Loni ještě pilot divize Junior buggy, letos přestoupil do silnější třídy D3A. Využívá služeb motoru Suzuki Hayabusa.
Máš respekt z evropské špičky?
Respekt z evropské špičky mám. Zároveň se však těším na nové soupeře a jízdy s nimi. Na Evropě je vždy mnohem více soupeřů (o to více v Pace), než na republice a tím se závody stávají zajímavější nejen pro diváka ale i pro samotného jezdce.
Jaký výsledek bys považoval za úspěch v tomto závodě?
V tomto závodě bych považoval za úspěch dostat se do A-finále. Tam pak vybojovat o co nejlepší výsledek samozřejmě.
Co nového chystáte do Paky?
Do Nové Paky nechystáme žádné velké změny, auto vcelku funguje. Samozřejmě se, ale s celým týmem snažíme o co nejdůkladnější přípravu na každý závod. I v tom spočívá síla úspěchu, ne jenom v nových možnostech speciálu. Na neděli chystáme doprovodný program s našim kamarádem a výtvarníkem Detlefem, který by u nás měl dělat Bodypainting. Vše je zatím v jednání.
Komu by jsi chtěl poděkovat?
Především bych chtěl poděkovat mému tátovi, který mi umožňuje závodit. Dále všem mechanikům a týmovým spolupracovníkům, kteří nám věnují nemalé množství času a úsilí. O chod motoru se stará Tommu motor tuning, o nastavení auta Michal Jančík a náš Vladek Konvičný.V neposlední řadě nám finančně pomáhají naši sponzoři a to hlavně Dan Vilím SKF,Hanácká Realitní kancelář a OK design. Pro Tip Tyre můžeme testovat pneumatiky, za což jsme rádi a Sunoco Racing Teamu děkujeme, že nám umožňuje se prezentovat na výstavách.