Saty (ratka, 18. 08. 2010 11:36)
jojo, povazuji to za dan za popularitu. velice krutou a vysokou dan.
pro Ratku (Saty, 18. 08. 2010 11:09)
Ahoj Radko, nevadí že to sem skočilo 2x, poslední dobou net trochu blbne a nejsi sama komu se to stalo. Já přebytečnej komentář jednoduše smáznu a hotovo. S tím, co jsi napsala "herci a zpěváci"
(ratka, 11. 08. 2010 14:47) na rozdíl od Bandyho souhlasím. My si to třeba neumíme představit, ale ono je hodně těžký být všem na očím, číst o sobě věci, který by měly být čistě soukromý a taky číst komentáře o sobě od lidí, kteří nešetří kritikou a přitom je vůbec neznají. Chce to hroší kůži tyhle polopravdy snést. Přiznám se, že mě by to pěkně vytáčelo, neuměla bych v tom chodit.
(ratka, 11. 08. 2010 14:47) na rozdíl od Bandyho souhlasím. My si to třeba neumíme představit, ale ono je hodně těžký být všem na očím, číst o sobě věci, který by měly být čistě soukromý a taky číst komentáře o sobě od lidí, kteří nešetří kritikou a přitom je vůbec neznají. Chce to hroší kůži tyhle polopravdy snést. Přiznám se, že mě by to pěkně vytáčelo, neuměla bych v tom chodit.
omluva (ratka, 18. 08. 2010 10:36)
ze to skocilo dvakrat. stejne to uz asi byl posledni rozluckovy komentar. az se zde nekdo objevi a bude mit zajem o "filosofovani" budu se tesit. takhle se jen vzajemne otravujeme.
BAndy (ratka, 18. 08. 2010 10:18)
nepises o nic "chytreji" nez ja. proste se jen prizpusobuju tvym kecum abys mi rozumel. nekdy mi nerozumis vubec :o)) zkousim jake to je a jak se to picituje mluvit s Bandym. nic moc. takze se na tvoje bartosove vykaslu a klidne si ji zaves na svuj blog a zvracej si na ni jak jsi sliboval. Tvoje slova jsou primo letadlo
ratka (Bandy, 18. 08. 2010 09:30)
Máš obdivuhodnou vlastnost mluvit do věcí, kterým, jak se sama přiznáváš, nerozumíš, věcí, které, jak sama říkáš, Tě nezajímají.. Tak proč nemlčíš ? Proč se plandáš ? Přijď s něčím, o čem máš alespoň stopu ponětí. Jen abys nevypadala ušlápnutě.
BAndy (ratka, 15. 08. 2010 10:22)
omyl neznam. nic duleziteho co by stalo za rec. me nezajima Bartosova :o)) proste jsem videla tema a tak jsem napsala co si k tomu doopravdy myslim. muzes ty "myslenky" oznacit jako sracky. vedlejsi. nedulezite. jenom plky k showbussinesu ktery bezi mimo muj svet.
ratka (Bandy, 15. 08. 2010 00:17)
To si doopravdy myslíš ? Pak obdivuji Tvou zalost showbussinesu.
herci a zpevaci (ratka, 11. 08. 2010 14:47)
to nemaji vubec lehke. a vubec se nedivim ze je mezi nimi tolik depresistu a ochlastu. jejich zivot je urcen zvenci. zda budou oblibeni. zda budou znami a zda se budou dost libit. A to neurcuji ani tak divaci jako spise media a vlivni lide z "branze". takze jsou jim vydani na milost ci nemilost.
hodne i dobrych umelcu vlastne dojelo na svoji slavu. nedokazali zit. zili jen publikem a uspechem. a i kdyz pak treba chteli zit ten svuj zivot tak to uz neslo. stali se figurou na sachovnici. brali prasky aby to zvladli, opijeli se a nakonec zhebli jako zvirata. teda ne vsichni. jsou i silne povahy.
mozna je i Bartosova takova. moznaje silna povaha a tohle vsecko prezije. a nakonec vsem jeste ukaze fakace. a pujde si po svym.
hodne i dobrych umelcu vlastne dojelo na svoji slavu. nedokazali zit. zili jen publikem a uspechem. a i kdyz pak treba chteli zit ten svuj zivot tak to uz neslo. stali se figurou na sachovnici. brali prasky aby to zvladli, opijeli se a nakonec zhebli jako zvirata. teda ne vsichni. jsou i silne povahy.
mozna je i Bartosova takova. moznaje silna povaha a tohle vsecko prezije. a nakonec vsem jeste ukaze fakace. a pujde si po svym.
Ještě k Ivetě (Bandy, 11. 08. 2010 13:59)
Mám v úmyslu otevřít na houpačce rubriku "Pro ty, co snesou kdeco a nezvrací"
Toto by byl úvod. Heja,heja
Teď svírám štěstí v dlaních svých
Sílu zas mám, vrátil se smích
Zažila jsem slávu i pád na zem
I zuby žraloků
Pokaždý však našla jsem sílu vstát
Zbavit se nároků
Otřásla se zem
A z křehký holky musel být buldozer
Se svým andělem kráčela jsem ve větru dál
Heja heja, heja heja, heja heja
Mám chuť se zas bláznivě smát
Heja heja, heja heja, heja heja
Já toužím se zas k oblakům hnát
Tlustou čáru dala jsem za trápením
Fakt nejsem šílená
Nakopal mi osud, zná to každej sám
Se lží jsem smířená
Otřásla se zem
Já nestydím se za lidské slabosti
Otřásla se zem
Vytryskl gejzír ubitých snů – a chce se mi řvát
Mám, mám, mám, mám – mám chuť zas žít
Ou jeje
Mám, mám, mám, mám – mám chuť zas snít
Pardon. Měl jsem vás upozornit předem, že je to síla.
Toto by byl úvod. Heja,heja
Teď svírám štěstí v dlaních svých
Sílu zas mám, vrátil se smích
Zažila jsem slávu i pád na zem
I zuby žraloků
Pokaždý však našla jsem sílu vstát
Zbavit se nároků
Otřásla se zem
A z křehký holky musel být buldozer
Se svým andělem kráčela jsem ve větru dál
Heja heja, heja heja, heja heja
Mám chuť se zas bláznivě smát
Heja heja, heja heja, heja heja
Já toužím se zas k oblakům hnát
Tlustou čáru dala jsem za trápením
Fakt nejsem šílená
Nakopal mi osud, zná to každej sám
Se lží jsem smířená
Otřásla se zem
Já nestydím se za lidské slabosti
Otřásla se zem
Vytryskl gejzír ubitých snů – a chce se mi řvát
Mám, mám, mám, mám – mám chuť zas žít
Ou jeje
Mám, mám, mám, mám – mám chuť zas snít
Pardon. Měl jsem vás upozornit předem, že je to síla.
Iveta (Bandy, 11. 08. 2010 13:40)
Jen připomenu historii. Jako nulová, sice půvabná, ale kuňkalka byla Petrem Sepešim přivedena na prkna pod reflektory. Nějaký pátek pak upířila na Petrově smrti než přišel Štajdl. Pečoval o manželku dobře. V době, kdy na to ještě měl páky, udělal s ni zlatou slavici. (V konkureci Rottrová, Špinarová, H.Vondráčková, Urbánková a ještě spousty jinejch, kterým by nemohla ani uklízet kuchyň). Hlasový rozsah oktáva a něco. Vydala několik velmi mizerných alb výnačných neposlouchatelnou fistulí ale všechna podpořena nějakou aférkou. Slyšel jsem poslední album a to je naprostý průser. Výsměch všem holkám, které zpívají po vesnických tancovačkách. Vše krmeno bulvárem.Jít do superstar neprojde castingem. Ale marketing má statečný. Vím,takhle se o dámě nemluví. Teda pokud je jen náznak, že by to dáma mohla být.
hudba ve snu (Klaudie, 10. 08. 2010 22:15)
Určitě jsem slyšela ve snu hudbu, určitě i nějaképísně :-), jenomže mě se celkově sny zdajís trašlivě málokdy a i přes snahu si po probuzení zapamtovat co se mě zdálo, tak většinou ráno skoro nic nevím.
ahoj (ratka, 10. 08. 2010 20:17)
omlouvam se ze jsem se neozvala. byla jsem na dovci. jset k Saty a memunomadskemu zivotu. Mela jsem dost vselijakych problemu sama se sebou a tak mi nomadsky zivot vyhovoval. do urcite doby. ted uz se citim dobre tam kde jsem. teda mrzelo by me moc kdyby to bylo jinak. vsechny moc zdravim.
Pro Saty (Leviathan, 10. 08. 2010 20:00)
Tedy nepamatuji si,že by mi ve snu zněla nějaká muzika.Vůbec nejlepší je,když se mi nic nezdá,ono obyčejně ty sny nejsou dvakrát moc hezké,nebo si jen občas,když si nejaký zapamatuji,tak to zrovna není to ořechový :-).
Nezapomenutelný zážitek který jsem před více jak deseti lety zažil,byl jsem s jednou přítelkyní na dovolené a v noci se najednou probudila,a tedy jí přímo hrůza koukala s očí,tak jsem se ptal co se stalo a ona mi s vyděšeným výrazem odpověděla,že se jí právě zdálo že se vdává,no musím říct,že jsem se začal docela smát,a říkám to je vážně dobře dotažený vtip,a ona na mne zmateně koukala a odpověděla mi,že to není žádná sranda a že to myslí naprosto upřímě.
Joo sny,ty někdy nadělají pěknou rotyku :-D.
Nezapomenutelný zážitek který jsem před více jak deseti lety zažil,byl jsem s jednou přítelkyní na dovolené a v noci se najednou probudila,a tedy jí přímo hrůza koukala s očí,tak jsem se ptal co se stalo a ona mi s vyděšeným výrazem odpověděla,že se jí právě zdálo že se vdává,no musím říct,že jsem se začal docela smát,a říkám to je vážně dobře dotažený vtip,a ona na mne zmateně koukala a odpověděla mi,že to není žádná sranda a že to myslí naprosto upřímě.
Joo sny,ty někdy nadělají pěknou rotyku :-D.
Kaludii a Leviathanovi. (Saty, 10. 08. 2010 01:19)
Krásnou a dobrou oběma a teď mě napadlo...provázela vás někdy snem hudba? Já si ani nevzpomínám, že bych měla někdy sen podbarvenej hudbou.
Leviathan (Klaudie, 10. 08. 2010 00:14)
O Bartošové jsi to napsal naprosto přesně a o médiích taky :-). V rádiu jsem Heja, heja ještě neslyšela, jen jsem slyšela odkazy na netu.
U tebe prší??? Tady pršelo přes noc a celé dopoledne s přestávkama poprchávalo, odpoledne pak asi hodinu fakt vydatně lilo. TeĎ taky poprchává. Mám štěstí, že jsem v bezpečí před jakoukoliv vodou, jedině kdyby praskl vodovod :-).
Vyplavených lidiček mě je líto. A popravdě, nedokázala bych začívat poněkolikáté ve stejném poněkolikáté vyplaveném domě. Po prvním náznaku možné záplavy bych se stěhovala, ale já si i tohle moje bydlení vybírala z tohohle heldiska.
U tebe prší??? Tady pršelo přes noc a celé dopoledne s přestávkama poprchávalo, odpoledne pak asi hodinu fakt vydatně lilo. TeĎ taky poprchává. Mám štěstí, že jsem v bezpečí před jakoukoliv vodou, jedině kdyby praskl vodovod :-).
Vyplavených lidiček mě je líto. A popravdě, nedokázala bych začívat poněkolikáté ve stejném poněkolikáté vyplaveném domě. Po prvním náznaku možné záplavy bych se stěhovala, ale já si i tohle moje bydlení vybírala z tohohle heldiska.
Klaudii (Leviathan, 10. 08. 2010 00:10)
No vidíš,zatím co jsem psal Saty,tak jsi mi tam mezitím skočila ty :-).
Tohle co říkáš je ve své podstatě pravda,a já jí přeji,aby se vrátila tam odkud doslova spadla,nevím ani proč bych jí měl přát něco špatného,jenže to bude mít "Princezna" hodně moc těžké a je otázka,jestli to vůbec kdy dokáže.
Jinak samozřejmě i tobě přeji krásnou nocku a už žádný déšť :-).
Tohle co říkáš je ve své podstatě pravda,a já jí přeji,aby se vrátila tam odkud doslova spadla,nevím ani proč bych jí měl přát něco špatného,jenže to bude mít "Princezna" hodně moc těžké a je otázka,jestli to vůbec kdy dokáže.
Jinak samozřejmě i tobě přeji krásnou nocku a už žádný déšť :-).
Pro Saty (Leviathan, 10. 08. 2010 00:02)
Tohle tedy asi hit nebude,aspoň pro mne určitě ne,ale je otázka jak dlouho to budou rádia hrát,to se pak může klidně stát,že to hit i může být,jelikož to prostě těm posluchačům narvou do hlavy,stejně jako už se stali takovými-to hity jiné skladby,na stejné úrovni :-).
Že si zato může částečně i sama,tak o tom není pochyb,ale tuhle nálepku co jí média dala,tak to už jí žel jen tak nikdo neodpáře,a jsme u toho,když se média rozhodnou,že z někoho udělá star,tak jí prostě navzdory všemu udělá a naopak,když chtějí někoho odepsat,tak ho prostě opět navzdory všemu odepíší.O tom vlastně ten můj příspěvek k té Bartošové byl.Ta skladba mě nijak nevadí a ani mě nijak neirituje,ale samozřejmě to není věc,kterou bych si šel třeba koupit,tak to ani náhodou.
Ironi jsou dobří,ale Seventh Son je přímo klenot,tedy aspoň pro mne,jinak ale Seal se dá taky dost dobře poslouchat,toho můžu hlavně když něco čtu,je to taková dobrá doprovodná muzika ke knize.
Přeji ti krásnou dobrou noc a hlavně ať nám už neprší :-)
Že si zato může částečně i sama,tak o tom není pochyb,ale tuhle nálepku co jí média dala,tak to už jí žel jen tak nikdo neodpáře,a jsme u toho,když se média rozhodnou,že z někoho udělá star,tak jí prostě navzdory všemu udělá a naopak,když chtějí někoho odepsat,tak ho prostě opět navzdory všemu odepíší.O tom vlastně ten můj příspěvek k té Bartošové byl.Ta skladba mě nijak nevadí a ani mě nijak neirituje,ale samozřejmě to není věc,kterou bych si šel třeba koupit,tak to ani náhodou.
Ironi jsou dobří,ale Seventh Son je přímo klenot,tedy aspoň pro mne,jinak ale Seal se dá taky dost dobře poslouchat,toho můžu hlavně když něco čtu,je to taková dobrá doprovodná muzika ke knize.
Přeji ti krásnou dobrou noc a hlavně ať nám už neprší :-)
hit (Klaudie, 09. 08. 2010 23:56)
Momentálně mě tady hraje ta skoro místní Černá Hora, komerce jako blázen, ale hrají tak nějak od všeho něco a jako nenáročná kulisa k PC dobrý.
Pokud se IB chce odrazit zpět do výšin, kde byla tak si měla setsakra vybrat tým, myslím, že v showbyznysu byla docela dlouho a tak snad ví, jak a co funguje. To jak žije, že má každou chvíli nějakou rýmičku, že neví co pořádně chce a mnoho dalšího je její věc, ale proč to proboha pořád probírá v bulváru? Pochybuju, že to všechno vymýšlejí a opravdu vyhledají jen novináři. Lituju kluka, ten za to nemůže a potrestaný tím je víc, než dost.
Co se týká hitů... ty staré tak nějak zlidověly, vánoční deska byla fakt nepovedená a tento hit heja heja by slušel možná někomu ze Superstar... la en jí, ona je fakt jiný tip... ale co, dala se do toho, tak teď musí dělat vše proto, aby to bylo přijato co nejlépe.
A máte pravdu oba, jsou slyšet horší věci od zvučných hvězd a hvězdiček... namátkou "umělecké dílo" D. Landa a jeho Malá díra v hlavě. Opravdu by se dala vypsat celá řada nepovedených věcí...Ale je tu ale... hvězda typu Bílá, Zagorová, Vondráčková... mají spoustu jiných písní braných jako hit, zlidovělých, oblíbených a když se mezi to dostane nějaký "zmetek" tak se to bere jako daň úspěchu, tak nějak to stáhnou z hitparád a je klid. Ale vyhlásit comeback, to chce opravdu hit jako zvon, byla na ní upřená celá veřejnost. Mě se ty staré písničky IB líbily a je pravda, že něco nového od ní není už strašných let. A tak jsem zvědavá na tu slibovanou desku, co z ní je song... třeba ty další věci budou lepší a je jen nešťastně vybraný ten startovací song.
Za sebe bych jí přála úspěch, každý má nárok na kousek štěstí.
Pokud se IB chce odrazit zpět do výšin, kde byla tak si měla setsakra vybrat tým, myslím, že v showbyznysu byla docela dlouho a tak snad ví, jak a co funguje. To jak žije, že má každou chvíli nějakou rýmičku, že neví co pořádně chce a mnoho dalšího je její věc, ale proč to proboha pořád probírá v bulváru? Pochybuju, že to všechno vymýšlejí a opravdu vyhledají jen novináři. Lituju kluka, ten za to nemůže a potrestaný tím je víc, než dost.
Co se týká hitů... ty staré tak nějak zlidověly, vánoční deska byla fakt nepovedená a tento hit heja heja by slušel možná někomu ze Superstar... la en jí, ona je fakt jiný tip... ale co, dala se do toho, tak teď musí dělat vše proto, aby to bylo přijato co nejlépe.
A máte pravdu oba, jsou slyšet horší věci od zvučných hvězd a hvězdiček... namátkou "umělecké dílo" D. Landa a jeho Malá díra v hlavě. Opravdu by se dala vypsat celá řada nepovedených věcí...Ale je tu ale... hvězda typu Bílá, Zagorová, Vondráčková... mají spoustu jiných písní braných jako hit, zlidovělých, oblíbených a když se mezi to dostane nějaký "zmetek" tak se to bere jako daň úspěchu, tak nějak to stáhnou z hitparád a je klid. Ale vyhlásit comeback, to chce opravdu hit jako zvon, byla na ní upřená celá veřejnost. Mě se ty staré písničky IB líbily a je pravda, že něco nového od ní není už strašných let. A tak jsem zvědavá na tu slibovanou desku, co z ní je song... třeba ty další věci budou lepší a je jen nešťastně vybraný ten startovací song.
Za sebe bych jí přála úspěch, každý má nárok na kousek štěstí.
pro Leviathana (Saty, 09. 08. 2010 23:09)
Souhlasím s tebou, že se teď do Ivety media trefujou ze všech stran, jenže nepřispěla k tomu taky tak trochu ona sama? Každej zpěvák občas vypustí do eteru propadák, ale když chce udělat něco jako comeback, tak by měla sakra zvažovat, jaká bude první píseň po dlouhé pauze. Ta její "heja heja" sotva bude hit. Já si spíš počkám, jak bude pokračovat, jen pochybuju, že tým kterým se obklopila dokáže složit pro Ivetu nějakou pecku, která by jí dokázala vrátit tam, kde byla před časem. Přála bych jí to, protože zpěvačka jejího typu u nás docela schází
a taky bych jí to přála už z toho důvodu, že už se o ní nepíše jako o zpěvačce, ale že bulvár zajímá spíš její osobní život a problémy. Jinak Ironi jsou dobrý, tvůj vkus není vůbec špatnej.
a taky bych jí to přála už z toho důvodu, že už se o ní nepíše jako o zpěvačce, ale že bulvár zajímá spíš její osobní život a problémy. Jinak Ironi jsou dobrý, tvůj vkus není vůbec špatnej.
Pro Saty (Leviathan, 09. 08. 2010 22:31)
Ale já netvrdím,že je to nějak hodně dobré a nebo jen dobré,ale takových-to odrhovaček se line z médiích dnes a denně a moc to nikomu nevadí a ani kritici proti tomu tak moc nenamítají,ono třeba když si přeložíš o čem spívají (hergott,nevíš proč všude píši spívat ze s když to má být se z? Asi proto,že jsem zrovna nebyl ve škole,když jsme tohle probírali.) dnešní nové a mladé zahraniční hvězdy,
tak zjistíš,že je to tedy dost silné kafe,je to dost vulgární,myslím opravdu dost a jinak je to stejně plytké,třeba jako právě tahle píseň.Bartošová je mi vážně úplně volná,ale právě proto,že je to ona,tak kdyby zazpívala to nej co se dá sehnat,tak jsem přesvědčen,že stejně ji kritika roztrhá na kousky.
Možná se budeš divit,ale mne teď zrovna hrajou jednu z mých nejoblíbenějších skladeb Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son a je to přímo balzám na uši :-)
tak zjistíš,že je to tedy dost silné kafe,je to dost vulgární,myslím opravdu dost a jinak je to stejně plytké,třeba jako právě tahle píseň.Bartošová je mi vážně úplně volná,ale právě proto,že je to ona,tak kdyby zazpívala to nej co se dá sehnat,tak jsem přesvědčen,že stejně ji kritika roztrhá na kousky.
Možná se budeš divit,ale mne teď zrovna hrajou jednu z mých nejoblíbenějších skladeb Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son a je to přímo balzám na uši :-)
Leviathanovi (Saty, 09. 08. 2010 22:02)
Souhlasím s tebou, že Ivetu v poslední době media nešetří, ale tahle píseň se opravdu nepovedla. Nejen heja heja refrén, ale nezajímavá hudba a text? Možná v tom textu bylo to, co by Iveta teď nejvíc potřebovala. Já jí to přeju, ale taky jí přeju, aby našla kvalitního skladatele a taky textaře, protože nejen na zpěvačce stojí píseň.
Mě tu teď momentálně do ouška zpívá ukázkovej doják Seal...:-D
Mě tu teď momentálně do ouška zpívá ukázkovej doják Seal...:-D
Kaludii (Saty, 09. 08. 2010 22:01)
Taky jsem měla možnost si tu píseň poslechnout. Uši odmítaly a rozum nebral. Budiž Ivetě omluvou, že dny plný pohnutých událostí a životních kotrmelců jí přiměly tohle nazpívat.
Klaudii (Leviathan, 09. 08. 2010 21:45)
Já musím říci,že mne nějak ani nevadila ta nová její píseň,mne spíše udivuje reakce všech takzvaných estétů a jejich neuvěřitelná kritika,kdyby tento song zaspívala třeba Bílá a nebo jiné interpretky,tak by rozhodně nebyla tak negativní odezva,ale naspívala to Bartošová,tak z principu je to všechno špatně,holt čeští kritici,estéti a rádoby čeští intelektuálové.Já Bartošovou osobně nemusím,ale tahle píseň mne tedy až tak hrozná od ní nepřišla,slyšel jsem rozhodně horší od daleko lepších interpretů a tam taková-to zdrcující kritika tedy nebyla.
Jinak z rádia na mne hraje Beat od stejnojmenné stanice,tudíž tady takový problém nehrozí :-)
Jinak z rádia na mne hraje Beat od stejnojmenné stanice,tudíž tady takový problém nehrozí :-)
hudba? (Klaudie, 09. 08. 2010 19:13)
takjsem slyšela nový song od I.B., doufá ve velký návrat, prý to vyjadřuje její pocity. No já vám nevím... mě to přijde jako véééééčerníípraháááááááá, halóóóó.... nezanechal ten song ve mě žádný dojem, prostě ona měla image princezničky i její písničky byly takové slaďáčky a teď tohle... Teda už se děsím toho, že to uslyším v radiu několikrát za hodinu napříč všemi stanicemi... chjo, to bude jak ta cizojazyčná verze tří oříšků, to bylo taky otravný... Teď ještě zbývá, aby zapěla pro nějakou reklamu typu nakupuju ta ta ta ta. Celkem jsem ochotna vyslechnout v radiu cokoliv, ale někteří mají pocit, že některý song se asi máme naučit nazpaměť a tak to omílají do nekonečna, holt pruducent je pán, by mě zajímalo jestli on sám to rádio náhodou nepřepíná, aby ten svůj produkt neslyšel.
Leviathan (Klaudie, 08. 08. 2010 23:41)
hi hi hi já nevím, ani nekontroloval kolik jsem vypila, spolehl se na to, co vidí... :-)) Kolik jsem přesně měla nevím, zhruba 2 dcl, víš jak to je sklenička bez udání míry, obsah odhadem :-) Ale ty nevíš, že já jsem mrňous, co v některých autech sedí na polštářku :-). Jo doprovod to byl skvělý, hotová barevná hudba... on blikal modře a já jela na varovný za ním, bylo to fakt zajímavý. Od té doby, kam přijedu já jako řidič autem, tam nepiju hi hi hi ani když je to s noclehem.
Ten řidič, co nevěděl kudy jede, tak to byl profesionální řidič, který už tehdy byl zaměstnán jako řidič řadu let :-) a prý takto jezdil co pamatuje a nikdy nepřemýšlel nad značkama... ten měl tak obrovský štěstí, že ho někdo nesestřelil... Jinak s řidičem kterého neznám nejezdím. Kolegy jsem běžně vyhazovala od volantu ve chvíli, kdy sem se začala bát. Nevadí mě jízda razantní, ani rychlá, ale jakmile mám pocit, že neovládá auto (6e tzv. nestíhá), tak se bojím.
Ten řidič, co nevěděl kudy jede, tak to byl profesionální řidič, který už tehdy byl zaměstnán jako řidič řadu let :-) a prý takto jezdil co pamatuje a nikdy nepřemýšlel nad značkama... ten měl tak obrovský štěstí, že ho někdo nesestřelil... Jinak s řidičem kterého neznám nejezdím. Kolegy jsem běžně vyhazovala od volantu ve chvíli, kdy sem se začala bát. Nevadí mě jízda razantní, ani rychlá, ale jakmile mám pocit, že neovládá auto (6e tzv. nestíhá), tak se bojím.
Klaudii (Leviathan, 08. 08. 2010 23:26)
Mám dva a s oběma jsem za ty léta spokojen,tím že se již delší čas i známe,tak je to vlastně,jako když jedu s nějakým blízkým a ne s cizím.Takové-to problémy jsem s nimi tedy nikdy neměl :-).
Ale ta tvá jízda v nouzi měla policejní doprovod,tudíž aspoň si myslím,že tady nebylo moc co řešit,a určitě si stejně nemohla mít nějak hodně vypito,protože by tě asi jinak nenechali řídit.
Takže od 24.8. jsi vlastně to,co Babička od Němcové - Šťastná to žena :-D.
Ale ta tvá jízda v nouzi měla policejní doprovod,tudíž aspoň si myslím,že tady nebylo moc co řešit,a určitě si stejně nemohla mít nějak hodně vypito,protože by tě asi jinak nenechali řídit.
Takže od 24.8. jsi vlastně to,co Babička od Němcové - Šťastná to žena :-D.
Leviathan (Klaudie, 08. 08. 2010 22:56)
No já ti nevím, jakého máš řidiče :-), ale za sebe mohu říct, že s některými se bojím víc, než sama se sebou :-). ANo vyřídit si během cesty věci je fajn, ale když zjistíš, že tě profík veze v protisměru, tak mám takový dojem docela rychle zapomeneš, co jsi právě dělal. Jela jsem s takovým řidičem (byl tzv. papaláškýs řidič :-) )a u nás je jeden pruh do města, dva z města a ty se za odbočkou sbíhají do jednoho, jsou tam na islnici ty velikánské šipky... no jo jenomže za tou dobočkou jsou také tři pruhy, ale dva do města a jeden z města, kdy ten prostřední vlastně končí na té odbočce a za ní sice pokračuje, ale jako čistý protisměr, ne jako nějaký odbočovací, nebo odstavný pruh. Takže my jsme jeli z města, jesli jsme v normálním pruhu a pak jsme měli přejet do vedlejšího a pokračovat rovně... ale my nepřejeli a hezky jsme za odbočkou svištěli v protisměru a ještě si stěžoval, že ti vedle na něj troubí... Jo a ta jízda v nouzi... já vím, ničeho jsem se nedopustila, ale bylo to s alkoholem :-)) jo já toho zažila :-) Fakt si přeju na toho 24. abch byla šťastná jako jsem :-))
Klaudii (Leviathan, 08. 08. 2010 22:33)
Prosím tě,ta situace co popisuješ,to je,třeba tomu můžeme říkat stav nouze,tady není žádný problém stran toho řízení.Samozřejmě jsem měl na mysli klasickou jízdu pod vlivem alkoholu,kdy tedy nikoho nezachraňujeme :-).
Dříve jsem řídil hodně sám,ale už delší dobu,pokud jedu někam dál se nechávám vozit,zjistil jsem,že za tu dobu co jedu stihnu docela dost věcí vyřídit a šetří to čas,a ještě když jsem utahaný,tak si odpočinu,takže i když to stojí nějaký peníz,radši se nechám dovést.Nota bene,vždy když to někdo řídí za mne tak je to profík,tudíž by to měl zvládnout lépe než já.
Dříve jsem řídil hodně sám,ale už delší dobu,pokud jedu někam dál se nechávám vozit,zjistil jsem,že za tu dobu co jedu stihnu docela dost věcí vyřídit a šetří to čas,a ještě když jsem utahaný,tak si odpočinu,takže i když to stojí nějaký peníz,radši se nechám dovést.Nota bene,vždy když to někdo řídí za mne tak je to profík,tudíž by to měl zvládnout lépe než já.
Bandy (Klaudie, 08. 08. 2010 21:33)
Bojím se o sebe kdykoliv vyjednu na silnici a že to je dalo by se říct v průměru každý den :-)), mám strach na jaké řidiče narazím kolem sebe. Za sebe mohu říct, že řídím už strašlivě moc let ( i v zimě :-)) ) a na silnici mám fakt strach z druhých.
Bouračku jsem nezpůsobila nikdy žádnou, mám i všechny body :-), ale vím jaký je pocit, když vám někdo drtí plechy na autě. A za rychlost jsem taky parkrát v minulosti platila.
Bouračku jsem nezpůsobila nikdy žádnou, mám i všechny body :-), ale vím jaký je pocit, když vám někdo drtí plechy na autě. A za rychlost jsem taky parkrát v minulosti platila.
alkohol (Klaudie, 08. 08. 2010 21:26)
Podle mě ten kdo konzumuje jakékoliv množství alkoholu nepatří ani za volant, ani na kolo, ani na brusle, ani na sjezdovku, ani na koupaliště .... viděla jsem už dost všelijakých příhod.
alkohol (Klaudie, 08. 08. 2010 21:23)
psala jsem na vedlejším fóru, je to asi 15 let, řídila jsem po vypití 2dcl, nešlo to jinak. Co byste dělali??? Byli jsme na oslavě narozenin, byla to akce v rámci víkendu na chatě v lese. Byla to jízda s počínajícím ast. záchvatem na pohotovost, společnost na silnici mě celou dobu dělal námi přivolaný policejní vůz. Dítě-pacient (tenkrát 2 roky)nemohl do jejich vozu, příslušník byl sice sám, ale měl psa a dítě je alergik na zvířata. Rodinu jsem znala a věděla jsem, že dítě bývá víc v nemocnici, než doma, proč ho brali sebou a ještě pili jsem nepochopila dodnes. Jinak sanitky byly u dvou nehod a jedné příhody a víc jich daná nemocnice tenkrát neměla. Jen mě vadilo, že jsem si pak ještě musela sama sehnat jak se dostanu od nemocnice s autem domů. V šoku byla celá parta z toho,že ti dva vědí, že mají nemocné dítě, nevezmou mu léky, oba si klidně pijou a nic neřeší. Co byste dělali vy?
Alkohol za volantem (Leviathan, 07. 08. 2010 17:32)
Tady si myslím,že není moc co řešit,prostě žádný alkohol,osobně bych nepovolil ani jedno pivo,z jednoho prostého důvodu,bude se to zneužívat,někdo něco nadejchá a bude se vymlouvat že měl jen to jedno povolené (pokud bude) pivko a bude z toho binec a za další,když nikdo pod vlivem alkoholu zaviní bouračku a třeba se i zabije,tak je to jeho věc,ale co když zabije někoho jiného a to už je hodně velký problém.Takže já osobně jsem naprosto proti jakému-koliv alkoholu za volantem.
Asi tady je vhodné místo (Bandy, 07. 08. 2010 15:18)
Můj přítel Fikus položil otázku, proč si nezajezdit nestřízlivý. A já odpovídám.
1.Respektuji zákony tohoto státu a ty to zapovídají.
2.Respektuji právo lidí na život a zdraví. Podnapilý za volantem je ohrožuji.
3. Bojím se o sebe. A zmrzačit se nebo dokonce zemřít za volantem je to, co nechci. Střízlivý mám mnohem větší šanci tomu zabránit.
Co dodat ? Asi nic není třeba.
1.Respektuji zákony tohoto státu a ty to zapovídají.
2.Respektuji právo lidí na život a zdraví. Podnapilý za volantem je ohrožuji.
3. Bojím se o sebe. A zmrzačit se nebo dokonce zemřít za volantem je to, co nechci. Střízlivý mám mnohem větší šanci tomu zabránit.
Co dodat ? Asi nic není třeba.
Saty a Leviathan (Bandy, 07. 08. 2010 13:20)
Skoro bych Vám záviděl
Satynce (Leviathan, 07. 08. 2010 12:29)
Tedy je to jen dobře,že tě trošku znám,nebo ne? :-).
Ten Jecir je vážně v originále,já ho mám asi v dalších třech jazycích,pošlu tedy normální řeč v které to bude čitelné,ale ten slabikář mi tedy otevřit jde,tak ho smázni,zkusím ho poslat znovu,omlouvám se když něco nebude v pořádku,já to ani ještě všechno nezkontroloval,co jsem dostal.Kolikrát jsem tam našel knihy i v čínštině,sice to hezky vypadá,ale to je tak všechno co s tím můžu dělat :-).
Takže ty budeš promovat z mého oblíbeného předmětu?
Tak jsem zvědavý až budeš dělat disertačku jestli jí nebudeš obhajovat přede mnou a jestli ano,tak to budeš muset nosit celé stoly k té pekelné bráně :-D.
To víš habilitace je habilitace,s tím není žádná legrace :-).
Ten Jecir je vážně v originále,já ho mám asi v dalších třech jazycích,pošlu tedy normální řeč v které to bude čitelné,ale ten slabikář mi tedy otevřit jde,tak ho smázni,zkusím ho poslat znovu,omlouvám se když něco nebude v pořádku,já to ani ještě všechno nezkontroloval,co jsem dostal.Kolikrát jsem tam našel knihy i v čínštině,sice to hezky vypadá,ale to je tak všechno co s tím můžu dělat :-).
Takže ty budeš promovat z mého oblíbeného předmětu?
Tak jsem zvědavý až budeš dělat disertačku jestli jí nebudeš obhajovat přede mnou a jestli ano,tak to budeš muset nosit celé stoly k té pekelné bráně :-D.
To víš habilitace je habilitace,s tím není žádná legrace :-).
Leviathanovi (Saty, 06. 08. 2010 22:23)
Wauuuuu, trefil ses, byl to Robert Nový, zdá se, že mě dobře znáš.Teď nevím, jestli je to dobře, nebo špatně):-DD Mooc zajímavý čtení, poučný...;-) Jeden Sefer Jecira je v arabštině, takže ať dělám co dělám, nepřečtu si to a slabikář doktora Fausta je poškozený, nejde otevřít. Neva, zatím je toho plno a neboj se posílat, mám neomezenou kapacitu schránky. Zájem mám eminentní, protože bych chtěla promovat z okultních věd, jo a předem dííííky..budu ti k bráně přinášet ty nejlepší lahůdky z pekelného stolu, ju??
Očkování (Leviathan, 05. 08. 2010 22:41)
Farmaceutický průmysl je jeden z největších byznysů na světě,tudíž hledat zde nějakou etiku je asi žel marné,tudíš všechy ty zaručené tipy třeba právě o tom očkování je jen ve své podstatě reklamní tah a to je ještě ta lepší možnost.Jediným možným způsobem,tedy co si myslím já,je hledat informace u lékařů a to spiše u svých známých,ti v podstatě jsou jediní kdo je shopen skutečně objektivné říci,co a kdy a jestli vůbec je nějaké očkování nejen vhodné ale hlavně není nebezpečné.
Pro Saty (Leviathan, 05. 08. 2010 22:31)
Zdravím,
néé panenku Chucky určitě né,té se bojím.
Je to docela dílo,že jo? A to je stále jen začátek,po prázdninách mám slíbeno přes 10 000 titulů,kpují teď nějaký nový scanovací technologii,kde jedna kniha trvá naskenovat jen několik minut a ještě to dá do formátu který si nejen určíš,ale i se dá převádět bez problémů do dalších,takže po mne chtějí co největší přísun,což já jim s radostí vyhovím,no posléze ty jsi uvolni mail,aby se ti to tam pak všechno vešlo,já si na to budu kupovat zvlášť přídavnou databázi,takže máš co dělat :-D.
Jinak doufám,že se ti zatím strefuji do vkusu,schválně jestli si myslím správně,to co se ti poprvé dostalo do ruky,že je od Roberta Nového? ;-).
Jestli ano,tak mám této literatůry ještě dost,mám dokonce jeden přímo skvost Dějiny O,to jsem aspoň tedy já dost dlouho sháněl,než se mi povedlo to koupit,máš zájem?.Přeji ti krásnou dobrou noc.
néé panenku Chucky určitě né,té se bojím.
Je to docela dílo,že jo? A to je stále jen začátek,po prázdninách mám slíbeno přes 10 000 titulů,kpují teď nějaký nový scanovací technologii,kde jedna kniha trvá naskenovat jen několik minut a ještě to dá do formátu který si nejen určíš,ale i se dá převádět bez problémů do dalších,takže po mne chtějí co největší přísun,což já jim s radostí vyhovím,no posléze ty jsi uvolni mail,aby se ti to tam pak všechno vešlo,já si na to budu kupovat zvlášť přídavnou databázi,takže máš co dělat :-D.
Jinak doufám,že se ti zatím strefuji do vkusu,schválně jestli si myslím správně,to co se ti poprvé dostalo do ruky,že je od Roberta Nového? ;-).
Jestli ano,tak mám této literatůry ještě dost,mám dokonce jeden přímo skvost Dějiny O,to jsem aspoň tedy já dost dlouho sháněl,než se mi povedlo to koupit,máš zájem?.Přeji ti krásnou dobrou noc.
pro Bandy (Saty, 05. 08. 2010 15:03)
Dobrý téma. Jasně, že farmaceutickej průmysl je zlatej důl, protože lidi mají rovnátko...čím dražší, tím lepší, což není pravda, a tak dobrovolně a rádi přispívají F.P. do kasičky. Mám tu výhodu, že se ke mě přes přátele ze zahraničí dostávají informace, které u nás se zpožděním třeba půl roku přizná i naše ministerstvo zdravotnictví.
Máš pravdu v tom, že očkování není vždy na místě. Stačí vyrobit fámu a zisky rostou. Já jsem se kromě povinného očkování v dětství, nenechala a nenechám očkovat proti ničemu. Přesně jak říkáš, prevence a čístota je nejlepší, co může člověk pro svoje zdraví udělat.
Máš pravdu v tom, že očkování není vždy na místě. Stačí vyrobit fámu a zisky rostou. Já jsem se kromě povinného očkování v dětství, nenechala a nenechám očkovat proti ničemu. Přesně jak říkáš, prevence a čístota je nejlepší, co může člověk pro svoje zdraví udělat.
Leviathanovi (Saty, 05. 08. 2010 14:52)
Ahojky Leviathane, ty chceš ze mne udělat panenku Chucky s velkou hlavou?? Počítám, že ji budu mít velkou jako koš na prádlo.:-DD Néééé, dělám si legraci a moc děkuju. Pár kousků jsem už otevřela a se zájmem prohlédla a do jednoho jsem se docela začetla před spaním. Ojoj...to se mi dostalo do ruky poprvý.:-DDD
Ratce (Saty, 05. 08. 2010 14:47)
Každý z nás vidí životní hodnoty někde jinde. Já asi přesně tam, kde Leviathan. Musím mít jistotu, mít svůj kousek země, takové místo, kam bych se mohla vracet když budu unavená z cest, místo, kde na mě bude trpělivě čekat i ta malá borovice, ke který chodím tak ráda. Radko, v některých příspěvcích se mi zdá, že se ti líbí nomádskej, nebo cikánskej styl života. Prostě bejt každou chvíli někde jinde a vlastně všude a nikde bys přitom byla doma. Teď přehodím kolej...mně se kroutí vlasy a tak si je žehlím, abych je měla rovný, jako kámoška, ona si je zase kroutí, aby je měla jako já. Prostě člověk většinou není spokojenej s tím co má a tak je to asi s tebou. Máš svoje zázemí a přitom bys chtěla bejt hodně daleko, je to jako kdybys chtěla bejt tam, kde jsi ještě nebyla a zažít to, co jsi nestačila zažít. Nikdo z nás nestačí zažít a poznat všechno co by chtěl, protože každej si musí vyznačit životní priority. Ty sis je taky vyznačila a proto jsi tam, kde jsi. Myslím, že kdybys žila stylem kterej preferuješ, stylem stálého pohybu, unavilo by tě to a začalo by se ti stejskat po místech, který jsou tvým domovem.
O očkování (Bandy, 04. 08. 2010 11:24)
Pociťuji potřebu o tom pohovořit. Mám pocit, že málo odborná veřejnost je nepoušena a ještě tvrdě masírována tlakem farmaceutických firem. Náhazy se šíří mikroby, nebo viry. Očkování proti mikrobům je stoprocentně účinné a nezbytné. TBC, neštovice,černý kašel a podobné fujtajbly. Očkování proti virům je ošajstlich. Základ vakcinace spočívá v tom, že do těla vpravíš mrtvý nebo těžve poškozený mikrob a tělo si proti němu bez újmy A mimořádně života schopný. Naočkuješ proti viru chřipky a on skoro okamžitě mutuje na kmen proti vakcíně odolný. Očkovat proti chřipce je myslím jen kšeft pro farmaceuty. Mnohem ůčinnější je podávat prostředky posilující imunitní systém. Jenže jak poznáš, že prodejce do Tebe nevalí placebo. Nabídnout Ti ženšenový prášek a prodají strouhaný zázvor. A pak se vyznej.
Ratce (Leviathan, 03. 08. 2010 23:48)
Promiň mi,že tady řeším takové přízemní věci,jako je forma bydlení,ale jelikož nějakých posledních 10 příspěvků je tady v podstatě též dalo by se říci přízemních,tak jsem v tématu jen pokračoval.Jinak mne tedy docela udivilo tvé tvrzení,že si na barák viděláš venku za pět let,tak to nevím tedy jak kdo,průměrný plat třeba v Německu je cca 2 500EUR,tudíž když si to spočítám,tak to je 750 000Kč za rok,a za 5 let je to tedy 3 750 000Kč.Takto to vypadá jako hromada peněz,ale skutečnost je poněkud jiná,jenom za měsíc se odvede na bydlení atd cca 1 500EUR a to mluvíme v hrubém příjmu,to pak už jsme úplně na jiném výsledném numeru.Jak jsem říkal,já ven jezdím,ale takto to tedy už poměrně dost dlouho nefunguje,a to nedělám za nějaký průměrný německý plat,to bych totiž ani ven nejezdil za prací,to by se mi nevyplatilo,dělám na smlouvu,a samozřejmě ta smlouva je na nějakou určitou dobu,takže tě ujišťuji,že dnes za pět let jen-tak na nový dům na klíč neviděláš.Pokud tedy nejsi v představenstvu nějaké velké firmy to pak ano,ale to je vskutku velmi malé procento lidí.Ještě proč bych se na ten dům měl chodit dívat,já v něm budu bydlet,já tady prostě chci žít,a bydlet.Abych odsud odešel na trvalo,to by se tu museli dít vskutku divé věci :-).Ještě jednou tedy promiň,že jsem se bavil o docela takzvaně obyčejných věcech,já se taky moc rád nechávám unest fantasií a nahlížet na různé filosofické a duchovní směry,jenže k tomu aspoň tedy já musím mít nějak vyřešen ten obyčejný všední život,bez toho totiž aspoň zase já,bych neměl na něco takového nejen náladu ale hlavně ani pomyšlení.
Ratce (Saty, 03. 08. 2010 21:59)
Jak tě tak čtu, nacházím rozpor v tom co říkáš. 02. 08. 2010 21:17 " premyslim ve vsi vaznosti ze je cas na zmenu. takovou nejako poradnou" a (ratka, 03. 08. 2010 10:22) "tim se definitivne usadili na jendom miste. tam kde jsme ted. asi tady zustaneme naporad." Nějak se teď vůbc neorientuju, o co vlastně usiluješ.
iracionalno (ratka, 03. 08. 2010 10:28)
moc rada diskutuji o vecech ktere presahuji muj racionalni a "usporadany" svet. Protoze tam nekde za tim usporadanym je zivot ktery je k ziti. to usporadane jen slouzi k zajisteni zakladnich potreb. Ale skutecne zit nam umoznjje az nase iracionalita. prekroceni kruhu vnejsich pravidel. takze radeji nez o stavbe domu ci vydelavani penez diskutuji o tom, jak jini vid svet, v cem je jejich smysl byti, jak vnimaji symboliku existenec (co je nahore je i dole) co vedi, co citi, co jsou. prehodit vyhybku z racionalniho do iracionalniho. rozsirovat hranice vnimani. odpoutat se od "starosti a radosti" bezneho dne. nachazet v sobe nove svety a zit je. jak nejlip umim. borit hranice mezi uvnitr a ven. divat se cistym okem a uvidet co nejvic.
Leviathane (ratka, 03. 08. 2010 10:22)
pokud si bez zavazku tak si muzes delat co chces. a penize si ukladat kam chces. treba i do baraku. mas vsecky volby sveta otevrene.
kdyz uz je clovek zabedneny ve vztahu tak je dost omezeny moznostmi. pak je moc tezke se dostat k nejakem normalnimu reseni. Kdyz vyjedes ven za praci (to je taky mozne) tak si na ten barak vydelas za pet let. a muzes se pak na nej chodit divat :o)))) My meli vzdycky domovy dva. jeden prechodny venku a druhy investicni kam se vrazeli plonkovni penize. takze neco v tvem duchu. letos poprve jsme druhy trvaly pobyt zrusili a tim se definitivne usadili na jendomi miste. tam kde jsme ted. asi tady zustaneme naporad. velke dve deti jsou pryc z domu a ten maly dorusta. veci bezi svym smerem a ja se jim vetsinou prizpusobuji s porad vetsi lehkosti. Protoze uz me nic nehoni.
kdyz uz je clovek zabedneny ve vztahu tak je dost omezeny moznostmi. pak je moc tezke se dostat k nejakem normalnimu reseni. Kdyz vyjedes ven za praci (to je taky mozne) tak si na ten barak vydelas za pet let. a muzes se pak na nej chodit divat :o)))) My meli vzdycky domovy dva. jeden prechodny venku a druhy investicni kam se vrazeli plonkovni penize. takze neco v tvem duchu. letos poprve jsme druhy trvaly pobyt zrusili a tim se definitivne usadili na jendomi miste. tam kde jsme ted. asi tady zustaneme naporad. velke dve deti jsou pryc z domu a ten maly dorusta. veci bezi svym smerem a ja se jim vetsinou prizpusobuji s porad vetsi lehkosti. Protoze uz me nic nehoni.
Ratce (Leviathan, 02. 08. 2010 22:37)
I když mám projetou Evropu tak takhle dalece jsem se jako ty nedostal,ale to neznamená,že sedím na jednom místě.Třeba tento rok asi ano,ale to se může velice brzy opět změnit,jakmile přijde nějaká zajímavá nabídka na práci ven,tak opět odjíždím,samozřejmě že se vždy po nějakém čase vrátím,zatím jsem nikdy neuvažoval,že bych odsud odešel na stálo,ale i to se může třeba právě díky politické a ekonomické situaci změnit.Takže si nepřipadám,že bych jen seděl doma na zadku:-).Stejně i když jsem pryč,tak tu hypotéku platím a jednoho dne bude ten dům celý můj a bude jedno jestli jsem tady nebo kdekoliv jinde,jsou v něm uloženy peníze a zatím to vypadá,že jsou uloženy dobře a co se týká úroků,tak takto se na to nedívám,mám spočítáno kolik musím zaplatit v celku a to je pro mne zásadní,kolik na tom vydělá banka,to je mi už teď vážne jedno,s tím jsem do toho šel.Mám kde bydlet a musím zaplatit tolik a tolik a tím to vadne.Zatím mne to baví jezdit si kam chci,jsem svobodný takže nemám žádné závasky,ale až zestárnu poněkud více,tak určitě už budu chtít být na jednom místě a to místo mi bude říkat pane,to je pro mne docela zásadní priorita.A jsem opět u toho,jak jinak se k něčemu takovému-to dostat,jinou šanci totiž nevidím.Jinak ale cestování je moc fajn,a kdykoliv je zatím možnost tak moc neváhám,ale jednou mne to také asi přestane bavit a co pak,když by člověk neměl kam tu hlavu dát ;-).
jit za nosem (ratka, 02. 08. 2010 21:17)
dodnes si rikam ze jsem mozna mela chodit jeste vic. ze ta moznost se nam otevrela az po 90. hned jsme vyrazili do sveta. a premysleli kde a jak se uchytit. dve decka v zavesu. dokonce jsme chteli vyjet do NOveho Zelandu. Uz jsme meli viza :o)) naonec jsme prstali v Evrope ale udelai dlouhy okruh a pochodili, videli a prozili uplne maximum mozneho. teda v ramci evropy. nevim, kdyz jsme videla jak lide prochazeji i s detmi Kanadu, bydli ve srubu tak jsem si rikala ze je to neuveritelny odvaz. ze proste to chce udelat ten prvni krok a nezustat stat na jendom miste. mela jsem vzdycky strach ze neco prosvihnu, ze mi zivot vycte ze jsem ho nechytla za vlasy a nechala jen tak proklouznout mezi prsty. ted uz ten strach nemam .ale je to divny pocit sedet na zadku a delat furt totez :o))) delam uz pet let na jendom miste a mam z toho oci navrch hlavy. a premyslim ve vsi vaznosti ze je cas na zmenu. takovou nejako poradnou
Leviathane (ratka, 02. 08. 2010 21:04)
japrece nesoudim ze si nekdo pujcuje, ale vim jiste (100%) ze upsal v ten moment dusi dablu. a to v pripade ze se stal stvancem typujcky a nemuze uhnout. Nemuze si rict treba za pet let ze to sice bylo fajn, ale staci a ze by chtel jinam a neco jineho. protoze za tech pet let splatil akorat uroky. je to z meho pohledu na strelbu do hlavy. ale to asi proto ze jsem mela vzdycky krev bourlivou a tak jsem chodila rovno za nosem protoze jsem musela a nevydrzela jsem na miste dyl nez pet let. a ted jsem se usadila a uz jsem na jednom miste let sedm. a je to zvlastni pocit. a rikam si, dokazala bych takhle sedet na jednom miste treba let 20? nezblaznila bych se? ehm nevim mozna ano. kazdy ma svuj naturel. nejde o to ze nemas ty penize na byt. jde o to ze jsi uvazany jako pes u boudy. na jedno misto.
a jak prijit k penezum? nejak. nevim. my jsme prave jakoa nomadi pokazde narazili na nejakou zilu.
a jak prijit k penezum? nejak. nevim. my jsme prave jakoa nomadi pokazde narazili na nejakou zilu.
Ratce (Leviathan, 02. 08. 2010 00:36)
Ano,to je přesně ono,měla jsi tedy podle toho co píšeš docela problémy,teď mám problém s bydlením vyřežen,což je pro mne zásadní a to "méně" zásadní je na to postupně vydělat,ale takhle když mám zázemí je to daleko jednodušší,než kdybych sice žádnou hypotéku neměl,ale měl bych velkou starost se zázemím a se vším co se k tomu vztahuje.Mám třeba štěstí v tom,že jsem od revoluce nebyl nikdy zaměstnaný ale dělal jsem vždycky sám na sebe,tudíž se nemusím bát o nějaké místo a práce zatím je,tedy aspoň když chci skutečně dělat :-).Může nastat i období kdy opravdu práce nebude skoro žádná,no a na to musím myslet už teď,takže proto to šetření,jak jsem o něm již psal.Já si dost dobře neumím ani představit,že si mladá rodina půjde koupit byt nebo dům za hotové nebo tedy ušetřené peníze,myslím tím rodinu,kde oba dva pracují za průměrný plat.A bydlet takhle třeba u rodičů v malém bytě to je docela problém,přijdou zákonitě děti a jak uspoří na to své vlastní bydlení,stále to totiž nemůžu dopočítat,když si vezmu průměrnou cenu bytu a nebo domu,a pokud chtějí stavět tak to není o nic moc levnějšího,tudíž jak by to ušetřili? Ve své podstatě by neměli nikdy svoje vlastní bydlení,leda až po smrti rodičů a to je dost ošklivá eventualita.Mezi tím děti vyrostou a ten problém by byl opět na stole,je to nekonečný kruh a ta hypotéka aspoň podle mne je jedna z mála úniků jak z toho kruhu ven.A to nemluvím o všem ostatním,co by ta rodina nejen že chtěla ale hlavně potřebuje,v dnešní době být bez auta,já si to aspoň neumím ani představit,škola která se bude platit,zdravotnictní,energie a mnoho a mnoho dalších věcí,vždyť ject dnes na dovolenou někam v Česku to je snad už levnější ject někam k moři třeba do Bulharska,oblečení,doprava a jak říkám mnoho dalších výdajů,tudíž opět ta rodina by z ušetřených peněz na vlastní bydlení nikdy mít bez nějaké půjčky nemohla,mluvím opět o rodině kde oba mají průměrnou mzdu,teď přesně nevím kolik je,asi 22 000Kč nevím to přesně je to v tuto chvíli jen můj odhad,a ještě je docela dost lidí kteří nemají ani to.Tudíž zase jen podle mne,soudit někoho kdo si na vlastní bydlení neušetřil ale půjčil si je dost krátkozraké,jistě je určitě potřeba si to dobře rozmyslet,když se dělá takovéto zásadní rozhodnutí,ale moc možností na výběr není.
Leviathane (ratka, 01. 08. 2010 21:09)
u nas to byla dost tvrda anabaze. Mela jsemuz dve deti a jeste zadne bydleni. nejdriv na intru, pak u nasich , pak u rodicu manzela, pak na ubytovne, pak na chalupe, a pak druzstevni.
skoda ze se dnes tak malo stavi drzustevnich byt. to je dobre jako prechodne reseni. to treval az kdyz oba skutecne vedi kde chtej zit. me bylo prees ctyricet kdyz jsem se usadila. do te doby jsem zila jako nomad. a setrila :o))
skoda ze se dnes tak malo stavi drzustevnich byt. to je dobre jako prechodne reseni. to treval az kdyz oba skutecne vedi kde chtej zit. me bylo prees ctyricet kdyz jsem se usadila. do te doby jsem zila jako nomad. a setrila :o))
Ratce (Leviathan, 31. 07. 2010 23:30)
Ale to dnes se také musí hodně šetřit,jenže když nemáš kde bydlet,tak jak by jsi to řešila v dřívějších dobách? ;-)
Leviathane (ratka, 31. 07. 2010 22:31)
jsem stara skola. za nasich dob se tvrde setrilo.
Ratce (Leviathan, 29. 07. 2010 16:57)
Ono je otázkou,jaké dluhy.Pokud si někdo je ochoten půjčit si třeba na dovolenou,tak to mi osobně přijde sprominutím na palici,jenže co třeba Hypotéka,to je taky dluh,jenže jak si jinak zajistit bydlení,já mám také hypotéku ale stejně jinak říkám,že žádné dluhy nemám,hypotéku nepočítám jako dluh,je to určité zatěžující opatření pro základní žití.
Bandy (ratka, 22. 07. 2010 08:23)
blizci jsou od toho aby si pmahali. ale stejne je to i ve statu. kdyz mam tak pomuzu. v cem je realita jinde?? co povazujes za moje problemy? jaci blizci mi co dodaji? Muz je delsi dobu nezamestnany, rodice stari se zanedbatelnym duchodem, tri deti. jedno tesne po skole, dalsi studuje a to posledni je v zakladce. Musim se ohanet. zijeme jiz delsi dobu z toho co vydelam. uznavam ze nemame dluhy a tak nemusim nikomu nic splacet. Zazemi mam v tom smyslu, ze ten nejmensi je konecne samostatnejsi a tak se o nej nemusim tolik bat kdyz jsem v praci. nikdy jsme nedelali dluhy. myslim, ze nedelani dluhu je jedna z nejdulezitejsich zivotnich zasad. vsecko ostatni se da zvladnout. vlastne clovek potrebuje hrozne malo. temer nic. teda kdyz nema ty dluhy :o)))
ratka (Bandy, 21. 07. 2010 23:26)
Jestli žiješ ve stejném státě jako já, pak víš, že je to nezbytné. Jestli nemáš ten pocit, tak máš za sebou zázemí, které Ti umožňuje, že stačí, když se věnuješ svým problémům. To co máš Ti stačí. Co chceš navíc dodají blízcí. Realita je trochu jinde. Neřešme to.
BAndy (ratka, 21. 07. 2010 20:34)
takze delas trestni ciny? ja to zas tak moc neresim. Uplatky ve smyslu nejakych vyhod, na ktere nemam narok ze zakona ci zvyklosti, nedavam. proste jdu na to primo a uvidim co se bude dit. ale to je mozna tim, ze neresim finance.
ratka (Bandy, 21. 07. 2010 09:03)
To není v mém světě. To je v našem světě. Poskytování nebo přijímání úplatku je ve většině civilizovaných zemí kvalifikováno jako přestupek nebo jako trestní čin. To není názor. To je zákon.Příklady najdeš třeba ve filmu Jáchyme,hoď ho do stroje.
Bandy (ratka, 13. 07. 2010 08:33)
uplatky davam taky :o)) mam uklizecku, nekdy zahradnika a remeslniky. platim je a neodvadim za ne nic.
mozna je uplatek v tvem svete neco co davas, abys mel prednostni prava, ktere by ti jinak nenalezely. MOzna ale tim poskozujes nekoho jineho. Napadlo me to v souvislosti s tim co jsi psal. (to je jen nazor takze zvaneni)
mozna je uplatek v tvem svete neco co davas, abys mel prednostni prava, ktere by ti jinak nenalezely. MOzna ale tim poskozujes nekoho jineho. Napadlo me to v souvislosti s tim co jsi psal. (to je jen nazor takze zvaneni)
ratka (Bandy, 12. 07. 2010 23:57)
Dostanu-li peníze za práci, kterou jsem odvedl , je to mzda. Nebo plat. Z toho odvedu daň. Úplatek je odměna za práci, kterou odvedl nebo odvede někdo jiný.A daň se neplatí.
BAndy (ratka, 08. 07. 2010 20:08)
vsak bylo :o) jak rikas. kazdy je uplatny. ja taky. nechavam si zaplatit za praci.
ratka (Bandy, 08. 07. 2010 17:34)
Já původně neměl v úmyslu řešit detaily. Chtěl jsem jen poukázat na úplatnost spousty lidí v tomto státě. Nevím jak u Tebe, ale na rychlosti vyřizování záležitosti jsem a nejsem sám, dost závislý. Vyřídíš si úvěr a doklady dodáš pozdě. Několik týdnů běhání po úřadech je v hajzlu. Nestihneš termín a jakej byl úvěr. T s tím autem. Bez STK nesmíš vyjet. Se šunkou, která má osvědčení klidně. A jestl zvažuješ jestli vrazit do opravy šmejdu pár tisíc nebo koupit nové auto je kamarád u techniků k nezaplqacení. Než seženeš prachy na nvé aquto, staré Ti ještě poslouží a nějak Ti nevadí, že v něm vozíš třeba cement. No nic. O tom to nebylo. To mělo být o korupci.