Třetí závod se jel v Lotyšsku v Bausce, která leží 20 km od Litevsko – Lotyšské hranice a k vidění byli krásné boje, ale také nebezpečné kolize.
Největší havárii své kariéry zde zažil Roman Keřka, který již v první sobotní rozjížďce totálně zničil svůj vůz. Po souboji s Holanďanem Boelem udělal několik kotrmelců a vůz bohužel dopadl na beton ohraničující trať. Je obrovské štěstí, že se Romanovi nic nestalo a je třeba se zamyslet, zda je bezpečné mít kolem tratí betonové zdi. Svodidlo se při nárazu prohne, ale beton samozřejmě ne, což je problém. Ideálem je Maggiora, kde není ani beton ani svodidlo a při kolizi není o co vůz rozbít. Vůz Romana Keřky dopadl na beton koly vzhůru a přímo na místo, kde leží motor. Podobná havárie se stala v neděli v D1 a vozy Janise Bogdanovicse a Jana Bartoše se též zastavily o beton a dost vozy betonová zeď poničila. I při této kolizi se naštěstí nic nestalo, ale vůz Bogdanovicse ja zralý do šrotu.
Finálové jízdy hodně ovlivnilo počasí, když v průběhu finále šestnáctistovek se strhla průtrž mračen. V šestnáctistovkách zvítězil letos podruhé Vít Nosálek a naznačil tak, že bude jedním z adeptů na titul. Druhý dojel Michael Buddelmayer, který celé finále dost brzdil a blokoval Hanáka, který dojel třetí. Smůlu měl v jízdách skvěle jedoucí Küches, kterému natekla voda do elektroniky a dojel až šestý. Smolařem byl i Musil, který měl ve třetí jízdě poruchu spojky a na finále se závadu podařilo opravit pouze provizorně a Ondra dojel až sedmý. V konkurenci 27 vozů si vedl skvěle Pospíšilík, kterému jen těsně utekl ve finále B postup do finále A.
V cestovních vozech nedal nikomu šanci Makarov. Druhý dojel Kárai a po velkém souboji se Zebergsem dojel třetí Fejfar. Brožek po technických problémech dojel devátý.
Ve čtyřlitech ovlivnilo počasí finále nejvíce. Při průtrži mračen zvítězil van Rosmalen před Bartošem, Turkem, Boelem a Hoškem. Smůlu měl z první řady startující Hinnenkamp, kterému se stejně jako Küchesovi dostala voda do elektroniky a dojel jen do první zatáčky. Glenn van Rosmalen se svým prvním vítězstvím dostal do vedení mistrovství Evropy.
fotogalerie: http://www.musa.lv/multimediji/foto-galerija
|
Divize D3
|
|
1.
|
Glenn Van Rosmalen
|
GVB Ford
|
2.
|
Petr Bartoš
|
Ford Cosworth
|
3.
|
Petr Turek
|
BMW 2400
|
4.
|
Adriaan Boele
|
Ford
|
5.
|
Jaroslav Hošek
|
Audi A8
|
6.
|
Denis Engel
|
Engel Concept
|
7.
|
Martin Švábenský
|
PRO Pulsion PR V6
|
8.
|
Terry Callaghan
|
Ford MC Racing
|
9.
|
Wiely Albers
|
VW
|
10.
|
Herman Hinnenkamp
|
Volvo
|
|
Divize D3A
|
|
1.
|
Vít Nosálek
|
Škoda
|
2.
|
Michael Buddelmeyer
|
VW
|
3.
|
Ladislav Hanák
|
VW
|
4.
|
Juris Kulikovskis
|
Spitznagel Buggy
|
5.
|
Károly Abrahám
|
Ford
|
6.
|
Michael Küches
|
Opel
|
7.
|
Ondřej Musil
|
Suzuki
|
8.
|
Jiří Svoboda
|
VW
|
9.
|
Josef Marty
|
Luond Buggy
|
10.
|
Thomas Scheibelberger
|
Suzuki
|
|
Divize D1
|
|
1.
|
Vadim Makarov
|
Škoda
|
2.
|
Tamás Kárai
|
Mitsubishi
|
3.
|
Václav Fejfar
|
Škoda
|
4.
|
Aldis Zebergs
|
Toyota
|
5.
|
Gianluca Ferretti
|
Mitsubishi
|
6.
|
Paulius Pleskovas
|
Ford
|
7.
|
Valentin Korschunov
|
Ford
|
8.
|
Alexandr Faleev
|
Škoda
|
9.
|
Ladislav Brožek
|
Ford
|
10.
|
Nikita Kondraxin
|
VW
|
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář