Jdi na obsah Jdi na menu
 

Moravská západní dráha mohla být železničním koridorem

19. 8. 2011

 

Článek si přečtete na nové adrese zde: https://hrebecsko.blogspot.com/2011/08/moravska-zapadni-draha-mohla-byt.html

 

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Rušení osobní dopravy

(Emilián Vaněk, 5. 10. 2011 14:56)

na trati 262 a návazné 271 je naprosto neuvážený krok-bez vize budoucnosti.(810-nebude věčně, bude nahrazen lepším strojem!)neuvažuje se o krásné přírodě v této části ČR, kudy procházejí zmíněné tratě.Na straně jedné se velkými náklady budují volonočasové aktivity -na straně druhé trestuhodně ruší to, co funguje a může být využito z mnoha směrů: cyklisté-přeprava kol, rodiny s dětmi snažší cestování(ten kdo měl a má děti jistě potvrdí-v autobusech, autech zvrací ve vlaku NE!Starší lidé častější používání WC-prostatické potíže.Prostor pro projítí během jízdy(jen ve vlaku...) To by museli myslet od hejtmana Martínka přes náměstka Tichého - OREDO až po starosty dotčených obcí. I nezaměstnanost by se lépe zvládala (na jevíčsku 17,2%!!!), kdyby nevyužití byli a rádi zaměstnáni na místní dráze a okolo ní.Pseudoproblémy typu velká vzdálenost nádraží od středu obce-např. Jevíčko je vzdáleno 1,2km od svého nádraží tj. max. 15 minut pro pěší-je to 15 minut pro zdraví, pokud nejste líní jako věš!! Chce to jen myslet.....i, jenže myšlení bolí- VÁŽENÍ. em