Změna mapy??
Tento počítač>Místní disk C:/Program files/TopCD/Traktor Simulátor\data vložit mapu
Soubor map01 i3d file formát 18671 kb by to mělo být
Lepčí je smazat a překopírovat
Jestli to nenejde te tak si stahněte program.
Kam volžit mody??
Traktory, kombajny,příslušenství a některé budovy vložíte do
Dokumenty\My Games\FarmingSimulator2009\mods
vše by mělo být v zipu bez mezer jinak vám mod nepude
Když vám nebude do modu budova tak je to skuste do
Tento počítač/Místní disk C:/Program files/TopCD/Traktor Simulátor/data/Maps
Tam vložte budovu ve složce nikoli zip.
sila (na hnuj, močku, prášek...
Sekání hry omezíte v nastavení (options) snížíte kvalitu hry ale nebojte se vy nic nepoznáte
původní nastavení je auto medium to je střední obraz skuste třeba hight to je lepší nebo low nejhorší, mění se vzdálenost rozmazána stínů, kouř... .
Problém s hrou
??
Když se vám načte jenom černá obrazovka je chyba v posledích přidaných strojích zkuste vyndat poslední přidaný stroj a zapnout hru při opakování vymažte další (předposledně přidaný)
stroj.
Řepa, mrkev, bambory, slunečnice
??
Pro tyto plodiny je označení multyplane nebo multyplane v2, v3.... označení je pro vozy, secí mašiny... .
Do jiných vozů nejdou plodiny sypat nebo nejdou zasít.
Nebo jsou u vozů nebo secích mašin napsné názvy plodin "surgaspet, betavare, owies, sunflower ,potato ,carrot...".
Změna ovládání strojů
??
Trochu som sa hrabal v .xml suboroch a za pomoc dakujem aj Honzovi ako zmenit ovladanie? Vela z nas to hra na notebookoch a ten numericku klavesnicu nema tak som prisiel nato ako prepisat ovladanie
priklad: Lexion600Combine
otvorime si .zip alebo .rar a najdeme zlozku moddesc.xml (samozrejme ked si budem prepisovat nejaky iny stroj tak sa to bude volat inak napriklad zetor...) tu si nakopirujeme na plochu, klikneme pravym tlacitkom a klikneme na upravit
najdeme si riadky
<input name="GASADD" key="KEY_6" button="" />
<input name="GASSUB" key="KEY_5" button="" />
<input name="DRIVEMODE" key="KEY_4" button="" />
<input name="DRIVEMODESTOP" key="KEY_x" button="" />
moze ich bit viac aj menej prepisujeme len riadok key="KEY_x"
len to X dame si tam napriklad pismeno ,,t´´ ked mame ideme na dalsie postup je ten isty
potom to dame naspet do toho .zipu s tim strojom a mozeme hrat
POZOR!!!: niektore stroje maju viac funkcii tak si davajte pozor aby ste nedali na nejake pismenko 2 x take iste!!
Hlavne nedavajte ziadne funkcie na pismenka:Q,F,P,Z,G, nimy sa vecsinou zapinaju svetla a odopina sa prislusenstvo kupuju sa atd..
Uprava rychlosti
?
?
Najdete to v staženém zipu.
To je prostě nazev stroje s příponou
formatu.xml
Například: ClaasAxion850.xml
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" standalone="no" ?>
<vehicle type="Miller_Sprayer">
<name>
<en>JD4730Sprayer</en>
<de>JD4730Sprayer</de>
</name>
<description></description>
<filename>JD4730Sprayer.i3d</filename>
<numWheels>4</numWheels>
<wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="60" rotMax="34" rotMin="-34" driveMode="2" repr="3" driveNode="3|0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="180" damper="0" mass="0.2" />
<wheel rotSpeed="60" rotMax="34" rotMin="-34" driveMode="2" repr="4" driveNode="4|0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="180" damper="0" mass="0.2" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="5" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="180" damper="0" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="6" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="180" damper="0" mass="0.3" />
</wheels> mužeteto předělat 1950 na 2900.
tohle třeba 10
<motor minRpm="300" maxRpm="500 900 1950"brakeForce="6" forwardGearRatio="2.5" backwardGearRatio="2.3" differentialRatio="4.0" rpmFadeOutRange="20">
<torque rpm="500" torque="2.5"/>
mužete to předelat jak chcete
<torque rpm="900" torque="3.5"/> 5/ 5.5 / 6 / 6.6
<torque rpm="1100" torque="4.0"/>
6/ 6.5 / 7 / 8.5
<torque rpm="1780" torque="4.0"/>
<torque rpm="1900" torque="4.0"/>
</motor> tohle je možne z 1780 na 2850
<fuelCapacity>200</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.0045</fuelUsage>
<downForce>20</downForce>
<cameras count="2">
<camera1 index="12|0" rotatable="true" rotateNode="12" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="50" />
<camera2 index="15" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
<lights count="1">
<light1 index="2" />
</lights>
<steering index="14|0" rotationSpeed="6"/>
<cuttingAreas count="0">
</cuttingAreas>
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="13" />
<tipCamera index="16" />
<attachSound file="data/vehicles/steerable/fendt/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="engineStart.wav" pitchOffset="0.7" />
<motorSound file="fendt716engine.wav" pitchOffset="0.65" pitchScale="0.03" pitchMax="1"/>
<exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 position="-1.2477 -0.1498 -3.0725" rotation="-153.45 0 180" file="$data/vehicles/particleSystems/exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<rotation1 index="11|0" minRot="0 0 0" maxRot="125 0 0" rotTime="5" touchRotLimit="10" />
<rotation2 index="11|1" minRot="0 0 0" maxRot="125 0 0" rotTime="5" touchRotLimit="10" />
<rotation3 index="11|0|0" minRot="0 0 0" maxRot="-125 0 0" rotTime="5" touchRotLimit="10" />
<frontloader jointIndex="11|0|0|0" jointType="frontloader" animationClip1="armClipSource" rootNode1="11|0" speedScale1="-1" animationClip2="tiltClipSource" rootNode2="11|0|0" speedScale2="1" compensationSpeedScale="0.45" />
<Ladder index="18|0" minRot="0 0 0" maxRot="90 0 0" rotTime="5" touchRotLimit="10"/>
<characterNode index="20" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="19" />
<components count="1">
<component1 centerOfMass="0 -3 0.5" solverIterationCount="10" />
</components>
</vehicle>
Návod na změnu rychlosti růstu a výšky plodiny
??
proklikejte se cestou :
C:Program FilesLandwirtschafts-Simulator 2009datamapsmap01.i3d
pak otevřete: map01.i3d v editoru, ne wordpadu
pak klikněte hledat a do pole zadejte FoliageSubLayer name
C:Program FilesLandwirtschafts-Simulator 2009datamapsmap01.i3d
pak otevřete: map01.i3d v editoru, ne wordpadu
pak klikněte hledat a do pole zadejte FoliageSubLayer name
Výška plodiny
v "FoliageSubLayer name=" řádku plodiny, kterou chcete zvýšit běžte ke konci řádku ("crop name" densityMapTypeIndex) a potom než najdete height="číslo"
odhadované výšky:
Pšenice= 1.25
ječmen=1.2
OSR=1.8 až 2 (to záleží na tom, co požadujete ale myslím si, že 2 je to pravé )
kukuřice/zrno=3
v "FoliageSubLayer name=" řádku plodiny, kterou chcete zvýšit běžte ke konci řádku ("crop name" densityMapTypeIndex) a potom než najdete height="číslo"
odhadované výšky:
Pšenice= 1.25
ječmen=1.2
OSR=1.8 až 2 (to záleží na tom, co požadujete ale myslím si, že 2 je to pravé )
kukuřice/zrno=3
Rychlost růstu :
Jestli chcete zpomalit tempo růstu úrody, udělejte toto v "FoliageSubLayer name="rows as well. Jděte po řadku plodiny pšenice, ječmenu, řepky, trávě či kukuřice a najdete growthStateTime "číslo" ,měnit číslo z jednoho dole!
Já si myslím 60 min je asi vhodné pro menší pole ale pro větší pole přidat více času!
500ms= 0,5s
1000ms= 1,0s
10000ms=10s
100000ms= 1,66min
1000000ms=16,6min
2000000ms=33,3 min
4000000ms= 1,11h
15min=900000ms
30min=1800000ms
45min=2700000ms
60min=3600000ms
75min=4500000ms
90min=5400000ms
500ms= 0,5s
1000ms= 1,0s
10000ms=10s
100000ms= 1,66min
1000000ms=16,6min
2000000ms=33,3 min
4000000ms= 1,11h
15min=900000ms
30min=1800000ms
45min=2700000ms
60min=3600000ms
75min=4500000ms
90min=5400000ms
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář
Sekání hry
??