|
Nečekaně brzy se objevil další update s označením 1.3, který už není tak zásadní jako ty předešlé. Přináší věci jako zvětšení gamestate z 16k na 128k, opravy v levelech mp_harbor / mp_rhine, úpravy PunkBustera a pár drobností (readme). Funguje zatím pouze na anglickou verzi CoD2.
Po čtvrtroce planých slibů a opakovaných odkladů, které vytáčely nespokojenou herní komunitu na nejvyšší možnou úroveň, se Activision konečně pochlapili a vypustili hodně důležitý patch 1.2 (34 MB, lokální mirror) pro komerčně i jinak úspěšnou válečnou FPS Call of Duty 2 od Infinity Ward. Podrobnosti o jeho náplni už určitě znáte nazpaměť od Vánoc, přesto je raději zopakujeme: podpora proticheatovací ochrany Punkbuster, dvě nové multiplayerové mapy mp_harbor (předělávka známého levelu z CoD1) & mp_rhine, vylepšení spawnování v multiplayeru, nová uvítací zpráva při připojení se, opravy Headquarters/CTF módů, uzdravování se na duálních AMD procesorech a drobnosti ovlivňující síťovou hru (readme). Patch existuje ve dvou verzích - od dubna pro anglickou a od května i pro tu českou od Cenegy Czech. Mějte také na vědomí, že po nainstalování tohoto updatu nebudete moci hrát na neaktualizovaných serverech, jako třeba těch na GameParku, které ale mají být posunuty na 1.2 v nejbližší době a umožnit tak uskutečnění férového turnaje bez podvodníků.
Se snahou zavděčit se nespokojené hráčské komunitě, vypustili Infinity Ward a Activision coby předzvěst plnohodnotného patche, který je spolu s novými multiplayerovými mapami a podporou proticheatovací ochrany PunkBuster slíben na leden, první patch 1.01. Ten je však určen jen uživatelům WinXP/2000 a pouze majitelům Intel procesorů s podporou HyperThreadingu nebo víceprocesorových systémů, na nichž by se měla zvýšit rychlost hry, která jinak v multiplayeru zůstala kompatibilní se základní verzí 1.0. Více v readme.
|
|