Bejvalka Yamaha YFM 350 Raptor (david)
Název modelu: Yamaha YFM 350R
Řada: Yamaha YFM
Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu
Hmotnost: 178 kg
Výška sedla: 820 mm
Rozvor: 1210 mm
Typ rámu: dvojitý kolébkový
Materiál rámu: ocel
Motor, pohonná soustava motocyklu
Druh motoru: řadový
Takt motoru: čtyřdobý
Chlazení: vzduchem
Sekundární převod: řetěz
Rozvod: OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)
Příprava směsi: karburátor
Emise: neuvedeno
Startér: elektrický spouštěč
Zdvihový objem: 349.0 ccm
Vrtání: 83.0 mm
Zdvih: 64.5 mm
Kompresní poměr: 9.2:1
Počet válců: 1
Počet ventilů: 4
Počet rychlostních stupňů (manuál): 7
Jízdní výkon motocyklu
Pohonné hmoty, spotřeba paliva
Druh paliva: Natural 95
Objem nádrže: 9.0 litrů
Ostatní vlastnosti a parametry
Brzdy přední: dvojité kotoučové
Brzdy zadní: kotoučové
Sériový rozměr pneu vpředu: 21x7 - 10
Sériový rozměr pneu vzadu: 20x10 - 9
Další informace: Výkonný kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec je vybavený nejmodernější technikou, kterou najdete i na podvozku. Motor je uložený v hliníkovém rámu a odpružení zdobí kvalitní "racingové" komponenty. Šestistupňová převodovka se zpátečkou, zařaditelnou z jakéhokoliv převodového stupně, modelu Raptor 350 R vám umožňuje agresivní jízdu podle vašich požadavků. Zadní odpružení s tlumiči a přední odpružení s dvoustupňovými pružinami společně s nízkou hmotností stroje stále zaručují dokonalou ovladatelnost. Další vylepšení jako jsou parkovací brzda, zadní kotoučová brzda s malým průměrem, což zlepšuje světlou výšku čtyřkolky, stupačky 45 mm, nízkoprofilové přední a zadní pneumatiky s vynikající trakcí, znamenají, že model Raptor 350 R nabízí divokou, ale komfortní jízdu. Model Raptor 350 R je k dispozici také ve schválené a homologované verzi pro evropský trh Yamaha YFM350R je se svým drsným sportovním vzhledem, dynamickým motorem a impozantními parametry podvozku dokonale připravena zvládnout prakticky každou situaci. Temperamentní vzduchem chlazený čtyřtakt o obsahu 348 ccm disponuje univerzálním průběhem výkonu pro každý terén, a závodní zadní tlumič “piggyback”, dvoustupňové pružiny předních vidlic a lehká hliníková kola zajišťují prvotřídní ovladatelnost. Tahle hi-tech čtyřkolka s nízkou celkovou hmotností a vysokou úrovní komfortu Vás vezme i na místa, kde jste ještě nebyli!