Honda Jazz
V první řaděstojí za zmínku design. Udělat v nižší třídě auto se sportovním švihem není zrovna jednoduché a málokomu se to podaří. Dá se říci, že potřebný dynamický šmrnc má pouze Ibiza a právě Jazz, a to i vzdor své téměř MPV koncepci. Přední světla vypadají sice spíše roztomile, agresivní maska chladiček a krátká příď však tento omyl napravují . Výsledek je překvapivý -budete dlouho čekat než se za vaším autem bude otáčet tolik osob něžného pohlaví,počet kterého doshuje Jazz je témšř astronomický :Dvšak vyzkoušejte sami :)
Honda Jazz je prvním vozem vybaveným jednotkou i-DSI o objemu 1,3 l (má objem 1339 cm3, ale Honda jej uvádí jako 1.4) která byla zkonstruována speciálně s cílem spalovat co nejmenší množství paliva, a to díky dvěma sekvenčně pracujícím svíčkami pro každý válecJazz má pouze dva ventily na válec, aby se tam svíčky vůbec vešly.
Honda Jazz je po všech stránkách znamenitým vozem, kterému lze vyčítat pouze drobné detaily. Spojuje v sobě rozměrově malý, ale prostorný a variabilní vůz, dynamiku a úspornost, moderní a praktický interiér a stylový vzhled. Tohle všechno by jej mělo pasovat do role bestselleru ve své kategorii, ovšem za své vymoženosti si bohužel nechá pořádně zaplatit. Jazz stojí v základu 422.500 korun, což je více, než o třídu větší Civic s výkonnějším, i když méně úsporným motorem, ten je navíc vybavený ABS s EBD. V testované verzi jazzu ABS bylo, toto provedení LS se bude v ČR nabízet až od druhé poloviny letošního roku.
zdroj:magazin.auto.cz