Technologie související s městem.
Neboli modul nulového bodu, byl zkonstruován antiky jako alternativa zdroje energie. Toto zařízení si bere energii z vákua , které vytváři. Takže může čerpat i energii z podprostorového času. Plně nabité Z.P.M. dokáže udržovat energie skoro 3000 let. Pak se vyčerpa.
Antické křeslo
S tímto křeslem se ovládají některé funkce Atlantidy. Jako jsou třeba drony, hyperpohon, štít. Křeslo pořebuje k chodu dostatek energie, které může dodat jen Z.P.M. Křeslo se spustí pouze tehdy, když do něj usedne osoba s antickým genem. Ovláda se pomocí dvou silikonových polokouli na každém držadle, ale většina prvku se ovláda pomocí mysli.
Dron
Je antická střela ovladána pomocí křesla. Dokáže projít většinou štítu. Po aktivací začne dron svítit a vyrazí ke svému objektu vysokou rychlosti. Dron je tak vyspělá zbraň že se sní nedokáže nic rovnat.
Puddle Jumper
Je loď zkonstruovaná tak aby prošla bránou. Ovlada se také pomoci genu a mysli. Loď se vybavena nejvypělejšími senzovy. Má v zásobě 6 dronu, a dokáže se maskovat.Je rozdělený na dvě části. První je řídicí místnost a druhá je nákladový prostor. Jumper se dá také použít jako ponorka. Některé jumpery mohou obsahovat stroj času. Obsahuje také vlastní DHD.