Na čem teď pracuji
Tak doma mám hlavu z USA z motoru ABA tato hlava je stavěná se sáním z druhé strany tudíž u turba bude více místa a můžu ho stočit zpátky nahoru pod kapotu.
Dále ocelový mezikus na snížení komprese o výšce 1.5 mm. Dále se bude pracovat na programovatelné jednotce Greddy e-manage i s čidlama a sondou .
Tato jednotka oblbne tu klasickou a upraví ji tak jako kdyby ta jednotka byla stavěná na turbo upravý celou mapu paliva ale to bude v budoucnu o tom ještě napíšu víc.
Tak menší změna nebude sání leštěné ale bude v barvě Samco spojek to jest modré jinak mám už doma šrouby APR do hlavy tak počkáme na počasí a jdeme na to.
Zítra jsem dám nové foto.
Tak se omlouvám ale foto bude zítra kvůly pracovnímu vytížení.
Zítra musím dořešit pár věcí ohledně hlavy z ABA motoru je tam jinak vedený systém chlazení u evropských motorů s evropskýma hlavama , je chlazení do hlavy vedeno ze předu kde je okruch do chladiče , chladiče oleje a odvzdušnění chladící soustavy.Dále má z boku hlavy kde je okruh do topení.
Americká verze má vstup pouze z boku kde je okruh do topení a do chladiče , odvzdušnění je zvlášť na hlavě.Budu muset vypustit chlazení oleje pomocí výměníku ale to mi nevadí jelikoš je oil cooler a ten je o tisíc procent lepší .
Hlava a její usazení proběhlo v pořádku až na chlazení které se nakonec také vyřešilo .ABA má výstup z hlavy akorát na boku kde je to rozvětveno na malý okruh (topení) a velký okruh chladič .Odvzdušnění je vyůstěno na hlavě.Originál hlava mněla vyůstění vpředu kde byl vedený malý okruh přes olejový chladič ,odvzdušnění a chladič .Z boku byl akorát okruh na topení.Musel se udělat mezikus z hliníku o síle 3 mm se zmenšením otvoru na výstup vody kvůly usazení oryginálního plastového vyustění co bylo v předu ,tam se použil výstup na topení a výstup do chladiče , ovzdušnění které tam bylo se muselo zaslepit a použít ovzdušnění které je na hlavě.
Zítra se usadí první díl sání ,vstřikovací lišta a vstřiky 330cc , zítra ofotím a pošlu nové foto.
Tak vše je usazeno a proběhl první zážeh viz Moje videa ,zítra musím dodělat něco na podvozku a mohlo by se tozkusit projet .
Jinak výfuk dostal průměr 6.5 cm vnitřní průměr muselo se také vymyslet držák na plynové lanko .No zítra to ofotím komplet a dám sem nové foto.
Tak už normálně jezdím ale musím dochytat mouchy jako ,že občas mi vylítne hadice od turba ale také ,že mi to při vyšších otáčkách poškubává ale to má za následek sonda , nemám ji .Musím pořídit kit Widetband s jednotkou a bude to OK.
Tak auto už normálně jezdí sice to ještě není ono chce to upravit tu jednotku ale to se zmákne no odhad od předchozího experimentu ?Nárust točivého momentu tak o 15 % a nárust výkonu ta o 10 až 15 procent.Hodně tomu pomohlata hlava se sáním z druhé strany už to dává točivý moment nahoru snížení komprese ocelovým mezikusem ,Hlava byla dělaná v americe je po repasy a má od původní hlavy větší ventily o 3 mm.Zítra auto vyleštím nafotím a zkusím nějaké kratší video po Bohdanči. Tak-že vše jinak dlouho se to nehnulo v pondělí se jde překopat celý výfuk ,jednotka zůstane originál akorát se překope to v parádě bude mít jeden moc šikovnej odborník. V Pondělí se bude fotit ,teď toho moc nestíhám moc práce. Tak po delším čase je auto skoro v rozebraném stavu mění se spojka protože seriová nějak nevydržela.
Po té jde na řadu komplet průchozí výfuk o průměry 7 cm a koncem 8 cm.
Dále přijde na řadu Piggyback řídicí jednotka s čidlem egt (teplota výfukových plynů s budíkem a sonda wideband s budíkem od AEM)
Průběžně vám to budu fotit
Komentáře
Přehled komentářů
Mnělo by to fungovat tato jednotka ti umí zkrátit nebo prodloužit délku vstřiku a má 16 pevných bodů nastavení.Jak to ,že motor je v prdeli??To byl stejně jen na experiment ne??
jednotka
(Gixxer, 8. 7. 2009 20:26)no toz to sem na to zvedavej jak to bude fachcit...ja si byl naladit jednotku a este ten den jak sem to trapil tak sem oddelal tesneni pod palicou ale jako jelo to pekne:)...a po rozebrani motora se zjistilo ze je vlastne celej v prdeli:D
muchy
(Gixxer, 2. 4. 2009 7:06)neboj to se casem vychytana a kdyz se neco zkurvi tak se tim aspon ponaucis:)...sice je to takovy kruty pravidlo ale je to tak
Jednotka
(David, 8. 7. 2009 20:44)