Můj Fiatek byl zakoupen za účelem popojíždění po městě a menší trasy po okolí jako moje druhé auto.Sháněl jsem auto co bude mít obsah do 1.0 a v úvahu přicházeli pouze Fiat Uno nebo Fiat Panda..Jeden znamý automechanik mi řekl,že jeho soused prodává Uno, které on přivezl v roce 2002 z Francie.Vozidlo jsem prohlídl a hned se mi zamlouvalo..Krásný červený lak,motor 1.0 Fire a karoserie se zdála bez koroze..(později jsem objevil trochu skryé koroze,kterou budu muset nechat časem vyvařit) a tak jsem si ho za cenu průměrnýho horskýho kola odvezl domů..Za tuto cenu auto jezdí,brzdí,svítí,topí a troubí co chtít víc..Ve městě je auto jako ryba ve vodě, výborně se s ním manévruje a parkuje..Přesto,že nemá posilovač řízení tak není problém si s volantem pohrávat díky lehkému motoru.Fiátek má pouze 4 kvalty takže je to vyloženě autí na městské a příměstské přesuny rychlostí kolem 80km/h.Zvládne i 140,ale to už se spíš trápí.Spotřeba je přímo senzační kombinovaná kolem 5,5l což byl hlavní důvod pořízení Fiátka..Motor je vůbec silnou stránkou ačkoliv má udávaný výkon jako Škoda 105 tedy 33kw dovede si s lehkým vozem poměrně slušně poradit.Samozřejmě na závodění to není,ale ne nadarmo má příponu Fire..Karoserie nese stopy italské nápaditosti.Design je jednoduchý bez zbytečných prolisů a poměrně hranatý.Celkově jde o milé auto.Tatáž jednoduchost,ale zároveň funkčnost panuje i v interiéru na kterém je vidět snižování výrobních nákladů.Ovšem obdivuji italské inženýry jaký vnitřní prostor dokázali v tak malém autě navrhnout. Jízdní vlastnosti auta odpovídají rychlosti jakou jej dovede maloobjemový motor rozhýbat.Tedy brzdy jsou na dnešní dobu spíše vlažnější a zatáčky to chce projížět s jistou opatrností.Na dobu vzniku auta to ovšem není jistě nejhorší neboť si člověk musí uvědomit kolik vody uteklo od doby vzniku.Ač má svoje mouchy tak si mě tenhle malej Ital získal a to i jako příznivce německých a švédských vozů..