Mám kamaráda z Prahy, bývalého taxikáře, který jezdil s Volhou 24. Byl to můj sen. Jak šel čas, přestěhoval jsem se z paneláhového bytu do rodinného domku a mé koníčky dostaly novou dimenzi v novém prostoru. Koupil jsem si Gaz 69, dal ho dohromady a začal pokukovat po leštěnce - vozidlu důstojném pro mne, pro inženýra. Nakonec jsem podlehl synům a náhodě a koupil za pár šestek tuto Volhu 21 -Carevnu.
Dovezl jsem ji chudinku zuboženou, poskládanou z několika typových řad, rezavou, ale už bych neměnil. S oběma syny a partou kamarádů z dobrovolného hasičského sboru sousední vesnice jsme ji v zimě doslova vykopali ze sněhu a dovezli domů.
Jak praví původní Příručka pro údržbu a opravy - Volga je komfortní, hospodárný a velmi spolehlivý automobil střední třídy. Jeho robustní konstrukce na velkých kolech, měkké čalounění a snadné ovládání dává řidiči možnost vychutnat si pohodlnou jízdu i na špatných vozovkách, o které ani v tuzemsku není nouze. Vyvine maximální rychlost 130 km/hod, ideální cestovní rychlostí je ale 70-75 km/hod při spotřebě 12-13 litrů/100 km.
Srdcem vozu je benzinový, vodou chlazený řadový čtyřválec OHV s vloženými válci, o obsahu 2.445ccm, s pořadím zapalování 1-2-4-3. Rozdělovač je vybaven oktanovým korektorem. Kapalinou ovládaná spojka je suchá jednokotoučová, mírně poddimenzované brzdy jsou bubnové s kapalinovým ovládáním bez posilovače. Řízení je provedeno globoidním šnekem s dvojitou kladkou. Převodovka je třístupňová, přičemž druhý a třetí stupeň je synchronizován. Jednoduchá 12V elektroinstalace s ukostřeným mínus-pólem je dobíjena dynamem, jištěna třemi pojistkami a bimetalovým jističem pro světelný okruh. Kola přední jsou nezávisle zavěšena, zadní náprava je tuhá, pérování vpředu vinutými pružinami a vzadu půleliptickými pery, tlumiče u tohoto modelu pákové, pneu 6,70x15 . Karoserie celokovová, samonosná, pětimístná. Celková suchá váha vozu je 1.360 kg. Palubní deska je vybavena elektrickým zapalovačm a mechanickými hodinami s automatickým elektromagnetickým natahováním pružiny, je zde místo pro autorádio, ruční brzda má kontrolku zataženého stavu. Sedadla jsou - u tohoto modelu včetně řidičova - nedělená, s možností sklopení pro lůžkovou úpravu.
Náhledy fotografií ze složky Renovace vozu VolhaGAZ 21M - Carevna
Komentáře
Přehled komentářů
That means you'll get the idea some fresh features and have access to additional channels where you can win visibility, without having to modify mother wit of some ornate, vade-mecum migration process. https://googlec5.com
נערות ליווי
(Henrymab23453, 18. 6. 2022 8:41)
"I'm very happy to find this web site. I want to to thank you for your time due to this wonderful read!! I definitely appreciated every part of it and I have you saved to fav to check out new information on your web site."
https://cons-escort-israily.ml/news/arranbubest
Good post
(נערות ליווי, 8. 5. 2022 6:49)
"I'd like to thank you for the efforts you have put in penning this website. I am hoping to check out the same high-grade blog posts from you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my own, personal website now ;)"
https://arabhelp.org/1261218/whole-body-massage-is-your-worst-enemy-10-ways-to-defeat-it
nabídka
(Šnorbert Leoš, 24. 5. 2011 19:17)Můj známý má starý zásoby disků na tuhle Carevnu.9 kusů 1sada MP 300 1sada MP500 1ks nevím.Kdybyste měl zájem napište na ledysnoba@seznam.cz Má i disky na L.Niva asi 14ks
How to fritter away Google
(Davidbug, 24. 12. 2022 23:04)