9. schůzka - květen
Akce k unončení školního roku proběhne 29.6.11.
Organizátor akce napsal tento e-mail:
Dobrý den, paní Klečková,
děkuji za Váš mail. Níže zasílám potřebné informace ke společně plánované akci.
Termín akce:
V mailu jste se zmínila o termínu 28.6. V tento termín již jednu akci plánujeme, proto bych Vám mohl nabídnout termíny 29.6.2011 nebo právě toho 30.6.2011, který jsme původně plánovali.
Zahájení akce:
Naše zkušenosti s podobným typem akcí a jejich začátkem je takový, že nejideálnější čas je odpolední. Aby vynikla laser show. Pokud by se podařilo alespoň částečně zatemnit okna, je ideální začít v 15hod nebo 16hod.
Zatemnění oken:
Zatemnění oken je možné zrealizovat černým igelitem nebo plachtovinami, které se prodávají např. v OBI, či podobném marketu. Tyto fólie, igelity nebo pak látkové černé plachty jsou vesměs v sortimentu zahradnictví, hobby nebo kutilství.
Vystoupení dětí:
Budeme tedy počítat s tím, že si děti do show připraví přibližně 6 - 8 vystoupení. Požádal bych Vás o to, aby byl v den akce připraven seznam jednotlivých vystoupení - jejich název a kdo v daném žánru účinkuje, aby byla lepší orientace v den akce. S tím bude potřebné, aby děti měly připravené na CD (ve formátu audio) hudbu k jejich vystoupení - nejideálnější všechny skladby na jednom CD nosiči. Mikrofony ke zpěvu jsou samozřejmostí. Pokud si budou chtít všichni vystupující zkusit jejich vystoupení před započetím akce, je možné připravit prostorovou i zvukovou zkoušku pro hladký průběh akce.
My bychom dorazili do místa akce již v dopoledních hodinách, abychom vše v poklidu připravili.
Co se týká vystoupení účinkujících ze současné SuperStar. Situace se má takto. Do skončení soutěže nemohou účinkující vystupovat na žádných akcích. Veškerá vystoupení po skončené SuperStar budou řešit až v době po soutěži. V tuto chvíli nemohu sdělit ani výše honorářů a další podmínky k jejich akcím. Od 5. června 2011, kdy bude finále SuperStar, bude možné soutěžící objednávat.
Koho bych Vám ovšem mohl doporučit v tuto chvíli a věřím, že by byl i přínosem pro akci a není nikterak drahý, je Zbyněk Drda, se kterým spolupracujme již delší dobu a spolupráce s ním je vždy skvělá.
Autogramiáda Zbyňka Drdy by byla také možná. Délka jeho vystoupení je cca 20 - 30 minut, orientační honorář cca 10 000 Kč + dopravné. V případě Vašeho zájmu upřesním.
Je skvělé, že se nalezl sponzor, který by akci doplatil, neboť nápoje pro děti budou zcela jistě na ideální.
Jak nejlépe oslovit děti:
Zcela jistě připravíme dobře graficky zpracovaný plakát. Jeho příprava je již zahrnuta v cenové kalkulaci. Plakát následně rozvěsit po celé škole, aby ho děti měly stále na očích. Ten udělá velice mnoho. Další možnost je připravit malé letáčky, např. o velikosti A6 a rozdat je dětem. Zcela jistě je možné je informovat prostřednictvím školního rozhlasu.
Další nápad, aby přišly všechny děti na akci, je možné v závěru akce zrealizovat losování o hodnotné ceny.
Pořadatelé:
Pořadatelská služba je vždy otázkou jednotlivých pořadatelů. Celá základní show v délce 90 - 120 min bude pod taktovkou účinkujících, kteří se budou snažit udržet pozornost dětí. Dokážeme jejich pozornost udržet. Ve fázi show není nutné, aby bylo přítomno velké množství pedagogů. Samozřejmě by bylo nutné zajistit dozor, který bude organizovat seřazení dětských účinkujících tak, aby po té, co je účinkující vyvolají, ihned nastoupily na plac.
Po hlavním programu bude zahájena diskotéka v délce 90 minut. Po jejím zahájení již bude volný pohyb dětí. V tu chvíli bychom otevřeli přístup k čokoládovým fontánám. Naše zkušenost z akcí pro cca 390 dětí je takový:
Aby se dostalo opravdu na každé dítko (i na ty nejmenší), bylo by ideální, kdyby děti k fontánám přistupovaly po třídách. Jakmile se vystřídají u fontán všechny třídy, následně by byl umožněn volný pohyb dětí k fontánám.
U každé fontány by byl ideální dozor, aby se u ní děti nemačkaly a nestrkaly.
Další naše zkušenosti z podobných akcí jsou takové, že je nutné, aby byla pořadatelská služba také u vstupu, aby se na akci nedostaly jiné děti, než které na akci mohou přijít. Pokud si děti budou kupovat jakési vstupenky před akcí, bylo by dobré, aby ji na akci přinesly s sebou.
Z velké části nebude potřeba nikterak rozlehlá "hlídací" služba na akci.
Ovšem dozor ze strany výchovného personálu je důležitý. Dle našeho názoru přibližně 7 - 8 členů pořadatelské služby.
Věřím, že jsem Vám odpověděl na všechny Vaše dotazy. Připojuji omluvu za prodlení při vyřizování mé odpovědi. V případě dalších dotazů jsem Vám plně k dispozici.
S díky a pěkným pozdravem
Josef Bača