Pár slov o těch kdo jsou FRS
Jak jste jistě zjistili, nejsme klasický Rally team. Spíše lze říci, že jsme na první pohled značně nesourodá společnost lidí, které spojuje společný vztah k automobilovým soutěžím.
Pavel ŠVARC - Nestor a duchovní otec FRS.
Rally sport provozuje již déle než 40 let a vyzkoušel v něm úplně vše. Fungoval jako mechanik, pilot, spolujezdec i pořadatel. Ani dnes si život bez závodů neumí představit, založil reklamní agenturu a pracuje jako manager pro několik Rally teamů.
Tomáš KLOKOČNÍK - Jezdec a vůdčí osoba LADA VFTS Racing Teamu
Začal ve 13letech jako mechanik v AMK Praha 5 Popelka. Po pár letech se posadil za volant Škody 130L/A, kterou vlastníma rukama postavil. Se svým otcem Václavem jako navigátorem, se propracoval mezi top desítku posádek v tehdy prestižní třídě A2 do 1300 ccm. Když se Klokočník senior rozhodl ukončit kariéru Tomáš, který se v té době intenzivně věnoval podnikání, prodal závodní auto a předpokládal, že tato etapa jeho života skončila. Toto rozhodnutí mu vydrželo do doby, kdy se začaly pořádat Hobby - Rally a několik známých se do závodění zapojilo. Od prosby "Pojeď se mnou na závody jako servisman" bylo k rozhodnutí vrátit se na trati RZ neuvěřitelně blízko. A od tohoto rozhodnutí bylo ještě blíž ke koupi "Žigulíka" a prvnímu závodu s ním. Jak snadno zjistíte z fotogalerií, tak se VAZ 2103 dočkal velmi rychle mnoha úprav a později byl nahrazen nejprve modernějším modelem VAZ 2105 upraveným rovněž podle specifikace skupiny A. Nakonec tím nejlepším co si lze z produkce někdejšího sovětského výrobce představit, vozem LADA VFTS tehdejší skupiny B.
Jaroslav KUBATA senior - Pilot, který se od Hobbycrosu dostal přes Hobby-rally až do MMČR
Po úspěšném účinkování v Hobbycrosu - vítězství v sezóně 1996 - se začal účastnit v roce 2001 amatérských Rally v nichž vybojoval mnoho před ních umístění. Ve VOLNÉM POHÁRU 2003 obsadil 2. místo ve třídě A4 a zároveň 3.místo v absolutním pořadí. V sezóně 2004 se účastnil ČMPR v rally a v rámci testování nového vozidla závodů VOLNÉHO POHÁRU s vozem MITSUBISHI LANCER EVO III . V celkovém hodnocení ČMPR 2004 obsadil ve třídě SA 4 vynikající 3.místo. V průběhu sezóny 2006, v souvislosti s tím, že se automobil s nímž v tomto roce startoval - FORD ESCORT RS - podařilo doladit tak, že byl, ač na hranici homologace, konkurenceschopným nářadím i proti podstatně mladším strojům startujícím ve třídě A7, se na radu svého managera rozhodl pro sezónu 2007 ke startům v MMČR . Zkušenosti a schopnosti jezdce ve spojení s výše uvedenými kvalitami vozu umožnily, že první účast v kompletním ročníku MMČR (sezóna 2007) se proměnila v maximální úspěch, zisk titulu ve třídě A7 v MMČR a zároveň zisk 3.místa v MATADOR CUPU . Dnes se účastní jak MMČR (s vozem NISSAN ALMERA ve třídě A7 ) tak podniků zařazených v pohárech (s vozem prestižní kategorie MITSUBISHI LANCER EVO VIII)
Jaroslav KUBATA junior - Opravdový junior, benjamínek mezi námi Pravý syn svého otce. Jelikož mezi rychlými auty vyrůstal nemůže nikoho překvapit, že si ve chvíli kdy to bylo možné oblékl kombinézu, nasadil přilbu a sedl si do závodní sedačky. Benjamínek je i přes své mládí již zkušeným jezdcem. Od 14ti let se účastní nejrůznějších podniků kde sbírá závodnické zkušenosti. Dnes už ví nejen jaké pocity má jezdec když z jeho vozu zbude nepoužitelný vrak, ale i jak chutná úspěch. V AMATER RALLY 2008-2009, ačkoli se neúčastnil všech závodů, obsadil 2.místo a v RALLY SLIPPERY 2008 dosáhl na příčku nejvyžší a tento seriál ve své třídě vyhrál. A protože ví, jak to v autosportu funguje nebrání se ani tomu, že téměř veškerý volný čas stráví v dílně při přípravě svého soutěžního vozu (SUZUKI SVIFT GTI) nebo prací na voze svého otce. Dnes je, přes své mládí, plnohodnotným partnerem ostatních zúčastněných na činnosti FRS . Josef MARÁK - Člověk, který si plní svůj sen Jezdec, který si již v první sezoně zažívá sezonu blbec. Takovou sezonu absolvuje každý a obvykle ta následující je perfektní. Přes veškeré problémy neztrácí chuť do závodění a chystá se na další podniky.