Taky pěkny
Mazda Rx7 FC3S |
Máme tu další auto za kterým nás přivedl Jarda Pek (autoupravna.cz). Jarda na tomto autě provedl veškéré mechanické práce, David Bláha z laminoservisu se postaral o originální bodykit, nepřehlédnutelný lak nanesl na auto pan Voříšek a kůže v interiéru je prací pana Duška. Logicky přichází na ředu otázka, kdo dělal motor? Na této části Mazdy má zásluhu Higgi z RX-7 klubu, jednotku k němu poté doladil Ted Koseki z Hawaie Ano, jedná se o žlutou Mazdu RX-7 FC3S.
Zajímá vás toto auto? koukněte se na VIDEO. (Uložit cíl jako)
Motor
- naladěn Tedem Kosekim z Hawaie
- řídící jednotka Haltech E6K
- cca 300hp na kolech 400hp na motoru
- naportovaný
- hybridní turbo (sériové turbo, pouze vyměněné lopatky kompresoru)
- intercooler - Greddy
- chladič K2RD
- benzínová pumpa Walbro
- vstřiky 2×600, 2×1600cc
- CraneCrams – zesilovač napětí svíček
- vyrobené kryty motoru pro lepší proudění vzduchu a jeho chlazení
- shortshift od Bidrina
- ACT spojka a odlehčený setrvačník
- BOV a vzpěra – Bidrin
- 2 olejové chladiče
Podvozek a brzdy
- diferenciál torsen
- tlumiče Kayaba K2RD – plně stavitelné i s horním uložením (možnost nastavení odklonů)
- stabilizátory Racing beat
- přední a zadní část podvozku krytá tvarovaným plechem
- silentbloky motoru, převodovky a diferenciálu RE Amemiya
- kola 3 dílná Kerscher 8,5×18“ vpředu (20mm podložky kvůli brzdám), 10×18“ vzadu
- vpředu 6-ti pístkové brzdy Wilwood 330mm
Interiér
- kompletně v kůži
- odepínací volant
- skořepiny Sparto Evo I + 6-ti bodové pásy Sparco
- hlavní budík Stack (otáčkoměr apod.), doplňkové budíky défi
Exteriér
- barva RX-8
- přední nárazník RE Amemiya + bodykit od Davida Bláhy 60mm na každou stranu
- hliníková kapota
- křídlo RE Amemiya
- pokovená okna