týdenní sebehodnocení
35.T |
CO ZVLÁDÁM A JAK
|
Č |
Nezapomněl jsem vyjmenovaná slova. Vyjmenuji slovní druhy a většinu z nich dobře poznám. |
Čtení |
Čtu denně podle svých schopností. |
Č-ps |
Zvládnu napsat srozumitelný dopis – čitelně. Správně píši adresu. |
A |
Vyjmenuji a napíši alespoň 5 zvířat. Používám správně vazbu There is …There are… |
M |
Válím hbitě a bez chyb násobilku, proto dobře ovládám příklady jako: 560 : 7, 320 : 80, 7 . 70 |
G |
Ovládám učivo o polopřímkách |
NS |
Ovládám učivo o okolí a historii Velké Bíteše. |
VV |
Správně a podle návodu používám výtvarný materiál – typy štětců, pastelky… |
HV |
Vytleskám správně rytmus, ve kterém jsou noty osminové, čtvrťové a půlové. Vyjmenuji strunné nástroje. |
TV |
Plavu rád. Zkouším to jak umím nejlépe. |
Já a vy |
Denně se připravuji samostatně na školu, o přestávkách na vyučování. |
30.-31. |
CO ZVLÁDÁM A JAK
|
KSV |
Krasopisně a hbitě napíši svoji adresu. Dokážu utvořit krátké vyprávění z 5 vět. |
Čtení |
Čtu doma, protože chci. (Buď mě to baví, nebo chci splnit trvalý úkol.) |
Č-ps |
Umím vytvářet takové věty, že je zapíšu bez mnoha chyb a správně, |
A |
Umím říci: Evino sako. Mám – má, nemám – nemá. Umím napsat většinu slov, která jsem se naučil(oblečení, mazlíci, barvy, čísla, jídlo, rodina, věci) |
M |
Umím správně a hbitě sčítat trojciferná čísla. Nezapomínám cvičit násobilku. |
G |
Převádím cm – mm – m. Mám připravenou ostrou tužku, kružítko. |
NS |
Dokázal bych povídat o historii našeho města (kostel, městská práva, nejstarší památky, pověsti) |
PS |
Naučil jsem se háčkovat řetízek a nevzdal jsem to při prvním neúspěchu. |
Já a vy |
Snažím se myslet na nebezpečí, která kolem nás jsou a omezit je svým správným chováním. |
VV |
Popovídal jsem si s rodiči o besedě s A.Dudkem. |
27.T |
CO ZVLÁDÁM A JAK
|
Č |
Vyjmenovaná slova po B,L, M, P sypu z rukávu. Díky tomu většinou odhalím slova příbuzná a píši správné y –i. |
Čtení |
Cítím, jak se vylepšuje moje schopnost recitovat. Každý den čtu. Začínám se těšit na Noc s Andersenem. |
Č-ps |
Snažím se psát, jak nejlépe umím VŽDY, i mimo Písanku. |
A |
Ovládám napsat názvy těla. Umím popsat osobu tak, aby ji druhý našel. |
M |
Zvládnu napsat římské číslice do 20, Zvládám písemné odčítání – neperu se s desítkou J. |
G |
Přečtu správně a narýsuji: k(S, r = 2cm). Vím, co je d,r,S,k. |
NS |
Uvažuji o svém denním režimu a jídelníčku, vím, co mi prospívá a škodí. Zkusím se podle toho chovat. |
HV |
Rozeznám ukolébavku –pochod –tanec. Zpaměti ovládám písně Beskyde a Okolo Frýdku. |
Já a vy |
Pracoval jsem a choval jsem se tak, že byla spokojená většina lidí kolem mě (včetně učitele o přestávce). |
Já a úkoly |
Zvládl jsem přípravu na školu sám a bez zbytečného zapomínání. Vím, že si mám na školu udělat pravidelně čas. |
26.T |
CO ZVLÁDÁM A JAK
|
Č |
Zvládl jsem diktát na vyjmenovaná slova. Umím se omluvit ústně i písemně a vím, proč je to důležité. |
Čtení |
Výrazně přednáším báseň. Naučil jsem se ji zpaměti . Připravuji si čtení pro ostatní (celá pohádka, kapitola). |
Č-ps |
Udržuji dobrou úpravu i v sešitě NS, M, A… |
A |
Dokážu přeložit věty. Já jsem… Já mám…Já nemám…On/Ona je….On/Ona má …(nemá)… |
M |
Zvládám písemné odečítání s přechodem. Poctivě počítám kontrolu. Zopakoval jsem si násobilku. |
G |
Mám dobře připravené kružítko. Zvládnu narýsovat kružnici. |
NS |
Sestavím správný jídelníček (počet porcí, druhy potravin). Přemýšlím o správné životosprávě. |
HV |
Rozeznám ukolébavku, tanec. Vysvětlím pojmy: lidový –autorský, populární – klasický, balet. |
Já a vy |
Nikdo ze spolužáků nebyl kvůli mému chování smutný. |
Já a úkoly |
Chystám se pečlivě na každý další den. Snažím se nic nezapomenout. |