám to každý zápas, že když jim nestačíte, tak si je hlídejte na tělo. Jako když mluvim do větru. O třetí brance nemá cenu mluvit, tlačíme se do předu a pak se chyba stane a soupeř jde do přečíslení. Možná mohl Lišák o ten míč zabojovat, ale nekoukal sem na něj, protože sem čekal, že ho získa a přihraje mi. Takže nevím, jestli bylo v jeho možnostech ho vybojovat.
Naše ofenziva jako by dnes ani neexistovala. Jediné pořádné šance jsme měli, když na hřišti byl Žvejk, Gegis a někdo může říct, že se zase vychvaluju a já. Tím nechci říct, že sem hrál nějak dobře, měl sem šanci ze skluzu a nedal sem jí a jednou sem tam soupeři pěkně namazal do protiútoku, ale vybojoval sem to zpět. Dneska sem měl těžký nohy, takže sem nehrál jako jindy, ale i přesto se snažil nabízet a běhal sem na hřišti. Pak jdu střídat a sleduju, jak někdo po hřišti chodí. Prostě do předu musí chodit Pinďa a Lucky čekat vzadu. Jestli to děláte kvůli tomu, aby dal Lucky gola, tak na to bylo dost šancí a času proti JH Stavby. Někdo zase může říct, že to není místo pro Luckyho, dobře je to jeho názor a já mu ho neberu.
Mám toho na srdci a na jazyku spoustu, ale už mě to nebaví psát. Někomu se nemusí líbit moje stylistika nebo pravopis, ale takovej sem já. Očekávám kvantum negativních komentářů na mojí adresu, takže jen do mě.
JHA 6
(Čermi, 18. 5. 2009 14:56)